Paras rintojen koko

  • Viestiketjun aloittaja TRÄGÄ
  • Ensimmäinen viesti
TRÄGÄ
Mikä on paras rintojen koko?

AA 11 (hyvin pieni)
A 13 (pieni)
B 15 (keskikoko)
C 17 (täyteläinen)
D 19 (suurehko)
DD/E 21 (suuri)
F 25 (hyvin suuri

Jos käyttää peniksen koko logiikkaa RINNOISTA ,D-stä piennemmät ovat surkean pienirintaisia, DD:t alkavat olemaan keskikokoa.
 
trägä
Alkuperäinen kirjoittaja Jaaanis:
Näin naisen näkökulmasta sanoisin, että C on juuri sopiva. Naisella täytyy kuitenki olla muotoja, liioittelematta niitä. Toki kukin tykkää mistä tykkää.
Minulle ei rintojen koko merkkaa mitään,jos rehellisiä ollaan;)

 
Sivupersoona
Minulle riittää kun nännit näkyvät.
Varsinkin kun en osaa hahmottaa rintojen kokoa noiden kirjainten perusteella ja onhan siinä jokin numerokin. Jostakin sain sen käsityksen, että tuo numero on rinnanalusmitta, mutta eihän nuo 10-25 numerot oikein sovi siihen.
 
Sivupersoona
Oma kuvitelmani oli, että numero on rintojen alusmitta. Pitäähän ne liivit mahtua takaa kiinni. Ja toinen mitta olisi rintojen päältä mitattuna, mutta kun tuloksena on kirjain eikä numero, niin miehinen hahmoituskyky ei toimi.
 
Rekku,
Herttanen sentään, ettekö ymmärtäneet ?
Se numero siinä kupin perässä tarkoittaa vastaavaa kullin pituutta.

Eli Leena C-kuppi vastaa seitsentoista senttistä munaa.

T: AAA Rekku
 
Leena
Voi miten naurattaa...pissaa valuu pöksyyn...ei ole totta!!! =)
Niinhän se toisiaan onkin...kas kun en ole ennen tullut sitä huomanneeksi...Miehelläni on todellakin tuo 17cm pitkä...heh heh! Mutta nyt pumppaamalla on tullut kyllä liki sentti lisää.
 
Rekku,
Voivoi, kun olisinkin;(
Toki riittää naureskelijoitakin, mutta itku pitkästä ilosta.
Eräskin varattu rouva purskahti itkuun. Kun siitä pahoitin mieleni, niin hän käytöstään häveten selitti, että sen kerran kun hän eläissään hakee jännitystä, niin komean uroon jalkovälissä seisoo reilun tamppoonin kokoinen muna.
 
Oukkei....
Ihan oman kokoiset on parhaat,
sellaiset mitkä sopii muuhun vartaloon.
Itse olen aina kärsinyt jotenkin ylisuurista rinnoistani pieneen vartalooni nähden
( 70 FF-G, riippuu liiveistä ) mutta uroot tykkää ;o)

Koomista kylläkin, aviomieheni on pyllymiehiä - ja se
minulla on valitettavan pieni ja piukea.
 
en pumppaa
Onneksi ei tarvitse mieheni kalua alkaa pumppaamaan pisemmäksi! Se kun on nyt vähän yli 20 cm juhlakunnossa ja sillä yltää ah...niin kiimasesti pohjaamaan!! Kukaan muu mies ei ole pystynyt minua pohjaamaan kuin oma Rakkaani ihanan isolla täyttävällä kalulla! Siksi varmaan en ole kuullutkaan mistään penispumpuista! Rakastan juuri sitä tunnetta kun mies painaa sisääni, ensin hieman tekee ison kokonsa vuoksi kipeää mutta se on just sitä parasta!! Ehdottomasti!!!! Ja kova iso muna kun täyttää pimppini, niin mikäs sen parempaa. Ja tisseihin jos mennään, ni mulla on hyvät 85C tisut,ei tarvitse niitäkään pumppailla isommiksi eikä silikoneja laitella!! Luomut YES!
 
Pikku A
Minulla on pieni a-kuppi ja poikaystävälläni noin 18 senttinen vehje. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että hänen kannattaisi mitä pikimmin vaihtaa c- tai d-kuppiseen naiseen? Menevätkö hänen "lahjansa" hukkaan kanssani? Ja pitääkö minun pistää deittipalstalle ilmoitus, jossa haen pienimunaista miestä?
 
iso D - vaan ei danny :-)
Mulla on tissit d:n ja tupladeen väliltä ja miehelläni on silmämääräisesti arvioiden "vain" noin 15 -16-senttinen. Eli vaihtoon menee... No ei vaan, kyllä muut asiat merkkaa enemmän. Sitäpaitsi liian iso voi tehdä kipeääkin, eli ei ole automaattisesti hyvä juttu.
 
Sivupersoona
AA 11 (hyvin pieni)
A 13 (pieni)
B 15 (keskikoko)
C 17 (täyteläinen)
D 19 (suurehko)
DD/E 21 (suuri)
F 25 (hyvin suuri

Eikö naiset tosiaan tiedä mitä nuo kirjainten jäljessä olevat numerot tarkoittavat? Minäpä tiedänkin vaikka olen mies.











 

Yhteistyössä