M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minulla on kolmen vuoden kokemus sivusta ja minulla on vain positiivista sanomista pointshopista ja suosittelen sitä kaikille !
Olen jäsenenä PointShopissa - sivusto jossa voit ansaita pisteitä osallistumalla kilpailuihin, vastaamalla kyselyihin, käyttämällä Facebook-sovelluksia ja paljon muuta.
Parasta on että ansaitsemillasi pisteilläsi voit lunastaa ilmaisia tuotteita, esim. DVD-elokuvia, lahjakortteja, lävistyskoruja, vaatteita, mp3 soittia, puhelimia, kosmetiikkatuotteita, koruja ja paljon paljon muuta.
TÄMÄ PALVELU TOIMII JA ON TÄYSIN _ILMAINEN_ ! Sinulle ei tule mitään kuluja.
Minä olen itse tilannut sivulta 20 euron arvoisia lahjakortteja h&m:n sekä vero modaan, olen tilannut kieli ja napakoruja sekä pari kertaa karkkia![]()
Nyt minulla on tavoitteena kerätä pisteitä htc puhelimen ostoa varten. Pisteitä saa joka kerta kun kirjaudut sisään, vastaat päivän kysymykseen, klikkauskampanjoista, kun kirjoitat blogikirjoituksia, vastailet kyselyihin, suosittelet kavereille, teet facebook sovelluksia tai osallistut kilpailuihin.
Tämä on helppo, mukava ja ilmainen tapa hankkia itselle erilaisia tavaroita
Liity tästä mukaan:
PointShop.fi - Ansaitse pisteit