Hae Anna.fi-sivustolta

Pari kolme vaihtoa

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Itku kurkussa, 16.07.2017.

1. Itku kurkussa Vierailija

Halusin luoda iloa ihastukselleni tummahkolle miehelle antamalla hänelle pienen onnenpaketin. Muut ympärillä suurentelivat asiaa ja jouduin ilkeämielisen ilkkumisen kohteeksi tänään.
    Halusivatko he tarkoituksella nöyryyttää minua vai ymmärsinkö heidän viestinsä väärin. Ihastukseni oli selvästi myös vaivaantunut asiasta.
    Mikä tässä ympärillä olevien tempussa oli takana? Rauhoittuuko tilanne vai onko ihastukseni kiusaamisjuonessa mukana?
    Itseäni jo kaduttaa koko paketin antaminen.

2. Piirukka Vierailija

Nyt mielesi suurentelee asiaa, muille tämä ei näyttäydy niin isolle. Mutta on totta sekin, että nyt kannattaa olla ottamatta yhteyksiä ihastukseen. Anna ajan kulua. Hän tulee ottamaan yhteyttä sinuun kun aika on kypsä. Joku tahallaan lietsoo väärinymmärrystä, on itse mieheen ihastunut.

Odotan yhteydenottoa kahdelta mieheltä. Nuorempaan, jotta tietäisin 'missä mennään' vai mennäänkö missään ja kaljulta siksi että voimme vihdoin sanoa lopulliset jäähyväiset. Milloin yhteydenotot tulevat, mitä miesten ajatuksiin näkyy?

3. Kohtelias Vierailija

Olivat kateellisia. Ihastus vaivaantu tilanteesta kun ei tiennyt miten toimia kun ilkkujat olivat tilanteessa. Älä missään nimessä kadu lahjaasi, se kuvastaa voimaasi mitä sulla on ja hyvyyttäsi. Asia otetaan esiin ensi viikolla. Se selkenee ja päätyy positiiviseksi osaltasi

Kuin salama, koin kun tapasin tumman miehen. Työn merkeissä. Onko tunne molemmin puoleinen.621

4. Itku kurkussa Vierailija

Kiitos.

Hän kiinnostui sinusta ja haluaa nähdä sinut uudelleen. Varattu taitaa olla, mutta tutustumisen arvoinen mies.

5. Piirukka Vierailija

vastasin sinulle jo jonkin aikaa sitten, vastaus odottaa ylläpidon hyväksyntää. Tiedoksi, että osaat odottaa tätä vastausta :)

6. Kohtelias Vierailija

Kiitos. Eli tapaaminen työnmerkeissä on tulossa. Harmi kun varattu. Eli suhdetta ei tule.

7. Lomailija Vierailija

Voih, kateellisia ovat sinulle. Älä välitä! Ihastuksesi ei halua suurta asiaa tilanteesta. Anna lahja hänelle kahden kesken.

Pettikö nuorempi, isokokoinen mies minua? Emme ole enää yhdessä.

8. pihlajanoksa Vierailija

Ei mitään hätää hyvää tarkoit väärinkäsitys tämä ilkkuminen,tilanne rauhoittuu olet kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan.

ihmissuhteisiin ?

9. Itku kurkussa Vierailija

Kyllä ja ei. Haluja oli mutta jokin stoppi tuli. Harmitteli keskeytystä.

10. Itku kurkussa Vierailija

Taustoitatko hieman enemmän. En saa kiinni asiasta.

11. Rakkain Vierailija

Toki tilanne rauhoittuu. He eivät tarkoittaneet ilkkumistaan niin ilkeämieliseksi kuin miltä se tuntui. Heillä oli vain viattomasti hauskaa. Hän on aika neutraalin oloinen tilanteessa, liiallinen huomio vähän nolostuttaa. Onko tässä jotain miksi tämä tuntuu vähän liian tarkoitushakuiselta. ...varattu mies tms.

Mun mieselämästä vähän viestiä. Millaisen kanssa juttu etenee? Olen itse vapaa.

12. Lomailija Vierailija

Voitko tarkentaa?

13. Itku kurkussa Vierailija

Vähän vaikeelta vaikuttaa nämä yhteydenotot.
    Kaljun miekestä kaikki tarpeellinen on jo sanottu. Ei koe olevan enää mitään epäselvyyksiä välillänne.
    Nuorempi ei taas itsekkään tiedä missä menette, ollakko vsi eikö olla. Anna hänen nyt miettiä tilannetta, tapaatte ja silloin siirrytte taas asiassanne eteenpäin.

14. Itku kurkussa Vierailija

Kovin rauhalliselta vaikuttaa mieselämäsi. Esille ei nouse mitään vahvaa ehdokasta. Miesten kiinnostus ja sinun miesmakusi ei oikein kohtaa. Se joka kolahtaa ja astuu elämääsi, saat vielä odotella. Mutta hyvää kannattaa odotella.

15. pihlajanoksa Vierailija

Katso näkyykö mitä rakkausteemalla ja tai työasioissa paikka aukes ?

16. Itku kurkussa Vierailija

Onko juhlia tulossa? Sellainen ympäristö tässä taustalla. Siellä mukavanoloinen mies, viestittelyä jälkeenpäin.

Tähän paikkaan et taida tulla valituksi. Myöhemmin uusi paikka, siihen onni on myötä.

Suuri kesähoroskooppi 2017: Rakkaus, työ ja terveys

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri