Paras pillu naitavaksi

  • Viestiketjun aloittaja jänkäjoonas1943
  • Ensimmäinen viesti
Seija Sikanen
Alkuperäinen kirjoittaja Mösjöör Puppeli;11188247:
Ehdottomasti samaa mieltä, Jänkä Joonaksen anaali oli paras pillu naitavaksi pitkiin aikoihin, kun sitä juurikin eilen testasin.
Ai että ne pukamat kutitteli kivasti sopivasti käyrän muusinuijani vartta kun nain Joonastan pöydällä isäntäväen malliin ja vieraat katseli sivusta...
Terhakkaasti töpötti naimisen tahtiin myös Joonaksen kolmisenttinen prinssinnakki, ihanaa että sekin vielä toimii...
Tämä Joonashan tunnetaan Turun hinuripiireissä yleisesti paremmin nimellä Kiveliön pikku prinsessa!!!

Nyt Jänkä lue tuo viesti.
On mielekästä kielenkäyttöä, ei puhettakaan munasta! Liekö nekin olleet hanurissa jotain fysiikan lakia uhaten... UUuuhhh, puhumme kaiketi kai korkeammista voimista ;=)
 
jänkäjoonas1943
Nyt Jänkä lue tuo viesti.
On mielekästä kielenkäyttöä, ei puhettakaan munasta! Liekö nekin olleet hanurissa jotain fysiikan lakia uhaten... UUuuhhh, puhumme kaiketi kai korkeammista voimista ;=)
Lukasin. Ei koske nimerkkiä jänkäjoonas 1943. Hänen homostelukaverihan kirjoituksen perusteella oli joku Jänkä Joonas. Mites Seija Sikanen, saitko munia vai makkaroita? Vai jouduitko käyttämään vaseliinin kanssa vibraa? Sinulla tosin taitaa olla jo parit räystäänpudotukset takana. Jos niin on, niin ehkä paras liukaste olisi Tummeli tai peräti kärrynrasva.
 
Viimeksi muokattu:
Jevgeni ja Veikko
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11188853:
Lukasin. Ei koske nimerkkiä jänkäjoonas 1943. Hänen homostelukaverihan kirjoituksen perusteella oli joku Jänkä Joonas. Mites Seija Sikanen, saitko munia vai makkaroita? Vai jouduitko käyttämään vaseliinin kanssa vibraa? Sinulla tosin taitaa olla jo parit räystäänpudotukset takana. Jos niin on, niin ehkä paras liukaste olisi Tummeli tai peräti kärrynrasva.
Ah Joonas sä olet sitten ihana prinsessa, sun anaanisi on maailman paras pillu naitavaksi, mutta miltei yhtä hyvää tekee naida sun hampaattomaan suuhun, vautsi mikä imu Kiveliön pikku prinsessalla samalla kun sait Veikon sopivasti käyrää kyrpää anaaliisi.
PS. Oletkohan sä Joonas ihan oikeasti vähän pervo, kun otat innokkaaasti suihin sopivasti käyrän ja paskaisen kyrvän suoraan perseestäsi!
Terveisin Jevgeni ja Veikko Suomen turusta.
 
Joonaksen muori
Ah Joonas sä olet sitten ihana prinsessa, sun anaanisi on maailman paras pillu naitavaksi, mutta miltei yhtä hyvää tekee naida sun hampaattomaan suuhun, vautsi mikä imu Kiveliön pikku prinsessalla samalla kun sait Veikon sopivasti käyrää kyrpää anaaliisi.
PS. Oletkohan sä Joonas ihan oikeasti vähän pervo, kun otat innokkaaasti suihin sopivasti käyrän ja paskaisen kyrvän suoraan perseestäsi!
Terveisin Jevgeni ja Veikko Suomen turusta.
Hyi Hyi tytöt ja pojat, ei meidän Joonasta saa kiusata, vaikka sillä onkin iha pieni pippeli ja Joonas tykkää leikkiä pikku-prinsessaa isojen poikien kanssa...
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
kiesus mitä juttuja. Onko tämä nyt sitten foorumikiusaamista. Ääliöt.
Ave Maria pitkästä aikaa! Kuis orkut, joko kaverisi on ruennut keskittymään niihin? Meillä oli kumppanin kanssa mahtava sessio lauantaina. Toivottavasti myös sinulla. On se muuten hieno homma kun saa aikaiseksi monta toinen toistaan pidempiä ja vahvempia orgasmeja naiselleen. Nautin niistä enemmän kuin omastani.
Heh, heh, nämä on joko erään tuolla toisessa ketjussa rähisevän juopon horinoita tai sitten monityydyttämättömien ämmien yritys saada minut hermostumaan. Heillä kun ei ole toivoakaan ensimmäistäkään miehen kanssa. Aika on kulkenut heidän ohitseen. Minä tunnen suurta myötätuntoa heitä kohtaan.
 
