Paras rintojen koko

  • Viestiketjun aloittaja TRÄGÄ
  • Ensimmäinen viesti
Terho Tammesta
Fiksulle, sivistyneelle ja avarakatseiselle miehelle naisen rintojen koolla ei ole mitään merkitystä.
Olet väärässä tai melkein oikeassa:

"Tutkimuksen mukaan miehet, jotka pitävät isorintaisista naisista, riehaantuvat helposti. He ovat luonteeltaan hauskoja ja heistä tulee helposti seuran keskipiste. He viihtyvät erittäin hyvin naisseurassa. He harrastavat urheilua, ovat itsevarmoja, polttavat, juovat ja rällästävät. Heidän ongelmansa on se, että heiltä puuttuu usein luonteenlujuus ja kestävyys. Mitä ihastuneempi mies on suuriin rintoihin, sitä harvemmin hän on korkeasti koulutettu.

Pienirintaisista naisista pitävät miehet eivät yleensä juo tai polta. Heillä on yleensä vankat mielipiteet eri asioista, mutta he masentuvat hyvin helposti. He ovat usein kotoisin varakkaista perheistä, mutta heiltä puuttuu kunnianhimo."

Millainen naisvartalo kiinnostaa miehiä? - MTV3.fi - Helmi - Seksi
 
Viimeksi muokattu:
sohvis
Lääkäri ei sitten viitsinyt mainita, että ne turpoo myöhemmin uudestaan. Omalla vaimolla on aina ollut kohtuu isot rinnat, välillä synnytysten jälkeen pelkät läpyskät, mutta nyt taas viisikymppisenä isohkot rinnat. Itseäni olisi kiinnostanut enemmän pienet rinnat ylipäätään, mutta muuten on kyllä ihan yksi lysti. Naiselle sopivat ovat parhaat, oli nainen sitten minkä kokoinen tahansa. Kiva joskus katella, mutta muuten ne ei kyllä merkitse juuri mitään.

Olen joskus ihmetellyt, ihan nätti nainen, ja vierellä kaljujpäinen miespuolinen kummajainen.
Kaljupää mies, ei todellakaan kaunista maisemaa.Naisen rintojen koko, jokaisella on mitä on, ja sillä selvä.Naiseen rakastutaan ihmisenä, ei tissien, tai muunkaan takia.
Luonto, vai kuka, mikä liene, on järkännyt asiat tähän malliin, millä nyt ovat.
Naisille, te olette parahultisia tyyppejä, hyvänmakuisia, ja niin poijespäin.
Oon joskus vunteerannut, miten ja mistä kaikki tämä sotku on suanna alakuunnsa?
Kaikesta huolimatta, sipaasenpa oluthörppäyksenn.
 
Viimeksi muokattu:
smartie
Mina olen aiemminkin tormannyt vastaaviin tutkimuksiin (mihin ylla oli linkki) etta miehen alykkyysosamaara korreloi hanen rintapreferenssinsa kanssa. Mita tyhmempi, sita suuremmista rinnoista pitaa, nain karrikoidusti ja yleistaen.

Mutta miksi? Isorintaisella naisella huomio kiinnittyy helposti juurikin isoon poveen, mika hamaa muiden naisen terveytta ja hedelmallisyytta kertovien piirteiden nakyvyytta (lantio-vyotarosuhde, suuret silmat, silea iho, symmetria jne). Holmompaa miesta voidaan siis fuulata pitamaan naisesta koska ei osaa niin tarkasti arvioida naista kokonaisvaltaisesti, kuten alykkaampi mies osaa. Siksi noin ylipaataan isoimmat rinnat ovat useimmin naisilla, joilla ei muutoin oikein ole paljon avuja (ts ole kauniita).

Taman ilmio voi myos liittya nykymaailmaan, jossa (alykkaat) miehet eivat enaa luota rintojen koon kertovan naisesta mitaan, silla silikonirinnat ovat arkipaivaa ja valtavan yleisia, ja usein saadaan myos nayttamaan luonnollisilta tana paivana. Suuret rinnat ovat siis kokeneet inflaation. Jos nakee suuripovisen naisen, voi se myos siis signaloida naisen paansisaltoa, jos han onkin valinnut kivuliaan leikkauksen ja silikonit miesten huomiota kalastellessaan, mista taas voidaan paatella etta hanella ei ole muita avuja miesmarkkinoilla menestyakseen.

Alykas mies nakee kaiken taman, tyhmemman saa vain suuret utareet pauloihinsa. Ja ennenkuin joku alkaa puskasta huutelemaan, niin etsikaapa niita tutkimuksia jotka vahvistavat taman.
 
m38
minun mielestäni olisi c-75. ei liian isot eivätkä pienet.










Alkuperäinen kirjoittaja TRÄGÄ;9321863:
Mikä on paras rintojen koko?

AA 11 (hyvin pieni)
A 13 (pieni)
B 15 (keskikoko)
C 17 (täyteläinen)
D 19 (suurehko)
DD/E 21 (suuri)
F 25 (hyvin suuri

Jos käyttää peniksen koko logiikkaa RINNOISTA ,D-stä piennemmät ovat surkean pienirintaisia, DD:t alkavat olemaan keskikokoa.
 
hihii
Mina olen aiemminkin tormannyt vastaaviin tutkimuksiin (mihin ylla oli linkki) etta miehen alykkyysosamaara korreloi hanen rintapreferenssinsa kanssa. Mita tyhmempi, sita suuremmista rinnoista pitaa, nain karrikoidusti ja yleistaen.

Mutta miksi? Isorintaisella naisella huomio kiinnittyy helposti juurikin isoon poveen, mika hamaa muiden naisen terveytta ja hedelmallisyytta kertovien piirteiden nakyvyytta (lantio-vyotarosuhde, suuret silmat, silea iho, symmetria jne). Holmompaa miesta voidaan siis fuulata pitamaan naisesta koska ei osaa niin tarkasti arvioida naista kokonaisvaltaisesti, kuten alykkaampi mies osaa. Siksi noin ylipaataan isoimmat rinnat ovat useimmin naisilla, joilla ei muutoin oikein ole paljon avuja (ts ole kauniita).

Taman ilmio voi myos liittya nykymaailmaan, jossa (alykkaat) miehet eivat enaa luota rintojen koon kertovan naisesta mitaan, silla silikonirinnat ovat arkipaivaa ja valtavan yleisia, ja usein saadaan myos nayttamaan luonnollisilta tana paivana. Suuret rinnat ovat siis kokeneet inflaation. Jos nakee suuripovisen naisen, voi se myos siis signaloida naisen paansisaltoa, jos han onkin valinnut kivuliaan leikkauksen ja silikonit miesten huomiota kalastellessaan, mista taas voidaan paatella etta hanella ei ole muita avuja miesmarkkinoilla menestyakseen.

Alykas mies nakee kaiken taman, tyhmemman saa vain suuret utareet pauloihinsa. Ja ennenkuin joku alkaa puskasta huutelemaan, niin etsikaapa niita tutkimuksia jotka vahvistavat taman.

Yleistämättä kuitenkaan paras, sillä olemme yksilöitä, me naisetkin ;) tissin koosta huolimatta.
Itselläni on isot, haluaisin pienemmät, en yritä vokotella miehiä tisseilläni, itse asiassa tuskin kukaan yrittää se on vaan kateellisten panettelua. Naiset meikkaa itseään varten ja hankkii silikonit itseään varten, ei siksi että saisi miesten ihailevia katseita. Voin olla väärässäkin, joku voi todellakin laittaa 5000 euroa rahaa leikkaukseen (jossa on myös omat vaaransa) saadakseen pitkiä ihailevia katseita, viheltelyä ja miesten kuolaamista osakseen, mutta kääntyisin enemmän sen väittämän puolelle että kauniit rinnat kohottaa naisen itsetuntoa, hän alkaa säteillä tiettyä energiaa tämän tuloksena ja TÄMÄ houkuttelee niitä ihailevia joukkoja ympärille.

Mutta kirjoituksesihan olikin provosointia, eikös vaan ?
 
Viimeksi muokattu:
Mies lännestä
..........kiesus sentään, no minähän en koskaan ole sit ollut tyhmä..................
Useiden naisteni rinnat sen ovat todistaneet................jatkan samalla hyväksi havaitsemallani tiellä.
 
fifi'
Ihmisilla on suuri harmonian tarve. Yleensa paras rintojen koko on se, mika sulautuu naisen kropan mittasuhteisiin symmetrisesti. Hoikalla pienet, sirolla sirot, lihavalla vahan enemman.

Kuitenkin kokoa tarkeampaa aina on muoto, onko pyoreat ja pystyt, ne kertovat enemman kuin itse rasva (-tai silikoni) kertymat rinnassa.

En tosin tieda miksi tutkimukset osoittavat etta korkeasti koulutetut ns ylempaan luokkaan kuuluvat miehet pitavat pienemmista rinnoista, ja muutoinkin sirommasta naisen freimista, ja tyovaenluokkaiset miehet isoista rinnoista. No, pitavathan nama eri miehet muutoinkin eri musiikistakin, eri vaatteista jne, mieltymykset vain ovat eri kaliiberia.
 
hihii
Voi olla takana se fifi, että pienirintainen suuntautuu muihin asioihin, esim älyllisyyteen ja koulutukseen, kuin isorintainen, joka on jo luonnostaan äitimäinen. En tiedä sitten oliko kana vai muna ennen, eli leimattiinko suuret tissit johonkin, vai antoiko suuririntaiset tämän leiman leimata myös itsensä.
Itse olen aika älyllinen, mutta myös empaattinen, enkä pidä rintoja houkuttimena, pikemminkin äidillisinä =) Olen ollut ns poikatyttö ja sporttinen, ja megatissit ei oikein sovi tähän kuvaan, plus että ne hankaloittaa esim juoksemista.
 
Hahaa
Voi olla takana se fifi, että pienirintainen suuntautuu muihin asioihin, esim älyllisyyteen ja koulutukseen, kuin isorintainen, joka on jo luonnostaan äitimäinen. En tiedä sitten oliko kana vai muna ennen, eli leimattiinko suuret tissit johonkin, vai antoiko suuririntaiset tämän leiman leimata myös itsensä.
Itse olen aika älyllinen, mutta myös empaattinen, enkä pidä rintoja houkuttimena, pikemminkin äidillisinä =) Olen ollut ns poikatyttö ja sporttinen, ja megatissit ei oikein sovi tähän kuvaan, plus että ne hankaloittaa esim juoksemista.

Kyllä muna oli ennen kanaa.
Tämä ns leimaaminen on tullut vasta paaaaaljon myöhemmin, kun pienirintaiset naiset ovat alkaneet profiilinkohotukseen, eli kompensoimaan puutettaan.
Ihme kyllä, sama ongelmanratkaisu ei toimi pienimunaisilla miehillä.
 
Viimeksi muokattu:
70C
Kyllä muna oli ennen kanaa.
Tämä ns leimaaminen on tullut vasta paaaaaljon myöhemmin, kun pienirintaiset naiset ovat alkaneet profiilinkohotukseen, eli kompensoimaan puutettaan.
Ihme kyllä, sama ongelmanratkaisu ei toimi pienimunaisilla miehillä.

Hopo hopo, ei pienet rinnat ole puute. Taydellinen rinnattomuus voidaan nahda ehka erilailla, mutta jos naisella on rintarauhaset, se, kuinka paljon hanella on rasvaa taman rintarauhasen paalla, ei kerro mitaan hanen hedelmallisyydestaan tai viehattavyydestaan.

Naisella on lantio leveampi kuin vyotaro, jos han on hedelmallinen (vaikka sekin on taysin kyseenalaista, hyvinpa ovat lisaantyneet tasapotkilotkin), mutta ei se sita tarkoita etta mita laskimpi rasvakertyma ylareisissa on sita hedelmallisempi nainen! Miksi rasvan maara sitten juuri rintarauhasen paalla olisi viehattavampaa, kuin ylareisissa? Kumpikin on nimittain paikkoja joihin naisella kertyy ylimaarainen rasva.

Paaasia on siis etta naisella ylipaatan on rintarauhanen, ja etta hanen lantionsa on leveampi kuin vyotaro. Nama tekevat hanesta viehattavan miehen silmissa, ja se, kuinka paljon sita laskia on missakin kohdassa, on taysin makuasia.

Miski pienet rinnat olisi puute? Onko pienempi ommpupeppu puute, ja perseenkin pitaisi olla mahdollisimman iso ja laskinen ollakseen kiva? Kyse on makuasioista, joihin trendit vaikuttavat HYVIN paljon.

Viela muutama vuosikymmen sitten, esimerkiksi Kim kardashianin tyyppista peppua lisi pidetty outona ja epaviehattavana.

Ihmisella ei ensin edes ollut hyvin erottuvia rintoja, ne kehittyivat myohemmin joillekin naisille huomionherattamiskeinoksi. Jos pienet rinnat olisi puute, ne olisivat havinneet evoluutiossa, silla miehet olisivat paritelleet vain isorintaisten kanssa.

Rinnat ylipaataan ovat vain yksi merkki naisesta, ja jos mies fiksaantuu niihin, han ei ole kovin fiksu, silla naisen kehossa on niin paljon muita rintoja tarkeampia merkkeja hanen terveydestaan jne. Kaikista tarkein on lantion ja vuotaron erottovuus, sita ei voi feikata, ja se on TAYSIN hormonien ohjaama asia, jota miehelle EI voi kehittya.

Siksi useammin sellaiset naiset laittavat silikonit, joilla ei ole muita "meriitteja". Tissit on helpompi fuulata muovilla kuin esim peppu tai vyotaro.
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Viela muutama vuosikymmen sitten, esimerkiksi Kim kardashianin tyyppista peppua lisi pidetty outona ja epaviehattavana.

.
Ei pidä paikkansa. Miehet ovat aina ihailleet naisellisen muotoisia naisia. Ainoastaa homot muotisuunnittelijat eivät ole koskaan ymmärtäneet naisellisista naisista. Näkeehän sen vieläkin. Luurankomaisia riukuja esittelemässä muotivaatteita ja jos jollakin tytöllä on edes vähän tervettä pyöreyttä ja väriä ihossa, niin jo laitetaan laihdutuskuurille. Suomalaisetkin muoti-ihmiset ovat ihan samaa maata, poislukien tietysti Janita.
 
Viimeksi muokattu:
t9of
Olet väärässä tai melkein oikeassa:

"Tutkimuksen mukaan miehet, jotka pitävät isorintaisista naisista, riehaantuvat helposti. He ovat luonteeltaan hauskoja ja heistä tulee helposti seuran keskipiste. He viihtyvät erittäin hyvin naisseurassa. He harrastavat urheilua, ovat itsevarmoja, polttavat, juovat ja rällästävät. Heidän ongelmansa on se, että heiltä puuttuu usein luonteenlujuus ja kestävyys. Mitä ihastuneempi mies on suuriin rintoihin, sitä harvemmin hän on korkeasti koulutettu.

Pienirintaisista naisista pitävät miehet eivät yleensä juo tai polta. Heillä on yleensä vankat mielipiteet eri asioista, mutta he masentuvat hyvin helposti. He ovat usein kotoisin varakkaista perheistä, mutta heiltä puuttuu kunnianhimo."

Millainen naisvartalo kiinnostaa miehiä? - MTV3.fi - Helmi - Seksi

minussa on molempia ominaisuuksia ja bidän parh. b-c
 
Viimeksi muokattu:
c kuppisen mies
Itse treenaavana ja urheilullisena miehenä ehdottomasti pidän kauniina ja seksikkäänä pieniä rintoja tai siis jos naisella on rintalihasta se on tosi hyvännäköistä niinkuin fitness-naisilla.Ei rinnat voi olla liian pienet.Itseäni ällöttää isot rinnat,ei mitään seksikästa.Jotenki pienirintaista naista on helpompi katsoa kun ei vaivaa hyllyvät rauhaset joita ei tekis mieli ees koskea.Tosi pienet rinnat omaavia on aika harvassa..Tulevalla kumppanilla pienet rinnat on iso plussa!
fitnes naiset on missimäisiä laihoja. liian kovaa rääkki.. rasva tirsuu pois. vain homomieheet pitää semmosista. rinnattomista.
 
Viimeksi muokattu:
G80
Alkuperäinen kirjoittaja Murheellinen tyttö;9704352:
Mun mielestä me naiset voitas pikkusen enemmän pitää yhtä rintojemme koosta huolimatta. Täällä näkee jos jonkinmoista kateellista kommenttia ja erityisesti sellasilta ilmeisesti suuririntaisilta leideiltä, jotka haukkuvat meidät pikkurintaiset pystyyn. Sepä se vasta kypsää käytöstä on. Ei oo paljoo rinnoilla kehumista jos ei oo luonne kohillaan, sanonpa vaan.

Mä oon iän päivän inhonnut pieniä tissejäni, olis kiva jos täällä suhtauduttais kommentteihin hiuka pehmeemmin ja kuuntelevammin. Voisinhan mäkin sanoo vaik minkälaista kommenttia isoista rinnoista mutta jätän ihan kohteliaisuuden vuoksi sanomatta, ei sellasta ole kiva kuunnella. Pikkusen enemmän yhteisöllisyyttä meidän naisten kesken sais pistää peliin! Kyllä te isorintaiset tiiätte totuuden - että suurin osa miehistä saa suurinpiirtein orgasmin pelkästään kun näkee teidät ja varustuksenne, kyl te tiiätte olevanne haluttuja miesten keskuudessa. MIKSI siis valitatte ja haukutte meitä pienirintaisia jos meille suodaan pikkusenkaan mukavaa kommenttia? Todella typerää käytöstä. Ja ANTEEKSI tällanen yleistys, uskon että joukossa on niitä ihania leidejä, jotka varmasti osaavat nähdä pienirintaiset siskonsa oikealla tavalla ja pysähtyvät lukemaan ja "kuuntelemaan" kommentteja meiltä pikkurintaisilta. Pikkusen kaipaisin nyt lempeyttä tähän touhuun vaikkei tän vakavammasta olekaan kyse.

Kiitos. :)

Olen kyllä törmännyt itse ihan päinvastaiseen käytökseen. Isoja rintoja saa mollata, ja ompa niistä paljon enemmän rumia kutsumanimiäkin, mutta jos pieniä rintoja arvostelet, niin heti hyökätään kimppuun. Minulle on ihan sama, minkäkokoisia rintoja naisilla on, minä katselen miehiä. Olen silti ylpeä kauniista ja isoista rinnoistani, enkä pukeudu säkkiin vain siksi, että joku saattaisi pahoittaa mielensä.
 
petsu
Tulevalla vaimollani on D75 ja juuri sellaiset mistä pidän, mutta se on pelkkää plussaa, ei mikään vaatimus. Pienessä kropassa ne näyttävät todella sexyiltä. Parilla aikaisemmalla oli pienet ja ihan kivat nekin. Heitä edeltävällä isot ja roikkuvat kintaat, ei niin kivat mutta ei se estänyt pitkää suhdetta.

Kerrankin voi näin miehenä vakuutella, ettei koolla ole väliä ;)
 
Kuppia on
Olen kyllä törmännyt itse ihan päinvastaiseen käytökseen. Isoja rintoja saa mollata, ja ompa niistä paljon enemmän rumia kutsumanimiäkin, mutta jos pieniä rintoja arvostelet, niin heti hyökätään kimppuun. Minulle on ihan sama, minkäkokoisia rintoja naisilla on, minä katselen miehiä. Olen silti ylpeä kauniista ja isoista rinnoistani, enkä pukeudu säkkiin vain siksi, että joku saattaisi pahoittaa mielensä.

Olen myös huomannut sen,
ettei pieni ( tai normaali ) - kokoisia ystävättäriäni mollata läheskään siinä määrin kuin minua,
ja olen tästä aina kärsinyt.
Olen suht pieni ( 165 cm) joidenkin mielestä laiha,
vaikka omasta mielestäni vain tiukkakroppainen ,
liivikokoni on 70 H ( suomennettuna= pienessä vartalossa isot rinnat )
ja minä pidän rinnoistani enkä niistä koe olevan muuta vaivaa kuin sen,
etten saa liivejä normaalikaupasta vaan joudun ne joko teettämään
tai hankin erikoiskaupasta, joka on siis kallista lystiä.

Tässä mielessä kadehdin pienirintaisempia,
heille on liivejä tarjolla sopuhintaan yllinkyllin.
Muuten en heitä mollaa - enkä käsitä, miksi he kokevat asialliseksi mollata minua,
jolle on jostain syystä isommat mollukat suotu.

Eli: myös minulle on samantekevää, minkäkokoiset muilla on.
Nauttikoon jokainen omasta koostaan siinämäärin kuin voi,
tai jos ei voi, tehköön asialle jotain
( ainakin pienempikokoiset saa hyvin topattuja liivejä nykyisin )
Toivon vaan, ettei meitä isorintaisiakaan täällä mollata.

Ainoa kauheus rinta-asioista puhuttaessa on se kun miehellä on isot, roikkuvat rinnat.
Siitä en pidä.

Paras rintojen koko on sellainen, joissa ihminen tuntee olonsa hyväksi.
 
Viimeksi muokattu:
maybeB
Hienoa, kun tissit ei roiku yhtään imetyksen ja iän myötä. Eikä ne enää ihan niin pienetkään ole, mutta sellaiset ettei tartte paljon tukiliivejä pitää, ellei urheile tai laita juhliin nättejä liivejä. Tykkään mahdollisimman luomusta meiningistä kaikin puolin.
 

Yhteistyössä