Paras pillu naitavaksi

  • Viestiketjun aloittaja jänkäjoonas1943
  • Ensimmäinen viesti
jänkäjoonas1943
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11485224:
HERKULLISIA, REHEVIÄ JA ENNENKAIKKEA KARVASSI LUANNONPILLUJA KAIKILLE ALAN MIÄHILLE NÄINÄ YÖTTÖMÄN YÖN AIKOINA TOIVOTTELEE: JJ.

KESÄ ALKAA TAITTUA JO SYYSPUOLELLE, ONK ALAN MIEHET JO KUUTAMOPANOJA HARRASTANEET?
 
jänkäjoonas1943
Tulipa mieleeni eräs nuoruusmuisto. Oli elokuun alkupuoli,siis mustikanpoiminta-aika Päätimme muutaman kylämme nuoren porukalla lähteä "mustikkaan". Äitini joka kuuli keitä ryhmän jäsenet ovat sanoi:"ne mustikat mahtuu tiukuun mitä sieltä retkeltä tulee".Uhmaten äitini ennustetta otin kuuden litran "päälärin"ja eikun menoksi.Matkalla mustikkmaille kerroin tytöille (3 tyttöä ja minä)äitini ennusteen. Tyttäret kikattelivat ja loivat merkitseviä katseita toisiinsa ja minuun. Eipä aikakaan kun tulimme marikkomaille. Hajaannuimme pomimaan marjoja joita olikin runsaasti. Poimiessani uutterasti kumarassa asennossa olin vähällä törmätä mitä suloisimpaan nuoren naisen takamukseen! Ajatelkaa hyvät rehevien luonnonpillujen ystävät: Hänellä ei ollut alushousuja! Tuuhea karvotus kiilteli hiestä ja rako sievästi "näpöllään",klitoriksen kärki kiilui punaisena!Silmänräpäyksessä nuori kyrpäni sävähti ankaraan takakenoiseen seisontaan. Kumpikaan ei puhunut sanaakaan kun ohjasin raudankovan kyrpäni takaapäin hänen himokkaasti imeksivään karvahirviöönsä.Saimme molemmat äkkiorgasmin. Oikoen hamettaan Hellevi(nimi muutettu) tyhjensi poimimansa mustikat astiaani. Erottuamme jatkoimme mustikoiden keräämistä.Istahdin lepäämään erään kumpareen varjoisaan rinteeseen. Tietämättäni olin nukahtnut puun varjossa loikoillessani. Havahduin siihen, että ihmettelin mikä kiristää kullani? Avattuani silmäni kohtasi minua kaikkien miesmustikanpoimijoiden unelma:Minulta oli nukkuessani vedetty housut nilkkoihin ja Hilkka(nimi muutettu)Imi kyrpääni keskittynyt ilme kasvoillaan. Helmi(nimi muutetu)ja Hellevi(nimi muutettu)nuolivat kilpaa muniani nipistellen nännejäni ja vuorotellen hiplasivat persereikääni. Kyrpäni oli taas takakenoisessa seisonnassa! Uskokaa kun sanon, että"SE oli lättäröintiä vitun kanssa!" Kaikki kolme tyttöä halusivat maistiaisen spermastani. Ennenkuin erosimme tytöt täyttivät marjahinkkini ääriään myöten. Äitini äimistyi sanattomaksi kun nostin päälärin pöydälle sanoen"haeppas se tiuku, niin täytetään se"!
 
satumies
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11512502:
Tulipa mieleeni eräs nuoruusmuisto. Oli elokuun alkupuoli,siis mustikanpoiminta-aika Päätimme muutaman kylämme nuoren porukalla lähteä "mustikkaan". Äitini joka kuuli keitä ryhmän jäsenet ovat sanoi:"ne mustikat mahtuu tiukuun mitä sieltä retkeltä tulee".Uhmaten äitini ennustetta otin kuuden litran "päälärin"ja eikun menoksi.Matkalla mustikkmaille kerroin tytöille (3 tyttöä ja minä)äitini ennusteen. Tyttäret kikattelivat ja loivat merkitseviä katseita toisiinsa ja minuun. Eipä aikakaan kun tulimme marikkomaille. Hajaannuimme pomimaan marjoja joita olikin runsaasti. Poimiessani uutterasti kumarassa asennossa olin vähällä törmätä mitä suloisimpaan nuoren naisen takamukseen! Ajatelkaa hyvät rehevien luonnonpillujen ystävät: Hänellä ei ollut alushousuja! Tuuhea karvotus kiilteli hiestä ja rako sievästi "näpöllään",klitoriksen kärki kiilui punaisena!Silmänräpäyksessä nuori kyrpäni sävähti ankaraan takakenoiseen seisontaan. Kumpikaan ei puhunut sanaakaan kun ohjasin raudankovan kyrpäni takaapäin hänen himokkaasti imeksivään karvahirviöönsä.Saimme molemmat äkkiorgasmin. Oikoen hamettaan Hellevi(nimi muutettu) tyhjensi poimimansa mustikat astiaani. Erottuamme jatkoimme mustikoiden keräämistä.Istahdin lepäämään erään kumpareen varjoisaan rinteeseen. Tietämättäni olin nukahtnut puun varjossa loikoillessani. Havahduin siihen, että ihmettelin mikä kiristää kullani? Avattuani silmäni kohtasi minua kaikkien miesmustikanpoimijoiden unelma:Minulta oli nukkuessani vedetty housut nilkkoihin ja Hilkka(nimi muutettu)Imi kyrpääni keskittynyt ilme kasvoillaan. Helmi(nimi muutetu)ja Hellevi(nimi muutettu)nuolivat kilpaa muniani nipistellen nännejäni ja vuorotellen hiplasivat persereikääni. Kyrpäni oli taas takakenoisessa seisonnassa! Uskokaa kun sanon, että"SE oli lättäröintiä vitun kanssa!" Kaikki kolme tyttöä halusivat maistiaisen spermastani. Ennenkuin erosimme tytöt täyttivät marjahinkkini ääriään myöten. Äitini äimistyi sanattomaksi kun nostin päälärin pöydälle sanoen"haeppas se tiuku, niin täytetään se"!
Huh..ehkäpä maailman tunkkaisin fantasiakuvaus. Hieman enemmän mielikuvistusta, kiitos.
 
Lettutieteen Ville
Jänkä käyttää mielestäni aitoa kieltä ( kirjoituksessakin ). Vagina on vittu ja siitin on kyrpä. Kirjoitus on hyvinkin elävää, on pääläriä, on näpöllään ja lättäröintikin kuvaa hyvin kunnon tekemistä. Hieno homma jos vielä totta kuten lopussa mainitsee, mikä nottei.
 
mirka kivinen

hei! olen nettipoliisi, ja sain tietää että kuka olet... sinulla on 2vaihtoehtoa. a) poista tuo kommentti
b) älä poista tuota kommenttia ja saat sakot. . . . . tiesitkö että olet tehnyt juuri kunnianloukkauksen. t: mirka kivinen lahden poliisilaitokselta... otamme sinuun yhteyttä, ja saat sakkoja ja joudut korvaamaan vahingonkorvauksia henkilölle jota juuri haukuit kaikkien nähtävillä.
 
Viimeksi muokattu:
nettietiketti kunniaan
Kunnianloukkaus on typerää, jota kannattaa välttää.

Tosin Edellä olevan "nettipoliisin" kirjoitustyyli ja kellonaika eivät oikein vakuuta. Uskoisin että ip-osoitteen ollessa selvillä nettipoliisi voisi ottaa suoraan yhteyttä kyseiseen henkilöön ja ottaisi yhteyttä tämän sivuston modeen, joita pyytäisi poistamaan viestin välittömästi. Tuskin kirjoittelija itse välttämättä on täällä moneen päivään - jos on ollenkaan enää. Toivottavasti jälkimmäinen, koska muiden ihmisten nimillä haukkuminen netissä siten että on itse anonyyminä on erittäin tuomittavaa käyttäytymistä jota ei pitäisi suvaita missään foorumilla.

Aiheeseen: kyllä paras pillu naitavaksi on sellainen joka on jo tottunut saamaan hyvää kyytiä. Omien kokemusten mukaan parhaat kyydit irtoavat 35-55 -vuotiailta naisilta. Ovat seksuaalisesti erittäin aktiivisia ja tietävät jo mitä haluavat. Lisäksi heidän paikkansa ovat siinä kunnossa että tämmöisellä reilulla keskimittaisella voi painaa pohjaan asti surutta :)
 
Fysiikka ok
Tämä vitja on tarkoitettu viihdykkeeksi, sen toki tajuan mutta vakavamielisenä ihmisenä sanon kuitenkin sanottavani ilman viihdyn häivää.

Paras emätin yhdyntään ei ole mitenkään erikoisesti fyysisesti muotoutunut. Jos pimpsa on terve ja pimpsan emäntä tykkää omastaan ei juurikaan muulla ole siltä osin merkitystä.

Mutta itse se nainen. Sieltä se kaikki lähtee. Jos se tykkää miehestä ja panemisesta tuon miehen kanssa niin autuus on taattu. Molemmille. Jos miestä panettaa niin hän tietää, että tuo pillu on aina käytettävissä vaikkei nainen juuri sillä hetkellä haluaisikkaan, sitä ei pihdata. Nainen kun taas on panohaluillaan ja mies ei niin mies antaa kullinsa vapaasti naisen käyttöön, nainen voi käydä sillä ja nukahtaa tyydytettynä vaikka mies ei olisi saanut orgasmiaan.

Nuo tilanteet ovat vain ääriarvoja, normaali arki on suht koht tasapainossa molempien halujen suhteen ja harmonia tulee siitä, että kumpikaan ei torju toista missään olosuhteessa. Vaikka olisi riidelty niin silti ei pihdata, riitoja ei myöskään ratkaista seksillä vaan jos ollaan vihaisia ennen naintia niin ollaan ainakin vähän vihaisia nainnin jälkeenkin ja soppa siivotaan omana juttunaan
 
Viivi
Ihanin pillu on lihaisa ja eläväinen. Sellainen joka puristaa kalua tiukasti koko matkaltaan ja alkaa ennen orkkua rytmisen lypsämisen. Sellaisen, jossa on g-piste normaalilla paikalla, heti siinä häpyluun yläpuolella. Eikä muuten auta takaa nainti välttämättä missään kulmassa, varsinkin kun kalun pitäisi jäädä suurimmaksi osaksi ulkopuolelle, jotta terska pääsisi osumaan g-pisteeseen. Sarjaorkun taikakin on kyseenalainen. Toiset saa kerran ja kunnolla ravistaen, kuin viimeistä päivää, niin että miehelläkin silmissä mustenee.

Voi mikä ihana mies olet. Löysin palstan vasta muutama viikko sitten ja olen jo aivan pauloissasi. Haluaisin ehdottomasti päästä kanssasi sekstailemaan, sen verran fiksua tekstiä sinulta tulee. Selvästikin tiedät hyvin, mistä nainen tykkää ja olet perehtynyt hyvin naisen anatomiaan, etkä sokeasti usko näihin 'nykytietämyksen g-pisteettömyyksiin', kuten jotkut täällä tekevät.

Harmi, että olet varattu.
 
Viimeksi muokattu:
Vaaknerin kuulat
Toivottavasti olet Viivi nainen, ei minulla miehiä vastaan mitään ole mutta pallejani en heidän kanssaan mielelläni yhteen hakkaa. En fyysillisesti enkä edes keskustelutasolla.

Itselleni nainen aukeni silloin kun vain työnsin kaksi sormea erään tytön sisään hänen kasvojaan katsellen. Kosketin hänen pimpsansa sisällä etulaitaa ja tunsin miten pimppi yhtäkkiä alkoi puristaa sormiani, hyvin kovaa. Pimpsan sisälle avautui kuin pallo ja sitten nuori nainen puristi käsivarsiani niin että se todella tuntui. Hetken kuluttua hän sanoi, että jonkun toisen kaverin kanssa hän oli nainut tuntitolkulla eikä mitään. Ja nyt se tuli tuosta vaan

Itse en tiedä g-pisteestä eikä sillä todella ole merkitystä onko sitä vai ei. Naisen sisällä kuitenkin vaan on uskomaton alue, johon jossain asennossa todella osuu kuin naulan kantaan. Se uskomaton tunne kun nainen menettää täysin kontrollin itsestään, nauttii vahvoin ja voimakkain liikkein, nai miestä niinkuin mies useimmiten panossa nai naista. Menee hetkeksi nirvanaan tai pilveen tai jonnekin ihanaan paikkaan josta paluu tapahtuu sitten hiljalleen, hyväilyjen saattelemana. Siinä ei mies voi hetkeen kuin ihastella luonnonvoimien mukaansatempaavaa, kaiken edestään työntävää voimaa. Vähän kuin pyörremyrskyä katselis ite ihan lähellä ja vaikutusalueella ollen

Olen tullut siihen tulokseen, että tuollainen yhtyminen kahden ihmisen välillä on jotenkin parisidonnainen. Se onnistuu jos asiat osuvat kohdakkain ja nainenkin on oppinut saamaan täyttymyksensä eikä häpeä sitä itsehallintansa täydellistä pettämistä jonka mieskin kokee parhaassa panossaan, saadessaan parhaan orkun sellaiseen naiseen, joka sen vastaan haluaa ottaa.
 
Viivi
Nainen olen ja rakastan saada tajunnan räjäyttäviä g-pisteorgasmeja. Valitettavasti harva mies niitä osaa antaa tieten tahtoen. Varsinkaan sormipeliä ei nykyuroot enää taida, kun kaikki haluavat vai lipsutella kielellä. Kielestä ei ole korvaamaan sormia, saati oikeaa kalua.
 
jänkäjoonas1943
Nainen olen ja rakastan saada tajunnan räjäyttäviä g-pisteorgasmeja. Valitettavasti harva mies niitä osaa antaa tieten tahtoen. Varsinkaan sormipeliä ei nykyuroot enää taida, kun kaikki haluavat vai lipsutella kielellä. Kielestä ei ole korvaamaan sormia, saati oikeaa kalua.
Oletko Viivi kokenut "kolmoishermo-orgasmin"?Siinä esileikkien jälkeen kumppani sujauttaa hyvin voideltuun anukseen keskisormen ja etusormi on vaginassa. Molemmat sormet tekevät työntöliikkeitä partneria kuunnellen. Saman aikaan kieli lipoo clitoriksen tulipunaista kiihkosta "viittiloivaa"kärkeä. Jos tuosta ei tosi nainen pidä, sitten on muuallakin mätää kuin tanskanmaalla, vai mitä?
 
Viimeksi muokattu:
Ihanalle
En haluaisi olla tunkeileva mutta kysyn nyt kuitenkin, että saatko Viivi, silloin kun kikkeli on sisälläsi, parhaiten orgasmin ratsastamalla, istuen miehen päällä kasvokkain häneen. Miehen hyväillessä tissejäsi, peppuasi, selkääsi niin kuin naisesta hyvälle tuntuu. Ja sinun tehdessä työt. Lantiosi jauhaa edestakaisin ja käytät häpeilemättä hyväksesi kovaa kalua hakien sen osumat kohdalleen

Jos tuo yhtään sopii sinuun pystyin aivan kuvittelemaan kiihkosi ja kovat nännisi miehen kämmeniä vasten kun jäähdyttelet hyvän hetkesi jälkimainingeissa, tuntemuksen yhä puistattaessa kehoasi. Miehellä on tuossa tilanteessa hyvä hetki myös. Voi kellistää nautinnosta raukean naaraan selälleen ja panna liukasta, antavaista rakoa ihan omaan tahtiin kyrvän vähitellen paisuessa äärimmilleen ja nautinnon huipun lähestyessä vääjäämättä.

Panohan on parhaimmillaan hedonistista nautiskelua, hyvien tuntemusten vaihtamista, oman autuuden jakamista enemmän tunteen kuin tekniikan tasolla.

Ja pohtiakseni tuota alkuperäistä kysymystä niin kyllä pillusi tuossa hetkessä olisi takuulla miehelle se paras pillu naitavaksi
 
Viivi
En haluaisi olla tunkeileva mutta kysyn nyt kuitenkin, että saatko Viivi, silloin kun kikkeli on sisälläsi, parhaiten orgasmin ratsastamalla, istuen miehen päällä kasvokkain häneen. Miehen hyväillessä tissejäsi, peppuasi, selkääsi niin kuin naisesta hyvälle tuntuu. Ja sinun tehdessä työt. Lantiosi jauhaa edestakaisin ja käytät häpeilemättä hyväksesi kovaa kalua hakien sen osumat kohdalleen

Aika tarkkaan noin se menee.
 
Viimeksi muokattu:
Viivi
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11515084:
Oletko Viivi kokenut "kolmoishermo-orgasmin"?Siinä esileikkien jälkeen kumppani sujauttaa hyvin voideltuun anukseen keskisormen ja etusormi on vaginassa. Molemmat sormet tekevät työntöliikkeitä partneria kuunnellen. Saman aikaan kieli lipoo clitoriksen tulipunaista kiihkosta "viittiloivaa"kärkeä. Jos tuosta ei tosi nainen pidä, sitten on muuallakin mätää kuin tanskanmaalla, vai mitä?

Eipä ole kukaan mies tuollaista minulle tehnyt. Yksikseni olen kyllä jotain sen suuntaista omilla sormillani ja apuvälineillä tehnyt ja aivan mahtava orgasmi on ollut seurauksena.
 
Xy1
Voi mikä ihana mies olet. Löysin palstan vasta muutama viikko sitten ja olen jo aivan pauloissasi. Haluaisin ehdottomasti päästä kanssasi sekstailemaan, sen verran fiksua tekstiä sinulta tulee. Selvästikin tiedät hyvin, mistä nainen tykkää ja olet perehtynyt hyvin naisen anatomiaan, etkä sokeasti usko näihin 'nykytietämyksen g-pisteettömyyksiin', kuten jotkut täällä tekevät.

Harmi, että olet varattu.
Kiitos kehuista. Vaimokin on pysynyt tyytyväisenä. Jotenkin olin aistivinani, että täällä muutamat miehet alkoivat nokittelemaan kehuistasi. :)) Naisen halujen ja himojen herättäminen on miehen tyydyksen tae. Sitä ei saa rahalla, eikä mammonalla. Mikään maailman nautinto ei voita orgasmissa vaikeroivan naisen himoa ja kalua lypsävää pillua. Se nautinnon taso ei ole tästä maailmasta, vaan irroittaa sielun ruumiista.
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Kerronpa yhden luontolättäröintitapahtuman menneiltä vuosilta. Tapailin yhtä rouvaa eri paikoissa ja eri vuodenaikoina. Kesällä olimme usein metsässä. Näitä tapaamisia varten minulla oli muovisäkki jossa oli ohut vaahtokumipatja rullalle käärittynä ja makuupussi. Olimme eräänä kesäiltana naimassa tiheähkössä metsäpuskassa patja avattuna ja makuupussiin ahtautuneena. Rouva ratsasti päälläni.Minun rasvattu sormeni hänen anuksessaan ja kyrpä tietysti hänen vitussaan. Tämä oli ja on edelleen yksi hänen lempiasennoistaan. Kerrottakoon, että hän oli/on hyvin äänekäs sadessaan orgasmin. Näin kävi nytkin. Hän kiljui tapansa mukaan kovaa ja korkealta! Melko välittömästi siihen törmäsi silmälasipäinen suunnistaja, kartta ja kompassi näpeissään. Kävi ilmi,että olimme rakentaneet lemmenpesämme aika lähelle yhtä rastia n.20 metrin päähän. Kaveri katsoi meitä hetken puhumatta ja häipyi rasteilleen. Mahtoi porukka puhua pitkään siitä suunnistustapahtumasta!
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Eipä ole kukaan mies tuollaista minulle tehnyt. Yksikseni olen kyllä jotain sen suuntaista omilla sormillani ja apuvälineillä tehnyt ja aivan mahtava orgasmi on ollut seurauksena.

Tiedoksesi Viivi ja kaikki muutkin jotka seuratte "parasta pillua", perjantai-iltana on mökilleni tulossa sellainen. On odotettavissa sekä "kolmoishermo-orkkuja sekä sarjatulta!

Jatkoa edelliseen: Tasan neljän tunnin kuluttua aloitetaan lättäröinnit. Aloitamme yhden pikkuorkun vitun nuolemisella.Siemailemme hiukan kuohujuomaa sen jälkeen siirrymme itse panopuolelle. Hitaasti edeten eri asennoissa räjäytämme kultani tajunnan takaapäin polvihollilla, samalla hieron eri lujuuksilla clitorista. Onneksi mökilläni ei ole lähinaapureita, voisivat hälyttää poliisit näisen kiljunnan takia. Huommenna on varsinaisten iloittelujen aika!
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11515770:
Kerronpa yhden luontolättäröintitapahtuman menneiltä vuosilta. Tapailin yhtä rouvaa eri paikoissa ja eri vuodenaikoina. Kesällä olimme usein metsässä. Näitä tapaamisia varten minulla oli muovisäkki jossa oli ohut vaahtokumipatja rullalle käärittynä ja makuupussi. Olimme eräänä kesäiltana naimassa tiheähkössä metsäpuskassa patja avattuna ja makuupussiin ahtautuneena. Rouva ratsasti päälläni.Minun rasvattu sormeni hänen anuksessaan ja kyrpä tietysti hänen vitussaan. Tämä oli ja on edelleen yksi hänen lempiasennoistaan. Kerrottakoon, että hän oli/on hyvin äänekäs sadessaan orgasmin. Näin kävi nytkin. Hän kiljui tapansa mukaan kovaa ja korkealta! Melko välittömästi siihen törmäsi silmälasipäinen suunnistaja, kartta ja kompassi näpeissään. Kävi ilmi,että olimme rakentaneet lemmenpesämme aika lähelle yhtä rastia n.20 metrin päähän. Kaveri katsoi meitä hetken puhumatta ja häipyi rasteilleen. Mahtoi porukka puhua pitkään siitä suunnistustapahtumasta!

Halloota "alan miehet"Onko tullut sieniretkillä harrastettua reheviä luonnonpilluja? Meillä on naiseni kanssa erikoispukeutuminen "sellaisen"sieniretken varalle. Alapäässä pelkät verskahousut. Jos ja kun maastossa käy "suola mauttomaksi", niin eikun housut kinttuihin ja "aseet yhteen pane"! Tänä syksynä täälläpäin oli niin vähän sieniä, että naiseni sai useita kertoja "punikkitattia" ja minä "mustaa torvisientä"!
 

Yhteistyössä