Paras rintojen koko

  • Viestiketjun aloittaja TRÄGÄ
  • Ensimmäinen viesti
Pieni
En tiedä onko kyseistä keskustelua enää olemassakaan mutta lisäänpähän vielä oman kommenttini...jos joku joskus vaikka lukiskin sen.

En oo ennen lukenut rintojen kokoa käsittelevää keskustelua, mutta tätä oli mielenkiintoista lukea. Itselläni on A-kuppi mutta en oo ikinä sen enempää pohtinut rintojeni kokoa. Ehkä siksi kun miehiä mulla on aina ollut tarpeeksi eikä mun rintoja oo ikinä kauheasti kommentoitu suuntaan jos toiseenkaan. Negatiivisiä kommenttia en ole ikinä saanut rinnoistani. Kerran yks isot riipparinnat omaava nainen sanoi mun rinnoista että ne on niin pystyt ettei pystymmät voi ollakaan, joskus on joku sanonut että mukavaa kun ne just mahtuu kouraan. Kerran yks mies sanoi hauskasti: noilla nänneillähän vois vaikka puhkasta silmän :) En mä oo ikinä oikeestaan kaivannutkaan niitä mun rintojen kehuja, vaikken niitä pahemmin oo saanukaan. Ehkä siksi että miehet on aina kehunu mun kroppaa kokonaisuudessaan, oon ikäni urheillu ja mulla on lantio, hoikka vyötärö ja takapuoltakin löytyy. Kaikki mun exät ovat olleet sporttisia ja niin on nykyinenkin, eikä muunlaiset miehet mua kiinnostakaan. Ja usein nimenomaan sporttiset miehet tulee iskemään mua. Voiskohan se olla niin että sporttiset miehet tykkää sporttisista kropista joihin aika usein kuuluu pienet rinnat (eli siinä ei oo rintojen koolla väliä, vaan kropalla on väliä) ja isommat, rotevammat miehet tykkää enemmän naisista joilla on isot rinnat. Ja usein isot rinnat omaavilla naisilla on enemmän lihaa muuallakin. Tietysti poikkeuksiakin aina löytyy.

Nyt kun luin tätä keskustelua rupesin miettimään omien rintojeni kokoa. En kyllä ehkä haluaisi isompia rintoja monestakin eri syystä: isoilla rinnoilla on epämukavempi urheilla, niiden takia on selkä ja niska jumissa, isot rinnat rupee melkein aina vanhemmiten roikkumaan, isorintaiset naiset lihoo helpommin ja niillä on usein aika iso mahakin ja jenkkakahvat (ainakin vanhempana) ja kuumana hellepäivänä on paljon mukavempi olla pienirintainen nainen ilman rintsikoita :) Ja niinkuin aiemmin sanoin, poikkeuksiakin toki löytyy aina.

Heippa

Olipa kiva huomata tällaistakin kommenttia. Olen itsekin A-kokoa, siro rakenteinen ja pikku peppuinen :D Harmittaa kun mies ei anna muuta arvoa rinnoilleni kuin "hyvät" vaadin enemmän, haluan kuulla enemmän! ;) Peppu kyllä saa kehuja mutta rinnat jää huomiotta. Ja suoraan sanottuna olen siro, mutta en koskaan kuule mieheltäni pitääkö hän sitä hyvänä. Perusteli kerran että monet miehet luonnostaan tykkää isoista muodoista, koska sillä oli joku tietty vaikutus miehiin. Kyllähän se harmitti ja monesti olen miettinyt että pitääkö tässä implantit tai silikonit hankkia :eek:
Salaa olen kateellinen jopa B-kuppisille ja siitä eteen päin koska monet miehet katsoo niitä enemmän kuin A-kuppisia. Noh, omastani en tiedä, vaikka ilmeisesti tästä A:stakin tykkää, vaikka silloin kun tutustuttiin arvelinkin että minulla on pienet muodot kun olen muutenkin niin siro.. reagoin kai aivan väärin, mutta jälkeen päin tämän muistaessa, tuntui vain pahalta.

Anyhow, silikoneja tai implantteja en tule koskaan hankkimaan, aidot on aina aidot, ja HAH tässä isotissille, kun ikää tulee, rinnat riippuu, onhan niitä sitten miesten kiva kouria. Ja silikonitkin "kuluvat" ajan kuluessa, jopa asettaessa on omat riskinsä loppu tulosta ajatellen.

Joten, olen risti riidassa, on kaikkein parasta että on pienet tissit, mutta toisaalta ois ok jos ois isommatkin, mutta kukapa meistä haluais riippu tissejä.

Huoh, mitenköhän miehetkin tämän tajuais, että sitten on vuosien päästä kiva kouria riipputissejä, niinkö? :D

P.S. Jos koskaan imetän, toivon, ettei sitten tisseistä tule riippuvia.

Äh, taidanpa jättää ne silikoni/implantibimbot omaan arvoonsa itsetuntoineen ja olen ylpeä siitä että saan kantaa siroa kehoa, vaikka A:ta edustankin.

Ois muuten kiva kuulla lisää sirojen mielipiteitä miltä tuntuu olla "pieni".
 
Viimeksi muokattu:
mies45
Heippa


Anyhow, silikoneja tai implantteja en tule koskaan hankkimaan, aidot on aina aidot, ja HAH tässä isotissille, kun ikää tulee, rinnat riippuu, onhan niitä sitten miesten kiva kouria. Ja silikonitkin "kuluvat" ajan kuluessa, jopa asettaessa on omat riskinsä loppu tulosta ajatellen.

Joten, olen risti riidassa, on kaikkein parasta että on pienet tissit, mutta toisaalta ois ok jos ois isommatkin, mutta kukapa meistä haluais riippu tissejä.

Huoh, mitenköhän miehetkin tämän tajuais, että sitten on vuosien päästä kiva kouria riipputissejä, niinkö? :D

P.S. Jos koskaan imetän, toivon, ettei sitten tisseistä tule riippuvia.

Äh, taidanpa jättää ne silikoni/implantibimbot omaan arvoonsa itsetuntoineen ja olen ylpeä siitä että saan kantaa siroa kehoa, vaikka A:ta edustankin.

Ois muuten kiva kuulla lisää sirojen mielipiteitä miltä tuntuu olla "pieni".

Hoikalla, sirolla ja jos vielä sporttisella keholla olevalla naisella on pienet rinnat juuri oikeat ja todella sopusuhtaiset. Kyllä miehenkin hyväilyssä on ihana tunne sulkea sellaiset käteen. Luonnolliset ilman silikoonia ja täytteitä ovat "top", silikooneilla tai muuten täytettynä ovat vain korvikkeita.
Ja niinkuin olet todennukin iän myötä "ne pienet" tulevatkin vasta arvoonsa. Taipumus lasten synnytyksen jälkeen kasvaa luonnostaa, mutta pysyvät kuitenki ryhdikkäästi muodltaan olevina, eivät riipahda. Miesten pitäisi oivaltaa nämäkin, eikä mennä onnensa ohi ......

Enkä tarkoita halua väheksyä isorintaisia naisia, ovat omalla tavallaan tottakai kauniita, kun vain ovat sopusuhtaisia kehon rakenteeseen ja mittoihin. Tärkeintä, että sirolla kehonrakenteella kannatta arvostaa saamaansa etuoikeutta sopusuhtaisista pienistä rinnoista, jotka tuovat monia hyveitä mukanaan, ovathan kuin timantteja ja ovat monien miesten mieleen.
 
Viimeksi muokattu:
31 vuotias mies
Pienet rinnat pienikokoisella naisella ovat kauniit ja seksikkäät...

Kauneus ja rintojen sopivuus riippuu aina myös vartalosta ja naisen koosta ylipäätään,
joten oma mielipiteeni on, että rinnat vartalon mukaan ja itse asiassa ei silläkään ole oikeasti mitään merkitystä, sillä jos nainen on muuten mukava ja silmää miellyttävä, niin sillä kuppikoolla ei ole oikeastaan yhtikäs mitään merkitystä, ja tämä siis miehen mielipiteenä...

Vaikka se kuulostaakin kliseeltä, niin minulle merkitsee oikeasti enemmän se luonne ja elämänasenne, kuin mitkään ulkonäköön liittyvät seikat...
Ja sillä kun tunnetustihan meistä kukaan ei ole täydellinen, niin jos omaa sen aivan täydellisen kropan, niin silloinhan ne puutteet löytyvät sitten todennäköisesti jostain muualta... =)
 
keski-ikäinen nainen
Pienet rinnat pienikokoisella naisella ovat kauniit ja seksikkäät...

Kauneus ja rintojen sopivuus riippuu aina myös vartalosta ja naisen koosta ylipäätään,
joten oma mielipiteeni on, että rinnat vartalon mukaan ja itse asiassa ei silläkään ole oikeasti mitään merkitystä, sillä jos nainen on muuten mukava ja silmää miellyttävä, niin sillä kuppikoolla ei ole oikeastaan yhtikäs mitään merkitystä, ja tämä siis miehen mielipiteenä...

Vaikka se kuulostaakin kliseeltä, niin minulle merkitsee oikeasti enemmän se luonne ja elämänasenne, kuin mitkään ulkonäköön liittyvät seikat...
Ja sillä kun tunnetustihan meistä kukaan ei ole täydellinen, niin jos omaa sen aivan täydellisen kropan, niin silloinhan ne puutteet löytyvät sitten todennäköisesti jostain muualta... =)

Viestisi oli yksi järkevimmistä viesteistä täällä. Onneksi löytyy niitäkin miehiä jotka arvostavat muuta kuin barbi-nuken omaavia vartaloita. Itsekkin olisin aika koominen näky jos omistaisin isot rinnat tällä vartalolla.
 
Viimeksi muokattu:
Ex-b-kuppi
Alkuperäinen kirjoittaja keski-ikäinen nainen;10598622:
Viestisi oli yksi järkevimmistä viesteistä täällä. Onneksi löytyy niitäkin miehiä jotka arvostavat muuta kuin barbi-nuken omaavia vartaloita. Itsekkin olisin aika koominen näky jos omistaisin isot rinnat tällä vartalolla.

Samaa mieltä! Mutta sitten on myös tälläisiä tapauksia kuin minä. Ennen lapseni syntymää olin siro b-kuppinen. Painoa noin 45kg. Nyt paino vähän päälle 50kg ja rinnat d-kuppi...

Lapsi jo iso, mutta rinnat eivät palautuneet enää b-kuppiin ja muutenkin vartalo muuttui "kurvikkaammaksi". Johtuu kai pituudestani, olen vain 160cm. Joten ei nainen voi vaikuttaa itse omaa vartaloonsa muuten kuin pitämällä sen kunnossa muuten. Olen saanut kehuja rinnoistani, mutta itse pidin enemmän terhakoista pysty rinnoistani kuin näistä raskaammista versioista. Eivät rintani onneksi ole vielä riippuvaa mallia, mutta varmasti näin käy kun ikä alkaa enemmän vaikuttamaan kudokseen. Nyt olen 42v.

Sen verran näille onnellisille pikkurintaisille jotka pilkkaavat isomman varustuksen omaavia, emme voi sille mitään jos luonto on päättänyt tehdä näin kuin esim. minulle. En varmasti ole koskaan pilkannut pienirintaisia, niinkuin aina näissä keskusteluissa te aina teette isorintaisille. Tarkoitan tätä riipputissiteoriaa. Sitä paitsi kaikilla ei edes vanhana ala "riippumaan". Tunnen 60v naisenkin jolla todella hyvässä kuosissa rinnat, eivät riipu sen enempää kuin 30v vastaavaa kokoa olevan.

Joten eiköhän olla kaikki vain onnellisia siitä mitä luonto on meille lahjoittanut, jos olisimme kaikki samasta muotista valettuja maailma oli aika tylsä paikka. Jokaiselle ihmiselle löytyy se toinen puolisko jolle olet täydellinen riippumatta siitä millainen rintavarustus sinulla on :)
 
31 vuotias mies
Samaa mieltä! Mutta sitten on myös tälläisiä tapauksia kuin minä. Ennen lapseni syntymää olin siro b-kuppinen. Painoa noin 45kg. Nyt paino vähän päälle 50kg ja rinnat d-kuppi...

Lapsi jo iso, mutta rinnat eivät palautuneet enää b-kuppiin ja muutenkin vartalo muuttui "kurvikkaammaksi". Johtuu kai pituudestani, olen vain 160cm. Joten ei nainen voi vaikuttaa itse omaa vartaloonsa muuten kuin pitämällä sen kunnossa muuten. Olen saanut kehuja rinnoistani, mutta itse pidin enemmän terhakoista pysty rinnoistani kuin näistä raskaammista versioista. Eivät rintani onneksi ole vielä riippuvaa mallia, mutta varmasti näin käy kun ikä alkaa enemmän vaikuttamaan kudokseen. Nyt olen 42v.
Hei, nyt täytyy paljastaa oma tietämättömyys ja kysyä, että kasvoivatko sun rintasi siis raskauden ja imetyksen johdosta peräti kahdella kuppikoolla (b:stä d:hen) ?
Ja tämä muutos on siis ollut myös täysin pysyvä, vai ovatko ne palautuneet edes osittain pienemmiksi, kuin mitä ne olivat imetyksen aikana..?
-> Kun tälleen miehenä ei näitä asioita aina tiedä, niin pitää yrittää kehittää itseään ja kysyä kun joku asia askarruttaa... =)

Ja lyhyesti mitä tuohon riippumiseen tulee, niin eiköhän kun rinnat ovat riittävän isot (jos ne eivät ole sellaiset luonnottomat ikkunatiiviste (silicon) täytteiset pallot) ala käytännössä aina riippumaan ja sehän johtuu ihan vaan pelkästään siitä painovoimasta, kun taas vastaavasti pienet rinnat eivät tietenkään riipu, koska ne ovat niin paljon kevyemmät. Ja mitä taas tuohon riippumiseen tulee, niin kun hankkii kunnolliset liivit, niin sehän korjaantuu sillä, eli ei pitäisi kenenkään haukkua tai olla huolissaan siitä...
-> Muuten näitä erilaisia naisten välisiä keskusteluja tälleen miehenä lukiessa huomaa kyllä aika selvästi, että te naiset olette oikeasti paljon ilkeämpiä ja kateellisempia toisillenne, kuin mitä me miehet keskenään olemme... :(
-> Sillä aika harvoin laihat miehet haukkuvat kaljamahaisia miehiä, tai vastaavasti lihavat miehet laihoja, tai pieni vehkeiset iso vehkeisiä, tai päin vastoin / jne...
Kyllä mä olen ainakin huomannut, että paljon paremmin miesporukassa suvaitaan erilaisia ja erikokoisia vartaloita. Ja oli se oma vartalo sitten ihan millainen tahansa iso tai pieni, niin se kehdataan kyllä näyttää porukassa ilman mitään itsetunto ongelmaa tai pelkoa toisten arvosteluista (tämä siis esim. työpaikan saunailloissa ja vastaavissa).
Eli jos nyt pitäisi verrata, niin ainakin tässä asiassa mä olen erittäin tyytyväinen siihen, että mä olen sattunut syntymään mieheksi (ne toiset asiat, joiden vuoksi mä olen myös tätä samaa mieltä mieheksi syntymisen onnesta ovat ne, että minun ei tarvitse koskaan synnyttää ja lisäksi minun ei myöskään tarvitse vuotaa joka neljäs viikko verta :)
 
Viimeksi muokattu:
keski-ikäinen nainen
Samaa mieltä! Mutta sitten on myös tälläisiä tapauksia kuin minä. Ennen lapseni syntymää olin siro b-kuppinen. Painoa noin 45kg. Nyt paino vähän päälle 50kg ja rinnat d-kuppi...

Lapsi jo iso, mutta rinnat eivät palautuneet enää b-kuppiin ja muutenkin vartalo muuttui "kurvikkaammaksi". Johtuu kai pituudestani, olen vain 160cm. Joten ei nainen voi vaikuttaa itse omaa vartaloonsa muuten kuin pitämällä sen kunnossa muuten. Olen saanut kehuja rinnoistani, mutta itse pidin enemmän terhakoista pysty rinnoistani kuin näistä raskaammista versioista. Eivät rintani onneksi ole vielä riippuvaa mallia, mutta varmasti näin käy kun ikä alkaa enemmän vaikuttamaan kudokseen. Nyt olen 42v.

Sen verran näille onnellisille pikkurintaisille jotka pilkkaavat isomman varustuksen omaavia, emme voi sille mitään jos luonto on päättänyt tehdä näin kuin esim. minulle. En varmasti ole koskaan pilkannut pienirintaisia, niinkuin aina näissä keskusteluissa te aina teette isorintaisille. Tarkoitan tätä riipputissiteoriaa. Sitä paitsi kaikilla ei edes vanhana ala "riippumaan". Tunnen 60v naisenkin jolla todella hyvässä kuosissa rinnat, eivät riipu sen enempää kuin 30v vastaavaa kokoa olevan.
Joten eiköhän olla kaikki vain onnellisia siitä mitä luonto on meille lahjoittanut, jos olisimme kaikki samasta muotista valettuja maailma oli aika tylsä paikka. Jokaiselle ihmiselle löytyy se toinen puolisko jolle olet täydellinen riippumatta siitä millainen rintavarustus sinulla on :)
Kiitos ihanasta kommentistasi ja en todellakaan itse pilkaa isorintaisia naisia. Me naiset nostakaamme nenämme pystyyn miesten mielipiteille meidän rinnoistamme. Olkaamme ylpeitä jokaisesta yksityiskohdasta jotka luoja meille on luonut.
 
Viimeksi muokattu:
Treenaava mies
Itse treenaavana ja urheilullisena miehenä ehdottomasti pidän kauniina ja seksikkäänä pieniä rintoja tai siis jos naisella on rintalihasta se on tosi hyvännäköistä niinkuin fitness-naisilla.Ei rinnat voi olla liian pienet.Itseäni ällöttää isot rinnat,ei mitään seksikästa.Jotenki pienirintaista naista on helpompi katsoa kun ei vaivaa hyllyvät rauhaset joita ei tekis mieli ees koskea.Tosi pienet rinnat omaavia on aika harvassa..Tulevalla kumppanilla pienet rinnat on iso plussa!
 
ilman tissiliinejä
pienirintaisena on ihanaa kun voi elellä paljon ilman liivejä.

toki liikunnassa ja ihmisten ilmoilla liivit on hyväksi, mutta ah sitä vapauden fiilistä...

ja miesten katseiista... eikös kosketus ole parempi kuin katse...?

ihan niin kun muuten vaan, mikä on paras pikkurillin koko...? kyllä se ei pelkistä rinnoista se autuus valkene ei miehelle eikä naiselle.

?
 
Ex-b-kuppi
Hei, nyt täytyy paljastaa oma tietämättömyys ja kysyä, että kasvoivatko sun rintasi siis raskauden ja imetyksen johdosta peräti kahdella kuppikoolla (b:stä d:hen) ?
Ja tämä muutos on siis ollut myös täysin pysyvä, vai ovatko ne palautuneet edes osittain pienemmiksi, kuin mitä ne olivat imetyksen aikana..?
-> Kun tälleen miehenä ei näitä asioita aina tiedä, niin pitää yrittää kehittää itseään ja kysyä kun joku asia askarruttaa... =)

Ja lyhyesti mitä tuohon riippumiseen tulee, niin eiköhän kun rinnat ovat riittävän isot (jos ne eivät ole sellaiset luonnottomat ikkunatiiviste (silicon) täytteiset pallot) ala käytännössä aina riippumaan ja sehän johtuu ihan vaan pelkästään siitä painovoimasta, kun taas vastaavasti pienet rinnat eivät tietenkään riipu, koska ne ovat niin paljon kevyemmät. Ja mitä taas tuohon riippumiseen tulee, niin kun hankkii kunnolliset liivit, niin sehän korjaantuu sillä, eli ei pitäisi kenenkään haukkua tai olla huolissaan siitä...
-> Muuten näitä erilaisia naisten välisiä keskusteluja tälleen miehenä lukiessa huomaa kyllä aika selvästi, että te naiset olette oikeasti paljon ilkeämpiä ja kateellisempia toisillenne, kuin mitä me miehet keskenään olemme... :(
-> Sillä aika harvoin laihat miehet haukkuvat kaljamahaisia miehiä, tai vastaavasti lihavat miehet laihoja, tai pieni vehkeiset iso vehkeisiä, tai päin vastoin / jne...
Kyllä mä olen ainakin huomannut, että paljon paremmin miesporukassa suvaitaan erilaisia ja erikokoisia vartaloita. Ja oli se oma vartalo sitten ihan millainen tahansa iso tai pieni, niin se kehdataan kyllä näyttää porukassa ilman mitään itsetunto ongelmaa tai pelkoa toisten arvosteluista (tämä siis esim. työpaikan saunailloissa ja vastaavissa).
Eli jos nyt pitäisi verrata, niin ainakin tässä asiassa mä olen erittäin tyytyväinen siihen, että mä olen sattunut syntymään mieheksi (ne toiset asiat, joiden vuoksi mä olen myös tätä samaa mieltä mieheksi syntymisen onnesta ovat ne, että minun ei tarvitse koskaan synnyttää ja lisäksi minun ei myöskään tarvitse vuotaa joka neljäs viikko verta :)
No, onneksi rinnat imetyksen jälkeen pienenivät DD-kupista D:n :) Eli raskausaikana ja imetyksen alkaessa olin varsinainen povipommi... Siis oikeasti tosi naurettavan näköinen. Mutta ruokintahan rintojen pääasiallinen tehtävä onkin, tosin maitoa riitti myytäväksi asti.

Olet aivan oikeassa, valitettavasti. Nainen on naiselle susi. Olen aina työskennellyt miesvaltaisella alalla ja olen siitä todella onnellinen. Olen ainoa nainen tälläkin hetkellä työpaikallani ja voin sanoa, etten vaihtaisi osaani kenenkään kanssa. En yleistä jokaista naista pahaksi, mutten tiedä mistä ihmeestä se pahansuopaisuus kumpuaa? Miesten takiako? Olemmeko niin huonolla itsetunnolla varustettuja, että pitää hakea sitä nostatusta puhumalla pahaa toisista?

Paljon miesten kanssa tekemisissä olevana voin yhtyä myös siihen, etten ole minkään koskaan kuullut kenenkään miehen puhuvan pahaa jostakin ei-paikalla olevasta. Tai haukkunut kalun tai mahan kokoa :) Siihen kun naisetkin pystyisivät!!
 
Viimeksi muokattu:
31 vuotias mies
Siis voiko tuota rintamaitoakin myydä ???
Toivottavasti sitä myydään toisille vauvoille tai äidinmaidonkorvikkeen valmistukseen,
eikä kelleen pervolle aikuiselle joka haluaa ihan vaan muuten vaan juoda tuota rintamaitoa...

ps. paljonko siitä muuten maksetaan per litra ja miten ja missä (ja montako kertaa päivässä) se "lypsy" suoritetaan ?

Noh empähän ollut ennen tällaisestakaan mahdollisuudesta kuullut, eli näköjään lähes joka päivä voi oppia jotain uutta... =))
 
31 vuotias mies
Vielä ihan lyhyt jatko tuohon edelliseen viestiini...

Kuinka paljon naisesta tuota maitoa sitten tulee..?
Tuleeko sitä sitten ihan niin kuin litrakaupalla päivässä ?

ps. On varmaankin varsin helppo arvata, että meillä ei ole vielä omia lapsia... =)
 
miss cecil
Heippa

Olipa kiva huomata tällaistakin kommenttia. Olen itsekin A-kokoa, siro rakenteinen ja pikku peppuinen :D Harmittaa kun mies ei anna muuta arvoa rinnoilleni kuin "hyvät" vaadin enemmän, haluan kuulla enemmän! ;) Peppu kyllä saa kehuja mutta rinnat jää huomiotta. Ja suoraan sanottuna olen siro, mutta en koskaan kuule mieheltäni pitääkö hän sitä hyvänä. Perusteli kerran että monet miehet luonnostaan tykkää isoista muodoista, koska sillä oli joku tietty vaikutus miehiin. Kyllähän se harmitti ja monesti olen miettinyt että pitääkö tässä implantit tai silikonit hankkia :eek:
Salaa olen kateellinen jopa B-kuppisille ja siitä eteen päin koska monet miehet katsoo niitä enemmän kuin A-kuppisia. Noh, omastani en tiedä, vaikka ilmeisesti tästä A:stakin tykkää, vaikka silloin kun tutustuttiin arvelinkin että minulla on pienet muodot kun olen muutenkin niin siro.. reagoin kai aivan väärin, mutta jälkeen päin tämän muistaessa, tuntui vain pahalta.

Anyhow, silikoneja tai implantteja en tule koskaan hankkimaan, aidot on aina aidot, ja HAH tässä isotissille, kun ikää tulee, rinnat riippuu, onhan niitä sitten miesten kiva kouria. Ja silikonitkin "kuluvat" ajan kuluessa, jopa asettaessa on omat riskinsä loppu tulosta ajatellen.

Joten, olen risti riidassa, on kaikkein parasta että on pienet tissit, mutta toisaalta ois ok jos ois isommatkin, mutta kukapa meistä haluais riippu tissejä.

Huoh, mitenköhän miehetkin tämän tajuais, että sitten on vuosien päästä kiva kouria riipputissejä, niinkö? :D

P.S. Jos koskaan imetän, toivon, ettei sitten tisseistä tule riippuvia.

Äh, taidanpa jättää ne silikoni/implantibimbot omaan arvoonsa itsetuntoineen ja olen ylpeä siitä että saan kantaa siroa kehoa, vaikka A:ta edustankin.

Ois muuten kiva kuulla lisää sirojen mielipiteitä miltä tuntuu olla "pieni".


Sinulle ei riita etta mies sanoo rintojasi "hyviksi"? Hitto en ymmarra tallaisia naisia, jos ei selvasti positiivinen kehu riita, niin kyse taytyy olla siina ettei itse hyvaksy niita tissejaan vaan haluaisi niiden olevan yha paremmat.

Harva edes odottaa kumppanin olevan taydellinen fyysisesti, siksi silmaa miellyttava on jo positiivinen juttu, mita pitaisi osata arvostaa :)
 
Viimeksi muokattu:
JM
Sinulle ei riita etta mies sanoo rintojasi "hyviksi"? Hitto en ymmarra tallaisia naisia, jos ei selvasti positiivinen kehu riita, niin kyse taytyy olla siina ettei itse hyvaksy niita tissejaan vaan haluaisi niiden olevan yha paremmat.

Harva edes odottaa kumppanin olevan taydellinen fyysisesti, siksi silmaa miellyttava on jo positiivinen juttu, mita pitaisi osata arvostaa :)
No ei varmaan monelle mielelle riittäis, kun sen kyrpää sanois "hyväks". Hyvä on melkeen yhtä kun ei mitään. "Ihan hyvä" = menettelee. Ei se mikään suuri kehu kyllä mielestäni ole.
 
Viimeksi muokattu:
Tosi_mies
Ulkonäkö ei ole ihmisessä tärkeintä, eikä etenkään naisessa... se tärkein löytää aivan jostain muualta kuin tisseistä tai vartaloa eli ulkoista habitusta katsomalla... se nimittäin löytää meidän sisältämme. Me ihastumme ulkokuoreen, mutta rakastumme sisimpään.
Mielestäni tissien koko ei ole kaikki kaikissa, vaikka kyllä pidän tisseistä... Tärkeintä on että nainen on ihana ja hänen kanssaan viihtyy ja tulee toimeen... ja ihmiset luottaa toisiinsa ja ymmärtää toisiaan. Jotain voi olla suhteessa pielessä, jos naisen tarvii ottaa isot tissit miellyttääkseen miestä, joka haluaa isommat tissit... tämä on merkki siitä että nainen ei pienemmillä tisseillä kelpaa ja viestii siitä että suhteessa on ongelmia - ikävää että tissit voivat olla joidenkin miesten maailmankatsomuksen a ja o... EI NÄIN siis.

Nainen on kaunis olento... ei tarvitse olla isoja tissejä (sellainen on vain sivuseikka)... normaalikoko on yleensä hyvä: Sellainen B-C:tä suosin riippuen tietenkin naisen ruumiinrakenteesta. Ja vastustan silikonien ottoa suuresti... rahan haaskausta ja pinnallista hömpötystä ELLEI kyseessä ole esim. naisatleetti - kova urheilija, jolta on rinnat hävinny niin sitten on minusta IHA OK ottaa kohtuukokoiset silikonit että olis rinnatki eikös vain :)
 
Kommentti
Usein tuntuu siltä, että isoista tai vielä isommista rinnoista tykkäävät ns. persumiehet, eli sellaset perusjuntit, isomahaiset äijät, naisia pelkkänä panopuuna pitävät, kouluttamattomat resuperseet tai sitten nuoret kokemattomat miehet/pojat, joilla hakevat jotain äitihahmoa tai "opettajaa" tai leikkikalua, jolla voi kavereille kerskua. Fiksulle, sivistyneelle ja avarakatseiselle miehelle naisen rintojen koolla ei ole mitään merkitystä. Mielestäni miehet, joiden katse hamuilee keskustellessa tai muuten naisten läheisyydessa tai miesten keskeisissä jutuissa pelkästään naisen rinnoissa ja kuppikoossa, ovat keskenkasvuisia älyltään ja muultakin mielenlaadultaan.
 
hihii
Voivoi, kun olisinkin;(
Toki riittää naureskelijoitakin, mutta itku pitkästä ilosta.
Eräskin varattu rouva purskahti itkuun. Kun siitä pahoitin mieleni, niin hän käytöstään häveten selitti, että sen kerran kun hän eläissään hakee jännitystä, niin komean uroon jalkovälissä seisoo reilun tamppoonin kokoinen muna.

Nyt pääsi jo vahingoniloinen nauru,, olet eri hauska Rekku! :D


Muutenkin käyn täällä palstalla nauramassa, täällä on hauskat jutut! :D
 
hihii
Mulla on tissikoko F, heti antaisin pari numeroa pois jos jollee kelpais ? Hiukka nuorempana oli terhakka C, se oli just passeli, äijät vahtaa vaan tissejä, Ceen sais jotenkin piiloon.
 
Silikonitar
Kuppikoolla 70A (säälittävä surkimus olin) imetin kaksi lasta. Sen jälkeen olikin sitten koko vajaa 70AA. Kärvistelin aikani. Rauhaskudosrintinen kun olin, kuulin lääkäriltä, että vielä pienemmäksi menee.

Onneksi on plastiikakirurgia. Otin silikonit ja nyt liki 50-v minulla on 70C rinnat ja olen vihdoin onnelllinen nainen. Nyt vartaloni on sopusuhtainen.

Mieheni ei koskaan valittanut rintojeni koosta kylläkään. Silikoonit oli oma valintani. Ei hän moiti niitäkään.
 
Xy1
Kuppikoolla 70A (säälittävä surkimus olin) imetin kaksi lasta. Sen jälkeen olikin sitten koko vajaa 70AA. Kärvistelin aikani. Rauhaskudosrintinen kun olin, kuulin lääkäriltä, että vielä pienemmäksi menee.

Onneksi on plastiikakirurgia. Otin silikonit ja nyt liki 50-v minulla on 70C rinnat ja olen vihdoin onnelllinen nainen. Nyt vartaloni on sopusuhtainen.

Mieheni ei koskaan valittanut rintojeni koosta kylläkään. Silikoonit oli oma valintani. Ei hän moiti niitäkään.
Lääkäri ei sitten viitsinyt mainita, että ne turpoo myöhemmin uudestaan. Omalla vaimolla on aina ollut kohtuu isot rinnat, välillä synnytysten jälkeen pelkät läpyskät, mutta nyt taas viisikymppisenä isohkot rinnat. Itseäni olisi kiinnostanut enemmän pienet rinnat ylipäätään, mutta muuten on kyllä ihan yksi lysti. Naiselle sopivat ovat parhaat, oli nainen sitten minkä kokoinen tahansa. Kiva joskus katella, mutta muuten ne ei kyllä merkitse juuri mitään.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä