Paras pillu naitavaksi

  • Viestiketjun aloittaja jänkäjoonas1943
  • Ensimmäinen viesti
Onnistuva mies.
Miehet vaan väittelee onko g-pistettä vai ei olemassa naisilla.

No naiset vastatkaa tuntuuko siellä jokin erityinen piste?

Jos siellä jokin pieni piste olisi, niin silloin pitäisi jonkin hermopään olla muita herkempi.

Piste ilmaisuna voi olla myös vähän isompi alue.
Sitä yläreunan röpelö (röyhelö) aluetta voi ajatella kokonaisuudessaan pisteenä.
Olisiko selkeämpää puhua g-alueesta?
 
Kiistelty
Anatomia: "Erittäin tuntoherkkä klitoris eli häpykieli sijaitsee virtsaputken suun yläpuolella, häpyhuulien yhtymäkohdassa. Näkyvää osaa klitoriksesta suojaa huppu eli pienten häpyhuulten muodostama poimu, jonka tarkoituksena on suojella klitorista ulkoisilta ärsykkeiltä.

Vain hyvin pieni osa klitoriksesta on näkyvillä. Suurin osa paisuvaiskudoksiksesta klitoriksesta on elimistön sisällä. Kokonaisuudessaan klitoris on pidempi kuin miehen penis ja se sisältää kaksinkertaisen määrän hermopäätteitä (8000, miehellä 4000). Ja sen ainoa tarkoitus on luoda seksuaalista mielihyvää." Ei kai sillä ole merkitystä sanotaanko g-piste vai g-alue, koska sen tehtävä on kuitenkin sama eli tuottaa mielihyvää.
 
Kiistelty2
Anatomia: "Erittäin tuntoherkkä klitoris eli häpykieli sijaitsee virtsaputken suun yläpuolella, häpyhuulien yhtymäkohdassa. Näkyvää osaa klitoriksesta suojaa huppu eli pienten häpyhuulten muodostama poimu, jonka tarkoituksena on suojella klitorista ulkoisilta ärsykkeiltä.

Vain hyvin pieni osa klitoriksesta on näkyvillä. Suurin osa paisuvaiskudoksiksesta klitoriksesta on elimistön sisällä. Kokonaisuudessaan klitoris on pidempi kuin miehen penis ja se sisältää kaksinkertaisen määrän hermopäätteitä (8000, miehellä 4000). Ja sen ainoa tarkoitus on luoda seksuaalista mielihyvää." Ei kai sillä ole merkitystä sanotaanko g-piste vai g-alue, koska sen tehtävä on kuitenkin sama eli tuottaa mielihyvää.

Ainakin laukeamisen jälkeen emättimen etureunassa on alue, jota painettaessa miehen penistä vastaan, tuntuu jonkin aikaa voimakkaampi syke sekä hyvän olon aaltoja, jälkimaininkeja.
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Mahtaakohan vain klitoriksen paisuvainen olla pidempi kuin miehen penis. Muuten sen pitäisi ylettää naisen napaan asti. Ja näihän ei taida olla. Omalla naisellani klitan ja g-pisteen etäisyys ei ole edes 8 senttiä, eikä tunnu ylettyvän sen yläpuolelle. Yläpuolisen alueen sormeilusta ei ainakaan ole sanottavaa hyötyä tai saa kiihoitusta aikaiseksi. Sormet joutuu taittamaan, jotta osuu hyväilemään röpöläistä aluetta.

Tuon g-pisteen sykkimiset orkun jälkeen olen itsekin havainnut.
 
Xy1
Yksi juttu tuossa klitan jatkumisessa häpyluun taakse mättää. Sormilla emättimestä kokeiltaessa siinä on virtsaputki ja virtsarakko välissä. Eli entäs jos tuo rypylä alue onkin virtsarakon taka/alareunaa eli samaa aluetta jossa miehellä sijaitsee eturauhanen. Toisekseen emättimen pituudellakin on vaikutusta, sen koot vaihtelevat 7-12cm välillä. Omalla naisellani on lääkärin mittamana 7cm, joten yletän sormilla emättimen yläreunaan ja kohdunsuuhun. Tuolla etäisyydellä tuntuu se röpölä alue.
 
tunnustelijanainen
Miehet vaan väittelee onko g-pistettä vai ei olemassa naisilla.

No naiset vastatkaa tuntuuko siellä jokin erityinen piste?

Jos siellä jokin pieni piste olisi, niin silloin pitäisi jonkin hermopään olla muita herkempi.

Piste ilmaisuna voi olla myös vähän isompi alue.
Sitä yläreunan röpelö (röyhelö) aluetta voi ajatella kokonaisuudessaan pisteenä.
Olisiko selkeämpää puhua g-alueesta?
Pitäisikö tässä taas kerran muistuttaa että olemme kaikki erilaisia! Toisilla tuntuu se alue selvänä (itsekin sen löysin) joten tuntemukset on erilaiset.

Miehen sitä hyväillessä ja painellessa saan mahtavat orkut.

Piste tai ei - antakaa hyvät ihmiset arvoa erilaisuudelle! Jotkut voivat saada traumoja kun eivät löydä "pistettä". Heillä erogeeninen alue saattaa olla paljon laajempi. Tai sitten he kiihottuvt enemmän klitoriksen stimulonnista.
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Pitäisikö tässä taas kerran muistuttaa että olemme kaikki erilaisia! Toisilla tuntuu se alue selvänä (itsekin sen löysin) joten tuntemukset on erilaiset.

Miehen sitä hyväillessä ja painellessa saan mahtavat orkut.

Piste tai ei - antakaa hyvät ihmiset arvoa erilaisuudelle! Jotkut voivat saada traumoja kun eivät löydä "pistettä". Heillä erogeeninen alue saattaa olla paljon laajempi. Tai sitten he kiihottuvt enemmän klitoriksen stimulonnista.
Näinhän asia on.Onhan miesten elimissä myös kokoeroja,miksei myös naisen clitoriksessa?
 
Viimeksi muokattu:
ile
Heh minulla on juuri kuvatunlainen, siro.Lisäksi se on tiukka koska harjoitan lihaksia, myös muualta kropasta! ja saan sarjaorgasmeja niin g- pisteistä kuin klitoriksestakin Ja tämä tarina on tosi!

Totta tuo että yksilöitä olemme ja yleensä kaikki toimii joten nou problem :)

joo kerran nuorena miehenä rakastelin tytön kanssa joka oli tosi villi. hän sai orgasmin kun sormen päillä hieron alaselästä luulin ensin että näyttelee.sitten se sai orgasmia sillai että ne kesti melkein minuutin kun panin sitä. viikonloppuna kämppäkaveri kyllästyi kuuntelemaan sitä huutoa.arvaappa kun nuolin sitä pillua .se tyttö on jäänyt mieleen hurjista orgasmeista selkä oli niin kaarella että iso kollikissa olisi pystynyt kävelemään selän alta häntä pystyssä
 
Viimeksi muokattu:
Jes
Heititpä pahan jänkäjoonas. Ongelma on se, että on monia naisia, jotka eivät koskaan ole edes katsoneet miltä heidän alapäänsä näyttää. Kuka nainen sitä haluaisi kertoa, että on tosi vahvat, törröttävät ulkoiset häpyhuulet, vielä isommat sisemmät ja koko vehje vielä sopivasti viturallaan ja löysä kun mopsin nahka . Ehei, sehän on tietenkin siro, kaikki huulet ovat symmetriset, klitoris sievä näppylä, juuri sopivan napakka vahvoine lantionpohjan lihaksineen, joita nainen hallitsee suvereenisti. Ainiin ja koko alapää on sievästi karvaton ja väriltään possunpunainen. Tosiasia on, ettei ole kahta samanlaista pillua vaan jokainen on yksilö ja toivottavasti ihan toimiva sellainen. On se luoja vaan aikamoinen velikulta.

SE ON SIINÄ
 
Viimeksi muokattu:
Vellu
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11006503:
Näinhän asia on.Onhan miesten elimissä myös kokoeroja,miksei myös naisen clitoriksessa?
On kokoeroja ja isoja. Tuntuisi myös olevan eroja herkkyydessä, eräs kumppanini jolla oli poikkeuksellisen iso klitoris, laukesi kyllä kovaa ja aina minua nopeammin. Tapasin myös erään toisen tapauksen joka oli vielä isommalla häpykummulla varusteltu. Useista senteistä puhuttiin molemmissa tapaukissa!

Joillakin taas vagina on niin pieni, että joskus melkein sattuu itseä siemensyöksyssä kun peli on herkimmillään. Paljaalla kun tällaiseen herkkuun painaa lähetyssaarnaaja-asennossa, niin enpä paljoa paremmasta tiedä. Enkä haluaisi kehua, mutta nykyinen kumppanini on juuri tätä tyyppiä ;)

Isojakin vaginoita on tullut kyllä tavattua, voisin jopa kuvitella että tuossa suhteessa erot saattaisivat olla jopa isompia kuin miesten vehkeissä. Olen kuitenkin noistakin tapauksista saanut usein suuren nautinnon, ei siinä mitään. Mieleen muistuu nuorempana mm. villi yö synnyttämättömän naisen kanssa, jonka vaginasta yhdynnässä vain yksi reuna kykeni saamaan kerrallaan huomioni :)
 
jänkäjoonas1943
On kokoeroja ja isoja. Tuntuisi myös olevan eroja herkkyydessä, eräs kumppanini jolla oli poikkeuksellisen iso klitoris, laukesi kyllä kovaa ja aina minua nopeammin. Tapasin myös erään toisen tapauksen joka oli vielä isommalla häpykummulla varusteltu. Useista senteistä puhuttiin molemmissa tapaukissa!

Joillakin taas vagina on niin pieni, että joskus melkein sattuu itseä siemensyöksyssä kun peli on herkimmillään. Paljaalla kun tällaiseen herkkuun painaa lähetyssaarnaaja-asennossa, niin enpä paljoa paremmasta tiedä. Enkä haluaisi kehua, mutta nykyinen kumppanini on juuri tätä tyyppiä ;)

Isojakin vaginoita on tullut kyllä tavattua, voisin jopa kuvitella että tuossa suhteessa erot saattaisivat olla jopa isompia kuin miesten vehkeissä. Olen kuitenkin noistakin tapauksista saanut usein suuren nautinnon, ei siinä mitään. Mieleen muistuu nuorempana mm. villi yö synnyttämättömän naisen kanssa, jonka vaginasta yhdynnässä vain yksi reuna kykeni saamaan kerrallaan huomioni :)
"Panit siis niinsanoakseni laitoja".Minun kaveri on toisinaan niin herkillä ettei saa varsinkaan alkukahinoissa pukata ns."kiertolaakia". Hän haluaa muutaman orgasmin muilla tavoilla ensin. Hänellä on just minun kullilleni sopiva tiukka vagina.
 
Viimeksi muokattu:
yxplusyx o kax
Mahtaakohan vain klitoriksen paisuvainen olla pidempi kuin miehen penis. Muuten sen pitäisi ylettää naisen napaan asti. Ja näihän ei taida olla. Omalla naisellani klitan ja g-pisteen etäisyys ei ole edes 8 senttiä, eikä tunnu ylettyvän sen yläpuolelle. Yläpuolisen alueen sormeilusta ei ainakaan ole sanottavaa hyötyä tai saa kiihoitusta aikaiseksi. Sormet joutuu taittamaan, jotta osuu hyväilemään röpöläistä aluetta.

Tuon g-pisteen sykkimiset orkun jälkeen olen itsekin havainnut.

Parasta kun on penis/dildo/sormet tahi muu sisällä g-pistettä painaen (ei vain ohimennen osuen) ja samalla mies klittaa hieromalla antaa orkun. Siis se yhteistyö g-piste ja klitta. Ja kolmantena osapuolena mies.
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Parasta kun on penis/dildo/sormet tahi muu sisällä g-pistettä painaen (ei vain ohimennen osuen) ja samalla mies klittaa hieromalla antaa orkun. Siis se yhteistyö g-piste ja klitta. Ja kolmantena osapuolena mies.
Kertonut todella hyvän ja toimivan naimakaavan. Kertaan sen tässä ja vakuutan, se toimii hyvin. Tietysti lähtökohta pitää olla oikea, eli pari joka sopii toisilleen ja pitää hyvästä seksistä sekä omaa halun hakea muuta kun tavanomaista. Jos parisuhteessa ollaaan niin pitkällä että kumpikin haluaa kokeilla erilaisia tapoja toistensa iloksi, niin tässä resepti joka toimii meillä. Olemme varttunut pitkässä suhteesssa oleva pari jotka tykätäään panostaa varsinkin naisen nautintoon. Aloitamme usein(ei aina)katselemalla laadukkaan seksifilmin, naukkaillaan kuohujuomaa ja voin "aiheuttaa"pikkuorkun kieli/sorminäpäryydellä. Tämän jälkeen siirrytään makuuhuoneeseen jossa on normaali ns. kullilla aukaisu joka johtaa kumppanin lopulliseen kiimaan. Sitten otamme voiteet ja voitelemme naiseni anuksen ja "vibramunan". sitten haemme sopivan asennon kummallekin. Nainen on selinmakuulla rentona luottavaisena, minä hänen oikealla puolella kylkiasennossa. siitä alan työtämään varovasti kyrpääni naiseni anukseen. Kun Kulli on sisällä laitan varovasti vibramunan hänen vittuunsa ja alan varovaisen työntelyn, samaan aikaan käynnistän vibramunan ja aloitan clitoriksen hieronnan. Tässä asennossa tulee 3-5 orgasmia, jonka jälkeen kullin äkkipesu ja sitten NAIMAAN vittua. Sitten ne vasta todella rajut ja pitkät orgasmit tulevat! voi pojat kun tietäisitte!
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Paras on ilman muuta lihaisa ja eloisa oravapillu. Sen pauloihin kun joutuu, niin muuta ei tarvitse ikinä. Paras nautinto minkä mies voi maailmassa kohdata. Jos sellaisen käsittelyy joutuu, niin sitä ei unohda ikinä.
 
jänkäjoonas1943
Paras on ilman muuta lihaisa ja eloisa oravapillu. Sen pauloihin kun joutuu, niin muuta ei tarvitse ikinä. Paras nautinto minkä mies voi maailmassa kohdata. Jos sellaisen käsittelyy joutuu, niin sitä ei unohda ikinä.

Tähän lisäisin lantionpohjan syvät lihakset, jotka naisen orgasmissa supistelevat ja kourivat kyrpää emättimen liekkivetisillä silkkipinnoilla.
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Täh, eikös oravapillun ihanuus juuri perustu eläväisiin ja voimakkaisiin sisempiin lantionpohjan lihaksiin, jota ottavat kalusta tukevan otteen ja alkavat rytmisesti lypsämään automaattisesti naisen tultua tarpeeksi kiimaiseksi. Tuota ei voi nainen harjoitella,säädellä tai feikata, se vain lähtee päälle riittävän kiimaisena tai on lähtemättä.
 
jänkäjoonas1943
Täh, eikös oravapillun ihanuus juuri perustu eläväisiin ja voimakkaisiin sisempiin lantionpohjan lihaksiin, jota ottavat kalusta tukevan otteen ja alkavat rytmisesti lypsämään automaattisesti naisen tultua tarpeeksi kiimaiseksi. Tuota ei voi nainen harjoitella,säädellä tai feikata, se vain lähtee päälle riittävän kiimaisena tai on lähtemättä.
Kyllä ne oravapillun huulet jo aloittavat "lypsännän"! Etkö ole katsonut vittua silmästä silmään kun olet antanut "kielikylpyjä"? Samalla kun anus niiailee, niin vitun huulet hamuilee ja joskus kuuluu pientä tirskumisen kaltaista ääntä. Nainen joka on treenannut lantiopohjansa lihaksia pystyy koska tahansa tekemään lypsäviä liikkeitä. On kuitenkin aivan eri kouristukset rajun orgasmisarjan aikana!
 
Viimeksi muokattu:
Oih
Notta...semmonen jota saa naida ja nuoleskella ja nyplätä...milloin vain...ja aina ku haluttaa...
Epäilen , että semmoista ei vielä ole kasvatettu?

Paras pillu? No kun on vain omasta kokemus, niin kerron: sellainen viivapillu, josta jotkut tykkää, jotkut ei. Sisäiset häpyhuulet niin sanotusti sisällä eli ei näy ulos. Tiukka, kostea, märkä just nyt. Karvoja ei kyl ole, kun ne jotenkin ei vaan ole mun mieleen, posliinista tykkään itse. Sitä on kuulemma tosi kiva nuolla edestä ja takaa, niin on ainakin sanottu mulle joskus.
Sitä sais just nyt nyplätä, joskus on kiva ettei tartte ottaa paineita seksiaktista, vaan ihan jos sormeilee niin se olisi oikeen mahtavaa. Sitä voisi tehdä mulle silloin kun olin ihan omissa mietteissäni sohvalla ja luen kirjaa, taitavsti nypläävät sormet piristäisi päivää kummasti.
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Paras pillu? No kun on vain omasta kokemus, niin kerron: sellainen viivapillu, josta jotkut tykkää, jotkut ei. Sisäiset häpyhuulet niin sanotusti sisällä eli ei näy ulos. Tiukka, kostea, märkä just nyt. Karvoja ei kyl ole, kun ne jotenkin ei vaan ole mun mieleen, posliinista tykkään itse. Sitä on kuulemma tosi kiva nuolla edestä ja takaa, niin on ainakin sanottu mulle joskus.
Sitä sais just nyt nyplätä, joskus on kiva ettei tartte ottaa paineita seksiaktista, vaan ihan jos sormeilee niin se olisi oikeen mahtavaa. Sitä voisi tehdä mulle silloin kun olin ihan omissa mietteissäni sohvalla ja luen kirjaa, taitavsti nypläävät sormet piristäisi päivää kummasti.
Pääseekö teille autolla pihaan?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä