Parhaan ystävän mies lähetti seksiviestin, PRKL!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras vieras

Vieras
Parhaan ystäväni (hän tuli äitinsä kanssa katsomaan minua kun synnyin ja siitä lähtien olemme olleet parhaat ystävykset) mies lähetti minulle viestin:

(Nimeni), haluan panna sinua.

Ihan hirveää!! En tiedä mitä tehdä! Kertoako ystävälle, omalle miehelle (joka kyllä suuttuu hirveästi). Miksi ihmeessä se meni tekemään näin! Pakko kertoa miehelle, me vietetään tän ystävä perheen kanssa hirveesti vapaa-aikaa jne, en haluu mitää pahaa meidän välille.

Älä kerro kummallekaan, mutta sano sille viestittäjälle ERITTÄIN SELVÄSTI että sinä et halua häntä ja että kannattasi miettiä kenelle viestittää ja mitä. ootkohan syyllistynyt liialliseen flirttiin ko. miehen kanssa? Vai ihan puun takaa tuli viesti?

No en tajua, miksi miehesi suuttuisi tuollaisesta.. Ethän sää ole voinut mitään sille viestille, JOS et tosiaan ole liiallisesti flirttaillut tjms??

Kaverilleni kertoisisin ja näyttäisin viestin. Limanuljaskat muualle :P

No en tajua, miksi miehesi suuttuisi tuollaisesta.. Ethän sää ole voinut mitään sille viestille, JOS et tosiaan ole liiallisesti flirttaillut tjms??

Kaverilleni kertoisisin ja näyttäisin viestin. Limanuljaskat muualle :P

Olettaen siis, että et ole ollut liian flirttaileva.

Jos taas sinä itse olet flirttaillut ja antanut ymmärtää, tekisin selväksi homman, ettet ole kiinnostunut ja jättäisin asian sikseen.

[QUOTE="hmmmmm";26381449]Älä kerro kummallekaan, mutta sano sille viestittäjälle ERITTÄIN SELVÄSTI että sinä et halua häntä ja että kannattasi miettiä kenelle viestittää ja mitä. ootkohan syyllistynyt liialliseen flirttiin ko. miehen kanssa? Vai ihan puun takaa tuli viesti?[/QUOTE]

Itse olen tätä mieltä. Se viesti on henkilökohtainen ja siihen voi vastata henkilökohtaisesti. Jos tulee uusia viestejä niin sitten voi harkita muuta.

Kertoisin sekä miehelle ja ystävälle,tarvittaessa näyttäisin tekstarin.Tiedä vaikka mies lähettelis ( ja jopa pettäis ystävääsi ) tekstareita muillekin naisille.Haluaisitko sä tietää,jos miehesi lähettelisi tekstareita sun ystävälle?

Tekisin selväksi sille miehelle ettei kiinnosta, uhkaisin häntä että kerron vaimolle jos ei lopu. Miks pahoittaa oman miehen tai ystävän mieltä, varsinkin jos asia jää tuohon yhteen viestiin!

En todellakaan ole mitenkään flirttaillut hänen kanssaan, hänhän on mun parhaan ystäväni mies!

En tiedä.. Heillä on 3 lasta ja yrittävät neljättä. Hirveää olis rikkoa suhde jos tää nyt on joku "vahinko", jos se on vaikka kännissä. En tiedä! Sitä paitsi kaikki tietää mitä tapahtuu ystävyyssuhteille tällasissa tilanteissa. Mä en halua menettää mun ystävää, joka on mulle tosi rakas.

En mä kuitenkaan voi olla reagoimattakaan.

Vastaa edes yhden kerran suoraan ihmiselle itselleen! Sanot selvästi, ettei kiinnosta. Olet hyvin julma, jos laitat tiedon heti yhden mokan perusteella ystävällesi. Se seksiä himoava sikakin on ihminen.

Mun mies suuttuisi sille toiselle miehelle, ei mulle.

Joo, aion laittaa viestin sille takasin ja mietin sit jatkoa. Omalle miehelle taidan kertoa, kun salaisuudet harvemmin tekee hyvää.

Varmistaisin ensin että viesti on tosiaan minulle tarkoitettu ja vastaisin että olen imarreltu ehdotuksesta mutta en todellakaan ole missään mielessä kiinnostunut hänestä ja molempien puolisotkaan eivät varmaan asiasta ilahtuisi.

Mulla oli niin sairas ystävä, että se lähetti miehensä puhelimesta mulle seksiviestin. Halusi vain testata olenko kiinnostunut hänen miehestään ja olenko hänelle uskollinen eli kerron...

Ehkä on parempi olla kertomatta muille, ethän halua pahoittaa ystäväsi mieltä...

Sanot vain suoraan ystäväsi miehelle, ettei kiinnosta ja kerrot ystävällesi, jos homma jatkuu.

Yhteistyössä