Paras pillu naitavaksi

  • Viestiketjun aloittaja jänkäjoonas1943
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Reilu Römpsötin;11142384:
... kiitos poijaat, tämä on ollut oikein mielenkiintoinen keskustelu lukea. Nyt vielä hieman miespuolista näkökulmaa kehiin. - ORAVA: Ensimmäistä kertaa luen oravasta, kiitos poijaat! Onko tämä siis se kouristelu, jota minä harrastan silloin kun olen tosi kiihottunut, ja erityisesti orgasmin aikana ja jälkeen? Kouristelen siis niin, että aina juuri kun mies on käynyt syvällä ja alkanut tulla takaisin ulos, niin sillä hetkellä puristan, yleensä kovaa ja pitkään. Eli lähinnä rentoutan kun mies tulee sisään, ja puristan kun mies tulee ulos. Onko se luonnollinen puristelu nyt tätä 'oravaa'? Minä en tiedä, onko 'lihakseni treenatut'. Kyllä ne kouristelee, ja kyllä se mies siitä välillä ähkäisee tai huokaisee, mutta en minä tiedä, millainen sitten on 'treenattu'?:)
Oravapillu: kun mies työntää kalunsa normipilluun, joka syvyydeltään 6-11 cm ja pohjaan paukuttamisen jälkeen vetäessään kullin ulospäin, alkaa pillu supistella, parhaimmillaan supistelee kohtukin ja se tuntuu todella rajulta kullissa. Supistelu tuon toiminnan jälkeen on ikäänkuin refleksi pillussa.

Tyhminkin aivokääpiö voi tajuta, että urheilu harjottaa myös alapään lihaksia, lisäksi runsas seksi.
 
vieras
Yksi juttu tuossa klitan jatkumisessa häpyluun taakse mättää. Sormilla emättimestä kokeiltaessa siinä on virtsaputki ja virtsarakko välissä. Eli entäs jos tuo rypylä alue onkin virtsarakon taka/alareunaa eli samaa aluetta jossa miehellä sijaitsee eturauhanen. Toisekseen emättimen pituudellakin on vaikutusta, sen koot vaihtelevat 7-12cm välillä. Omalla naisellani on lääkärin mittamana 7cm, joten yletän sormilla emättimen yläreunaan ja kohdunsuuhun. Tuolla etäisyydellä tuntuu se röpölä alue.
Olen 20 vuotta käynyt gynekologilla ja ikinä ei ole lääkäri minun pilluani mitannut. Ja ne mitat on muuten 6-11 cm ja huomaa tämä, emätin on myötäävä kaikkiin suuntiin.
 
Viimeksi muokattu:
Totuuden torvi
Minä en naisena ole pilluja testaillut. Olen 36-vuotias ja jokainen poikaystäväni tähän asti on sanonut, että minulla on taivaallisin värkki päällä maan. Puolet varmaan toki toteaa noin lämpimikseen ja osa valehtelee saman kaikille, mutta kuvailempa saamiani kehuja silti.

"Piukka, mutta pehmeä ja sopivan märkä melko nopeasti. "
"Lähes posliini pikkuisella kiitoradalla, pullea häpykumpu, todella hyvän makuinen."
"Treenatut lihakset lantionpohjassa, siistiä kun niitä osaa käyttää näköjään" (kiitos harrastukseni...)
"Ei mikään kahtiahalkaistu punamusta rämerotta."
"Sisältä terveen pinkki, saat kiihottavia orkkuja nopeasti".

Noh, tällä mennään. Sinkkuna, for now :)
Tässä tulee totuus, kestäkää se miehet: heteronaisen pillu ei ole koskaan hyvänmakuinen jos siellä joku mies vierailee.

Hyvänmakuinen pillu löytyy vain kondoomin käyttäjiltä ja lesboilta.
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Olen 20 vuotta käynyt gynekologilla ja ikinä ei ole lääkäri minun pilluani mitannut. Ja ne mitat on muuten 6-11 cm ja huomaa tämä, emätin on myötäävä kaikkiin suuntiin.
Aina ei voi voittaa. Vaimon pillun on mitannut, en muista syytä. Olisiko kysellyt syytä, miksi kalu pohjaa niin helposti? Hyvin tuo mitta pitää paikkansa ihan sormituntumaltakin.

Naisen pillu on puhtaana aina hyvänmakuinen. Ainostaan kondomin haju saattaa sen pilata, jos ei lähde pesussa pois.
 
Viimeksi muokattu:
Kaks merkkiä pitkä
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11003699:
Zot,Zot!Kyllä tosipillu alkaa lypsämisen HETI kun kullin pää"kurimukseen kurkistaa"Ennenmuinoin isot pojat puhuivat oravapillusta.Sanoivat,että pillu ramuaa kullinvartta ylös niinkuin orava puuhun.Ei ole mitään g-pistettä.On Clitoris jonka esiin kurkistava nuppu on häpyluun päällä.Valtaosa tuosta hermokimpusta on ko.luun takana.Takaanainti ja varsinkin anuksesta takaa parhaan mahdollisen kulman kullilla tökkiä juuri tuota kohtaa.Älähän vähättele sarjaorkkuja.Palaa niihin kun olet kohdannut sellaisen/sia.

Zot.kyllähän tuo imu on "olen"saanut kokea! .........mahtavaa,!
 
hanski
Heh minulla on juuri kuvatunlainen, siro.Lisäksi se on tiukka koska harjoitan lihaksia, myös muualta kropasta! ja saan sarjaorgasmeja niin g- pisteistä kuin klitoriksestakin Ja tämä tarina on tosi!

Totta tuo että yksilöitä olemme ja yleensä kaikki toimii joten nou problem :)

kerro miten saan naista mulla on liian iso olen monen kanssa ollut jutulla mutta kun naiset näkee minun vehkeeni niin sanovat vaan että he repeävät en tahdo satuttaa
 
Viimeksi muokattu:
hanski
Alkuperäinen kirjoittaja minäminäminä;11082052:
Mmh... Kyllä minun pillulleni ainakin saisi tehdä kaikkea noista. Etenkin pidän siitä, että pilluani nuollaan, aina yhtä taivaallista! Ja halujakin löytyy mielettömästi. Minulla ei ole miestä, enkä yhden illan juttuja harrasta.. joten joudun tyydyttämään halunu päivittäin.. Ah. Ihanaa!

mitä pitäisit isosta kullista mävoisin antaa sulle koko yön
 
original alte
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11002645:
Tällä palstalla on kovasti arvioitu ja arvosteltu miesten kaluja,eritoten naiset ovat ottaneet kantaa kullin kokoihin.Minäpä kysyn nyt vuorostani minkälainen on hyvä pillu?
Toivoisin myös naisten vastauksia,niin saisimme lukea mitä mieltä naiset ovat omista vehkeistään!
Näin miehenä ja vankan kokemuksen saaneena sanon että paras pillu on se juuri pesty pillu!
 
jänkäjoonas1943
Näin miehenä ja vankan kokemuksen saaneena sanon että paras pillu on se juuri pesty pillu!
Jokaisella on omat oikeutetut makunsa, myös pillun suhteen. Oman makuni mukainen pillu ei ole vastapesty, vaan pesusta on aikaa, ehkä parit kuset. Tällä tarkoitan sit,että vaginan oma nesteytys on toiminut ja pillussa on oma luontainen jokaisen miehen suun makuun sopiva pieni suolainen aromi yhdistyen nousevaan liekkiveteen. Vot jovain kelpaa lipaista!
 
Viimeksi muokattu:
Seija Sikanen
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11185645:
Hymyä itsellesi Seijakulta! taidat itse kuulua niihin monityydyttämättömiin joilla ei liekkivesi enää nouse?

Eihän se noin mene.
Suuret puheet = pienet teot kuten sulla. Paljon juttua maustettuna mauttomilla sanoilla. Luultavasti pieni munanpätkä joka pitää pumpata esiin. Mut annetaan kaikkien kukkien kukkia, rikkaruohojenkin.
Kesä tulee, ehkä sinuakin onnistaa kun pikkukalu ponnistaa ;=)
 
jänkäjoonas1943
Eihän se noin mene.
Suuret puheet = pienet teot kuten sulla. Paljon juttua maustettuna mauttomilla sanoilla. Luultavasti pieni munanpätkä joka pitää pumpata esiin. Mut annetaan kaikkien kukkien kukkia, rikkaruohojenkin.
Kesä tulee, ehkä sinuakin onnistaa kun pikkukalu ponnistaa ;=)

Ahaa! Sinä kuulutkin nuorempaan kaartiin joka ei ole tutustunut miehen sukuelimiin. Kuuleppa Seijakulta, jos joku itseensä kyllästynyt miehenpuoli lähestyy sinua "niissä" merkeissä(lienee epätodennäköistä),niin ota ja tutki hänen ihmistaimen istutusvehkeensä "kunnolla". Alustavasti ohjeistan sinua näin:Normaalimiehellä on genitaalit joihin kuuluu kulli joka on vaihtelevan kokoinen, sekä kaksi kivestä eli MUNAA. Ne sijaitsevat kullin alapuolella! Antoisia tutkimuksia sikaseikku!
 
Viimeksi muokattu:
Seija Sikanen
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11186260:
Ahaa! Sinä kuulutkin nuorempaan kaartiin joka ei ole tutustunut miehen sukuelimiin. Kuuleppa Seijakulta, jos joku itseensä kyllästynyt miehenpuoli lähestyy sinua "niissä" merkeissä(lienee epätodennäköistä),niin ota ja tutki hänen ihmistaimen istutusvehkeensä "kunnolla". Alustavasti ohjeistan sinua näin:Normaalimiehellä on genitaalit joihin kuuluu kulli joka on vaihtelevan kokoinen, sekä kaksi kivestä eli MUNAA. Ne sijaitsevat kullin alapuolella! Antoisia tutkimuksia sikaseikku!

Höpöhöpö Jänkä.
Tutustu suomen kielen puhekieleen äläkä nyt ala saivartelemaan ;=)
Mukava muuten miten pieleen veikkaat...
 
Pohjanakka
Joo, Kiveliön karvaperse on ilmiselvä pienimunainen hinttari. Yrittää itkunsekaisesti selittää tietävänsä jotain naisista....
Näin on, Jänkä Joonaksella on todellakin Kiveliön paras pillu anaalissaan ja hän myös jakaa sitä auliisti kaikissa Turun rapakalja kuppiloissa valomerkin jälkeen, joskus myös ennen...varsinainen neiti siis!
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Näin on, Jänkä Joonaksella on todellakin Kiveliön paras pillu anaalissaan ja hän myös jakaa sitä auliisti kaikissa Turun rapakalja kuppiloissa valomerkin jälkeen, joskus myös ennen...varsinainen neiti siis!
Sinä taidatkin olla peräkamarin vanhapoika jonka seksikumppaneita ovat nyrkkikyllikki ja vanhat Ratto lehdet?
 
Viimeksi muokattu:
Turun munamies
Paras pillu naitavaksi on Jänkä Joonaksen anaali.
Perusteluni: se sijaitsee niin akkamaisen miehen kropassa.
Hymyä päivään!
Tämä pitää ehdottomasti paikkansa, paras pillu naitavaksi on neiti Jänkä Joonaksen anaali.

Nimittäin mikäli pitää korttelin suurimmista peräpukamista, eikä anna helvetinmoisen paskan ja hien hajun häiritä.
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Näyttäis nyt siltä, että eräs tunnettu "lumpioitsija (kiivas pederadisti) tekee tälle tärkeälle pillututkimukselle hallaa, kirjoittelemalla vierailijanimimerkeillä puutaheinää. Naurakaamme tuolle sodomistille paskanen nauru ja jatketaan meille niin rakkaan pilleroisen ainutlaatuisten ominaisuuksien kartoittamista, vai mitä lumpioosi? Tule esiin jos perse kestää merivettä!
 
Seija Sikanen
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11187614:
Näyttäis nyt siltä, että eräs tunnettu "lumpioitsija (kiivas pederadisti) tekee tälle tärkeälle pillututkimukselle hallaa, kirjoittelemalla vierailijanimimerkeillä puutaheinää. Naurakaamme tuolle sodomistille paskanen nauru ja jatketaan meille niin rakkaan pilleroisen ainutlaatuisten ominaisuuksien kartoittamista, vai mitä lumpioosi? Tule esiin jos perse kestää merivettä!

Niinpä niin Jänkä, sulla on faneja.
Edelleen hauskaa lukea sun arveluita :) Metsään menee päin jäkälää ja käkkärämäntyjä, minua et tiedä todellakaan. Harmi etten ole Ratto-Rallu.
Turha se on nyt alkaa leikkiä sanoilla kun ensin tartut yhteen vaivaiseen (pieneen) muna-sanaan ;=) Puhumattakaan miten usein tartut kohteeseen kirjaimellisesti käytyäsi täällä lukemassa "tutkimuksia" =P
En tiedä kestääkö perse merivettä. Silläkö sinä hoidat neiteily-hommiesi jälkeen persettäsi?
 
jänkäjoonas1943
Niinpä niin Jänkä, sulla on faneja.
Edelleen hauskaa lukea sun arveluita :) Metsään menee päin jäkälää ja käkkärämäntyjä, minua et tiedä todellakaan. Harmi etten ole Ratto-Rallu.
Turha se on nyt alkaa leikkiä sanoilla kun ensin tartut yhteen vaivaiseen (pieneen) muna-sanaan ;=) Puhumattakaan miten usein tartut kohteeseen kirjaimellisesti käytyäsi täällä lukemassa "tutkimuksia" =P
En tiedä kestääkö perse merivettä. Silläkö sinä hoidat neiteily-hommiesi jälkeen persettäsi?
Sepä mukavaa, että "on faneja".Mulle on paskan hailee mikä tai kuka olet. Kevyillä eväillä näyt olevan liikkeellä. Kukaan tosilättäröitsijä, olipa sukupuoli kumpi hyvänsä ei käytä kyrvästä nimitystä"muna". Lähtökohtaisesti tuollaisen niemen käyttö peniksestä kuvastaan käyttäjän häpeilevän kainostelevaa suhtautumista luonnolliseen asiaan. Ei sellainen ihminen ole vapautunut vuosituhantisesta seksin syntihöpinöistä. Kirkkoa ja impotentteja ukkoja saatte kiittää siitä. Minä En Neiteile. Niinettä jos sinulla ei ole muuta kuin typeriä nälvimisyrityksiä, niin vetäydy komeroosi runkulle!
 
Viimeksi muokattu:
Seija Sikanen
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11187704:
Sepä mukavaa, että "on faneja".Mulle on paskan hailee mikä tai kuka olet. Kevyillä eväillä näyt olevan liikkeellä. Kukaan tosilättäröitsijä, olipa sukupuoli kumpi hyvänsä ei käytä kyrvästä nimitystä"muna". Lähtökohtaisesti tuollaisen niemen käyttö peniksestä kuvastaan käyttäjän häpeilevän kainostelevaa suhtautumista luonnolliseen asiaan. Ei sellainen ihminen ole vapautunut vuosituhantisesta seksin syntihöpinöistä. Kirkkoa ja impotentteja ukkoja saatte kiittää siitä. Minä En Neiteile. Niinettä jos sinulla ei ole muuta kuin typeriä nälvimisyrityksiä, niin vetäydy komeroosi runkulle!

Höpö höpö ja huomenna lissää.
tavataan myös sanoa typeriin juttuihin yksioikoisesti 'jaa'. Joten että jaa.
Miten se tuo muna nyt sinut sai niin pois tolaltaan :)) EIkös rakkaalla lapsella ole monta nimeä... Niin, senkin pieni kielipoliisi ;-)
Sovitaan sit vaikka niin että minä olen kevyin eväin, ole sinä pienin munin liikkeellä. Painavaa on raskas kantaa ja kauas on pitkä matka, sun kohdallasi ehkä sinne miehisyyteen(-kö)? Vai neiteilyyn ;-)
 
Mösjöör Puppeli
Paras pillu naitavaksi on Jänkä Joonaksen anaali.
Perusteluni: se sijaitsee niin akkamaisen miehen kropassa.
Hymyä päivään!
Ehdottomasti samaa mieltä, Jänkä Joonaksen anaali oli paras pillu naitavaksi pitkiin aikoihin, kun sitä juurikin eilen testasin.
Ai että ne pukamat kutitteli kivasti sopivasti käyrän muusinuijani vartta kun nain Joonastan pöydällä isäntäväen malliin ja vieraat katseli sivusta...
Terhakkaasti töpötti naimisen tahtiin myös Joonaksen kolmisenttinen prinssinnakki, ihanaa että sekin vielä toimii...
Tämä Joonashan tunnetaan Turun hinuripiireissä yleisesti paremmin nimellä Kiveliön pikku prinsessa!!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä