Hae Anna.fi-sivustolta

Paras seksi kokemus

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä Frecia, 21.09.2018.

1. Frecia Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mun paras seksi kokemus tapahtui 18 vuotiaana.Oli lauantai ilta kun lähdin ravintolaan viettämään iltaa.Tapasin kuusi oikein mukavaa yli kolmekympistä miestä,juteltiin vähän aikaa ja sitten eräs heistä ehdotti että lähettäis kaikki jatkoille hänen asunnolleen.Istuttiin ja juteltiin niitä näitä ja yhtäkkiä minä aloin strippaamaan siinä ja siitä sitten lähti että minä olin kohta sängyssä ja annoin kaikille vuorotellen seksiä.Mä en ole ikinä saanut orgasmeja niin paljon putkeen,siinä me sitten naitiin muutaman tunnin kunnes väsyttiin.niinpä päätin jäädä sinne myös yöksi,no aamulla sama meno jatku uudestaan.Olen tapaillut näitä miehiä siitä asti mielellään joka viikonloppu yhä uudestaan.

2. Seidi Jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Paras seksikokemukseni oli kun sain nuorta25v kullia kaveri osasi asiansa ja nautti kun sai panna perseeseen ja sai laskea sisään naitiin koko yö kaverin kulli ei lerpahtanu kertaakaan imin sen kovaksi on ihana nauttia vanhemmalla iällä nuoresta kullista

3. napukka Vierailija

Ensimmäinen laukeamiseni, lääkärileikeissä serkkutyttöni ja hänen kaverinsa kanssa.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri