Paras peniksen pituus ja paksuus

  • Viestiketjun aloittaja maister
  • Ensimmäinen viesti
maister
Eli minkä pituinen ja paksuinen peniksen pitäisi olla mielestänne?

1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus?

2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa?

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa?

5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?

Pituus mitattu peniksen päältä.
Laittakaa paksuus joko ympärysmittana tai halakaisijana.
 
:)))
"25 cm pituus halk 6 cm on hyvä mulle."

Mahtaa olla seksi harvinaista herkkua sulle?
Saa meinaan aika monta miestä käydä läpi kun peniksen keskipituus on 14-15 cm ja keskipaksuus ympärysmittana 11-13 cm eli 3,5-4 cm halkaisija, ja noin yhdellä sadasta on 20 senttinen, tarkoittaen yleensä lähes aina 20-22 cm. 22 cm tai yli on jättipeniksen raja, ja sellaisia löytyy ehkä yhdeltä 5000-10000:lta mieheltä. Aikamoinen vosu saat olla tai lottovoittaja-ainesta.
 
edelleen
Aika hassua että kun lukemattomisa tutkimuksissa peniksen keskipituudeksi on mitattu 14-15 cm niin suunnilleen kaikilla täällä on 19-35 senttisiä. Siis missä pissii
Kaikkien epävarmojen pitää nyt ymmärtää että miehet tai naisina kirjoittavat poika nimeltä Päivit liioittelevat mittoja. Edelleenkin lähes kaikki penikset ovat pituudeltaan välissä 12-19 cm, suurin osa noiden keskivaiheilla 14-17 cm eli niitä tavallisen kokoisia.
Yli 20 senttisiä on noin yhdellä sadasta ja 22 sentin ns. jättipeniksen rajan ylittää yksi penis korkeintaan noin 5000-10000 peniksestä, oli kyseessä sitten musta tai valkoinen mies.
 
tidemies
Etkö tiedä että netti ja tietokoneet kasvattavat penistä, siksi ne ovat nettikeskustelijoilla niin isot. Mitä enemmän vietät aikaa netissä sitä isommaksi munat kasvaa, paras peniksenkehitin. Se on vaan harmi että ne kaikkein suurimunaisimmat (nörtit) ovat koko ajan tietokoneiden ja netin äärellä, eikä heistä ole hyötyä naisille. Missä muuallakaan iso- ja jättimunaiset aikaansa osaisivat kuluttaa kuin tietokoneen luona.

http://www.lintukoto.net/muut/penisosamaara/
 
......
Kun tytöt on hevostalleilla nuoruutensa viettäneet tai netissä big cocks-sivuilla surffanneet liikaa, niin totuus miesten elinten koosta on kyllä vääristynyt melkoisesti. Jokainen nuori nettisukupolven edustajahempukka taitaa kuvitella että vähintään 20 senttiä housista löytyy jokaiselta ja 25 on keskipituus.
Kun sitä ei löydy kotimaasta niin ajatellaan että tummilla tai mustilla on pidempää. Järkytys on melkoinen kun Turkkiin, Marokkoon tai Jamaicalle kullin perässä mennessä huomataan että samankokoisia ne keskimäärin ovat kaikkialla.
 
N27
1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus? alle 14 cm on pieni ja ohut on, noh ohut. ympärysmitaltaan alle 13 cm (se maaginen vessapaperirullatesti) on ohut, jos siellä "hölskyy" niin no thanks.

2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?
pidättäydyn vessapaperirullametodissani. Paksuus rullassa ok (yltää sormet just ja just ympäri! Itseasiassa tosi yllättävän hämäävän paksu loppuseltaan tuo.) Pituuskin on rullassa riittävä jos rulla on "varsi" ja siihen lisätään herkullinen terska niin kelpaa. (avioisin että lisätään 4cm eli yhteispituus ois kai sitten ~15. Se alkaa olla jo kaunis penis.

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa? en osaa sanoa. naisille nämä sentit ei oo niin justiinsa tärkeitä, hankalahan se on silmällä määrittääkään. varsinki ku sitten miehet peniksen varressa ovat niin erikokoisia, hankaloittaa suhteuttamista. Kuitenkin mielummin lyhyt ja paksu kuin pitkä ja ohut suippo (jak)

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa? no sanotaan että yli 15cm on iso.

5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?
Jumalaisen paksu ja pitkä. Ei kuitenkaan "lihakyrpä" joka puoliksi veltto jo isoudessaan (tavattu on..sen pituus oli varmaan jotain 20cm ja paksuus, huh osaa edes arvioida..)


 
matkailijatar,
Olen saanut suurta matkoillani:) Tilastoista viis (=Terkkarin juttuja pikkupileille), tiedän että niitä valtavia on, eivätkä ole harvinaisiakaan kun kymmenestä kolmella on ollut jättikalu. Yksi ei mahtunut sisääni, mutta yrittäisin vielä uudelleen jos tapaisin tämän (Suomen) matkoillani.
 
nainen 30+
No jaa. Paras olisi ehkä 16-19cm. Paksuus n. 4,5 cm. Ja siltä väliltä. Kovin isojen kanssa on vaikeampaa kun helposti sattuu, suihotto paljon vaikeampaa jne. Pienemmän kanssa voi vaihtaa asentoja ihan fiiliksen mukaan ja leikkiä ja kokeilla. Mutta kaikkeen tottuu, se mies siinä on tärkein.

Käytössä ;) on paksuuden merkitys paljon suurempi kuin pituuden.
 
tyytyväinen vaimo jo 13 vuotta :)
Alkuperäinen kirjoittaja :))):
"25 cm pituus halk 6 cm on hyvä mulle."

Mahtaa olla seksi harvinaista herkkua sulle?
Saa meinaan aika monta miestä käydä läpi kun peniksen keskipituus on 14-15 cm ja keskipaksuus ympärysmittana 11-13 cm eli 3,5-4 cm halkaisija, ja noin yhdellä sadasta on 20 senttinen, tarkoittaen yleensä lähes aina 20-22 cm. 22 cm tai yli on jättipeniksen raja, ja sellaisia löytyy ehkä yhdeltä 5000-10000:lta mieheltä. Aikamoinen vosu saat olla tai lottovoittaja-ainesta.
yes :) miehelläni on 23cm ja paksuus n.3cm..."jättipenis" :D.. joka päivä käytössä ja loistava vehje on :)
 
pikkuneito
Itselläni on pari lastakin synnytettynä, mutta en kyllä tykkäisi, jos miehellä olisi liian iso. Olen itse ostanut joskus dildon, jonka halkaisija on noin 4,5 cm ja pituutta on 17 cm. Dildo on niin paksu, että joudun olemaan täysin rentona, tosi kiihottuneena ja rasvattuna, jotta se menee sisääni. Yleensä se ei edes tunnu hyvältä, koska se on aikamoista survomista.

Omistan dildoja useampia ja täytyy sanoa, että lempileluni mitat ovat halkaisija 3 cm ja pituus 17 cm. Se on riittävän näpsäkkä, jotta se ei satu, menee sisään hyvin ilman liukastetta (omat mehut riittävät) ja vaginallakin voi puristella eikä satu.

Pituuden osalta tuo 15-17 cm on OK, mutta pituus ei ole niin oleellista. Pääasia on, ettei kalu ole liian pitkä, koska jos se hakkaa kohdunsuulle, niin se sattuu.

Vakipanoni mitat ovat ehkä noin 3 cm halk. ja 11 cm pituutta. Se on oikein kelpo peli, sillä se ei satu, sille on ihanaa antaa suuseksiä ja myös pyllyssä se tuntuu hyvältä eikä revi paikkoja verille. Vielä kun samalla vähän hieroo klitoriksesta, niin tuntuu tosi mahtavalta. Tosin myönnettäköön, että pituuden "puutteesta" johtuen sisään-ulos -työntöliike jää lyhyehköksi ja jos olen todella märkä, niin osassa asennoista penis luiskahtelee sisältäni ulos aika herkästi. Jos en ole kiihottunut esileikistä, kalu ei tunnu sisälläni kovin paljon, joten esileikilä ja kiihottavilla mielikuvilla on suuri merkitys. Käsittääkseni kiihottumisen myötä naisen vaginaan tulee myös "verentungosta" ihan niinkuin penikseenkin, jolloin penis kasvaa ja kovettuu eli vaginakin tiukkenee turpoamisen vuoksi.
 
sohvis
Olen huomannut seuraavaa.Jos mies ja nainen rakastaa toisiaan,siis todella,heidän suvunjatkamisvehkeet ovat just yhteensopivat.Ei liian iso eikä liian pieni.On tietenkin meitä joka lähtöön.Se suodaan meille.Mutta yleisesti ottaen,ei se ole koosta kiinni.
 
Sari__
Alkuperäinen kirjoittaja maister:
Eli minkä pituinen ja paksuinen peniksen pitäisi olla mielestänne?

1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus?

2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa?

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa?

5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?

Pituus mitattu peniksen päältä.
Laittakaa paksuus joko ympärysmittana tai halakaisijana.

1. alle 15 cm
2. sama juttu
3.15-25 cm
4.yli 30 cm
5. 25 cm

Paksuuksia en ole mittaillut koskaan
 
epävarma.m
Itse olen hyvin epävarma pienestä hepistäni ja naisten kanssa kaikki menee hyvin siihen saakka kun saavutaan asunnolle ja pitäisi ottaa esille. Pituus on noin 16-17 cm ja ympärysmitta 13,5 cm. Kyllähän sillä nai, mutta takaapäin nainen nelinkontin tai seisten se tuntuu onnettoman lyhyeltä. Luiskahtelee ulos vähän väliä. No lähetyssaarnaajassakin tuntuu aika onnettomalta. Takaa nainen kokonaan maaten tai kyljellään menettelee, tosin pohja ei tule vastaan naisella ja paksuuttakin saisi olla aika tavalla lisää. Eniten jännittää se ajatteleeko nainen mielessään "voi kun on pieni" tai kertooko kavereilleen myöhemmin onnettoman kokoisesta tai säälittävästä pilistä, johon tas törmäsi.
Olisi kiva tietää mitä te ajattelette kun tälläinen ilmeisesti kohtalaisen tavallinen pieni kulli tulee muuten kivan miehen jalkovälistä, jonka kanssa haluaisitte pitää hauskaa lakanoissa. Säälittekö, vai vituttaako, ja nauratteko kavereidenne kanssa?
 
rouva 46
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneito:
Itselläni on pari lastakin synnytettynä, mutta en kyllä tykkäisi, jos miehellä olisi liian iso. Olen itse ostanut joskus dildon, jonka halkaisija on noin 4,5 cm ja pituutta on 17 cm. Dildo on niin paksu, että joudun olemaan täysin rentona, tosi kiihottuneena ja rasvattuna, jotta se menee sisääni. Yleensä se ei edes tunnu hyvältä, koska se on aikamoista survomista.

Omistan dildoja useampia ja täytyy sanoa, että lempileluni mitat ovat halkaisija 3 cm ja pituus 17 cm. Se on riittävän näpsäkkä, jotta se ei satu, menee sisään hyvin ilman liukastetta (omat mehut riittävät) ja vaginallakin voi puristella eikä satu.

Pituuden osalta tuo 15-17 cm on OK, mutta pituus ei ole niin oleellista. Pääasia on, ettei kalu ole liian pitkä, koska jos se hakkaa kohdunsuulle, niin se sattuu.

Vakipanoni mitat ovat ehkä noin 3 cm halk. ja 11 cm pituutta. Se on oikein kelpo peli, sillä se ei satu, sille on ihanaa antaa suuseksiä ja myös pyllyssä se tuntuu hyvältä eikä revi paikkoja verille. Vielä kun samalla vähän hieroo klitoriksesta, niin tuntuu tosi mahtavalta. Tosin myönnettäköön, että pituuden "puutteesta" johtuen sisään-ulos -työntöliike jää lyhyehköksi ja jos olen todella märkä, niin osassa asennoista penis luiskahtelee sisältäni ulos aika herkästi. Jos en ole kiihottunut esileikistä, kalu ei tunnu sisälläni kovin paljon, joten esileikilä ja kiihottavilla mielikuvilla on suuri merkitys. Käsittääkseni kiihottumisen myötä naisen vaginaan tulee myös "verentungosta" ihan niinkuin penikseenkin, jolloin penis kasvaa ja kovettuu eli vaginakin tiukkenee turpoamisen vuoksi.
Jopas kuulostaa kotoisalta :)
Samasta muotista taitaa olla vakipaniosi, kuin mun mieskin. Halkaisijaa taitaa meillä olla vähemmän, mutta pituus on sama ja ajatus siitä, että ihana peli/pili.
 
Reperto
Alkuperäinen kirjoittaja :))):
"25 cm pituus halk 6 cm on hyvä mulle."

Mahtaa olla seksi harvinaista herkkua sulle?
Saa meinaan aika monta miestä käydä läpi kun peniksen keskipituus on 14-15 cm ja keskipaksuus ympärysmittana 11-13 cm eli 3,5-4 cm halkaisija, ja noin yhdellä sadasta on 20 senttinen, tarkoittaen yleensä lähes aina 20-22 cm. 22 cm tai yli on jättipeniksen raja, ja sellaisia löytyy ehkä yhdeltä 5000-10000:lta mieheltä. Aikamoinen vosu saat olla tai lottovoittaja-ainesta.
mulla olis ;)
 

Yhteistyössä