Parhaat tv-sarjat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meluisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Meluisa

Vieras
Mitä ovat mielestäsi kaikkien aikojen parhaita tv-sarjoja? Oletko katsonut jotkut useampaan kertaan? Ja miksi juuri nämä ovat?

Aattelin kysellä kun en enää jaksa kattoa telkkua säännöllisesti, mutta olis kiva kun olis jotain hyviä sarjoja DVD:nä ja vois kattella aina kun ehtii.

Salkkarit on mun mielestä hyvä. Ja riittää katottavaa. Itse aloitin kattomaan DVD:ltä näitä alusta asti ja hirveetä tahtia tulee edettyä. Tietty katon noi uudet jaksot aina kun tulee, mutta nyt oon kattonut viime maanantaista alkaen 40 jaksoa alusta asti :)

Mun mielestä on tosi hyvä. Realistinen ja suomalainen. Tottakai siinä menee yli välillä, mutta se ny vaan pitää olla niin ku on draamasarja. Ei sitä tavallista tylsyyttä jaksas ees kattoo.

No ei tosiaan mitään salkkareita. Laatusarjoja hei... Ja tommoset Frasierit ja Seinfeldit on ihan kivoja kattoa, mutta ei niitäkään sillä tavalla seurais että joka jakson kattois.

Siis oma suosikkini oli aikoinaan tietysti Twin Peaks. Se on tullut nähtyä useasti. Sitten 2000-luvulla on telkku jäänyt vähemmälle, mutta nyt olis taas aikaa ja jaksamista ainakin iltaisin töllätä. Mieluiten tosiaan dvd:itä, telkkua en jaksa kattoo kun sieltä tulee vaan noita reality-ohjelmia. Ei kauheesti kiinnosta jokku tanssiohjelmat.

China Beach - oi että se oli hyvä ja mun puolesta sais tulla uudestaankin :)!
ER..mikä se nyt oli...joo, Teho- osasto - se kuului vakio- osastoon...
Calactica :)
Onnen Päivät - heiiii, Fonziee :D (tosin tiiä sen laadukkuudesta sitten ;) )
Puhtaat valkeat lakanat oli kans aika koukuttava suomalainen sarja...ja Ruusun aika.

Ja hei - mieleen juolahti vielä semmonen sarja kuin Scarlet Letter - mikä ikinä sitten olikaan suomeksi, mutta se oli hyvä!

Viimeksi muokattu:
öö ei kai ny kukaan oikeesti jotain helkkarin Frendejä jaksa dvd:ltä kattoo. Teneille suunnattua liukuhihnakomediaa. Joo, kyllä sitä ny kattoo, paremman puutteessa. Mut oikeesti...

Mä hankin kaikki hyvät sarjat DVD:llä tai BluRaylla, kun en jaksa katsoa telkkarista. Saan työkseni katsella niin paljon huonojakin tv-ohjelmia, että vapaa-ajalla katson vain laatua ja silloin kun itselle sopii. Suosikkisarjoja on paljon, esim. Sopranos, Kylmä rinki, Breaking Bad, Californication, Walking Dead, Dexter Boardwalk Empire jne. Viime aikoina olen kiinnostunut myös joistakin kotimaisista sarjoista kuten esim. Helppo elämä.

On niin paljon hyviä. Lapsuudessa oli puhtaat valkeat lakanat, Ruusun aika, Susikoira roi yms. tosi hyviä sarjoja. Nyt sitten tykkään Housesta, Lähes kaikista poliisi sarjoista, Good Wife ja muut lakimies-sarjat jne.

[QUOTE="vieras";27565630]Mä hankin kaikki hyvät sarjat DVD:llä tai BluRaylla, kun en jaksa katsoa telkkarista. Saan työkseni katsella niin paljon huonojakin tv-ohjelmia, että vapaa-ajalla katson vain laatua ja silloin kun itselle sopii. Suosikkisarjoja on paljon, esim. Sopranos, Kylmä rinki, Breaking Bad, Californication, Walking Dead, Dexter Boardwalk Empire jne. Viime aikoina olen kiinnostunut myös joistakin kotimaisista sarjoista kuten esim. Helppo elämä.[/QUOTE]

No tossa on ihan hyviä sarjoja. Miehen kanssa seurattu ainakin Sopranosia, Kylmää Rinkiä, Dexteriä ja Boardwalkkia. Jotain tommosta jos ois lisää, mutta taitaa olla aika vähissä...

Juu siis komediaa en jaksa kattoa DVD:ltä kuin ajoittain. Oma elämä on jo sellasta farssia välillä... Sitten joskus voin seurata ihan tavallisen telkun kautta jotain Frasierin, Seinfeldin tms. uusintoja. Niinkuin nytkin välillä katon..

Rome oli kans semmonen josta tykkäsin. Ukko osti sitä kai kaksi tuotantokautta. Mutta sitten oli hirvee pettymys kun sai tietää että sen teko lopetettiin. Ei kai ollu tarpeeksi suosittu. Harmitti vietävästi, se oli just mun makuun.

Yhteistyössä