Parhaimmat vinkit kehiin miten flunssasta äkkiä eroon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jo toinen flunssa syksyn aikana ja pari viikkoa oli välissä ja taas iski :( Nenä tukossa, räkäinen, kuivaa yskää, pää kipeä... Mä en jaksais enää tätä sairastamista. Kokeiltu Otrivin, höyryhengitys, nenähuuhtelu... Buranaakin menee. Mitä vielä vois tehdä? Olispa edes uudenvuodenaatoksi jonkinlaisessa kunnossa :( Kuumetta ei ole, joten töissä olis oltava.

[QUOTE="vieras";22761120]Lääkkeillä paranee viikossa, ilman niitä kestää 7 päivää.[/QUOTE]

Ei parantunut edellinenkään flunssa edes kahdella kuurilla =( Mä en jaksais enää sairastaa...

Ei kuule auta mikään, se on vaan sairastettava. Mulla on nyt ollu pahin räkätauti vuosiin (pari-kolme vuotta meni ilman ainuttakaan flunssaa!), alkoi jouluaattona. Kuumetta, särkyä, hirveä nuha, silmien vuotamista jne. niin ei auttanut ku Burana päänsärkyyn, niin no laskihan se kuumettakin tietysti. Mutta nuha kestää sen minkä kestää, ei siihen mitkään hiton valkosipulit sukissa auta paskan vertaa. Runsaasti juotavaa ja lepoa & unta. Paranemisia sulle :hug:

[QUOTE="vieras";22761100]Inkivääri ja hunajajuomaa alat juomaan urakalla, kyllä se siitä! Niin ja valkosipulia pilkot esim sukkaan ja tyynyn vierelle...[/QUOTE]

Vielä kun juokset talon ympäri neljä ja puoli kertaa vastapäivään ja kolme + 1/4 kertaa myötäpäivään ne valkosipulit sukissa, kestää lenssu 39 min. vähemmän :xmas:

Yhteistyössä