Hae Anna.fi-sivustolta

Pari kolme vaihtoa

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä CashPoint, 13.02.2020.

1. CashPoint Vierailija

Kaksi "keikkaa" - maaliskuun loppu, huhtikuun alku. Toteutuvatko oikeasti?

Sinullekin joku pieni.

2. Berylli Vierailija

Innostavia mahdollisuuksia molemmat. Ajattelet näitä ikäänkuin ne voisivat johtaa johonkin jatkoonkin. Avoimella mielellä olet menossa. Toiseen liittyy ihailijan ominaisuudessa esiintyvä mies . Joku kateus tai mustasukkaisuus sotkee asioita.
    Se toinen voi osoittautua yllättävän tuottoisaksi mahdollisuudeksi, terävä hyvässä asemassa oleva mies suorastaan rakastuu sinuun - tai toisinpäin. Jatkoa seuraa, pian ympärilläsi pyörii enemmänkin vastaavia. Paljon saat yhteydenottoja. Joku masennusjakso siihen voi tulla, sitten rakkaus vie huomiosi kokonaan. Kaukomatka.

Minulle voisi katsella kevääseen. Yksi työ pitäisi tulla päätökseensä. Miten onnistuu aikataulu ? Entäs jatko ?

3. CashPoint Vierailija

Kiitos.

Hyvässä asemassa oleva mies katsoo Sinua hyväksyvästi - on kuin miettisi ehdottaa Sinulle jotain työhösi liittyvää. Yllätyt hänen ajatuksistaan.
    Aikataulu vähän venyy, mutta koen että jotenkin tässä itse pyydät työlle jatkoaikaa ja siitä tuo viipyminen.
    Jatko tulee, mutta työ kokee jotain uudistumista. Jatko ei ole pitkä - sanoisin noin puoli vuotta.

4. vierailija Vierailija

Näkisin, että nämä "keikat" olisivat toteutumassa. Muutosta parempaan ja mahdollisuus henkilökohtaiseen etenemiseen. Näkisin, että toinen näistä ei olisi aluksi toteutumassa, mutta yllättäen toteutuukin. Tämä toinen sitten vaikuttaa, että tässä mahdollisuuksia edetä pidemmällekin ja tilanne näyttää valoisalta.

Miten minun ja vaalean naisen näyttäytyvät sinulle? Odottaako yhteydenottoa vai onko tulossa hänen puoleltaan yhteydenotto pian? Tapaaminen?

5. CashPoint Vierailija

Kiitos.

Hän tuntuu ajattelevan, että jonain päivänä otat yhteytt. Tämä ei ole suoraa odottamista, mutta ajattelee, että kun aika on kypsä, niin siten se sitten menee. Itse ei mieti yhteyden ottamista - tuntuu, kuin luulisi, että jännität tai "pelkäät". Aikaa kai tässä pieni hetki vielä kuluu. Näkisin, että sinä ehdotat tapaamista, mutta jotain tosi nopeaa siinä tilanteessa tai käänteessä on.

Anteeksi, että vastaamiseni venyi, mutta ehdin tuossa välissä mennä nukkumaan.

6. Berylli Vierailija

Pitää paikkansa, olen hakenut ja saanutkin lisäaikaa työlle. Kiitos !

7. vierailija Vierailija

Koen kummankin keikan toteutuvan
    ja oikein hyvinkin sujuvan kohdaltasi,
    vaikka nyt tuntuisikin hiukkasen epävarmalta.
    Jälkimmäinen niistä poikii jatkumoa
    enemmänkin. Reippaasti eteenpäin
    sinä pääset ja olet taitava ihminen.

Näin tiistaina pikaisesti ostoksilla tutun tatuoidun (käsivarret) liehuvalettisen,
    vanhemman miehen, joka usein kiroilee. Syksyllä jäimme pois eräästä ryhmästä. Hän oli nyt iloinen.
    Millaisena minua pitää? Onko jotakin yhteistä? Haluaisiko hän jutella vielä?

8. CashPoint Vierailija

Kiitos.

Hän oli aidosti iloinen kohdatessaan Sinut. Aika tuossa ryhmässä oli hänelle tärkeää aikaa ja siksi kokee sinutkin tärkeänä. Hieman hän taitaa ajatella, että ikäeronne hieman "haittaa". Nyt hänellä on omassa elämässä jokin suunniteltava asia, joka vie kaiken energian. Tällä hetkellä ei jaksa pureutua pidempään ystävyyteen.

9. Rebell yell Vierailija

10. CashPoint Vierailija

Sopiihan se.

11. vierailija Vierailija

Eka "keikka" vaatii keskustelua. Toinen sujuu mutkitta.

Yhteys tummaan nuorempaan mieheen. Mitä ajatteli yhteydenotostani? Loppuiko viestittely näihin typistettyihin?

12. vierailija Vierailija

Eka keikka tässä tarvitaan tietoa taitoa rutkasti, tiukka linja helpolla et pääse.
    Toinen keikka iso talo uit kuin kala vedessä
    miks kysyt oikeasti ? nostin siihen näkyy myös se että peruuntuu tähän liittyy kaksi naista ja nuorekas mies ketä lienee

Milloin reissuun pääsis se ei ole itsestään selvyys ketä mukana ?
    Jos ei reissuun mitä sen tilalle ?

13. Rebell yell Vierailija

Tässä on kaksi miestä asiaan liittyvänä, asioita onnenjantamoisina jotka ilmaantuvat yllättäen ja joihin kannattaa tarttua heti.
    Toimintaa ja hyvää onnea. Näitten perusteella sanoisin että toteutuu.

Useamman vuoden tuntemani mies, ei ole aiemmin sykähdyttänyt mutta nyt minulla sydämet sinkoilee silmistä.. . Onkohan yksipuolista tämä?

14. CashPoint Vierailija

Kiitos,

No tuota... Miehellä olisi tunteita, mutta miksi pelkää niin opaljon niiden ilmaisemista.? Hetken aikaa joudut katsomaan, kun hän "huoltaa" itseään. Eli vähän kuluu aikaa vielä, mutta sitten lähettää SInulle viestin - itse asiassa useammankin.

15. CashPoint Vierailija

Kiitos. Harmi, jos peruuntuu.

Toukokuulla on matka mahdollinen - tämä on jotenkin oma toiveesi ja valintasi. Yksi, joka lupaili lähteä, ei lähdekään - tiedät, että sekin on vain hyväksi. Sitten on vain, että matkaan voisi rahallisesti hieman varautua - rahaa menee piirun verran enemmän kuin aluksi arvioit.

16. CashPoint Vierailija

Kiitos.

Ei oikein ole viestittelijätyyppiä. Hetken kun on jupittanut omassa mielessään, jatkaa kyllä viestittelyä toivomaasi suuntaan.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri