Paras pillu naitavaksi

  • Viestiketjun aloittaja jänkäjoonas1943
  • Ensimmäinen viesti
Nature Boy
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11645362:
Joko ensimmäiset luontolättäröintien kannattajat ovat ottaneet tuntumaa kevään tuloon?

Valitettavasti en vielä ole ehtinyt. Porvarin ikeessä on pitänyt sen verran kiirettä että "ihmeellinen luonto" on jäänyt tältä keväältä vielä kokematta. Kesää kohti ja toiveet korkealla. Oletkos Kiveliön Kuningas itse ehtinyt jo harrastamaan luontojumppaa rahkasammalpedillä?
 
jänkäjoonas1943
Valitettavasti en vielä ole ehtinyt. Porvarin ikeessä on pitänyt sen verran kiirettä että "ihmeellinen luonto" on jäänyt tältä keväältä vielä kokematta. Kesää kohti ja toiveet korkealla. Oletkos Kiveliön Kuningas itse ehtinyt jo harrastamaan luontojumppaa rahkasammalpedillä?
Olen sen jättänyt jo nuoremmille. Arvostan tässä iässä kunnon joustinpatjaa ja tukevaa sänkyä.
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
että tänään on pitkän, sisältörikkaan ja nautinnollisen parhaan pillun panemisen päivä. Kuohari on varattuna, naposteltavaa ja ennenkaikkea mukava odotuksen "kutina" munissa. Pitäkää "penistä"!(peukkuja)
 
jänkäjoonas1943
On siitä oksat pois kun kuuttakymppiä lähestyvä nainen pistää itsensä täysillä peliin naimahommissa. Naisystäväni kävi kylässä kesäpaikassani. Kaikki laitettiin viimeisen päälle. Sitä ei ihan kaikki heteromiehet usko miten mahtavia orgasmeja nainen saa anukseen panon yhteydessä. Pikku huili välillä ja taas! Toisella kierroksella jopa kovemmat kuin ekaksi! Ajatelkaas ystävät, 5 vuorokauden aikana 87,5 orkkua,joista suurin osa huudon kera! Miksi puolikas? Meni rätinki sekaisin yhesti.
 
Pässi Gunnar
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11707766:
On siitä oksat pois kun kuuttakymppiä lähestyvä nainen pistää itsensä täysillä peliin naimahommissa. Naisystäväni kävi kylässä kesäpaikassani. Kaikki laitettiin viimeisen päälle. Sitä ei ihan kaikki heteromiehet usko miten mahtavia orgasmeja nainen saa anukseen panon yhteydessä. Pikku huili välillä ja taas! Toisella kierroksella jopa kovemmat kuin ekaksi! Ajatelkaas ystävät, 5 vuorokauden aikana 87,5 orkkua,joista suurin osa huudon kera! Miksi puolikas? Meni rätinki sekaisin yhesti.

Innostuttiin viikonloppuna vaimon kanssa mökkireissun yhteydessä panemaan kunnolla pitkästä aikaa. Vaimo sai tämän lauantai-iltaisen session aikaan parisenymmentä orgasmia huudon kera, sitä se lämpö ja aurinko teettää meilekin, ollaan jo sentään viisissäkymmenissä mekin...

Jokunen vuosi sitten tuo Joonaksen naisystävän orgasmimäärä ylittyi helposti vaimoltani yhteisissä leikeissä, mutta nyt näillä meidän rankemmilla naimakerroilla on yleensä viikko tai kaksi väliä.
 
tunnustelijanainen
Alkuperäinen kirjoittaja Kylpä;11708789:
Poijjaat ny kehhuupi.
Varmaan on pojilla syytäkin kehua! Aina mieltä lämmittää kun lukee toisten onnistuneista seksitreffeistä enkä tarkoita pikapanoja vaan nimenomaan parisuhteessa tai pitkäaikaisessa seurustelusuhteessa elävien henkilöiden estotonta nautintoa. Sellaisesta nautin itsekin.
Orkkujen lukumäärässä emme pääse em. mainittujen herrojen ja daamien tasolle mutta hekumallista seksiä olen - ja olemme saaneet nauttia jo useamman vuoden.

Oletteko samaa mieltä että lämpö lisää haluja? Tällä säällä mielestämme paras paikka on kuitenkin suihkussa. Tai tarpeeksi viileässä talossa mutta sellaisia on harvassa - ainakin vielä.

Joonas varmaan saa slaagin kun kuulee että meidän gourmet-ateriamme tällä säällä sisältää vain punkkua ja perunalastuja! Ei tartte lämmittää mitään!
 
eteläsuomen mies
Varmaan on pojilla syytäkin kehua! Aina mieltä lämmittää kun lukee toisten onnistuneista seksitreffeistä enkä tarkoita pikapanoja vaan nimenomaan parisuhteessa tai pitkäaikaisessa seurustelusuhteessa elävien henkilöiden estotonta nautintoa. Sellaisesta nautin itsekin.
Orkkujen lukumäärässä emme pääse em. mainittujen herrojen ja daamien tasolle mutta hekumallista seksiä olen - ja olemme saaneet nauttia jo useamman vuoden.

Oletteko samaa mieltä että lämpö lisää haluja? Tällä säällä mielestämme paras paikka on kuitenkin suihkussa. Tai tarpeeksi viileässä talossa mutta sellaisia on harvassa - ainakin vielä.

Joonas varmaan saa slaagin kun kuulee että meidän gourmet-ateriamme tällä säällä sisältää vain punkkua ja perunalastuja! Ei tartte lämmittää mitään!
en tiä. jäit vain mieleeni kumpa löytyisi toinen uhkea vanhempi nainen...
 
Viimeksi muokattu:
Luontoaktivisti
:) Olen intohimoinen luonnon ystävä. Senpä takia kevään tuloon on mieluisaa yhdistää luonnossa liikkuminen ja luonnon "helmassa"naiskentelu. Maa on vielä talven jäljeltä kostea ja kylmä, niinpä tähän vuodenaikaan ei voi harrastaa ns."pälvipillua". On ihan pristävää ja hekumallista hakea sopivasta puustosta parahultaisesti kallistunut puu jonka rungosta kumppani saa tukea ja voi pyllistää rehevän vittunsa kohti takenoisesti tojivaa kyrpääni. Voi tätä elämää!:p
 
"Sauvakävely"
Olen harrastanut sauvakävelyä monta vuotta. Erinomainen, tehokas ja halpa kuntoilumuoto. Olen käynyt usein läheisellä kunto/pururadalla sauvakävelemässä. Lauantai aamulla lähdin taas sauvomaan. Radan alkupäässä on erilaisia venyttelylaitteita katetussa tilassa. Koin miellyttävän yllätyksen tultuani katoksen luo. Jokusen kerran ko. radalla tapaamani nelikymppinen kaunotar oli lenkin jälken jäänyt venyttelemään katokseen. Kyselin huomenet sanomani jälkeen "onko muita kuntoilijoita näkynyt"?neito vastasi "ei ristinsielua". Huomasin hänen hiestyneistä vaaleista leggins-
housuista muhkean, hiestä kostuneen häpykumpunsa. Munissani vihlaisi himon aalto ja kyrpäni ponnahti puolitanaan. Lady huomasi pullistuman housuissani ja viekkaasti hymyillen kysyi enkö tulisi hänen kanssaan venyttelemään ennen lenkkiäni? Sopi minulle. Aloitimme erilaisin jalkojen ja hartiseudun voimisteluliikkeillä. Hetken kuluttua neitokainen kysyi"otettaisko sauvat mukaan liikkeisiin"? En ehtinyt vastata kun hän tarrasi tojivaan kyrpääni toisella kädellään riisuen legginssejäänja alkkareitaan kiihkon vallassa. Hän tarttui käsillään tikaspuolapuihin ja pyllisti upean perseensä minua kohti. Hiestä ja liekkivedestä kostea vittu sykähteli ja teki suorastaan kutsuvia eleitä. Arvannette ettei minua tarvinnut erikseen käskeä panemaan. SE OLI SAUVAKÄVELYÄ SE!
 
pillu ilomme
Kuinka "panomiehet" suhtaudutte naisiin jotka kuukautisten aikana ovat erityisen kiimaisia? Itselläni on yksi himokas kumppani kuukautisten aikana. Toki hänelle kyrpä maistuu muulloinkin. Varsinkin runsaamman vuodon vaiheessa hän on varsinainen hurjimus. Hän haluaa suuseksiä myös "verivitun" aikana. Minulla on kesäisin ns. kesäparta. Olinpa kerran varsin brutaali näky parta verta tippuen pannessani häntä anukseen. Katselin samaan aikaan meitä hotellihuoneen peilistä.:p
 
JJ fani
Onkohan ketjun alottaja Jänkäjoonas oikaisut koipensa tai tullut impotentiksi kun ei ole
kertonut parhaista pilluiluistaan? No minäpä kerron omasta viimeisen viikon kestäneestä
naaraspuuman vierailusta kesäpaikassani. Tai enpä kerro vaan totean kuten autuaasti edesmennyt veljeni kertoillessan kokemuksiaan vittujen ihanista ikeistä:"se, oli lättäröintiä vitun kanssa".
 
kesävitun hiki
Mitäs alan miehet ja miksei myös naiset suhtaudutte ns. kesävitun hikeen? Häiritseekö mahdollinen hien tuoksahdus tai pikantti nuolaisun makuelämys vitun kanssa vehtaamista? Itse pidän kesävitun kirpeästä mausta.
 
Pera
Lappalainen mututieteilijä. G-piste on Bartholinin rauhanen, miehen lantiossa taas eturauhanen. Että älä tule minule sanomaan, että ei olisi G-piste jollain naisella. Klitoris on muuten kaikilla naisilla häpyluun päällä. Mutta jollain se on lisäksi häpyluun reunalla ihan reiän vieressä. Silloin se on ihan sama, mistä asennosta nai, aina nainen nautti.
Kaikkihan ovat pannulla munia paistaneet, harvempi van tunnustaa nuolleensa pannun
 
Viimeksi muokattu:
eikä :)
Ainakin yksi tuollainen löytyy. Ystävättäreni ihanaa pimppiä saa näplätä, nuolla ja naida milloin vain ja muuten pitää siitä. Jos hän pitkään joutuu odottamaan niin muistuttaa asiasta.
Ei ole totta. Mistä tuollaisen naisen voisi löytää . Kaipaisen kyllä juuri tuollaisen NAISEN. Se on niin ihanaa, kun saa nuolla ja sormittaa ja naida...aaah.. naiset heittäkää viestiä jarolaaa@hotmail.com näässissä nähään vai.? Tehkää minut hulluksi ;)
 
Viimeksi muokattu:
Seidi
On siitä oksat pois kun kuuttakymppiä lähestyvä nainen pistää itsensä täysillä peliin naimahommissa. Naisystäväni kävi kylässä kesäpaikassani. Kaikki laitettiin viimeisen päälle. Sitä ei ihan kaikki heteromiehet usko miten mahtavia orgasmeja nainen saa anukseen panon yhteydessä. Pikku huili välillä ja taas! Toisella kierroksella jopa kovemmat kuin ekaksi! Ajatelkaas ystävät, 5 vuorokauden aikana 87,5 orkkua,joista suurin osa huudon kera! Miksi puolikas? Meni rätinki sekaisin yhesti.
On se ihana kun joku panee naista tuolla tavalla minulla kostea pillu sinne täytys saada munaa olen hyvin kiimainen minun pillu sykkii klitoris paisuu saan kovia orgasmeja
 

Yhteistyössä