Paras peniksen pituus ja paksuus

  • Viestiketjun aloittaja maister
  • Ensimmäinen viesti
09.02.13
Eli minkä pituinen ja paksuinen peniksen pitäisi olla mielestänne?

1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus?

2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa?

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa?

5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?

Pituus mitattu peniksen päältä.
Laittakaa paksuus joko ympärysmittana tai halakaisijana.
Sisämittani on 15 cm pituus ja 4,2cm reiän halkaisija.
Tuo koko tai muutaman millin pienempi on paras minulle.
Jos ei löydy, niin mielummin sitten isompi kuin pienempi.

Mitat pätee kaikkiin suhteisiin.
 
Viimeksi muokattu:
Medium-mulukku
Lueskeltuani tätä sivua parisen tuntia täytyy kommentoida omat mielipiteet. Minun mielestä tuo "koolla ei ole väliä" -juttu on osittain totta ja osittain ei. Ihan satavarmasti panon aikana on jotain merkitystä, että täyttyykö pimpsa kohtalaisesti vai todella hyvin. Vaikea uskoa, että kukaan nainen voi väittää etteikö sillä olisi merkitystä nautinnon kannalta.

Mutta sitten parisuhteessa/avioliitossa seksi on vain pieni osa sitä kokonaisuutta (rakkaus), joten tästä näkökulmasta voi ajatella että koolla ei ole väliä, ainakaan kovin paljoa. Psyykkisillä tunteilla on suht iso rooli seksissä, mutta mikäli siinä haetaan pelkästään fyysistä nautintoa (yhden illan jutut), niin koon merkitys kasvaa. ainakin mun mielestä.

Itse olen keskikokoisen kepin omistaja, 15-16cm pituus 13cm paksuus, ja täytyy sanoa että kyllä se monesti lannistaa, mutta kun mitään ei ole tehtävissä niin asia on hyväksyttävä sellaisenaan.. simppeli juttu. Ihan mallikkaasti se on tehtävistä suoriutunut, mutta kyllä kokoa vois olla enemmänkin, että sellainen epävarmuuden tunne katoaisi kokonaan. Juuri se epävarmuuden tunne tuhoaa jotkut mahdolliset säädöt naisten kanssa. Varsinkin kun nykyään naiset hekumoi kaikenmaailman Johnholmes -meloista. Loppupeleissä pienempien jormien omistajat voivat suotta lopettaa murehtimisen ja olla tyytyväinen siihen mitä on. Paremmaksi se ei muutu ja sillä sipuli. Elämässä on muutakin kuin kullin koko, ja jos naiselle se on ongelma, niin aina voi vaihtaa toiseen tai olla ilman.
 
naimahullu
Siinä on omat vaaransa, kun omistaa ison peniksen, kuten minä. Nyt olen tullut kyltymättömäksi naisten kaatajaksi. Penikseni on 19cm ja terskan ympärys n.16cm. Naiset ovat ihan hulluna vehkeeseeni ja kun pitäisi elää herran nuhteessa ja auttaa kiimaista hädässään, niin älytön seksin määrä sekoittaa yläpäänkin. Kun harrastaa paljon seksiä, alkaa haluamaan sitä aina vain enemmän ja kunto kestää entistä pidempiä aktituokioita ja naiset tulevat entistä halukkaimmiksi. Lienee parasta pitää pientä selibaattia välillä ennen kuin mulkku räjähtää.

Onhan se älyttömän ihanaa, mutta täytyy elämässä olla muutakin, kuin pelkkää parittelua.
 
koijari-1
Siinä on omat vaaransa, kun omistaa ison peniksen, kuten minä. Nyt olen tullut kyltymättömäksi naisten kaatajaksi. Penikseni on 19cm ja terskan ympärys n.16cm. Naiset ovat ihan hulluna vehkeeseeni ja kun pitäisi elää herran nuhteessa ja auttaa kiimaista hädässään, niin älytön seksin määrä sekoittaa yläpäänkin. Kun harrastaa paljon seksiä, alkaa haluamaan sitä aina vain enemmän ja kunto kestää entistä pidempiä aktituokioita ja naiset tulevat entistä halukkaimmiksi. Lienee parasta pitää pientä selibaattia välillä ennen kuin mulkku räjähtää.

Onhan se älyttömän ihanaa, mutta täytyy elämässä olla muutakin, kuin pelkkää parittelua.
<Johan kerroit sadun. Mulla on järki päässä, vaikka molo on 24cm ym14.4
 
Viimeksi muokattu:
somesampo
Ihmettelen tuota miksi sinne vakoseen ei paksumpikin mahdu, kun sieltä lapsikin mahtuu tulemmaan. Syvyys on sitten eri asia. Mutta jos miehen elin on liian pitkä, niin miksi silloin ei voisi harjoittaa etätyöskentelyä? Ei aina tarvitse kulkea pohjamutia myöten.
Tottakai mahtuu itsehä laitan päänikin sisään, sillä sellaisestahan se on tullutkin.
:p Jos synnytys on mielestäsi nautinnollista niin mikäpäsiinä ;D
 
Viimeksi muokattu:
Yoloswag
Seurasin jonku aikaa tätä keskustelua ja haluisin vastUksen naisilta kysymykseeni. Itselläni on sellanen 14cm veitikka ja olen tällä hetkellä parisuhteessa. Monet täällä sanoisi 14cm olemaan liian lyhyt, mutta millä selitätte sen että pystyn omalla keskisormellani antamaan pilluorgasmin hieromalla g-pistettä ja nainen nauttii tästäkin melko paljon puhumattakaan peniksestäni. Jos pystyn osumaan keskisormellanikin lähelle pohjaa, onko naisellani vain pieni värkki? Seksihän on aina mahtavaa, jos jaksan tunnin niinkuin yleensä halutessani jaksan saan hänet tulemaan n.7 kertaa ja 1-2 näistä on ejakulaatioita. Mistä johtuu siis että pystyn tällä "pienellä" pilillä tyydyttämään naisen täysin? Kukaan nainen ei ole valittanut koosta aikaisemmin ja minulla ollut n. 10 eri seksikumppania ja vain 3 ei ole saanut orgasmia munastani... Joten tämän perusteella arvioisin että jos pystyn tyydyttämään 14 senttiselläni, jonka monet täällä toteaa pieneksi, ovat suomalaiset miehet paskoja seksissä eikä mitään aavistusta mitä nainen halusa
 
16/13
Ympärysmitalla on suurempi merkitys, kuin pituudella. En olisi huolissaan 14-15-16cm pituuksista, ne riittävät jos paksuutta on tarpeeksi.

Esimerkki

Penis A: pituus 18cm, ympärysmitta 12,5cm

Penis B: pituus 15cm, ympärysmitta 14cm

Väittäisin B:n olevan huomattavasti "parempi" penis.


Tavallinen ympärysmitta vaihtelee 12-13cm. Itellä on tasan 13 ja mielestäni se on aika vähän, vaikka onkin keskikokoa. Yhden naisen kanssa rakastellut ja sen jälkeen en ole jostain syystä kehdannut touhuta enää. Taitaa olla 4 vuotta vierähtänyt viime kerrasta. Ainakin sen yhden kanssa tuntui siltä kuin olisi heiluttanut patonkia messuhallissa, vaikka nainen kyllä vaikutti nauttivan. Nuorempana oon runkannu nii paljon että on tottunu kovaan puristukseen nii pitäs olla aika tiukka vekotin että tän kokonen vehje sais puristusta. Toinen juttu mikä latistaa, on pieni lepokoko. Eli levossa vekotin on -todella- pieni, mutta onneksi kuiten kasvaa tuohon n.16 senttiin pituudeltaan. Tässäkin vaikuttaa ylipaino ja painon pudottaminen toisi varmaan visuaalista kokoa lisää.
 
Humppahetki
Eli minkä pituinen ja paksuinen peniksen pitäisi olla mielestänne?

1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus?

2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa?

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa?

5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?

Pituus mitattu peniksen päältä.
Laittakaa paksuus joko ympärysmittana tai halakaisijana.

Riittävä pituus on 7 cm. Peniksen suurin nautinto saadaan pillun suulla, ei tarvitse työnttä yhtään pidemmälle. Naisen klitoris saa riittävän kiihotuksen.

Hyvin harva nainen osaa käyttää vatsanpohja lihaksiaan siten, että mies pystyy nauttimaan pidemmästä peniksestään.

Paksuus lisää hieman kummankin nautintoa.

Pidempi penis saatta kiihoittaa naisia enemmän, mutta kumpi on parempaa hyvä tyydytys vaiko koko.
 
Viimeksi muokattu:
gu,th
Liian pieni penis 11v:lle on erektiossa 12cm paksuus pitää olla 8cm.Sama on minimi.
Pituudessa haitari on 14cm-25cm ja paksuus olis 8cm-15cm.
Peniksen pituus raja on 30cm ja paksuus olis 18cm.Unelma penis olis 25cm pitkä ja 12cm paksu.
 
toleranssiromanssi
Sisämittani on 15 cm pituus ja 4,2cm reiän halkaisija.
Tuo koko tai muutaman millin pienempi on paras minulle.
Jos ei löydy, niin mielummin sitten isompi kuin pienempi.

Mitat pätee kaikkiin suhteisiin.
Värkkini sopii tarkasti mittoihisi ja toleranssi sallii ohuen kumin käytön.

Siis pääsenkä suhteisiin. Onko sinulla suurikin suhderinki eli montako täydellsitä miestä olet löytänyt?
 
Viimeksi muokattu:
poitsu
Ikää siis 17 vuotta ja mulla on erektiossa 15,1 cm pitkä ja 4,2 cm paksu. Ympärysmittaa löytyy semmoset 12 cm. Tyytyväinen olen vaikka välillä miettiikin, että riittääkö tämä naiselle :)
 
hoitsu
Haluaisin kuulla muutaman naisen mielipiteen :) Kelpaisiko tuollainen teille?

Siellä poitsu, täällä hoitsu:))

Työni kannalta parhas koko penikselle on mahdollisimman iso, lepokunnossa. Erektoituminen on periaatteessa vaan haitta. Kuitenkin penis saisi olla ns napakka, eikä ihan lerppu sellainen vanhan miehen penis.
Kaikkein inhottavimmat penikset työn kannalta ovat ne pienet naperot, joista ei saa otetta. Ne vetäytyvät sisään ja tekevät kaikkensa vaikeuttaakseen hommiani. Yrittäkääpä vetää oikein pienestä ruttukasasta esinahkaa taakse, että pääsee pesemään terskan ? Vaikka otat kiinni vain peukulla ja etusormella, niin se senkun lipsahtelee pois otteesta. Vanhemmilta ammattilaisilta olen oppinut tällaisen kikan. Kun sen terskan viimein saa sivuilta puristamalla näyttäytymään rutun sisältä, niin etu- ja keskisormen ns "nenäotteella" saa vedettyä mitättömänkin kokoista nakkia sen verran ulos, että toisella kädellä voi tiukata nahan aivan sinne juureen ja sitten nopeasti ( apurista on hyötyä ) kietaistaan kostutettu liina sen "komeuden" ympärille mansetiksi. Näin se muna jöpöttää pystyyn vangittuna, eikä pääse enää pakenemaan ja terska on helppo pestä. Myös lääkärin on helpompi tehdä toimenpiteet, kun ei sitä tarvitse koko ajan paimentaa.

Eli mahdollisimman iso penis on paras. On kuin mitä tahansa lenkkimakkaraan käsittelisi.
 
