Paras pillu naitavaksi

  • Viestiketjun aloittaja jänkäjoonas1943
  • Ensimmäinen viesti
Onnistuva mies.
Joko turvotus on loppunut, ja klitoris käynyt nukkumaan sinne hupun eli peitonalle?

Muuten turpoaako se koko klitoris, mikä on kuvien mukaan muutakin, kuin se pää?
Jos turpoaa, niin kuvittelisin sen tuntuvan samanlaiselta, miten mieskin tuntee omansa.
 
Seidi
Joko turvotus on loppunut, ja klitoris käynyt nukkumaan sinne hupun eli peitonalle?

Muuten turpoaako se koko klitoris, mikä on kuvien mukaan muutakin, kuin se pää?
Jos turpoaa, niin kuvittelisin sen tuntuvan samanlaiselta, miten mieskin tuntee omansa.
Minunkin tartte kun sormella hangata klitorista sen tuntee kun se paisuu ja sykkii laittaa paljon liukkaria minulla paisuu herneen kokoiseksi sitä on ihana hieroa ja saada orgasmeja nytkin minua rupeaa haluttaan hieron klitorista kohta tulee klitoriksen kautta tulee paras orgasmi
 
Onnistuva mies.
Kyllä klitoriksesta kannattaa pitää hyvää huolta.
Palkkioksi saa ne hyvänolon tuntemukset.
Tuntuuko se paisunta koko klitoriksessa, vai pelkässä kärjessä.
Siinä ulos pullistuvassa osassa.
Toivoisin, että se tuntuu sillä koko matkalla.
Sitten sitä voisi hyvin verrata miehiseen turpoamiseen.
Toteutuisi tasa-arvo, kun molemmilla sukupuolilla olisi yhtäläiset tuntemukset.
 
vierailija
vierailija
Ihanin pillu on lihaisa ja eläväinen. Sellainen joka puristaa kalua tiukasti koko matkaltaan ja alkaa ennen orkkua rytmisen lypsämisen. Sellaisen, jossa on g-piste normaalilla paikalla, heti siinä häpyluun yläpuolella. Eikä muuten auta takaa nainti välttämättä missään kulmassa, varsinkin kun kalun pitäisi jäädä suurimmaksi osaksi ulkopuolelle, jotta terska pääsisi osumaan g-pisteeseen. Sarjaorkun taikakin on kyseenalainen. Toiset saa kerran ja kunnolla ravistaen, kuin viimeistä päivää, niin että miehelläkin silmissä mustenee.
kulli seisomaan alko hyvin kovasti tuutko puristaa sitä
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Tsot,tsot,tsot,joko näkyy,lauloi eräs artisti muinoin.Nykygynegologian(mikä sanahirviö!)mukaan clitoris on miehen penistä suurempi ja valtaosa siitä on häpyluun takana ulottuen sieltä ns.nipukkaan joka työntyy esiin häpyluun(ujosti hupussa!) yläpuolelta.Mainitsemasi "röpölöinen"alue on juuri sitä häpylyyn takana olevaa clitoriksen pääosaa,eikä mitään erillistä g-pistettä olisi.Clitoriksessa on moninkertainen hermomäärä miehen penikseen verrattuna.Hermoradat ulottuvat clitoriksen kärjestä syvälle häpyluun taakse.Tästä johtuen monet naiset saavat parhaimmat orgasmit joko takaapäin asennossa tai ollessaan itse "ratsastamassa"Olen oravapillusta samaa mieltä!Hip,hurey oravapilluille ja niistä hyvää huolta pitäville upeille naisille!Olette elämän suola!
sarjaorkkuterveisin j.j.
Niin, eli siellä on naisen kiihoittumiseen vaikuttava pisti. Minusta g-piste nimitys on sille paljon parempi, kuin clitoriksen takapuoli. Clitorikseksi nimitetään varsinaisesesti sitä pientä nyppylää, hermopäät ovat sitten ihan eri juttu. Tutkijoiden väite, ettei g-pistettä tai sellaista vaikuttavaa pistettä ole, on ihan hanurista. Koska se nyt vaan tuppaa olemaan joillakin naisilla. Otanta tutkimuksissa on ilmeisesti liian suppea. Josko tuon hermoryppään koko vaihtelee kuten miesten peniksetkin. Toisilla ylettyyy häpyluun taakse pillunetuseinään, toisilla ei.
Olen 70v ja minulla on toisten mielestä hyvä pillu ja sitä on kiva nuolla ja imeä
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Takapillu on ehdoton ykkönen. Useimmat kun saa takapillua, niin eivät enää muuta jatkossa huoli kun hätätäpauksessa. Kenellä takapilluinen nainen käytössä, sillä onni on. Etupilluiset ne on aina joka paikassa julkisuuden valokeilassa, mutta kunnon takapillut hiukan häpeää sitä kun edestäpäin usein huonoa seksiä saaneet ja takaapäin taas ihan kaikki kumppanille näkösällä ja se hiukan ujostuttaa. Hiukan kannattaa nähdä vaivaa löytääkseen oman takapilluisen naisen.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus

Yhteistyössä