Paras pillu naitavaksi

  • Viestiketjun aloittaja jänkäjoonas1943
  • Ensimmäinen viesti
Onnistuva mies.
Paras pillu? No kun on vain omasta kokemus, niin kerron: sellainen viivapillu, josta jotkut tykkää, jotkut ei. Sisäiset häpyhuulet niin sanotusti sisällä eli ei näy ulos. Tiukka, kostea, märkä just nyt. Karvoja ei kyl ole, kun ne jotenkin ei vaan ole mun mieleen, posliinista tykkään itse. Sitä on kuulemma tosi kiva nuolla edestä ja takaa, niin on ainakin sanottu mulle joskus.
Sitä sais just nyt nyplätä, joskus on kiva ettei tartte ottaa paineita seksiaktista, vaan ihan jos sormeilee niin se olisi oikeen mahtavaa. Sitä voisi tehdä mulle silloin kun olin ihan omissa mietteissäni sohvalla ja luen kirjaa, taitavsti nypläävät sormet piristäisi päivää kummasti.
Oikein nätti kuvailujenne perusteella.

Mukava olisi katsella ja ihastella.

Mikä parasta, kun se tuntuu tykkäävän miehisestä sormen kosketuksesta.
Sormella tutkien ne kaikki salaisuudet selviää.
 
Viimeksi muokattu:
Aitoo
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11075725:
Kun Kulli on sisällä laitan varovasti vibramunan hänen vittuunsa ja alan varovaisen työntelyn, samaan aikaan käynnistän vibramunan ja aloitan clitoriksen hieronnan.
En tiiä vibramunista ... parasta klitoriksen koskettelua on miehen sormet....
 
minäminäminä
Notta...semmonen jota saa naida ja nuoleskella ja nyplätä...milloin vain...ja aina ku haluttaa...
Epäilen , että semmoista ei vielä ole kasvatettu?

Mmh... Kyllä minun pillulleni ainakin saisi tehdä kaikkea noista. Etenkin pidän siitä, että pilluani nuollaan, aina yhtä taivaallista! Ja halujakin löytyy mielettömästi. Minulla ei ole miestä, enkä yhden illan juttuja harrasta.. joten joudun tyydyttämään halunu päivittäin.. Ah. Ihanaa!
 
Viimeksi muokattu:
joke48
Heh minulla on juuri kuvatunlainen, siro.Lisäksi se on tiukka koska harjoitan lihaksia, myös muualta kropasta! ja saan sarjaorgasmeja niin g- pisteistä kuin klitoriksestakin Ja tämä tarina on tosi!

Totta tuo että yksilöitä olemme ja yleensä kaikki toimii joten nou problem :)

Olet kyllä sexy, tollasta naista haluaisin itsekkin tyydyttää...on muuten harvassa..hyvää uutta vuotta sinulle...tv joke joensuusta
 
Viimeksi muokattu:
Posliini
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11081952:
Niinpä kun et tiiä. Vibramuna on pillun sisällä hieromassa pääosaa clitoriksesta ja sormet on pelissä clitoriksen nipukan kanssa. Samaan aikaan kulli on anuksessa tekemässä omaa osaamistaan!
Kokeilla vois. Tosta varmaan sais hienoakin hienommat orkut. Vibramuna menis aika livakast mun sisään juuri nyt, anus vaatii voitelua ja venyttelyä mutta Joonas varmasti hallitsee homman. Kai se sopii et oon posliini?
 
jänkäjoonas1943
Kokeilla vois. Tosta varmaan sais hienoakin hienommat orkut. Vibramuna menis aika livakast mun sisään juuri nyt, anus vaatii voitelua ja venyttelyä mutta Joonas varmasti hallitsee homman. Kai se sopii et oon posliini?
Tot maar kuis sit helvatti! Takuu annetaan.Kaikki tapahtuu sinun ehdoillasi ja tahdissa. Vähintään 3-6 orkkua on varmaa kauraa. Teille vai meille?
Ps. Olen kyllä karvatussumiehiä, mutta tässä tapauksessa olen valmis tekemään poikkeuksen. Sillä niinhän se on, että kunnon kyntömies ei vakoa valitse!
 
Viimeksi muokattu:
runaway bride
Minä en naisena ole pilluja testaillut. Olen 36-vuotias ja jokainen poikaystäväni tähän asti on sanonut, että minulla on taivaallisin värkki päällä maan. Puolet varmaan toki toteaa noin lämpimikseen ja osa valehtelee saman kaikille, mutta kuvailempa saamiani kehuja silti.

"Piukka, mutta pehmeä ja sopivan märkä melko nopeasti. "
"Lähes posliini pikkuisella kiitoradalla, pullea häpykumpu, todella hyvän makuinen."
"Treenatut lihakset lantionpohjassa, siistiä kun niitä osaa käyttää näköjään" (kiitos harrastukseni...)
"Ei mikään kahtiahalkaistu punamusta rämerotta."
"Sisältä terveen pinkki, saat kiihottavia orkkuja nopeasti".

Noh, tällä mennään. Sinkkuna, for now :)
 
Kyy
Notta...semmonen jota saa naida ja nuoleskella ja nyplätä...milloin vain...ja aina ku haluttaa...
Epäilen , että semmoista ei vielä ole kasvatettu?
Kyllä vaan on! Mun eukko on 99% pantavissa ja näpelöitävissä. Aina, kun haluttaa pukille pääsee lähes varmasti. Me ei olla enää mitään kakaroita. Lähes kuusikymppisiä molemmat, mutta vittu ja kyrpä maistuu. Vaimo sanoo, et haudassa sit pihdataan, aina kun saa niin kullia sisään ja paljon. Avioliittomme aikana olemme aina paneskelleet paljon. Alkuaikoina useamman kerran vuorokaudessa ja sit tasaantumisen jälkeen lähes päivittäin. Vielä nytkin useamman kerran viikossa, joten vittua on pojalle piisannut. Että repikää siitä valittajat ja nuoremmat ottakaa nussimisesta oppia
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
On ihana, ku hieron sitä kiihotun...Se on aika usein märkä.

Pillun pitää olla aika kiree, ei liian löysä. Ja ei liian iso
Eikö äiti ole opettanut pillun pyyhintää pisun jälkeen? Muista, että tytön kuuluu pyyhkäistä persereiän suuntaan ettei basiliskot mene pimppisse!
Kasvattelehan kaikessa rauhassa. Voit muutaman vuoden kuluttua iloita pilleroisesi kanssa. Muista hyvää ei odota koskaan liian kauan!
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Lähden tänään "ristiretkelle" kanarialle. Pitäisiköhän käynnistää empiirinen tutkimus espanjattarien pillujen naitavuudesta? Onko palstalaisilla kokemuksia viime hetken vinkeiksi?
 
Valtter
Kun pillua pääsee tutkiskelemaan, on aina ajateltava, etä sen haltijaa on autettava sen verran, että hänelle tuodaan nautintoa myös. Eli on käsiteltävä pillua siihen malliin, että löytyy kaikki g-pisteet ja muut paikat, joista pillun omistaja saa kunnon nautinnon, orgasmin noin kymmenen kertaa peräkkäin. Ainakin kokemukseni tuon verran niitä tarjoaa. Joskus niitä tulee kullilla, joskus suulla ja joskus jollain vempeleellä avittaen, mutta aina runsaasti. Sillä ei ole niinkään väliä, miten se saadaan aikaiseksi, kunhan vaan saadaan. Ja useinkin saan vastapalvelukseksi sopivan nainnin, vaikka mihin milloinkin, pilluun, takapuoleen, suuhun, tisseille, käsille ja mihin vaan. Eli näin meillä vanhemmalla parilla, entäs teillä nuorilla ?Oletteko edes ajatelleet kaikenlaista vaihtelua ?
 
jänkäjoonas1943
Kun pillua pääsee tutkiskelemaan, on aina ajateltava, etä sen haltijaa on autettava sen verran, että hänelle tuodaan nautintoa myös. Eli on käsiteltävä pillua siihen malliin, että löytyy kaikki g-pisteet ja muut paikat, joista pillun omistaja saa kunnon nautinnon, orgasmin noin kymmenen kertaa peräkkäin. Ainakin kokemukseni tuon verran niitä tarjoaa. Joskus niitä tulee kullilla, joskus suulla ja joskus jollain vempeleellä avittaen, mutta aina runsaasti. Sillä ei ole niinkään väliä, miten se saadaan aikaiseksi, kunhan vaan saadaan. Ja useinkin saan vastapalvelukseksi sopivan nainnin, vaikka mihin milloinkin, pilluun, takapuoleen, suuhun, tisseille, käsille ja mihin vaan. Eli näin meillä vanhemmalla parilla, entäs teillä nuorilla ?Oletteko edes ajatelleet kaikenlaista vaihtelua ?
Oikke asialline ja ammatilline kirjotus. Lukija hoksa heti, et kirjoittaja on torelline vittumiäs!
 
Viimeksi muokattu:
Rakosilllaan
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11101499:
Lähden tänään "ristiretkelle" kanarialle. Pitäisiköhän käynnistää empiirinen tutkimus espanjattarien pillujen naitavuudesta? Onko palstalaisilla kokemuksia viime hetken vinkeiksi?
No oliko Espanjassa parempia pilluja?
Tulikos kokeiltua?
 
jänkäjoonas1943
Viimeksi muokattu:
Rakosilllaan
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11116570:
Voipi siellä olla hyvästikkin naitavia pilleroisia. Valitettavasti kokeilu piti jättää, kun oli vahti mukana. Silmien vilkutuksista ja flirtistä päätellen vois kuvitella vaikka mitä. Toisaalta tiedän, että ne kotkotukset kuuluu hispanottarien kulttuuriin.
No niin, vibramunat sitten vaan kehiin taas. Minulla kun ei ole just nyt vibramunaa eikä Jänkäjoonasta lähimaillakaan , taidan ottaa sähkohammasharjan peliin mukaan, ja käväisen tuolla yläkerrassa makuuhuoneessa kiiresti.
 
jänkäjoonas1943
No niin, vibramunat sitten vaan kehiin taas. Minulla kun ei ole just nyt vibramunaa eikä Jänkäjoonasta lähimaillakaan , taidan ottaa sähkohammasharjan peliin mukaan, ja käväisen tuolla yläkerrassa makuuhuoneessa kiiresti.
Näin on tehtävä. Olisin valmis kyllä "munieni" kanssa palvelemaan jos on tarvis. Eikö se sähköhammasharja pistele kipeästi hänen armoaan clitoriksen nipukkaa? Vai onko sulla siihen joku päällinen?
 
Viimeksi muokattu:
Vesanpoika
Iäkkäämmän puoleisena on tullut kokeiltua naimista monelta kantilta. Rouvani saa kyllä osrkut ja aina 5-10 kertaa kerrallaan. Saan naiskennella miten päin vaan, yleensä käytän kielihommaa, koska hän tykkää siitä eniten. Ja hän ottaa suuhun useimmiten aluksi, hänen mielestään se on parasta mitä on. Sitten siitä voi jatkaa miten haluan. Hänelle kuitenkin hommataan ensin orkut, sitten minulle ja useimmiten saadaan vielä yhdessä.

Nuorempana tuli hummailtua, olipa kerran eräs sirkuksen jonglöörityttö, siinä oli tosi vikkelä, nainti oli yhtä juhlaa, ja nuorena kun jaksoi uudestaan ja uudestaan. Ja missä ihmeen asennoissa hän oikein kierähtelikään.

Ei se ole muusta kiini kuin että viitsii nähdä vaivaa ja tuumia aina jotain uutta, kyllä ne orkut tulevat.
 
Naapurin Heimo
Heititpä pahan jänkäjoonas. Ongelma on se, että on monia naisia, jotka eivät koskaan ole edes katsoneet miltä heidän alapäänsä näyttää. Kuka nainen sitä haluaisi kertoa, että on tosi vahvat, törröttävät ulkoiset häpyhuulet, vielä isommat sisemmät ja koko vehje vielä sopivasti viturallaan ja löysä kun mopsin nahka . Ehei, sehän on tietenkin siro, kaikki huulet ovat symmetriset, klitoris sievä näppylä, juuri sopivan napakka vahvoine lantionpohjan lihaksineen, joita nainen hallitsee suvereenisti. Ainiin ja koko alapää on sievästi karvaton ja väriltään possunpunainen. Tosiasia on, ettei ole kahta samanlaista pillua vaan jokainen on yksilö ja toivottavasti ihan toimiva sellainen. On se luoja vaan aikamoinen velikulta.

Kokemusta tuli alakerren Rouvasta vuosia sitten.Hänen tyylinsä esitellä"itseään"lyhyissä hamosissaan ja läpihiiluvissa puseroissaan.Teimme kasvimaata rantapeltoon,johon rinnatusten kylvimme siemenet,
Kyllä niin kävi,että housuni pullistuma kertoi,mitä tässä pitäis istutella,Heinävajassa se sitten tpahtui,Rouvan pillu oli suorastaan tötteröllään.Imaisi siitimeni ahnaasti sisään,se suorastaan imi itseensä liiankin nopeesti siittimeni tyhjäksi.Ethän kerro tästä,Olin kiimassa!
Ihana "Oravapilluinen nainen
 
Viimeksi muokattu:
Pil5
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11002645:
Tällä palstalla on kovasti arvioitu ja arvosteltu miesten kaluja,eritoten naiset ovat ottaneet kantaa kullin kokoihin.Minäpä kysyn nyt vuorostani minkälainen on hyvä pillu?
Toivoisin myös naisten vastauksia,niin saisimme lukea mitä mieltä naiset ovat omista vehkeistään!
Tehokkaat valmisteet potenssin kohottamiseen ja lisäämään Seksuaalista halukkuutta.
http://www.luontaispiste.palvelee.fi
 

Yhteistyössä