Paras täyte täytekakkuun ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mämmäm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä tykkään tästä:

keitetään muutama omena (niitä vihreitä mieluiten ) ja kaadetaan vesi pois, sekaan jäisiä mansikoita, ja soseutetaan.
hieman sokeria, ja se on siinä;)

tulee tosi raikkaan makuinen kakku

lasten kakkuun käytän banskuja muussattuna ja mansikkaa. ne menee taatusti eikä kukaan oo jättäny syömättä.
jos on mansikka- allergiaa,sit jotain piltti-marja/hedelmäsosetta

Mä olen nyt pariin kakkuun tehnyt toiseen väliin kinuskimoussea ja toiseen väliin mustaherukkamoussea. Olen itse sokerilakossa, joten en oo voinut maistaa tuotoksia, mutta kovasti on kehuttu. Se on kait just se makea ja kirpeä yhdessä, mukava yhdistelmä :).

Limemousse on mun mielestä myös tosi hyvää. Varsinkin suklaakakussa, nam.

1/4 osaa jotain marjahilloa ja 3/4 marjoja. sitten kermavaahtoa johon sekoitettu vaniljatuorejuustoa. kakun voi kostuttaa maidolla ni ei tule liian äklömakea.

Tää on mullakin usein ollut mutta nyt poika ilmoitti ettei tykkää banskusta kakun välissä :O siis banskua ja mansikkahilloa. en osaa enää lainata näitä viestejä :kieh:

Viimeksi muokattu:
Mä olen nyt pariin kakkuun tehnyt toiseen väliin kinuskimoussea ja toiseen väliin mustaherukkamoussea. Olen itse sokerilakossa, joten en oo voinut maistaa tuotoksia, mutta kovasti on kehuttu. Se on kait just se makea ja kirpeä yhdessä, mukava yhdistelmä :).

Limemousse on mun mielestä myös tosi hyvää. Varsinkin suklaakakussa, nam.

miten sä ton moussen teet ? en oo mikään mestarileipuri :ashamed:

Yhteistyössä