Viimeksi muokattu:
Maria
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11190164:
Ave Maria pitkästä aikaa! Kuis orkut, joko kaverisi on ruennut keskittymään niihin? Meillä oli kumppanin kanssa mahtava sessio lauantaina. Toivottavasti myös sinulla. On se muuten hieno homma kun saa aikaiseksi monta toinen toistaan pidempiä ja vahvempia orgasmeja naiselleen. Nautin niistä enemmän kuin omastani.
Heh, heh, nämä on joko erään tuolla toisessa ketjussa rähisevän juopon horinoita tai sitten monityydyttämättömien ämmien yritys saada minut hermostumaan. Heillä kun ei ole toivoakaan ensimmäistäkään miehen kanssa. Aika on kulkenut heidän ohitseen. Minä tunnen suurta myötätuntoa heitä kohtaan.

eli yksi sexio (yhdys sana seksi sessio tai eihän pikapanoa voi sessioksi sanoa.) viidestä johtanut minun orgasmiin. Hyvä niin jos niitä kertoja on viisi viikossa.
Pääasiassa se painaa mun sytytysnappia ( sijaitsee ilmeisesti lantion kohdalla) siitä pyöräyttää minut vasemmalle kyljelle, kastaa sormet tarkistaakseen onko vehje ajokunnossa ( ja koska sytytysnappia on painettu niin on). Ja sitten vaan hommiin. Siis tuntuu hyvältä mutta mutta...
Ja hyvä että jollakin seksielämä on raiteillaan. Meillä muuten kaikki hyvin joten... aika näyttää.
 
jänkäjoonas1943
eli yksi sexio (yhdys sana seksi sessio tai eihän pikapanoa voi sessioksi sanoa.) viidestä johtanut minun orgasmiin. Hyvä niin jos niitä kertoja on viisi viikossa.
Pääasiassa se painaa mun sytytysnappia ( sijaitsee ilmeisesti lantion kohdalla) siitä pyöräyttää minut vasemmalle kyljelle, kastaa sormet tarkistaakseen onko vehje ajokunnossa ( ja koska sytytysnappia on painettu niin on). Ja sitten vaan hommiin. Siis tuntuu hyvältä mutta mutta...
Ja hyvä että jollakin seksielämä on raiteillaan. Meillä muuten kaikki hyvin joten... aika näyttää.
On se helvetin kumma ettei kaverisi ole huomannut että tarvitset "hehkutusta"(esileikkejä) kuten dieselkone! (anteeksi jos kielikuva loukkaa, ei ole tarkoitus)
 
Viimeksi muokattu:
Maria
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11190663:
On se helvetin kumma ettei kaverisi ole huomannut että tarvitset "hehkutusta"(esileikkejä) kuten dieselkone! (anteeksi jos kielikuva loukkaa, ei ole tarkoitus)

En minä loukkaannu tollasesta. Siis ongelma ei ole sytytyksessä joten en vertaa itseäni dieseliin. Sytyn tosi herkästi,taidan olla enemmänkin sähkölaite. Ongelma on päästä siihen hyvään ajotunnelmaan, huippinopeus jää kokematta. No ei autoista saa hyvää vertauskuvaa.

Mun mies taitaa olla peruslaiska aamustondiksella suoraan pelikentälle, kovaa vauhtia kohti loppusuoraa ja sillä selvä. ; Ai miten niin ei harrasteta seksiä? Just tänä aamuna sait. Kesti ainakin 2 minsaa.
Koitin yhtenä päivänä viedä keskustelua seksiin ja kysyin että tykkäätkö mun pillusta, onko se hyvä naitavaksi? Vastaus; kai sä nyt oot sen huomannu ku mä laukeen noinkin nopeasti. Siis liian hyvä pillu ku suoritus tulee alta aikayksikön. Hukkaan menee ; (

Ja mitä, ihan turhaan teille valittelen, itseppähän olen äijäni valinnut.
 
jänkäjoonas1943
En minä loukkaannu tollasesta. Siis ongelma ei ole sytytyksessä joten en vertaa itseäni dieseliin. Sytyn tosi herkästi,taidan olla enemmänkin sähkölaite. Ongelma on päästä siihen hyvään ajotunnelmaan, huippinopeus jää kokematta. No ei autoista saa hyvää vertauskuvaa.

Mun mies taitaa olla peruslaiska aamustondiksella suoraan pelikentälle, kovaa vauhtia kohti loppusuoraa ja sillä selvä. ; Ai miten niin ei harrasteta seksiä? Just tänä aamuna sait. Kesti ainakin 2 minsaa.
Koitin yhtenä päivänä viedä keskustelua seksiin ja kysyin että tykkäätkö mun pillusta, onko se hyvä naitavaksi? Vastaus; kai sä nyt oot sen huomannu ku mä laukeen noinkin nopeasti. Siis liian hyvä pillu ku suoritus tulee alta aikayksikön. Hukkaan menee ; (

Ja mitä, ihan turhaan teille valittelen, itseppähän olen äijäni valinnut.
Haa! Sinulla lienee juuri se paljonpuhuttu, mutta harvoin tavattu "oravapillu"? Lisäksi tietty treenatut lantiopohjalihakset, niinpätietysti! Oletko huomannut kuiskaileeko se? Oravapillu treenatuilla lantionpohjalihaksilla "kuiskailee", kun pillun omistaja supistelee lihaksia ja liekkivettä on noussut vitun huulille, silloin kuuluu kun pillu kuiskii! Arvaa ellet tiedä mitä se saa aikaan kiveksissä? On se kumma miksei kaikki ymmärrä kunnon lättäröintien ihanuutta!
 
Viimeksi muokattu:
Oravapillux
En ihan oo varma, tajuanko ton oravapillujutun. Haluaisin kyllä kovasti tuottaa miehelleni tollasta nautintoo, mut siis osaisko joku sanoo *yksityiskohtaisesti*, mitä naisen pitää tehdä? Oon hämmennyksissä, kun toisaalla puhutaan "refleksistä" ja toisaalla "treenatuista lantionpohjalihaksista". Siis onko toi oravapilluus sellasta, minkä nainen tekee vai joku automaattinen juttu?

Harrastan joogaa ja mulla on kohtalaisen treenatut pimppalihakset. Tykkään itse supistella niitä tietyissä asennoissa, koska se lisää omaa nautintoani. Tapaan myös tehdä niin, että jos en enää jaksa sekstata ja haluan että mieheni tulee nopeesti, supistan pimppani tosi tiukaksi ja jännitän n. 4 sekuntia, sit löysään 1-2 sekuntia ja taas jännitän jne, mies tulee hetkessä. Onko toi sitä oravapillua? Kuinka nopeesti pitää supistella ollakseen oravapillu? Ja pitääkö aina olla mukana myös syvät lihakset vai riittääkö, että pimpan suulla supistelee? En oikein tajua tota "orava kiipee puuhun" kielikuvaa, sehän edellyttäis, että mies olis liikkumatta?
 
Xy1
Sanoo muut mitä sanoo, mutta se on refleksi ja naisen tahdosta riippumaton olotila. Kun jotkut naiset tulevat tarpeeksi kiimaiseksi, niin kiima vie järjen ja pillu ja sisemmät lantionpohjanlihakset ottavat vallan. Silloin koko lantionpohja pilluineen (+ anus) alkaa rytmisesti supistelemaan jo paljon ennen orkkua. Jos ja kun kalu on sisällä, niin tuo tuntuu lypsämiseltä ja varttapitkin kiipeämiseltä. Tuossa tilassa pillu haukkaa munaan kuin sika limppuun, eikä päästä irti. Pillua voi toki nainen tietoisesti supistella, muttei sillä ole mitään tekemistä tuon "helvetinkoneen" kanssa, joka tekee kalusta muussia. Ensikertaa tuohon törmättyä meinasi lähteä taju, eikä älynnyt mikä helv. iski. Tuo helvetinkone ei muuten päästä irti ennenkuin viimeisetkin orkun ravistukset ovat menneet. Eräänlainen mankeloiva nalkki. Ei siinä liikuta milliäkään, varsinkin jos nainen on kietonut kiimassaan jalat miehen pakaroiden ympäri. Ei auta kuin odottaa, että myrsky menee ohi.

Ei tuota refleksiä aina saa päälle samallakaan naisella. Nuorempa vaimolla oli useinkin, vanhempana harvakseen ja nykyisin tosi harvoin. Muuten orkut ovat ihan normaaleja rypistyksiä, vaan ei samanlaisia rytmisiä lypsyjä tai täysin sekopäisiä mankeleita. Nuo sekopäiset ovat sellaisia, ettei niitä unohda ikinä. Jos osuu nykyisin kohille, niin tulee itsellekin tippa linssiin vanhoja aikoja muistellessa. En tiedä mistä ne johtuu ja miten siihen tilaan naisen saa. Jotenkin vain kun nainen menee kiimassaan tietyn pisteen yli niin mopo karkaa käsistä.
 
jänkäjoonas1943
Sanoo muut mitä sanoo, mutta se on refleksi ja naisen tahdosta riippumaton olotila. Kun jotkut naiset tulevat tarpeeksi kiimaiseksi, niin kiima vie järjen ja pillu ja sisemmät lantionpohjanlihakset ottavat vallan. Silloin koko lantionpohja pilluineen (+ anus) alkaa rytmisesti supistelemaan jo paljon ennen orkkua. Jos ja kun kalu on sisällä, niin tuo tuntuu lypsämiseltä ja varttapitkin kiipeämiseltä. Tuossa tilassa pillu haukkaa munaan kuin sika limppuun, eikä päästä irti. Pillua voi toki nainen tietoisesti supistella, muttei sillä ole mitään tekemistä tuon "helvetinkoneen" kanssa, joka tekee kalusta muussia. Ensikertaa tuohon törmättyä meinasi lähteä taju, eikä älynnyt mikä helv. iski. Tuo helvetinkone ei muuten päästä irti ennenkuin viimeisetkin orkun ravistukset ovat menneet. Eräänlainen mankeloiva nalkki. Ei siinä liikuta milliäkään, varsinkin jos nainen on kietonut kiimassaan jalat miehen pakaroiden ympäri. Ei auta kuin odottaa, että myrsky menee ohi.

Ei tuota refleksiä aina saa päälle samallakaan naisella. Nuorempa vaimolla oli useinkin, vanhempana harvakseen ja nykyisin tosi harvoin. Muuten orkut ovat ihan normaaleja rypistyksiä, vaan ei samanlaisia rytmisiä lypsyjä tai täysin sekopäisiä mankeleita. Nuo sekopäiset ovat sellaisia, ettei niitä unohda ikinä. Jos osuu nykyisin kohille, niin tulee itsellekin tippa linssiin vanhoja aikoja muistellessa. En tiedä mistä ne johtuu ja miten siihen tilaan naisen saa. Jotenkin vain kun nainen menee kiimassaan tietyn pisteen yli niin mopo karkaa käsistä.
Tuohon ei ole paljon lisättävää. Sen verran lisään,että kun naiselleni tulee "hirmuorkku", niin hänen clitoriksen kärki syöksyy lähes sentin ulospäin. Toistaiseksi hän väittää ettei hän itse tunne sitä. Mites on naiset tuntuuko teillä kun clitoris "ampuu"?
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
En ihan oo varma, tajuanko ton oravapillujutun. Haluaisin kyllä kovasti tuottaa miehelleni tollasta nautintoo, mut siis osaisko joku sanoo *yksityiskohtaisesti*, mitä naisen pitää tehdä? Oon hämmennyksissä, kun toisaalla puhutaan "refleksistä" ja toisaalla "treenatuista lantionpohjalihaksista". Siis onko toi oravapilluus sellasta, minkä nainen tekee vai joku automaattinen juttu?

Harrastan joogaa ja mulla on kohtalaisen treenatut pimppalihakset. Tykkään itse supistella niitä tietyissä asennoissa, koska se lisää omaa nautintoani. Tapaan myös tehdä niin, että jos en enää jaksa sekstata ja haluan että mieheni tulee nopeesti, supistan pimppani tosi tiukaksi ja jännitän n. 4 sekuntia, sit löysään 1-2 sekuntia ja taas jännitän jne, mies tulee hetkessä. Onko toi sitä oravapillua? Kuinka nopeesti pitää supistella ollakseen oravapillu? Ja pitääkö aina olla mukana myös syvät lihakset vai riittääkö, että pimpan suulla supistelee? En oikein tajua tota "orava kiipee puuhun" kielikuvaa, sehän edellyttäis, että mies olis liikkumatta?
Oravapillun "kiipeämisen" kokee mies joka ei hosu, vaan asettaa kullin kärjen huulosille ja hiljaa on työtävinään sitä pilluun. Malttamaton pillu usein siinä vaiheessa aloittaa"kiipeilyn". Muuten, sinulla näkyy olevan homma hallussa!
 
Viimeksi muokattu:
Oravapillux
Aa, no nyt tajuan varmaan mitä toi oravapillu tarkottaa. Siis sellasia "esiorgastisia", tahdosta riippumattomia, voimakkaita supistuksia, jotka tuntuu vähän niinkun orgasmilta, vaikkei oo? Joskus olen sellaisia saanut, kun kauan olen ajatellut seksiä itsekseni ja fantisoinut koskematta itseeni. Yksikään mies ei mua tosin ole niin kuumaksi saanut, että lantionpohjan lihaksiston kontrolli lähtisi käsistä ennen itse orkkua, ikävä kyllä.

Tosin orgasmilihakset on ihan tahdonalaisia lihaksia, miten naiset muuten pystyisivät esmes teeskentelemään orgasmia. Ja sikäli oravapillun voisi kyllä saada ihan harjoittelemalla (vaikka syvempien lihaksien löytäminen onkin vaikeampaa ja niitä pitää treenata kyllä todella paljon, jotta pystyy tuottamaan vahvan orkun voimuisia supistuksia, joita jaksaa tehdä enemmän kuin muutaman).
 
Töppö ja Tuppo turuust
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11192672:
Oravapillun "kiipeämisen" kokee mies joka ei hosu, vaan asettaa kullin kärjen huulosille ja hiljaa on työtävinään sitä pilluun. Malttamaton pillu usein siinä vaiheessa aloittaa"kiipeilyn". Muuten, sinulla näkyy olevan homma hallussa!

Jänkä Joonas bongattu viikolla Turun Herculeksen homoillasta.

Olit muuten tosi vetävä näky minihameessa, verkkosukissa ja korkokengissä. Se blondiperuukki kruunasi kokonaisuuden, olit ehdottomasti illan kuumin neiti...
 
jänkäjoonas1943
Alkuperäinen kirjoittaja Töppö ja Tuppo turuust;11193844:
Jänkä Joonas bongattu viikolla Turun Herculeksen homoillasta.

Olit muuten tosi vetävä näky minihameessa, verkkosukissa ja korkokengissä. Se blondiperuukki kruunasi kokonaisuuden, olit ehdottomasti illan kuumin neiti...

Turkulainen ei sano eikä kirjoita turuust. Oikea sana on turust.
 
50+
Heititpä pahan jänkäjoonas. Ongelma on se, että on monia naisia, jotka eivät koskaan ole edes katsoneet miltä heidän alapäänsä näyttää. Kuka nainen sitä haluaisi kertoa, että on tosi vahvat, törröttävät ulkoiset häpyhuulet, vielä isommat sisemmät ja koko vehje vielä sopivasti viturallaan ja löysä kun mopsin nahka . Ehei, sehän on tietenkin siro, kaikki huulet ovat symmetriset, klitoris sievä näppylä, juuri sopivan napakka vahvoine lantionpohjan lihaksineen, joita nainen hallitsee suvereenisti. Ainiin ja koko alapää on sievästi karvaton ja väriltään possunpunainen. Tosiasia on, ettei ole kahta samanlaista pillua vaan jokainen on yksilö ja toivottavasti ihan toimiva sellainen. On se luoja vaan aikamoinen velikulta.

Kyllä varmaan puutteessa seisoo, vaikka olisi mopsin nahka edessä! Onneksi omalla ukolla taitaa olla dementia, kun ei aina muista ollaanko pantu, eli puuma saa aina tarpeeksi!
 
Viimeksi muokattu:
mies isolla
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Vai Turust KIVELIÖN PIKKU PRINSESSA ON KOTOSIN. Oletkos pyörinyt edelleen homoporukoissa tummelisi kanssa?

En ole kotoisin Turusta. Asunut kylläkin jo kauan. Mitä tulee homoporukoihin niin en ole koskaan niissä pyörinyt. Harrastan reheviä luonnonpilluja. Sinä taas taidat olla oikein himolumpioitsija nimimerkistäsi huolimatta. Eräs SoliOsi on erikoistunut tummelin ja kärrynrasvan käyttöön homoillessaan. Hänen seikkailuistaan voit lukea tuolta kotimaa palstalta. Oletkos sinä tämä viisun Manta?

"Manta luuli tulevan liruja tuli märkiä kyrvän liruja
ilo pillumarei , kusi juosta ja ei,
tuli kortongin kauppiaita autolla!"

tuus jj
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Orava is back!!! :))))
Nyt on kulunut 15 vuotta edellisestä synnytyksestä, joita oli kaikenkaikkiaan 4. Emäntä on treenannut salilla viimeiset 5 vuotta pitatesta, combattia, etc mitä nyt näitä onkaan. Lantionpohjan ja pillulihakset ovat palautuneet alkuperäiseen parikymppisen tasolle, jos ei paremmiksi. Suuseksiorkussa pillu puristuu kahden sormen ympärille niin lujaa, että emäntä kiljahtaa orkun lopussa, kun pillun lihakset kramppaa ja jää puristus päälle. Sen jälkeen kun aletaan naimaan, niin joutuu laittamaan 2 tuuman parrua tuuman reikään. Tiukkaa tekee ja puristaa kuin tuikka panta kalun ympärillä. Kudin jälkeen puristaa vieläkin kuin kalurengas, eikä vehkeestä pääse veret pois. Voisi varmaan jatkaa uuden varvin heti perään. Mitähän tapahtuu, jos saa naidessa orkun, jääkö taas liki nalkkiin entisaikojen tapaan. pillukrampista on odettavissa makia. Kyllä meinas eilenkin tulla tippa silmään, tuntui niiin stanan taivaalliselta. Yli viisikymppinenkin nainen voi olla tiukkaa lihaa, puhumattakaan siitä, että tietävät mitä haluavat ja osaavat myös ottaa sen.
 
NAISTEN PUOLUSTAJA
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11002645:
Tällä palstalla on kovasti arvioitu ja arvosteltu miesten kaluja,eritoten naiset ovat ottaneet kantaa kullin kokoihin.Minäpä kysyn nyt vuorostani minkälainen on hyvä pillu?
Toivoisin myös naisten vastauksia,niin saisimme lukea mitä mieltä naiset ovat omista vehkeistään!
ONKO PAKKO KIRJOTTAA TOMMOSII JOS ET TIIÄ YHTÄÄN MITÄÄN PILLUISTA!!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä