Paras tapa saada laihtumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hippoliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hippoliina

Aktiivinen jäsen
25.01.2005
3 041
0
36
Hausjärvi
Mulla ei ole rahaa painonvartijoihin osallistua, muuten olis tosi hyvä. Mä en syö kasviksia, en tykkää, ainut salaatti mitä syön on kiinankaali-ananas tai appelsiini -salaatti.
Nyt hyviä ehdotuksia.
Laihtua pitäis 10-15kg.

Suosittelen maistelemaan rohkeasti erilaisia kasviksia, juureksi ja hedelmiä! Valmista niitä eri tavoin.. mm. sosekeittoja, grillattuja kasviksia, wokissa, jonkun hyvän ja kevyen salaatinkastikkeen kanssa. Kun lisäät tavallisen ruoan sekaan kasviksia tulee siitä huomattavasti kevyempää..! Kasviksia ja niiden valmistustapoja on niin paljon, että varmasti jokaiselle löytyy jotain maistuvaa!

Siihen lisäät ne normaalit: liha- ja maitotuotteet vähärasvaisiksi, vaaleat viljat tummiksi, janojuomaksi vesi, herkut pois. Jätät pos vamisruoat ja ruoanlaitossa käytetty turha kerma ja voi. Syöt säännöllisesti. Pieniä annoksia riittävän usein, ettei nälkä pääse yllättämään jolloin sortuu helpommin rasvaiseen/sokeriseen syömiseen.

Kun ruokailutottumukset muuttuvat kevyemmiksi lähtee paino tippumaan kuin itsestää. Alussa ehkä hitaammin, mutta painonpudotus on pysyvä. Tuohon kun lisäät hieman arkiliikuntaa ja vaikka lenkkeilyä pari kolme kertaa viikossa, pitäisi tuloksia tulla.

Onko sulla "yhtään" ylimääräistä rahaa? Meinaan, että nyt syksyllä tulee varmasti paikkareilta tarjouskampanja (aloita viikkomaksun hinnalla ei aloitusmaksua siis jne). Itse menin käymään siellä kerran, otin aloituspaketin ja lisäksi ostin ostajan oppaan. Kävin kerran siis puntarilla ja tiesin jo alkujaan, että minun osalta käynnit jää siihen. Maksoi ehkä n. 20-30 euroa tämä käynti (tuohon tuli sellainen joku aloituspkt missä oli muutama herkkupatukkakin, eli halvemmallakin pääsee alkuun!), ja nyt minulla on kaikki mitä pistelaskuun tarvitsen. Tieto on siis olemassa, nyt vain täytyy sitten itse tsempata kun en puntarilla käy. Ei minusta kovin kallis investointi jos oikeasti on painonvartijoiden pistelaskusta kiinnostunut.

Yhteistyössä