Hae Anna.fi-sivustolta

Paras pillu naitavaksi

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä jänkäjoonas1943, 04.10.2011.

1. jänkäjoonas1943 kiveliön kuningas

Saadut tykkäykset:
    0
    Siirtyi tälle päivälle. Sen lisäksi tuli muutos ruokavalioon . Huomasin yllätyksekseni ettei pakastimessa ollut kantarelleja enää. Korjasin asiaa valkosipuli/mausteyrttivoilla.

2. jänkäjoonas1943 kiveliön kuningas

Saadut tykkäykset:
    0
    Joko ensimmäiset luontolättäröintien kannattajat ovat ottaneet tuntumaa kevään tuloon?

3. Nature Boy Vierailija

Valitettavasti en vielä ole ehtinyt. Porvarin ikeessä on pitänyt sen verran kiirettä että "ihmeellinen luonto" on jäänyt tältä keväältä vielä kokematta. Kesää kohti ja toiveet korkealla. Oletkos Kiveliön Kuningas itse ehtinyt jo harrastamaan luontojumppaa rahkasammalpedillä?

4. jänkäjoonas1943 kiveliön kuningas

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen sen jättänyt jo nuoremmille. Arvostan tässä iässä kunnon joustinpatjaa ja tukevaa sänkyä.

5. jänkäjoonas1943 kiveliön kuningas

Saadut tykkäykset:
    0
    että tänään on pitkän, sisältörikkaan ja nautinnollisen parhaan pillun panemisen päivä. Kuohari on varattuna, naposteltavaa ja ennenkaikkea mukava odotuksen "kutina" munissa. Pitäkää "penistä"!(peukkuja)

6. ade Vierailija

tule imettämään tussuasi niin takaan sulle tyydytyksen ja nussin mihin haluat papy.

7. jänkäjoonas1943 kiveliön kuningas

Saadut tykkäykset:
    0
    On siitä oksat pois kun kuuttakymppiä lähestyvä nainen pistää itsensä täysillä peliin naimahommissa. Naisystäväni kävi kylässä kesäpaikassani. Kaikki laitettiin viimeisen päälle. Sitä ei ihan kaikki heteromiehet usko miten mahtavia orgasmeja nainen saa anukseen panon yhteydessä. Pikku huili välillä ja taas! Toisella kierroksella jopa kovemmat kuin ekaksi! Ajatelkaas ystävät, 5 vuorokauden aikana 87,5 orkkua,joista suurin osa huudon kera! Miksi puolikas? Meni rätinki sekaisin yhesti.

8. Pässi Gunnar Vierailija

Innostuttiin viikonloppuna vaimon kanssa mökkireissun yhteydessä panemaan kunnolla pitkästä aikaa. Vaimo sai tämän lauantai-iltaisen session aikaan parisenymmentä orgasmia huudon kera, sitä se lämpö ja aurinko teettää meilekin, ollaan jo sentään viisissäkymmenissä mekin...

Jokunen vuosi sitten tuo Joonaksen naisystävän orgasmimäärä ylittyi helposti vaimoltani yhteisissä leikeissä, mutta nyt näillä meidän rankemmilla naimakerroilla on yleensä viikko tai kaksi väliä.

9. Kylpä Vierailija

10. tunnustelijanainen Jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Varmaan on pojilla syytäkin kehua! Aina mieltä lämmittää kun lukee toisten onnistuneista seksitreffeistä enkä tarkoita pikapanoja vaan nimenomaan parisuhteessa tai pitkäaikaisessa seurustelusuhteessa elävien henkilöiden estotonta nautintoa. Sellaisesta nautin itsekin.
    Orkkujen lukumäärässä emme pääse em. mainittujen herrojen ja daamien tasolle mutta hekumallista seksiä olen - ja olemme saaneet nauttia jo useamman vuoden.

Oletteko samaa mieltä että lämpö lisää haluja? Tällä säällä mielestämme paras paikka on kuitenkin suihkussa. Tai tarpeeksi viileässä talossa mutta sellaisia on harvassa - ainakin vielä.

Joonas varmaan saa slaagin kun kuulee että meidän gourmet-ateriamme tällä säällä sisältää vain punkkua ja perunalastuja! Ei tartte lämmittää mitään!

11. eteläsuomen mies Vierailija

en tiä. jäit vain mieleeni kumpa löytyisi toinen uhkea vanhempi nainen...

12. Tyttö Vierailija

Itselläni on näin nuorena tyttönä tiukka pillu en osaa sanoa minkälainen on hyvä pillu..

13. Joonaksen fani Vierailija

Mitä kuuluu parhaiden pillujen rintamalle? Onko joku jo tänä keväänä harrastanut ns."pälvipillua"?

14. Luontoaktivisti Vierailija

:) Olen intohimoinen luonnon ystävä. Senpä takia kevään tuloon on mieluisaa yhdistää luonnossa liikkuminen ja luonnon "helmassa"naiskentelu. Maa on vielä talven jäljeltä kostea ja kylmä, niinpä tähän vuodenaikaan ei voi harrastaa ns."pälvipillua". On ihan pristävää ja hekumallista hakea sopivasta puustosta parahultaisesti kallistunut puu jonka rungosta kumppani saa tukea ja voi pyllistää rehevän vittunsa kohti takenoisesti tojivaa kyrpääni. Voi tätä elämää!:p

15. "Sauvakävely" Vierailija

Olen harrastanut sauvakävelyä monta vuotta. Erinomainen, tehokas ja halpa kuntoilumuoto. Olen käynyt usein läheisellä kunto/pururadalla sauvakävelemässä. Lauantai aamulla lähdin taas sauvomaan. Radan alkupäässä on erilaisia venyttelylaitteita katetussa tilassa. Koin miellyttävän yllätyksen tultuani katoksen luo. Jokusen kerran ko. radalla tapaamani nelikymppinen kaunotar oli lenkin jälken jäänyt venyttelemään katokseen. Kyselin huomenet sanomani jälkeen "onko muita kuntoilijoita näkynyt"?neito vastasi "ei ristinsielua". Huomasin hänen hiestyneistä vaaleista leggins-
    housuista muhkean, hiestä kostuneen häpykumpunsa. Munissani vihlaisi himon aalto ja kyrpäni ponnahti puolitanaan. Lady huomasi pullistuman housuissani ja viekkaasti hymyillen kysyi enkö tulisi hänen kanssaan venyttelemään ennen lenkkiäni? Sopi minulle. Aloitimme erilaisin jalkojen ja hartiseudun voimisteluliikkeillä. Hetken kuluttua neitokainen kysyi"otettaisko sauvat mukaan liikkeisiin"? En ehtinyt vastata kun hän tarrasi tojivaan kyrpääni toisella kädellään riisuen legginssejäänja alkkareitaan kiihkon vallassa. Hän tarttui käsillään tikaspuolapuihin ja pyllisti upean perseensä minua kohti. Hiestä ja liekkivedestä kostea vittu sykähteli ja teki suorastaan kutsuvia eleitä. Arvannette ettei minua tarvinnut erikseen käskeä panemaan. SE OLI SAUVAKÄVELYÄ SE!

16. Kyrpä Vierailija

17. pillu ilomme Vierailija

Kuinka "panomiehet" suhtaudutte naisiin jotka kuukautisten aikana ovat erityisen kiimaisia? Itselläni on yksi himokas kumppani kuukautisten aikana. Toki hänelle kyrpä maistuu muulloinkin. Varsinkin runsaamman vuodon vaiheessa hän on varsinainen hurjimus. Hän haluaa suuseksiä myös "verivitun" aikana. Minulla on kesäisin ns. kesäparta. Olinpa kerran varsin brutaali näky parta verta tippuen pannessani häntä anukseen. Katselin samaan aikaan meitä hotellihuoneen peilistä.:p

18. vittujen ystävä Vierailija

Jess! Siinä on oma hohtonsa kun veri turskahtelee suoron varressa!:p

19. JJ fani Vierailija

Onkohan ketjun alottaja Jänkäjoonas oikaisut koipensa tai tullut impotentiksi kun ei ole
    kertonut parhaista pilluiluistaan? No minäpä kerron omasta viimeisen viikon kestäneestä
    naaraspuuman vierailusta kesäpaikassani. Tai enpä kerro vaan totean kuten autuaasti edesmennyt veljeni kertoillessan kokemuksiaan vittujen ihanista ikeistä:"se, oli lättäröintiä vitun kanssa".

20. kesävitun hiki Vierailija

Mitäs alan miehet ja miksei myös naiset suhtaudutte ns. kesävitun hikeen? Häiritseekö mahdollinen hien tuoksahdus tai pikantti nuolaisun makuelämys vitun kanssa vehtaamista? Itse pidän kesävitun kirpeästä mausta.

21. ihmisvarmistus Vierailija

22. Kyrpä Jooseppi Vierailija

23. Pera Vierailija

Kaikkihan ovat pannulla munia paistaneet, harvempi van tunnustaa nuolleensa pannun

24. eikä :) Vierailija

Ei ole totta. Mistä tuollaisen naisen voisi löytää . Kaipaisen kyllä juuri tuollaisen NAISEN. Se on niin ihanaa, kun saa nuolla ja sormittaa ja naida...aaah.. naiset heittäkää viestiä jarolaaa@hotmail.com näässissä nähään vai.? Tehkää minut hulluksi ;)

25. vierailija Vierailija

Erittäin märkä esiseksillä hierottu pillu on miehen mieleen.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri