Paras peniksen pituus ja paksuus

  • Viestiketjun aloittaja maister
  • Ensimmäinen viesti
gost
Eivät 'esittele'?! Kyllähän Suomessa ollaan aina saunassa täysin alasti vai tarkoitatko että kaikki huonommin varustellut eivät joko näissä paikoissa käy tai menevät aina treenaamisen jälkeen suihkussa käymättä kotiinsa (käyvät kyllä varmaan sitten siellä suihkussa)?

Niin, ja lisäksi vielä tuli aikoinaan armeijassa (luonnollisesti) käytyä saunassa/yhteissuihkussa aika suuren joukon kanssa nuoria miehiä ja itse asiassa olen kaikkiaan nähnyt pieniä, alle 10 sentin lepomittaisia siittimiä vain kolmella miehellä. Ja kuten aiemmin todettua, sekään ei siis välttämättä tarkoita lyhyttä erektiomittaa.

Toinen aiemmin kertomistani amerikkalaistutkimuksista oli samalla mitannut siittimien paksuudet ja raportoi sitten nekin: Keskipaksuus oli 4,2 cm ja 3,5 senttinen tai ohuempi oli 27 %:lla tutkituista - itse asiassa yllättävänkin paksuja siittimiä, kun useimmat seksikauppojen myymät dildot ovat paksuudeltaan alle 4 cm: eräskin suosituimmista malleista 'vain' 3,4 cm!
Niin luulen, että kenellä on pienempi lepokoko eivät ainakaan niin paljon tuo sitä esille esim. nopea suihku, vaatteet nopeasti päälle pukkarissa.
Kenellä on todella pieni lepokoko eivät välttämättä edes käy yleisissä saunoissa ollenkaan kun voi olla henkisesti kovakin paikka. Vaikka tosiaan pieni lepokoko ei kerro aina pienestä erektiopituudesta. Nämä vain omia mietteitä.

Piti itse käyttää paksuudesta sanaa ympärysmitta kun se on oikeampi/tarkempi mitta.

Vähän paha sanoa mitkä tutkimukset ovat oikeassa mutta kuten aiemmin sanoin niin uskon,
että ainakin erektiomitta on hieman suurempi mitä yleesä näissä tutkimuksissa on kerrottu.

Kannattaa itse maksimoida peniksen pituus sillä, että pitää kropan rasvaprosentin alhaisena sillä isolla rasvaprosentilla myös peniksen juureen kerääntyy rasvaa jolloin peniskin näyttää hieman lyhyemmältä.
 
Viimeksi muokattu:
Epävirallinen tutkija
Niin luulen, että kenellä on pienempi lepokoko eivät ainakaan niin paljon tuo sitä esille esim. nopea suihku, vaatteet nopeasti päälle pukkarissa.
Kenellä on todella pieni lepokoko eivät välttämättä edes käy yleisissä saunoissa ollenkaan kun voi olla henkisesti kovakin paikka. Vaikka tosiaan pieni lepokoko ei kerro aina pienestä erektiopituudesta. Nämä vain omia mietteitä.

Piti itse käyttää paksuudesta sanaa ympärysmitta kun se on oikeampi/tarkempi mitta.

Vähän paha sanoa mitkä tutkimukset ovat oikeassa mutta kuten aiemmin sanoin niin uskon,
että ainakin erektiomitta on hieman suurempi mitä yleesä näissä tutkimuksissa on kerrottu.

Kannattaa itse maksimoida peniksen pituus sillä, että pitää kropan rasvaprosentin alhaisena sillä isolla rasvaprosentilla myös peniksen juureen kerääntyy rasvaa jolloin peniskin näyttää hieman lyhyemmältä.

Tuo on kaikki spekulaatiota ja oletusta. Tiedä noista tutkimuksista, niiden otannoista ja menetelmistä mutta tyydytään nyt noihin tuloksiin kunnes toisin tutkitaan ja tuloksista informoidaan, myös menetelmistä ja mittaustavoista.
 
Viimeksi muokattu:
Paksuus ratkaisee
Eli minkä pituinen ja paksuinen peniksen pitäisi olla mielestänne?

1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus?

2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa?

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa?

5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?

Pituus mitattu peniksen päältä.
Laittakaa paksuus joko ympärysmittana tai halakaisijana.


Tuoreen kyselyn mukaan paksuus ratkaisee pilluseksissä. Pituus saa olla 14-15cm kunhan se on paksu.
Sopiva paksuus olisi 6-7cm halkaisia. Anaaliseksissä sen pitää olla sekä pitkä että paksu n.30 cm pitkä ja 8 cm paksu :)
 
Viimeksi muokattu:
N55
Tuoreen kyselyn mukaan paksuus ratkaisee pilluseksissä. Pituus saa olla 14-15cm kunhan se on paksu.
Sopiva paksuus olisi 6-7cm halkaisia. Anaaliseksissä sen pitää olla sekä pitkä että paksu n.30 cm pitkä ja 8 cm paksu :)

Mihinkähän kyselyyn viittaat? Mieheni penis ei ole symmetrinen ja kysyinkin että minkäs paksuinen hänellä on. Kertoi että noin neljätoista senttinen joten kysyin että oikeastiko? On kuulemma ympärysmitta eikä paksuus koska epäsymmetrisyyden vuoksi ei kuulemma kerro paksuus koko totuutta. Saan jokaisella kerralla n. 10 minuutin jälkeen emätinorgasmin että kelpaa ainakin minulle. Ollaan uusioperhe ja miehen ex sai kuulemma myös emätinorgasmeja, eli kaitpa tuo 14 cm ympärystä olis aika unelma muillekin? Pituutta miehellä kertomansa mukaan 16 cm, joka riittää myös saamaan alavatsani kipeäksi.
 
Viimeksi muokattu:
justus
Joo, toi lepokoko on se minkä usein muut miehet näkevät, harvemmat erektiossa.
onhan se näyttävän näköinen kun on iso lepokoko, kaverillani on iso lepokoko ja exäni ketoi että
se tuntuu todella hyvältä ...itselläni 11cm erektiossa...
 
kokenut nainen
minulla on vaan 11cm pitkä.. johtunekko siitä että aina jätetään..
Minun elämäni parhailla rakastajilla on ollut juuri tuon mittainen kalu. Kannattaa keskittyä taitojen ja itsevarmuuden lisäämiseen, koska koko tuskin on ongelma. Tärkeää on oppia kuuntelemaan naista ja naisen reaktioita. Jokainen nainen on yksilö.
 
Viimeksi muokattu:
Heppuhei
Itselläni on vaatimattomat 16,5 cm pituutta ja paksuutta sen verran että terska ei edes mene wc paperi-hylsyyn.. vähän paksumpi siis mutta hyvin vähän...

hyvin olen tullut toimeen ja kukaan ei ole pieneksi haukkunut.. kaksi neitsyttä olen saanut ja voin sanoa että homma oli Suht kivuliasta neideille...muistan aina ne voihkaisut ja veren lakanalla...

MUTTA KIVAA MINULLE :D
Hmm...oisko näin? tuohan on nimittäin jo aika helvetin paksu. Hylsy on nimittäin sen verran leveä, että sellaiset 80-90% kulleista mahtuu siihen aivan varmasti. No, netissä kyrpä kasvaa....
 
Viimeksi muokattu:
jarpe
moi,
minulla on 19,5 cm päältä mitattuna kalu. :) ympärysmittaa en oo mitannu, normaali paksuus .
kyllä naiset on tykänny täälä oulun kaupungin alueella ;). kyllä se tuntuu kivalta esim takkaapäin ku syvälle pääsee...:). olen pitkä,normivartaloinen 34v. mies.
 
omani tosi pieni
Itselläni levossa muutaman sentin kalu vain. Tosin nyt kertynyt liikakilojakin mikä vaikuttaa varmasti siihen miltä näyttää.

Oon 192cm pitkä ja painoa noin 125 kg.

Kalu ollut aina pieni. Erektiossa 9cm pitkä. Paksuutta silloin 3.5 cm.

Monet exät sanoneet rehellisesti että ei riitä vakisuhteessa minun koko.
Etsin yhä elämäni naista.
 

Yhteistyössä