Paras ystäväni on menossa naimisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Paras ystäväni on menossa naimisiin. En haluaisi mennä häihin, koska häät ovat tylsiä. (joo, saa kivittää) Joudun todennäköisesti vain keittiöön hommiin tai lapsenvahdiksi, mikä ilmoitetaan vasta hääpaikalla.

Ystäväni menee kolmannen kerran naimisiin. Lapsia tässä kuviossa on mukana (kotona asuvia) kuusi ja aikuisia lapsia (joilla on jo omat asunnot) on neljä.

Kauanko onni kestää? En vain enää jaksa yksiäkään häitä ystävältäni "sen oikean" kanssa.

• Tykkää
Reactions: Hilpuri Tilli
Kuka sua pakottaa menemään sinne? Sen ku keksit jonkin muun menon just samana päivänä, samaan aikaan jossa sun on ihan pakko olla. Tai sit vaan sanot ettei sua huvita.
Tosin, jos ite menisin häihin (johon kutsuttu vieraaks) ja käskettäis töihin siel, lähtisin saman tien takas kotiini.

Olen saanut aina kutsun saapua vieraaksi häihin. Mutta paikanpäällä ystävä toteaa, että "ethän jätä pulaan kun ei ole muitakaan tarjoilemaan/lapsia vahtimaan."
En vain enää jaksa. Kyllä, olen huono ystävä.
ap
Mene vaan. Siinä vaiheessa kun ystävä toteaa noin, rupeat valittelemaan, että valitettavasti et voi nyt tehdä sitä, kun et halua tartuttaa kaikkia. "Vielä aamulla viiden aikaan oksentelin, nyt enää vähän kiertää vatsassa, mutta pakkohan tänne oli tulla juhlimaan sinun häitäsi!" :devil:

onpa jännä ettei lapset jotka ovat jo aikuisia, voi katsoa nuorempien perään.
Siirrät vain työn heille.
Sanot, että selkä on niin kipeä, että parempi istua vain paikallaan.

Olen saanut aina kutsun saapua vieraaksi häihin. Mutta paikanpäällä ystävä toteaa, että "ethän jätä pulaan kun ei ole muitakaan tarjoilemaan/lapsia vahtimaan."
En vain enää jaksa. Kyllä, olen huono ystävä.
ap
Jaa, no minun näkemys on kyllä ihan toinen. Hän on huono ystävä, kun orjuuttaa sinua tuolla tavalla.

Joo, eihän tollanen ole oikein eikä todella tarvi suostua.
Mutta on kyllä omituista, että jos kyseessä on oikeasti paras ystävä, hän ei pyydä sinua mukaan järjestelyihin. Ja toisaalta itse olen parhaille ystäville aina tarjoutunut avuksi, kysynyt, mitä voisin tehdä ja voinko olla avuksi, oli sitten kyse häiden tai juhlien järjestämisestä.

Yhteistyössä