Paras tapa myydä hyväkunt. äitiysvaatteita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jelly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jelly

Vieras
Hei!

Äitysvaatteista pitäisi päästä eroon. Olen hankkinut niitä paljon ja monet ovat tosi vähän tai ei ollenkaan käytettyjä. Huutonetistä katsoin että huonosti näyttävät äitysvaatteet yleisesti ottaen menevän kaupaksi. Monissa ei ole huutoja yhtään kun myynti päättyy. En ole muutenkaan inostunut nyt huutiksesta kun en jaksa valokuvata kaikkia ja kuvailla sekä postitella niitä ympäriinsä.

Onko joku kirppis missä niistä pääsis helposti eroon. Paljon en niistä halua, mutta kun en viitsisi ihan Uffin laatikkoonkaan kaikkia laittaa. Pieniä kokoja kun olis myynnissä, niin mietin että meneeköhän xs ja s huonommin kaupaks kun isot?

Kiitos vinkeistä.

Minä kaipaisin xs-s koon äitiysvaatteita. :D Huutista olen katsellut mutta ei ole tarjonta ollut mieluisaa. Minusta siellä on kamalan vähän xs-koossa äitiysvaatteita, joten siellä ne menisi varmaan kaupaksi.

mä sain hyvin menemään mun xs-s kokoset vaatteet, paljon on hoikkiakin odottajia jotka eivät lihota kuin mahaansa ;) varsinkin nuoremmat äidit pitäävät kunnostansa huolta.. Laita mitat housista varsinkin ilmoitukseen niin menevät varmasti kaupaksi!

Mä myisin vasta loppukesästä/syksyllä... Itse oon nyt viimesilläni ja muoti on nyt ollut sellaista ettei oo kesäks tarvinnu ostaa ku parit äitiystopit ku kaupoissa on ollu niin paljon tunikoita ja hellemekkoja.

Kiitos vastauksista. Ehkä sitten kokeilen sitä huutista ja vaikka myydä paketteina.

Mitenkäs sitten sellaiset vaatteet, jotka ei ole varsinaisia äitisyvaatteita, mut käyvät äitiysvaatteiksi. Esim. tunikat ja avonaiset neuleet, bolerot jne. Meneeköhän ne kaupaksi? Olen sellaisiakin hankkinut aika paljon, kun en kaikista varsinaisista äitysvaatteista pitänyt.

Postikuluista tulee tuotteille kyllä lisää hintaa. Mutta varmaan pk-seudulla monet myös sopii mielellään noudosta esim. keskustassa?

Tuntuu vaan niin työläältä alkaa kuvata ja myydä mut helteiden helpotuttua ryhdyn varmaan sitten hommiin. :)

Yhteistyössä