Paras ripsari ever -hinta ei ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LAshhH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LAshhH

Vieras
paras ripsiväri olisi hakusessa - saa maksaakin ei väliä. Kaneboa on käytetty ja YSL:llää mutta olis kiva jos olisi kokemuksia vielä paremmista.
Pitkät ripset, mutta tuppaavat kokkaroitumaan...

Minulla myös pitkät ripset ja helposti myös kokkaroituvat. Vannon Lancomen definicils ripsivärin nimeen. Äskettäin sain kokeiluun mini version Estee Lauderin double wear ripsivärin. Kaunista jäkeä tulee, mutta iltaa kohden alkaa varista. Molemmat taitavat muistaakseni olla hinnaltaan jossain 30 ? tietämillä.

Mulla on kans pitkät ripset ja montaa olen kokeillut, myös tots Lancomen definicilsiä...Mut tota Kanebon/Sensain 38 (nimen omaan sitä perinteistä) oon käyttänyt jo vuosia, enkä pois vaihda :) Ei varise eikä paakkuunnu.

Mä pidän myös YSL:stä, mutta ongelmaksi muodostui että se kuivuu purkissaan tosi nopsaa, ei viittis joka kuukausi ton hintasta ostaa, joten viimeaikainen suosikkini hinta-laatu suhteeltaan on ollut maybellinen lash stiletto.

Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:
Lumene Natural Code. En lakkaa laulamasta ylistyslaulua. Hinta ei ilmeisesti ole aina laadun tae.

Liputan tälle yhtä vahvasti!!! :) Toivottavasti valmistus ei lakkaa ikinä. Oikein jouduin heidän sivuilleenkin positiivista palutetta laittamaan kun niin tuote ilahduttaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Lumene Natural Code. En lakkaa laulamasta ylistyslaulua. Hinta ei ilmeisesti ole aina laadun tae.

Liputan tälle yhtä vahvasti!!! :) Toivottavasti valmistus ei lakkaa ikinä. Oikein jouduin heidän sivuilleenkin positiivista palutetta laittamaan kun niin tuote ilahduttaa :)

http://www.lumene.fi/acms/core/asp/viewicon.asp?w=235&h=235&filename=/content/storeimages/300/47140.jpg?from=18469975316317833

Siis tämäkö?

Alkuperäinen kirjoittaja kp:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:

http://www.lumene.fi/acms/core/asp/viewicon.asp?w=235&h=235&filename=/content/storeimages/300/47140.jpg?from=18469975316317833

Siis tämäkö?

Hmm...ei...tai ainakin hylsy on ollut sitten erilainen. Mulla sellanen kokonaan musta hylsy ja harja on ihan tavallistakin tavallisempi (suora, kova, oikein perusmalli)...toivottavasti eivät nyt oo menneet tekemään muutoksia... :(

Alkuperäinen kirjoittaja kp:
http://www.lumene.fi/default.asp?docId=22608&productCategoryId=22611

sit varmaan tää..

No piti oikein käydä katsomas...ei noista oikein mikään näytä täsmälleen...Mun ripsarissa lukee: Lumene Natural Code, Lash-Extending Mascara. Hylsy kapea, musta, suora. Harja oikein peruspertti....Eikun on se toi vasemmassa alakuvassa, mutta miten toi harja näyttää niin hassulta? Onko siinä osa vihreitä harjaksia vai mitä? Kun mun silmään näyttäs, että siinä on aukkoja...? Se on varmaan nyt sit paranneltu malli :)

Yhteistyössä