Hae Anna.fi-sivustolta

Paras ryppyvoide

Viestiketju osiossa '50+' , käynnistäjänä Ryppis, 18.01.2007.

1. Ryppis Vierailija

Mikä on paras ryppyvoide jota olet käyttänyt.
    Rypyt senkun lisääntyy vaikka on kuitenkin rasvoittuva iho.Juu tiedän sisäisen ruokavalion merkityksen mutta nyt on hakusessa HYVÄ voide.
    Ja silmänympävoidekin pitäisi uusia.

2. hm...mm Vierailija

Olen itse kasvissyöjä ja naama ei ole ryppynen yhtään. Oon 46 v. Liekö geeneissä. En tarvi ryppyvoidetä. Laitan silloin tällöin hiukan käsivoidetta.

3. hei Vierailija

Minun mielestä lanc0men tute ollut hyvä, sitten pikkasen halvempi nivea
    sarja ihan hyviä ovat.
    Muuten kosmetologilta saa ostettua tosi hyviä Ella Bache´n tuotteita,
    ne on aika kaalliita, mutta vanhaa tuttua hyvää laatua.
    Toki kaikki ei niitä myy, Helsingistä... en tiedä, mutta voisiko esm.
    saada sieltä Stokalta, mene ja tiedä.

4. nallepuh52 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minusta mikään voide ei ole takuuna rypyttömyydelle. Olen käyttänyt niin merkkituoteita kuin tavallisia tuotteia ja minusta eroa ei ole lainkaan. Olen nyt 54 ja olen melko rypytön, paitsi että on juonteita ja silmäluomet hieman laskeutuneet.
    Äitini on 90 v eikä hän ole mikään silkkipaperi-rutussa- ihoinen vaan aika sileä.
    Mutta - minulla on selluliittia lantiossa ja samoin on äidilläni.
    Näitä ei voi kovasti valita näitä ryppypaikkoja.
    Voiteista - käytän nykyisin Apteekissa myytävää Widmeriä ja Acoa. Joskus harvoin ostan nk merkin, viimeksi Biothermin jonkun Aquasource voiteen. Ei se minua prinsessaksi tee. Ulkoilu, lepo ja ruokailu ja tasainen elämä - ei tupakkaa ja silloin tällöin viiniä.

5. Possunen Vierailija

Luulenpa, että sitä parasta en ole vielä kokeillut. Nythän on tullut markkinoille useampikin jopa yli 60-vuotiaille tarkoitettu tehovoide. Itsellä on hyviä kokemuksia Lancomen tuotteista, tällä hetkellä ihan ehdoton on Renergie Morpholift, aika tehokas kohottava tuote. Minulla on myös Diorin Capture Ride 50/80, tosi hyvä.

Lórealin ikääntyvien rasvat on myös tosi hyviä ja edullisia. Garnierilla on sellainen punainen purkkisarja, joka voitti jonkun ryppyvoidetestinkin, jossa oli myös näitä kalliita sarjoja mukana. Kokeilin sitäkin ja hyvä oli, maksoi kait 10 euroa.

Itsellä on aika rasvainen iho ja se suojaa tehokkaasti rypyiltä, samoin olen kait perinyt hyvät geenit. Tosin olen myös hoitanut ihoani nuoresta asti enkä ole auringonpalvoja enkä tupakoija. Ja olen lihansyöjä.

6. sileä Vierailija

Käytän harvoin mitään voiteita, vaikka minulla on niitä jääkaapissani?Ehkä silloin ihoani siloitan, kun värivoidetta joskus laitan. Syön päivittäin marjoja. Joista teen sekoituksen(siinä voi olla tyrniä..avokadoa..) kun sitä ihooni hieron ja oliiviöljyä sipaisen..ihoni kiiltää ja on terveennäköinen..viimeksi töissä eräs kysyi, miten kasvoni ovat niin sileät..se oli yks..kommentti vain..

7. ikikukka Vierailija

Minahan kaytan kylla kaikkia mahdollisia voiteita: silmanymparysvoidetta, yovoidetta, paivavoidetta ja kaulavoidetta! JOskus sitten jotain seerumia kuureittain silmien ymparille tai kasvoille.

En tieda minkanakoinen olisin ilman naita voiteita, nyt naytan mielestani ikaiselta. Ei minulla ole paljoa ryppyja mutta ei aidillanikaan ollut, joten riippuu kaiketi geeneista. Ihoni on kuiva, enka voisi kuvitellakaan olla ilman voiteita.

Rahaahan niihin menee, talla hetkella on kaytossa Premier. Mielestani ihan hyva, olen kokeillut monenmoisia, joistakin tykannyt toisista en.

Tallaista se naisen elama on. Mutta alkakaa vain te alle viisikymppiset hoitaa ihoanne, se kostautuu myohemmin, jos ei yhtaan huolehdi.

8. Kanebon emulsiovoiteet I, II, III (lasipullo), mitkä kenenenkin ihotyypille nyt sopivat. Käytän aamuin illoin. Ihana koostumus, imeytyy hyvin iholle ja tuoksuu hyvälle. Myös riittoisa. Hinta n. 80-90e Suomessa.

9. 49v Vierailija

Täällä kans yksi voidefani. Aina on hakusessa se paras, eipä ole vielä sattunut kohdalle. Tällä hetkellä Juvenan Juvedical , seerumi ja voiteet yöksi ja päiväksi.
    Niin ja omistan herkän ihon jossa couperosaa poskilla.
    Haku jatkuu...

10. sileälle Vierailija

Olen samoilla luomulinjoilla. Ei minulla edes ole varaa monenkympin ryppyvoiteisiin.
    Sensuelli palstalta sain yli vuosi sitten hyvän vinkin. On kuulema Huippumallit tv-sarja Tyra Banksin vinkki. Apteekin valkovaselliini. Se on minun ryppyvoide. Kun silmänympärykset ja huulet kaipaavat kosteutta, pursotan vaselliinia. Paljon ulkoilua, kostea tila, tiskaus käsin.
    Pitkät yöunet ja stressitön elämä. Näillä minä pärjään.

11. sileä Vierailija

Olen kokeillut Lancomea ja Kaneboa! Mutta ihon pitää välillä hengittää ilman mitään voiteita..esim. yöaikaan. Vaseliinia minäkin käytän joskus huuliin ja kuiviin ihokohtiin. Couperoista ihoni oli joskus, mutta ei enää. Yksi voide oli kyllä ylitse muiden. Ranskalainen merkki!! Se oli erittäin kosteuttava ja riittoisa(harmaa kansi+valkoinen purkki). Olin töissä silloin muualla ja yhtäkkiä joku naisista kehui kuulasta ihoani ja istuttiin kahvilla muutama naisia siinä oli. Eräs nainen oli minua kyllä vanhempi, sanoi, että odotas kun tulet tähän ikään, niin ihosi on yhtä huono kuin hänenkin??no..ehkä tässä vielä täytyy odottaa sitä hetkeä..

12. sileälle Vierailija

Käytin paljon Lancomea. Mies toi sitä aina tuoliaisena ulkomaanmatkoilta. Yhdistän avioeron ja Lancomen toisiinsa. Ehkä olen joku luonnonoikku, kun ihoni on ihan hyväkuntoinen. En käy edes saunassa vain suihkussa. Olen lähes ympäri vuoden kasvoista päivettynyt ja saan kateellisia kommentteja rusketuksestani. En edes itse tajua miten ruskea olen. Katson harvoin peiliin. Tänään ole taas täysin naturelle luomulinjalla.
    Parin päivän loman jälkeen istuuduin etupenkkiin infotilaisuudessa. Tilaisuudessa annettiin terveystietoa. Mietin kuumeisesti onko tuo sama lääkäri, jolta sain ensiapua muutama kuukausi sitten.

Iho-ongelma on murheista pienimpiä. Kipsin ihokin on voinut hyvin. Olen suhauttanut lääkärin suosittelemaa Ceridalia kasvoihin ja ihanalta sekin on tuntunut. Kuulema Ville Valo kylpee tuossa aiheessa ja lukee samalla Coelhon kirjoja.

En tarkkaile naisten ihon kuntoa. Vaikka Ellillä olisi iso paise keskellä nenää, niin ei se minun elämää haittaa.

13. Ruttuko Vierailija

Etkö muista tuon voiteen nimeä tai merkkiä ? Siis saitko couperosan pois tuolla voiteella ?
    Kerro ihmeessä lisää.

14. happiss Vierailija

Happokuorinnalla saa nuoren ihon.

15. ruttana Vierailija

Paljonkos lähtee euroja lompsasta ja kauanko kasvot punottaa? Kauanko pysyy iho nuorena?

16. ruttanalle Vierailija

Happokuorinta sanana kuulostaa hurjalta. Saan olla työni puolesta jatkuvasti happojen kanssa tekemisissä. Ehkä siinä onkin kauneuteni salaisuus. Olen hapan luonteeltani.
    Se saattaa myös selittää ihoni nuorekkuuden.

17. ruttana Vierailija

Minä taas olen hapoton, vatsani ei kestä hapollisia ruoka-aineita. En tykkää myöskään
    happamista marjoista, enkä juo limppari. Silläköhän kasvoni rypistyy :(

18. ruttanalle Vierailija

Tykkään Pikakahvi murokahvista. Nyt taas yksi pussi Töysäläinen pipareita on laitettu tasaiseksi. Missä Töysä sijaitsee. Terveisiä sinne. Leivotte pipareita, joihin olen koukussa.

"Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista." Ehkä happohoitonaamion voisi väsätä pihlajanmarjoista. Elämä ei enää ketuttaisi tai menisi ketuille. Opin tuon lauseen kauan sitten työkaverilta. Hän sanoi petollisen miehen touhujen ketuttavan häntä.

Enemmän minä olen aina ollut huolestunut keskivartalosta ja reisistä. Naama on mikä on.
    Pääasia, että passikuva kelpaa rajoja ylittäessä. Ei käy kuin Ruotsin prinssille.

19. ruttana Vierailija

Töysä on Jyväskylän ja Vaasan välissä jossain.
    Minä paistoin mustiikka piirakan ja sitä popsin.
    Voiteista en sano mitään, koska ne ei todellakaan naamavärkkiä silitä. Pitäis kehitellä sellainen pikkunen silitysrauta, naama rauta.
    Kyllä ketutti, kun tuossa siivosin ja peilin ohi kävellessä meinasin antaa itselleni suukon. Se unohtui, kun katsoin ruttu naamani lähemmin. En anna suukkoja enään kenellekään, paitsi pienelle tyttären pojalle.
    Muuten, kaivoin kesällä sinistä savea, laitan siitä naamion vedellä ohentaen ja annan olla sen niin kauan että se on ihan kuiva, sitten huutelen sen vedellä pois.
    Ihana tunne kasvoilla ei tarvi edes voidetta sen jälkeen.
    Tästä lähtien käytän kaikki ryppyvoiteet jalkoihini. Siellä ne auttaa
    Oma passikuvani on niin mallin mukainen, että en kehtaa edes itse sitä katsoa. Komeille tullimiehille kylläkin kehtaan :)
    Tarvii alkaa kokeileen kaikea luonnon aineksia. Kuten sitä pihljanmarja mössöä. Löytyisköhän niitä tuolta pihlajan juurelta. Karpaloita olisi kyllä pakasteessa.
    Minä olen huolissani siitä, kun ei ole luitten päällä muuta kuin vaatteet.
    Aloin itseäni lihotamaan ennen joulua ja seurauksena kolestrooni arvojen nousu, nyt
    yli 7. Joten, voirasian tilalle on tullut markariinipaketti.
    Tarvii tästä lähteä saunan lämmitykseen, siis vääntään se päälle.
    Ihan aikuisten oikeesti, ryppyvoiteet ei oikaise naamaa, ei edes madalla niitäryppyjä.
    Ollaan sitten rypyssä, hei.

20. tätty Vierailija

Olen kova käyttämään erilaisia voiteita, mutta tuloksetta.
    Ei nämä niinsanotut naururypyt mihinkään häviä.

Totta se on, että ei sellaistta voidetta ole keksitty joka rypyt poistaisi.
    Näitä kuorinta ja naamio voiteita on kiva joskus laitella, jospa siitä
    lähtisi tuo tyttömäinen olo, joskus siitä tuleekin, kun oikein uskoo.

Niille jotka haluaa olla täysin rypyttömiä, ei taida auttaa kuin kirurgin veitsi.
    Minä haluan vanheta ilman mitään paniikkia, se vaan on luonnon laki.

21. Rypytön. Vierailija

Mikä olisi hyvä ryppyvoide? No, tietenkin sellainen, mikä tekee kaikkein ryppyisimmäksi :)

22. Tiitta Vierailija

Lorealilla on nykyään kotona tehtävä hedelmähappokuorinta, mieto, mutta iho tuntuu sen jälkeen ihanalta. Kannattaa kokeilla. Neuvotaan käyttämään muistaakseni kahden viikon kuurina pari kolme kertaa vuodessa. Tein kuurin noin vuosi sitten ja sitten olen silloin tällöin (kun muistan ja siltä tuntuu) käyttänyt.

Nyt varmaan kolmas paketti menossa. Maksaa muistaakseni alle 20 euroa ja kestää tuon kuurin verran ainakin.

Minulla on ollut aika rasvainen iho nuorena, mutta nyt se kyllä kuivuu varsinkin talvisin. Käytän milloin mitäkin kosteuttavia voiteita ja näitä kiinteyttäviäkin. Ostan tarjouksista. Mutta jo useita vuosia on yksi kestosuosikki BM-voide. Ihoni voi nimittäin joskus saada paikallisesti tulehduksen ja tuo tehoaa niihinkin hetkessä.

Silmänympäryksille minusta ROC:n Retinol-OX on paras. ROCit ovat muistaakseni aika kalliita, mutta hankin joskus aina tarjouksista.

Luultavasti olen ihan ikäiseni näköinen, hieman yli 50. Ei sinänsä ryppyjä, pari juonetta otsassa ja silmänympäryksistä ja kaulasta näkee, etten ole kaksikymppinen. Iho ei ole enää niin kiinteä kuin nuorella, mutta sehän kuuluu elämään.

Voiteita käytän, ettei iho kiristä. Kesäloma kuluu kyllä ilman voiteita, aurinkovoidetta nenään, ettei pala. Yövoiteita käytän epäsäännöllisesti (laiskuustason ja kiristävyyden mukaan).

23. ruttana Vierailija

Kerron vielä, että tuo sininen savi pitää kaivaa ainakin puolen metrin syvyydeltä, että liskot, siis pasiliskot eivät ole siellä pesiytytneet. Ei tuota save kyllä joka paikasta löydy. Meidän rannassa ei olekkaan muuta kuin savea. Ilmaista kuorinta ainetta.

24. persikkaposki Vierailija

Raskaat ja rasvaiset ihovoiteet tukkivat vain ihohuokoset, eli niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Rasva tukkii huokoset, eikä iho pääse kunnolla hengittämään ja sehän ei ole hyväksi iholle. Itse käytän aina huolellisen puhdistuksen jälkeen erittäin kevyitä, kosteuttavia voiteita niin yöllä kuin päivällä, ja ihoni voi hyvin. Tietenkin runsas ulkoilu ja oikeanlainen ravinto auttavat asiaa.

25. ikikukka Vierailija

Ex-miesystavani sanoi, etta naisen ikaa ei katsota kasvoista vaan kasista. Minkaslaiset kadet teilla on ja hoidatteko niita? Minulla on tosiaan ryppyiset ja nivelrikon runtelemat kadet. Nyt niihin on alkanut tulla niita vanhuuden pienia maksalaiskia. Enka oikein tieda miten noita voisi hoitaa, onko teilla konsteja?

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri