Pari kysymystä soda streamista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jutta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jutta

Vieras
Kun saatiin miehen kanssa toi vehje ja ollaan nyt muutaman kerran koitettu tehä sillä, niin minusta ne on kovin väljähtyneen makusia noi juomat. Meillä on light cola ja zero cola, muita ei ole ollut missään kaupoissa (kaikki loppunut)

mutta montako kertaa sitä pitää turautella et tulee muuta kun laimeeta litkua. sodana se kyl maistuu ihan ok, mut kun sekottaa sen uutteen, niin ei :x

Alkuperäinen kirjoittaja jutta:
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
mä "turautan" yleensä 4 kertaa sillälailla että kunnolla pörähtää.

aijaa, me ollaan joku 6-7 kertaa ja laimeeta litkua, sama kun olis viikon ajelehtinu kokis autossa, saman makusta :x

hapotattehan ensin veden ja sitte varovasti kallistellen lisäätte sen maun siihen?

Mä en ikinä laita noita SodaStreamin "virallisia" litkuja sinne sekaan - mä käytän ihan kaupan mehutiivisteitä. Tulee hyvää niinkin, tai joskus laitan puolet tuoremehua tai appelsiinimehua ja puolet soodavettä.

Onko ne "viralliset" tiivisteet mistään kotoisin? Taitaa olla aika hintavia..?

Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
Alkuperäinen kirjoittaja jutta:
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
mä "turautan" yleensä 4 kertaa sillälailla että kunnolla pörähtää.

aijaa, me ollaan joku 6-7 kertaa ja laimeeta litkua, sama kun olis viikon ajelehtinu kokis autossa, saman makusta :x

hapotattehan ensin veden ja sitte varovasti kallistellen lisäätte sen maun siihen?

juu. sellasta kirpsakkaa se on se vesi kun lisään uutteen, mutta laimeeks menee kun sit maistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hox:
Mä en ikinä laita noita SodaStreamin "virallisia" litkuja sinne sekaan - mä käytän ihan kaupan mehutiivisteitä. Tulee hyvää niinkin, tai joskus laitan puolet tuoremehua tai appelsiinimehua ja puolet soodavettä.

Onko ne "viralliset" tiivisteet mistään kotoisin? Taitaa olla aika hintavia..?

paljonko sä laitat litraan tiivistettä?

6-8e maksaa uutteet.

No meiän SodaStream on varmaan 20 vuotta vanha, joten pullot ei ole näitä uusia isoja muovipulloja, vaan about 3 desin vetoisia lasipulloja. Siihen määrään vettä lorautan sitä tiivistettä ihan miun maun mukkaan, eli mikä nyt maistuu hyvältä - varmaan sama kun mitä laittaisin ihan muutenkin mehua tehdessäni. En kovin paljoa käytä sitä tiivistettä kuitenkaan.

jos ohjeen mukaan laittaa tulee liika tujua.Töräytetään kolme tai neljä kertaa.Kaupan mehuista tai omista saa parhaat juomat.Tietty makuasia.

Yhteistyössä