Viimeksi muokattu:
poitsu
Siellä poitsu, täällä hoitsu:))

Työni kannalta parhas koko penikselle on mahdollisimman iso, lepokunnossa. Erektoituminen on periaatteessa vaan haitta. Kuitenkin penis saisi olla ns napakka, eikä ihan lerppu sellainen vanhan miehen penis.
Kaikkein inhottavimmat penikset työn kannalta ovat ne pienet naperot, joista ei saa otetta. Ne vetäytyvät sisään ja tekevät kaikkensa vaikeuttaakseen hommiani. Yrittäkääpä vetää oikein pienestä ruttukasasta esinahkaa taakse, että pääsee pesemään terskan ? Vaikka otat kiinni vain peukulla ja etusormella, niin se senkun lipsahtelee pois otteesta. Vanhemmilta ammattilaisilta olen oppinut tällaisen kikan. Kun sen terskan viimein saa sivuilta puristamalla näyttäytymään rutun sisältä, niin etu- ja keskisormen ns "nenäotteella" saa vedettyä mitättömänkin kokoista nakkia sen verran ulos, että toisella kädellä voi tiukata nahan aivan sinne juureen ja sitten nopeasti ( apurista on hyötyä ) kietaistaan kostutettu liina sen "komeuden" ympärille mansetiksi. Näin se muna jöpöttää pystyyn vangittuna, eikä pääse enää pakenemaan ja terska on helppo pestä. Myös lääkärin on helpompi tehdä toimenpiteet, kun ei sitä tarvitse koko ajan paimentaa.

Eli mahdollisimman iso penis on paras. On kuin mitä tahansa lenkkimakkaraan käsittelisi.

No lepopituutta iteltä löytyy tuommoset 8-9 cm. En nyt tiedä onko mikään iso. Enkä ole vielä poikuutta menettänyt, niin en tiedä, mitä naiset sitten ovat tuosta mieltä, mutta itse ihan suht tyytyväinen, vaikka toki sentin pari isompi voisi olla. Kiitos vastauksesta :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Siellä poitsu, täällä hoitsu:))

Työni kannalta parhas koko penikselle on mahdollisimman iso, lepokunnossa. Erektoituminen on periaatteessa vaan haitta. Kuitenkin penis saisi olla ns napakka, eikä ihan lerppu sellainen vanhan miehen penis.
Kaikkein inhottavimmat penikset työn kannalta ovat ne pienet naperot, joista ei saa otetta. Ne vetäytyvät sisään ja tekevät kaikkensa vaikeuttaakseen hommiani. Yrittäkääpä vetää oikein pienestä ruttukasasta esinahkaa taakse, että pääsee pesemään terskan ? Vaikka otat kiinni vain peukulla ja etusormella, niin se senkun lipsahtelee pois otteesta. Vanhemmilta ammattilaisilta olen oppinut tällaisen kikan. Kun sen terskan viimein saa sivuilta puristamalla näyttäytymään rutun sisältä, niin etu- ja keskisormen ns "nenäotteella" saa vedettyä mitättömänkin kokoista nakkia sen verran ulos, että toisella kädellä voi tiukata nahan aivan sinne juureen ja sitten nopeasti ( apurista on hyötyä ) kietaistaan kostutettu liina sen "komeuden" ympärille mansetiksi. Näin se muna jöpöttää pystyyn vangittuna, eikä pääse enää pakenemaan ja terska on helppo pestä. Myös lääkärin on helpompi tehdä toimenpiteet, kun ei sitä tarvitse koko ajan paimentaa.

Eli mahdollisimman iso penis on paras. On kuin mitä tahansa lenkkimakkaraan käsittelisi.
Oikein mielenkiintoinen ongelma.

Yleensähän esinahka on helpompi ottaa pois terskan päältä, kuin laittaa takaisin.
Vai jääkö se laittamatta pesun jälkeen?

Riittävästi kun puristaa ja liikuttaa taaksepäin, niin pitäisi kuoriutua.
Edestakainen liike auttaa asiaa.
 
Viimeksi muokattu:
hoitsu
Oikein mielenkiintoinen ongelma.

Yleensähän esinahka on helpompi ottaa pois terskan päältä, kuin laittaa takaisin.
Vai jääkö se laittamatta pesun jälkeen?

Riittävästi kun puristaa ja liikuttaa taaksepäin, niin pitäisi kuoriutua.
Edestakainen liike auttaa asiaa.

Ilmeisesti et sitten omista sitä ns ruttukasaa ? Pelkkä nahan liikuttelu ei riitä, jos sisällä ei ole lihaa. Sivuilta puristaminen on ainoa keino saada se terska edes vähän kurkkaamaan ulos. Sitten pitää olla nopea kuin kärpänsieppaaja, ennenkuin terska taas livahtaa sisään. Kun siitä saa hyvän otteen, niin sitten loppu on helppoa.
Sen verran olen oppinut, että napakka peseminen saa veren kiertämään elimessä ja edes vähän rentoutumaan. On lääkärinkin helpompi tehdä työnsä.
 
Viimeksi muokattu:
toinen hoitsu
Ilmeisesti et sitten omista sitä ns ruttukasaa ? Pelkkä nahan liikuttelu ei riitä, jos sisällä ei ole lihaa. Sivuilta puristaminen on ainoa keino saada se terska edes vähän kurkkaamaan ulos. Sitten pitää olla nopea kuin kärpänsieppaaja, ennenkuin terska taas livahtaa sisään. Kun siitä saa hyvän otteen, niin sitten loppu on helppoa.
Sen verran olen oppinut, että napakka peseminen saa veren kiertämään elimessä ja edes vähän rentoutumaan. On lääkärinkin helpompi tehdä työnsä.

Ihan samoja kokemuksia.
Pieni penis voi olla äärimmäisen inhottava työskennellä. Pestä pitää, mutta kun ei ole mitä pestä? Isoa penistä on helppo ja mukava pestä. Siinä on massaa ja pintaa, mihin desfinderin laittaa ja että se ei karkaa hyppysistä. Pienat naperot karkaavat useimmiten käsistä ja saattavat jäädä jopa likaisiksi.
Tuo mansettaminen on hyvä kikka pitää se napero ulkona. Hyvä keino on myös peniksen stimulointi, jolloin veri kiertää ja penis kasvaa. Isompi penis on kaikille helpotus. Miehet luulevat, että stimulointi tehdään heille, mutta työtähän se vaan helpottaa:))
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Ihan samoja kokemuksia.
Pieni penis voi olla äärimmäisen inhottava työskennellä. Pestä pitää, mutta kun ei ole mitä pestä? Isoa penistä on helppo ja mukava pestä. Siinä on massaa ja pintaa, mihin desfinderin laittaa ja että se ei karkaa hyppysistä. Pienat naperot karkaavat useimmiten käsistä ja saattavat jäädä jopa likaisiksi.
Tuo mansettaminen on hyvä kikka pitää se napero ulkona. Hyvä keino on myös peniksen stimulointi, jolloin veri kiertää ja penis kasvaa. Isompi penis on kaikille helpotus. Miehet luulevat, että stimulointi tehdään heille, mutta työtähän se vaan helpottaa:))
Sitä vaan ihmettelen milloin tuo pesu pitää hoitajan suorittaa?
Miksi mies itse ei voisi pestä.

Eikä varmaan kovinusen noin pieneen törmää, koska itse en ole milloinkaan nähnyt kokonaan kehon sisälle piiloutunutta penistä.

Entä helpottaako kiva jutustelu työn suorittamista.

Mutta minkäs sille voi, jos stimulointu tuntuu rentouttavalta, jos tutkimus vähän jännittää.
 
Viimeksi muokattu:
toinen hoitsu
Sitä vaan ihmettelen milloin tuo pesu pitää hoitajan suorittaa?
Miksi mies itse ei voisi pestä.

Eikä varmaan kovinusen noin pieneen törmää, koska itse en ole milloinkaan nähnyt kokonaan kehon sisälle piiloutunutta penistä.

Entä helpottaako kiva jutustelu työn suorittamista.

Mutta minkäs sille voi, jos stimulointu tuntuu rentouttavalta, jos tutkimus vähän jännittää.



Paljon useammin joutuu pesemään, kuin mitä ihmiset kuvittelee. Mies voi toki pestä itse, mutta kun se yleensä jää vajaaksi. Parempi on ihan itse hoitaa homma, ettei lääkäri joudu ongelmiin? Niin ja millä se mies pesisi? Kotona saippuallako? Se pitää olla desinfiointipitoinen saippua, eikä mikään Rexona.

Niitä pieniä on yllättävän paljon? Osa totuus lienee se pelosta kutistuminen.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä