Paras peniksen pituus ja paksuus

  • Viestiketjun aloittaja maister
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pituus se 15.5-16
Paksuus se 11.5-11.7 (eli hylsystä menee läpi)

On se kyl jännä näitä tekstejä lukiessa ku kaikilla tuntuu olevan se 2-3 cm isompi kuin suomen virallinen keskiarvo. Itellä menee toi paksuus just ja just keskiarvon päälle mutta en sitten tiiä onko se rittävästi kuitenkaan? Mielipiteitä ottaisin vastaan naisilta vaikka täällä ei kyllä koskaan tiedä kuka on vastaamassa oikeasti tosissaan. (Tai onko nainen ollenkaan) Onhan se totta että naisten sukuelimissä on omat eronsa myöskin mutta näin suurinpiirtein tietoa päätin kysyä.
Voin tähän vielä lisätä että terska on vähän isompi mutta menee myös läpi rullasta reunoja hipoen.
 
Viimeksi muokattu:
Kkkkk
En nyt vastaa jokaiseen kysymykseen.

Olen huomannut, etteivät pienimunaiset halua pysyvää suhdetta kanssani. Ja vastaavasti isommat haluavat mielellään. Tästä syystä minun on turha sanoa pienimunaiselle ettei koolla ole väliä. Onhan sillä, jos minua ei kelpuuteta.


Sellaiset alle 4 cm paksuiset miehet vaan katoavat ja vastaavasti tätä isompien kanssa suhde jatkuu. Sellainen 4.5cm paksu ja 18cm olisi ideaali.

Nykyisellä miehelläni on tuotakin paksumpi ja reilusti yli 20 cm. En ole kysynyt mittoja, koska ollaan aika alussa. On ollut vaikeuksia saada sisään, vaikka kosteutta on ollut riittävästi. On niin iso, että oikeasti pelkään sitä pohjaan työntymistä.

Jännä huomata, että löytyy miehiä jolle olen ahdas. Hyvä kuitenkin että mahtuu, koska se mahdollistaa yhdynnän meidän välillä.
 
vierailija
"25 cm pituus halk 6 cm on hyvä mulle."

Mahtaa olla seksi harvinaista herkkua sulle?
Saa meinaan aika monta miestä käydä läpi kun peniksen keskipituus on 14-15 cm ja keskipaksuus ympärysmittana 11-13 cm eli 3,5-4 cm halkaisija, ja noin yhdellä sadasta on 20 senttinen, tarkoittaen yleensä lähes aina 20-22 cm. 22 cm tai yli on jättipeniksen raja, ja sellaisia löytyy ehkä yhdeltä 5000-10000:lta mieheltä. Aikamoinen vosu saat olla tai lottovoittaja-ainesta
1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus? alle 14 cm on pieni ja ohut on, noh ohut. ympärysmitaltaan alle 13 cm (se maaginen vessapaperirullatesti) on ohut, jos siellä "hölskyy" niin no thanks.

2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?
pidättäydyn vessapaperirullametodissani. Paksuus rullassa ok (yltää sormet just ja just ympäri! Itseasiassa tosi yllättävän hämäävän paksu loppuseltaan tuo.) Pituuskin on rullassa riittävä jos rulla on "varsi" ja siihen lisätään herkullinen terska niin kelpaa. (avioisin että lisätään 4cm eli yhteispituus ois kai sitten ~15. Se alkaa olla jo kaunis penis.

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa? en osaa sanoa. naisille nämä sentit ei oo niin justiinsa tärkeitä, hankalahan se on silmällä määrittääkään. varsinki ku sitten miehet peniksen varressa ovat niin erikokoisia, hankaloittaa suhteuttamista. Kuitenkin mielummin lyhyt ja paksu kuin pitkä ja ohut suippo (jak)

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa? no sanotaan että yli 15cm on iso.

5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?
Jumalaisen paksu ja pitkä. Ei kuitenkaan "lihakyrpä" joka puoliksi veltto jo isoudessaan (tavattu on..sen pituus oli varmaan jotain 20cm ja paksuus, huh osaa edes arvioida..)
 
Viimeksi muokattu:
Zivago
Olen lähes koko ikäni ollut siinä uskossa, että penikseni on normaalia pienempi, ainakin levossa. Sen vuoksi en oikein tykkää käydä uimahallissa. Nyt nettiaikana onkin käynyt ilmi, että erektiossa kullini taitaakin olla varsin hyvän kokoinen: pituus 17,5-18cm ja paksuus (=ympärysmitta) 15,5cm. Näin paksua löytyy vain yhdellä 700:sta ,vähän vaikea uskoa ,mutta olen toki tyytyväinen ja itsetunto on noussut kohisten. Tänään jo kaksi ihanaa panoa vaimon kanssa !
 
vierailija
Vois pojat ja miehet opetella mittaamaan.
Suomalaisten miesten keskimitta 13,77cm ja kaikilla muka yli 17cm. Unissako ootte prinssinakkejanne mitanneet, jostain persereiästä terskan nuppiin? Tokj pitää muistaa myös 5cm internet lisä. :D

Kuvilla todistatte mitättömät mittanne.
Alaston suomi sivulla niitä löytyy ja varmasti yli 15.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Peniksen pituus on 14cm ja paksuus sen 4cm. Kasvaakohan mun penis vielä ku muistan vielä kuinka alasteella oli saman mittainen :D ikää justiinsa 17v ja murrosikä alkanut noin vuosi sitten kunnolla.
 
Exsolttupoika
Ei ole pelkoa mulla oli 17cm kun menin armeijaan ja kun tulin ulos ja multa vedettiin housuni. Vaimoni toimesta ja mun sekä hänen äitinsä valvoessa vierestä
Sitten mittaus sanoi anoppi ja ne löysi multa 18.2cm pitkän ja 4.5cm halkaisijaltaan
olevan osan mun koipieni etupuolelta. Eli vierailia 15 jäitä hattuun ja vain odotat.
 
vierailija
Paras miehen peniksen koko: 11-12cm pitkä ja n.4-4.5 cm paksu.

Kun mies on päällä ja tulee pohjaan asti niin se tuntuu klitoriksessa niiiin hyvältä. Eli en haluaisi miestä jolla on pidempi ja enempi paksuus repisi vaginan aukon/välilihan.

Naisten emätin on keskimäärin 6-12cm pitkä. Olen sen mittarin alalaidassa.
Toi on tosiaan vain keskiarvo, koska näköjään on paljonkin naisia, joilla on hyvin pitkä emätin ja onneksi heille on paljon miehiä, joilla on hyvin pitkä penis.

En sano minimiä, kun en valitse miestä sen perusteella enkä harrasta irtosuhteita. Enkä voi tietää mikä on pienin koko mikä tuntuisi hyvältä.
 
vierailija
Varmasti 12 cm ja 3cm paksu penis tuntuu kaikilla naisilla. Tutkimusten mukaan naisten emättimen keskiverto koot on 6-12cm ja noin 1cm ×1.5-2.5cm. Kovempaa hankausta vaginan seinämissä tietenkin antaa levämpi penis, kun jokaisen naisen emätin antaa periksi ainakin parisen senttiä. Vaginan aukko ei niin hyvin.

Naiset saa yleensä seksissä klitoriksen ärsytyksestä orgasmin ja sen takia suurin osa naisista tykkää että mies on seksissä päällä. Klitoriksessa on monin kerroin enemmän tuntosoluja kuin peniksessä. Klitoriksesta emättimen sisään päin kasvavat 10 cm haarakkeet aiheuttavat ylim. tuntoherkkyyttä emättimen yläseinämässä.

Keskustelu oli ideaalimitoista, että mikä kellekin naiselle tuo eniten nautintoa. Eihän kukaan niiden kokojen mukaan kai puolisoa etsi.
Miehillä ja naisilla on kullakin omat ihanteet, jotka muuttuu useimmiten sitä mukaa, kun ihminen ihastuu ja rakastuu, jolloin sen kohteesta tulee se ihanne mies/nainen kaikin puolin.
 
vierailija
Varmasti 12 cm ja 3cm paksu penis tuntuu kaikilla naisilla. Tutkimusten mukaan naisten emättimen keskiverto koot on 6-12cm ja noin 1cm ×1.5-2.5cm. Kovempaa hankausta vaginan seinämissä tietenkin antaa levämpi penis, kun jokaisen naisen emätin antaa periksi ainakin parisen senttiä. Vaginan aukko ei niin hyvin.

Naiset saa yleensä seksissä klitoriksen ärsytyksestä orgasmin ja sen takia suurin osa naisista tykkää että mies on seksissä päällä. Klitoriksessa on monin kerroin enemmän tuntosoluja kuin peniksessä. Klitoriksesta emättimen sisään päin kasvavat 10 cm haarakkeet aiheuttavat ylim. tuntoherkkyyttä emättimen yläseinämässä.

Keskustelu oli ideaalimitoista, että mikä kellekin naiselle tuo eniten nautintoa. Eihän kukaan niiden kokojen mukaan kai puolisoa etsi.
Miehillä ja naisilla on kullakin omat ihanteet, jotka muuttuu useimmiten sitä mukaa, kun ihminen ihastuu ja rakastuu, jolloin sen kohteesta tulee se ihanne mies/nainen kaikin puolin.
Juuri näin. Kun ihminen rakastuu se rakkauden kohde on täydellinen vaikka sillä olisi kuinka löysä tai kuinka pieni hyvänsä.
 
Viimeksi muokattu:
Andy
Terve. Itse olen kirjoitus hetkellä 37v,
Vertauksena että olen 174cm pitkä ja päälle 70kg.
Riippuen erektion voimakkuudesta, niin pituus on n.16-17cm
Paksuutta en nyt muista.
Välillä ollut vähän epävarma, mutta ei kukaan ole valittanut. Pari kertaa uuden kanssa alle, niin alkaa löytyä kestävyyttäkin.
Usein löytynyt yhteinen sävel heti :)
Sinkku nytten, terve tuloa ihanat naiset mittailemaan ;)
 
vierailija
Mä en halua et joku panee mut tuntemaan. Haluun tuntea kun pannaan. Yksinkertaista.

Ison vehkeen kanssa on vaikeaa käyttää omia lihaksia. Nykyisenkin kanssa tekee melkein joka kerta kipeää, jos laittaa pohjaan asti.. Ja hänellä on keskivertomitta. Ainakin silmämääräisesti arvioituna. Mittanauhan kanssa en ole mittaillut enkä mittaa. Olisi huvittavaa kuulla samanlainen keskustelu toisinpäin: mitäs miehet ootte mieltä että mikä pillunsyvyys on paras ja mikä halkaisija?

Mut juu. Miehistä puhutaan tarkoilla mitoilla ja naisista kuvaillen.
 
Taas
Hupaisaa lukea näitä kirjoituksia.
Kyllähän noita kullien kokoja on..minulle sattunut pikkuisen kookkaampi.
Kotona elo sujunut hyvin siihen asti kun vaimoni hommaa sen kirotun kierukan.
Olen oppinut hellästi käyttämään kullia mutta nyt kyrpä osuu naisessa siihen vekottimen ja vie kaiken ilon.
Siihenkin tuli ihan kiva ratkaisu..
Rouvalla on nuori rakastaja ja minulla nuori likka joka ihastunut isompaan.
 
vierailija8235
Siis mitä jengi oikein selittää paskaa täällä. Jollain muka 25cm. Itselläni oli 17cm. Kahdella viim. Kerralla kun mittasin. Joskus mun muija mittas multa 19cm. Liekö väärin mitattu vai hetkellinen superstondis? Ehkä jotain siitä väliltä eli 18cm. Kun menetin neitsyyden niin olin yhden nuorehkon äitin kanssa eikä vehkeeni mahtunut sisään millään ilman lukkaria, siis vaikka tämä nainen oli synnyttänyt. Sillon kyllä tajusin että kun jengi sanoo että niillä on 20cm. Niin ne kusettaa. Ei kellään perusteinillä ole 20cm. En siis väitä että teineillä olisi pienet, kyllä jo 14-16v. On aika iso stondis, kuitenkin hartiat ja korvat kasvaa vielä 29v. Muna ei kyllä 17v enää paljoo kasva tietääkseni. Täällä joku pikku poika sanoi että sillä on 12cm. Käsittääni se on ihan perus miehen mitta jopa ihan mahdollista kyllä kun ihmiset eivät ennen elänneet 100v niin kuin nykyään. Joillain voi olla miehen mitat aikaisin ja joillain myöhemmin
 
vierailija
Mulla oli teininä 17cm ja ei mahtunut vessapaperirullasta eli yli 14cm ympärysmitta, nyt keski-ikäisenä on 14cm ja ympärysmitta 12cm. Tuntuu että laukeaa paljon helpommin kuin teininä mikä on mulle iso miinus, taitaa olla se iän myötä tuleva testosteronin vähentyminen.
 
vierailija
1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus? alle 14 cm on pieni ja ohut on, noh ohut. ympärysmitaltaan alle 13 cm (se maaginen vessapaperirullatesti) on ohut, jos siellä "hölskyy" niin no thanks.

2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?
pidättäydyn vessapaperirullametodissani. Paksuus rullassa ok (yltää sormet just ja just ympäri! Itseasiassa tosi yllättävän hämäävän paksu loppuseltaan tuo.) Pituuskin on rullassa riittävä jos rulla on "varsi" ja siihen lisätään herkullinen terska niin kelpaa. (avioisin että lisätään 4cm eli yhteispituus ois kai sitten ~15. Se alkaa olla jo kaunis penis.

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa? en osaa sanoa. naisille nämä sentit ei oo niin justiinsa tärkeitä, hankalahan se on silmällä määrittääkään. varsinki ku sitten miehet peniksen varressa ovat niin erikokoisia, hankaloittaa suhteuttamista. Kuitenkin mielummin lyhyt ja paksu kuin pitkä ja ohut suippo (jak)

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa? no sanotaan että yli 15cm on iso.

5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?
Jumalaisen paksu ja pitkä. Ei kuitenkaan "lihakyrpä" joka puoliksi veltto jo isoudessaan (tavattu on..sen pituus oli varmaan jotain 20cm ja paksuus, huh osaa edes arvioida..)
Tein rullatestin enkä saanut velttonakaan penistäni rullan sisään , ilmankos on paksuksi kehuttu
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus? alle 14 cm on pieni ja ohut on, noh ohut. ympärysmitaltaan alle 13 cm (se maaginen vessapaperirullatesti) on ohut, jos siellä "hölskyy" niin no thanks.

2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?
pidättäydyn vessapaperirullametodissani. Paksuus rullassa ok (yltää sormet just ja just ympäri! Itseasiassa tosi yllättävän hämäävän paksu loppuseltaan tuo.) Pituuskin on rullassa riittävä jos rulla on "varsi" ja siihen lisätään herkullinen terska niin kelpaa. (avioisin että lisätään 4cm eli yhteispituus ois kai sitten ~15. Se alkaa olla jo kaunis penis.

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa? en osaa sanoa. naisille nämä sentit ei oo niin justiinsa tärkeitä, hankalahan se on silmällä määrittääkään. varsinki ku sitten miehet peniksen varressa ovat niin erikokoisia, hankaloittaa suhteuttamista. Kuitenkin mielummin lyhyt ja paksu kuin pitkä ja ohut suippo (jak)

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa? no sanotaan että yli 15cm on iso.

5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?
Jumalaisen paksu ja pitkä. Ei kuitenkaan "lihakyrpä" joka puoliksi veltto jo isoudessaan (tavattu on..sen pituus oli varmaan jotain 20cm ja paksuus, huh osaa edes arvioida..)
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
16.5cm ja ympärys keskeltä 15.5-16cm riippuen erektion kovuudesta. Ikää 25 ja raamikas kaveri muutenkin. avopuoliso 20v 168 50kg-55kg.
Tuntuu kelpaavan välillä saattaa rajumman session jälkeen alavatsaan koskee kun kalu juuri ja juuri ottaa "pohjaan" tähän mennessä PAKSUUS saa naisen tyytyväiseksi! Hyvä esileikki ja kunnon kyydit nainen sykkii vielä tovin aikaa yhdynnän jälkeen
 

Yhteistyössä