Pari sanaa isokyrpäisten ylistäjille ja löysille pilluille - mitä?

  • Viestiketjun aloittaja Ventovieras
  • Ensimmäinen viesti
Nylkynen
Tääl kans 13cm kovaa kyrpää. En tiedä johtuuko tosiaan mun hepin kauheesta koosta vai mistä, mutta mulla on jo pari tapausta n. 40v naisista, jotka sai elämänsä ensimmäiset orkut mun kanssa niin, että olivat alla. Toinen sai kolme kertaa.

Vai olisko sittenkin jostain muusta kuin koosta kiinni..
 
Vastaisku?
Minulle on tullut sellainen mielikuva, että isojen penisten ylistykset ovat _usein_ vastaiskuja tälle palstalle niin tyypillisille naisia haukkuville viesteille ja ketjuille. Täällähän morkataan jatkuvasti naisten löysyyttä, lahnamaisuutta, rintojen kokoa - milloin mitäkin. Näistä monista haukkumisviesteistä ovat varmasti jotkut suivaantuneet sen verran, että ovat alkaneet tehtailla miehistä yhtä ilkeitä ja stereotypisia viestejä.
 
Äly hoi
Alkuperäinen kirjoittaja Ventovieras:
Taidatte naiset olla melkoisia jakorasioita jos pillunne ovat niin löysiä että täytyy täällä valittaa kalujen koosta.

Jos kalun koko on ongelma teille, ehkä voisitte lopettaa jokaiselle jakamisen tai pienentää vaginaa tai lopettakaa se saappaan survominen?

Te kun keskustelitte, vitsillä tietenkin, että ensitreffeillä täytyisi kalun koko mitata. No minä ainakin haluaisin kokeilla onko tämä tyttönen ollut jakorasiana vai ei.
Miten ihmeessä se "jakorasiana" oleminen löysyttää pillua? Että jos on 100 kertaa yhdynnässä yhden miehen kanssa niin löystymistä ei tapahdu, mutta jos on yksi kertaa sadan miehen kanssa niin voi kummaa, kylläpäs löystyy? On se kummallinen tuo pillu, kun ymmärtää rankaista naista löystymisellä vasta silloin, kun yhdynnät tapahtuvat eri miesten kanssa...

Sitäpaitsi jos olisit lukenut tarkemmin, olisit huomannut, että vähintääkin 75% peniksen-koko-keskusteluista on miesten kirjoittamia. On ihan teidän miesten omaa mielikuvituksen tuotetta, että kaikille naisille pitäisi olla jokin 20 senttinen hirmu.
 
Ventovieras
Alkuperäinen kirjoittaja Äly hoi:
Miten ihmeessä se "jakorasiana" oleminen löysyttää pillua? Että jos on 100 kertaa yhdynnässä yhden miehen kanssa niin löystymistä ei tapahdu, mutta jos on yksi kertaa sadan miehen kanssa niin voi kummaa, kylläpäs löystyy? On se kummallinen tuo pillu, kun ymmärtää rankaista naista löystymisellä vasta silloin, kun yhdynnät tapahtuvat eri miesten kanssa...
Kiitokset selvennyksestäsi. Pystyn elämään nyt kun tiedän ettei jakorasiana oleminen sitä pillua pysty millään tavalla löysentämään. Puhutaan, että isomunaista halutaan jotta pillu venyää, se tuntuu ihanalta, mutta olen ollut täysin väärässä. Pahoitteluni asiasta. Kiitokset vastauksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Äly hoi:
Sitäpaitsi jos olisit lukenut tarkemmin, olisit huomannut, että vähintääkin 75% peniksen-koko-keskusteluista on miesten kirjoittamia. On ihan teidän miesten omaa mielikuvituksen tuotetta, että kaikille naisille pitäisi olla jokin 20 senttinen hirmu.
Minun mieleni syövereihin iskeytyivät vain ja ainoastaan ne naisten kommentit. Vai lähettääkö miehet viestejä kuten: "minä haluan ison kalun sisääni joka menee
pohjaan asti, tunteekin että saa jotain.." Vai olenko täysin väärässä paikassa?

Jos tähän vielä sanoisi jotain mukavaa kun taas alkaa raivo purkautumaan: Nainen, minkäkokoinen se dildo siellä kaapissa on? Onko se sellainen unelma 25cm pitkä ja 6cm leveä? Mitä tapahtuu kun se oikea onkin 14,2cm pitkä ja 3,5cm leveä? Pillunne ovat tottuneet venymään hirmulukemiin, mutta voi kun se oikea ei tee samaa? Mitä miehet tekevät? Ostavat tekopillun jonne juuri ja juuri liukuu pikkurilli sisään? En ole vielä kuullut tästä pienestä miesten ihannoimasta tekopillusta, sellainen varmaan täytyy itse väsätä. Mutta entä jos sen teen tulenko haukkumaan naisten pillujen kokoa entistä raivokkaammin? Olen tottunut siihen tiukkaan tekopilluuni, mutta voi kun nämä oikeat eivät ole yhtä tiukkoja? Mitä olenkaan tehnyt? Eikun kuka on tehnyt? Mitä?



 
amanra
Alkuperäinen kirjoittaja Ventovieras:
Aivan, miehet eivät ymmärrä laisinkaan miten naisia tyydytetään, mutta naiset kyllä tietävät miten miestä tyydytetään. Tämähän on päivänselvää. Miehet eivät osaa, naiset osaavat. Voi harmi kun kuulun tähän huonompaan puoliskoon. Emme osaa mitään ja siihen päälle vielä pieni kalu, taitaa olla itsemurhan paikka kun en voi mitenkään pärjätä täällä suuressa Naisten vaatimassa maailmassa.

Osaako nainen tyydyttää miehen niin hyvin kuin jokainen nainen täällä vaikuttaisi osaavan? Mistä moinen päätelmä? Sama päätelmä kuin se, että mies ei saanut teitä tyydytettyä samalla tavalla kuin te tyydytitte hänet? Kävitte miehen vartalossa tuntemassa kuinka teidän naisvartalo tyydytti? Siis naitte itseänne toisen vartalossa? Onko olemassa linkkikaapelia moiseen yhteyteen? Minäkin haluan olla naisen vartalossa tuntemassa kun miesvartaloni tyydyttää minua. Ei kun siitä jäisi vaan kammo kun ei miesvartalo osaa naista tyydyttää. Pieni kalukin vielä pyh, normaali pillu tietenkin.

Tottakai! Siis ilman muuta Sinä tiedät kumppanisi mieltymykset. Se on todella helppoa. Miehet eivät vain tiedä sinun mieltymyksiäsi. He ovat niin sokeita ja tyhmiä. Nainen > Mies. Miksiköhän itselläni on ollut vaikeuksia laukeamisessa naisten kanssa? He osaavat ja tietävät kaiken, mutta silti en pysty laukeamaan yhtä helposti kuin naiset täällä väittävät osaavansa. Anatomia? Miehen anatomia? Sellainenkin on olemassa? Missä älkää naurattako? Ei on se ihan totta? Olen monesti jäänyt laukeamatta. Mitä? Nainen ei osannut hommaansa? Tietenkin osasi, minä en osannut.
No en kyllä ihan noin kärjistänyt kuin väität. Mutta kyllä naiset pärjäävät paremmin esimerkiksi tutkimuksissa, joissa on selvitetty kuinka hyvin ihmiset osaavat lukea kasvokuvista henkilön tunnetilaa. Naiset ovat siinä miehiä parempia noin keskimäärin. Naiset tunnistavat tunnetilan tarkemmin, kun taas miehet saattavat erehtyä luulemaan jopa naisen pelkoa tai inhoa seksuaalisen halun osoittamiseksi. Väittäisin, että monet naiset ovat vain parempia huomaamaan toisesta, jos joku vaivaa jne. Kyllä jotkut miehetkin empatian hallitsevat, mutta lukuisten tutkimustenkin perusteella naiset on siinä parempia.

Miehetkin voivat keskittyä ja opetella huomaamaan vivahteita elekielessä ja ilmeissä. Kyllä sen ihmisestä näkee mistä se tykkää jos vain herkistyy havainnoimaan.

Näen kyllä, kun mies nauttii. Osaan koskettaa omaa miestäni siten, että hän pitää kosketuksesta. Suhteen alussa en osannut, mutta opettelin. Exäni tykkäsi hyvin erilaisista otteista, joten nykyisen kanssa "jouduin" opettelemaan ihan erilaiset seksitavat. En väitä, että osaisin tyydyttää jokaikisen miehen enkä sitä haluakaan. Ei se ole niinkään teknisestä taidosta vaan kuuntelukyvystä, empatiasta ja samastumisen osaamisesta kiinni. Jos se olisi teknistä taitoa, sama temppuhan toimisi joka ikisellä kerralla...
 
amanra
Alkuperäinen kirjoittaja Ventovieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Äly hoi:
Miten ihmeessä se "jakorasiana" oleminen löysyttää pillua? Että jos on 100 kertaa yhdynnässä yhden miehen kanssa niin löystymistä ei tapahdu, mutta jos on yksi kertaa sadan miehen kanssa niin voi kummaa, kylläpäs löystyy? On se kummallinen tuo pillu, kun ymmärtää rankaista naista löystymisellä vasta silloin, kun yhdynnät tapahtuvat eri miesten kanssa...
Kiitokset selvennyksestäsi. Pystyn elämään nyt kun tiedän ettei jakorasiana oleminen sitä pillua pysty millään tavalla löysentämään. Puhutaan, että isomunaista halutaan jotta pillu venyää, se tuntuu ihanalta, mutta olen ollut täysin väärässä. Pahoitteluni asiasta. Kiitokset vastauksesta.

Venyttävä tunne tuntuu hyvältä, mutta ei se tarkoita, että pillu siinä löystyisi kun sitä venytetään. Vaginan seinämät on lihaksikkaat. Se on vähän kuin kuminauhaa venyttäisi, venyttää voi hyvin paljon ennen kuin tulee repeämä (esim. synnytyksessä voi tulla), mutta nauha palautuu entiselleen saman tien jos sitä ei ole ihan äärimmilleen venytetty. Synnytys on äärimmäinen venytys. Siitä palautuminen kestää, mutta kyllä palautuminen tapahtuu, jos lihaksiaan huoltaa. Löystyykö sun persereikä, kun väännät sen jöötin joka aamu?
 
Ventovieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vastaisku?:
Minulle on tullut sellainen mielikuva, että isojen penisten ylistykset ovat _usein_ vastaiskuja tälle palstalle niin tyypillisille naisia haukkuville viesteille ja ketjuille. Täällähän morkataan jatkuvasti naisten löysyyttä, lahnamaisuutta, rintojen kokoa - milloin mitäkin. Näistä monista haukkumisviesteistä ovat varmasti jotkut suivaantuneet sen verran, että ovat alkaneet tehtailla miehistä yhtä ilkeitä ja stereotypisia viestejä.
Tämän palstan kehitin juuri tuolla ajatuksella. Taidan olla todella ilkeä mies.

 
amanra
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Mutta ensimmäinen kerta oli tämä, kun sain lukea mitä asioita pitää seurata, jotta pystyy tulkitsemaan mistä nainen tykkää.

Itse, kun olen aina yrittänyt kysyä, saamatta vastausta.
Kysyminen on siitä hankalaa, että on aika vaikea sanallisesti kertoa mistä tykkää tunnetasolla tai fyysisellä tasolla, ei sille välttämättä ole sanoja. Ei sitä vain osaa pukea sanoiksi. Eikä sitä välttämättä edes pysty analysoimaan siten, että sen voisi muodostaa sanoiksi. Ja jos mies vaikka nuolee, se voi tuntua pahimmillaan siltä kuin olis gynellä ja parhaimmillaan se on tajunnanräjäyttävää. Yleensä se toimii, jos mies on itse mukana ja tekee mikä sitä itseään kiihottaa. Kun toinen on kiihottunut, se tarttuu. Tietty jos mieltymykset ei osu yhtään yksiin, se ei toimi. Ja on tosi vaikeaa kuvailla sanoin millä tavalla nuoleminen tuntuu hyvälle, kun ei sitä edes täysin hahmota mitä se mies siellä puuhaa. Varsinkin kun se tuntuu tosi hyvälle, ei pysty edes analysoimaan että mikä siinä tuntui hyvälle. Silloin on parempi jos mies pystyy havainnoimaan itse ja korjaamaan toimintaansa naisen keholta saamansa palautteen perusteella. Jos nainen on kuin eloton lahna, ei se kovin hyvälle voi tuntua. Ja sama pätee ihan varmasti mieheenkin :)
 
Ventovieras
Alkuperäinen kirjoittaja amanra:
No en kyllä ihan noin kärjistänyt kuin väität. Mutta kyllä naiset pärjäävät paremmin esimerkiksi tutkimuksissa, joissa on selvitetty kuinka hyvin ihmiset osaavat lukea kasvokuvista henkilön tunnetilaa. Naiset ovat siinä miehiä parempia noin keskimäärin. Naiset tunnistavat tunnetilan tarkemmin, kun taas miehet saattavat erehtyä luulemaan jopa naisen pelkoa tai inhoa seksuaalisen halun osoittamiseksi. Väittäisin, että monet naiset ovat vain parempia huomaamaan toisesta, jos joku vaivaa jne. Kyllä jotkut miehetkin empatian hallitsevat, mutta lukuisten tutkimustenkin perusteella naiset on siinä parempia.
Alkuperäinen kirjoittaja amanra:
Miehetkin voivat keskittyä ja opetella huomaamaan vivahteita elekielessä ja ilmeissä. Kyllä sen ihmisestä näkee mistä se tykkää jos vain herkistyy havainnoimaan.
Kiitoksia selvennyksestä. Uskon sinua. Mies ja Nainen ei ole sama asia, joten ilman muuta eroavaisuuksia löytyy ja testien avulla ne on selvitetty. Kuten nainen pystyy keskittymään moneen asiaan samanaikaisesti huomattavasti paremmin kuin mies. Ei pidä aina paikkaansa, mutta on fakta.

Alkuperäinen kirjoittaja amanra:
Näen kyllä, kun mies nauttii. Osaan koskettaa omaa miestäni siten, että hän pitää kosketuksesta. Suhteen alussa en osannut, mutta opettelin. Exäni tykkäsi hyvin erilaisista otteista, joten nykyisen kanssa "jouduin" opettelemaan ihan erilaiset seksitavat. En väitä, että osaisin tyydyttää jokaikisen miehen enkä sitä haluakaan. Ei se ole niinkään teknisestä taidosta vaan kuuntelukyvystä, empatiasta ja samastumisen osaamisesta kiinni. Jos se olisi teknistä taitoa, sama temppuhan toimisi joka ikisellä kerralla...
Minäkin näen kun nainen nauttii. Ei ole koskaan ollut tunnetta, että en osaisi kosketella naista. En tarkoita mitään täydellistä robottia, mutta nautinnollisella tasolla ei ole pettymyksiä tapahtunut. En tiedä kaikista naisista.

 
Ventovieras
Alkuperäinen kirjoittaja amanra:
Venyttävä tunne tuntuu hyvältä, mutta ei se tarkoita, että pillu siinä löystyisi kun sitä venytetään. Vaginan seinämät on lihaksikkaat. Se on vähän kuin kuminauhaa venyttäisi, venyttää voi hyvin paljon ennen kuin tulee repeämä (esim. synnytyksessä voi tulla), mutta nauha palautuu entiselleen saman tien jos sitä ei ole ihan äärimmilleen venytetty. Synnytys on äärimmäinen venytys. Siitä palautuminen kestää, mutta kyllä palautuminen tapahtuu, jos lihaksiaan huoltaa. Löystyykö sun persereikä, kun väännät sen jöötin joka aamu?
Nyt kun asia tuli puheeksi, en usko että persereikäni on löystynyt. En ole kylläkään käyttänyt dildoa. Jos käyttäisin 25cm pitkää ja 6cm leveää dildoa, luulen että persereikäni alkaisi ajanmyötä löystymään.

 
Äly hoi
Alkuperäinen kirjoittaja Ventovieras:
Jos tähän vielä sanoisi jotain mukavaa kun taas alkaa raivo purkautumaan: Nainen, minkäkokoinen se dildo siellä kaapissa on? Onko se sellainen unelma 25cm pitkä ja 6cm leveä? Mitä tapahtuu kun se oikea onkin 14,2cm pitkä ja 3,5cm leveä? Pillunne ovat tottuneet venymään hirmulukemiin, mutta voi kun se oikea ei tee samaa?
Mun dildo on noin 15cm * 3cm, ja tuntuu liian isolta. Dildo kun on kovaa muovia (jellyä), eikä se jousta niinkuin oikea penis. Olisin siis 14,2cm pitkään ja 3,5cm paksuun oikein tyytyväinen.

Ymmärräthän sinä, että nuo jättikalujen ihannoijat ovat samalla lailla harvinainen marginaaliryhmä kuin miehissä jättitissien fanit? Mulla on AA-kupit enkä silti juokse itkemässä, kuinka miehet vaatii hirveitä tissejä ja kuinka se on niiiin epärealistista.
 
Ventovieras
Alkuperäinen kirjoittaja Äly hoi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ventovieras:
Jos tähän vielä sanoisi jotain mukavaa kun taas alkaa raivo purkautumaan: Nainen, minkäkokoinen se dildo siellä kaapissa on? Onko se sellainen unelma 25cm pitkä ja 6cm leveä? Mitä tapahtuu kun se oikea onkin 14,2cm pitkä ja 3,5cm leveä? Pillunne ovat tottuneet venymään hirmulukemiin, mutta voi kun se oikea ei tee samaa?
Mun dildo on noin 15cm * 3cm, ja tuntuu liian isolta. Dildo kun on kovaa muovia (jellyä), eikä se jousta niinkuin oikea penis. Olisin siis 14,2cm pitkään ja 3,5cm paksuun oikein tyytyväinen.
Tässä tapauksessa syytökseni eivät kohdistu sinuun. Voit hyvällä omallatunnolla jatkaa elämääsi. Minä en ole täällä itkemässä itseni vuoksi. Minua ei ole loukattu. Mutta miehiä yleisesti loukataan. Vihaan kun haukutaan, mutta kun haukutaan, haukutaan takaisin. Yritän tuoda esille. että aina on kaksi osapuolta. Se ei mene niin että minä olen täydellinen ja kumppani on se epätäydellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Äly hoi:
Ymmärräthän sinä, että nuo jättikalujen ihannoijat ovat samalla lailla harvinainen marginaaliryhmä kuin miehissä jättitissien fanit? Mulla on AA-kupit enkä silti juokse itkemässä, kuinka miehet vaatii hirveitä tissejä ja kuinka se on niiiin epärealistista.
Alan pikkuhiljaa tosiaan ymmärtämään. Taidan olla hidas päästäni. Vähemmistö on isompi vai miten se meni? Ja jättitissit eivät kuulu minun taikalamppuni toivelistaan.



 
Xy1
Alkuperäinen kirjoittaja Ventovieras:
. En ole kylläkään käyttänyt dildoa. Jos käyttäisin 25cm pitkää ja 6cm leveää dildoa
Mistä ihmeestä vetäsit nuo luvut. Tokkopa edes 1 promille naisista haluaisi käyttää noin suurta dildoa. Noin isoja ei edes ole montaa myynnissä. Suurin osa isoista on 18-20cm x 4,5cm. Ostin vaimolleni kohtuu kimmoisan silikonisen 22cm ja n. 6cm (ymp. 16cm) dildon. Se on täysin hyödytön, koska ei mahdu hänelle sisään. Kokemuksesta tiedän, ettei tuo pituudeltaan olisi muutenkaan mahtunut kokonaan, mutta ajattelin, jos tuosta paksuudesta olisi ollut jotain hyötyä leikeissä. Vaan eipä ollut.

 
Ventovieras
Taisin vetäistä luvut summanmutikassa omasta päästäni. Vai vetäisinkö? Mikähän minun valintaani on vaikuttanut? Olenko lukenut foorumeita kalujen koosta? Mitähän ne suurimmat luvut ovat olleet? Onko mieleni kenties vääristynyt? 25cm onko se todellista vai epätodellista? Minä en tiedä mitä se on voisitteko auttaa minua?

Kysytään alitajunnalta.

Alitajunta mitä mieltä olette?
Hmm... löydän pätkiä joissa tosiaan mainitaan tuo maaginen 25cm raja ja 6cm leveys. Taitavat olla niitä suurimpia kapineita mitä on sinun nähtesi mainittu. Varmaa tietoahan minä, siis alitajunta ei ole, se on niin sanotusti luultavaa tietoa, mutta vastausta etsiessä tämä varmaan auttaa jonkin verran.

Siinä on vastaus Xy1, vai oliko se vastaus? Vai esitinkö kysymyksen?
 
amanra
Jos mäkin alan oikein tarkkaan muistelemaan miten suurista tisseistä joku yksittäinen fetisti/provoilija on täällä ilmoittanut suosineensa, niin ei sillä varmaan mitään tekemistä ole todellisuuden kanssa. En ikimaailmassa haluaisi noin suurta munaa/dildoa. Exä hommas mulle joskus ison dildon ja käyttämättähän se jäi. Naisen emättimeen ei varmaan paljon yli 15cm uppoa pituutta, vaikka yrittäisi. Se loppu jää ulkopuolelle, tai jos sulloo, se sattuu. Paksuus taas on ok tiettyyn rajaan saakka. Jotta voi paksusta nauttia pitää olla riittävän kiihottunut ja litimärkä. Harvoin sitä dildon kanssa kahdestaan peuhatessa niin kovasti kiihottuu (ja emätinhän siis laajenee kun nainen kiihottuu ja palautuu taas pienemmäksi kun kiihottuneisuus laantuu), joten iso dildo ei tosiaan ole kiva. Ja dildojen pintamateriaalikaan ei ole niin mukavaa kuin aidoissa on.

Itellä oli kokemus, että paksun kanssa tulen helpommin kuin ohuemman, mutta en kyllä kaipaa paksua yhtään, nykyisellä on oikein hyvä. Ei sillä koolla oikeesti ole "suurta" :D merkitystä ;) Ei sun kannata ottaa siitä paineita.
 
G master
Kyllä se pillu venyy käytössä. Muijalla oli tiukka kun alettiin seurusteleen 19v. Nyt 30v sitä panneena, ei ole sama vekotin. Ei nyt ihan tunnu siltä että heiluttelis ranskanleipää porttikongissa, mutta sinne päin. Kolme lasta meillä on, mutten usko synnytyksen pillua löystyttävän.
 
Ventovieras
Alkuperäinen kirjoittaja amanra:
Jos mäkin alan oikein tarkkaan muistelemaan miten suurista tisseistä joku yksittäinen fetisti/provoilija on täällä ilmoittanut suosineensa, niin ei sillä varmaan mitään tekemistä ole todellisuuden kanssa. En ikimaailmassa haluaisi noin suurta munaa/dildoa. Exä hommas mulle joskus ison dildon ja käyttämättähän se jäi. Naisen emättimeen ei varmaan paljon yli 15cm uppoa pituutta, vaikka yrittäisi. Se loppu jää ulkopuolelle, tai jos sulloo, se sattuu. Paksuus taas on ok tiettyyn rajaan saakka. Jotta voi paksusta nauttia pitää olla riittävän kiihottunut ja litimärkä. Harvoin sitä dildon kanssa kahdestaan peuhatessa niin kovasti kiihottuu (ja emätinhän siis laajenee kun nainen kiihottuu ja palautuu taas pienemmäksi kun kiihottuneisuus laantuu), joten iso dildo ei tosiaan ole kiva. Ja dildojen pintamateriaalikaan ei ole niin mukavaa kuin aidoissa on.
Kiitoksia, on hyvä tietää minkälaiselta se tuntuu. Itse kun en ainakaan vielä haluaisi sitä itseeni koittaa. Pidän itseäni vielä heterona liikaa siinä mielessä. Pintamateriaali on varmasti jotain mitä ei pysty korvaamaan, ei edes koolla (huomatkaa, nyt minulla on pilke silmäkulmassa). Eli silloin tarkoitan asiaa enemmän vitsillä. Onko aiheena vitsi? Eihän se ole, mutta huumoria voi olla totisessakin asiassa.

Alkuperäinen kirjoittaja amanra:
Itellä oli kokemus, että paksun kanssa tulen helpommin kuin ohuemman, mutta en kyllä kaipaa paksua yhtään, nykyisellä on oikein hyvä. Ei sillä koolla oikeesti ole "suurta" :D merkitystä ;) Ei sun kannata ottaa siitä paineita.
Paineita olen kyllä saanut purettua. Kiitokset siitäkin. Puuttui vain se oikea venttiili, mutta tästä keskustelusta sain kyhättyä oman venttiilini. En edelleenkään tarkoita, että olin käymässä täällä omaa henkilökohtaista sotaani. Vai tarkoitinko? Olinko tosiaan sotimassa henkeen ja vereen? Enemmänkin ajattelin yleisenä ongelmana kaikille. "Kaikki" taitaa kyllä olla se vähemmistö joka aukoo suutansa ja valittaa ihmeellistä. Minä? Vähemmistö on suuremmisto. Mitä?

Koolla ei ole suurta merkitystä. Mietin hetken tuota lausahdusta... venttiili toimii. Mikä?

 
nienke
Iso penis on kiihottava ja hurmaava, _visuaalisesti_. Exallani oli aivan valtava kalu, ja alapaani oli usein haavaumilla ja kipeana hanen jaljiltaan. Myos jannitin sita milloin se osuu liian syvalle pohjaan. Se tuntui hyvalta juuri silloin, kun mies malttoi (harvoin) liikutella sita oikein ja varovaisesti ja itse olin todella kiihottunut, mutta silti aloin pelata ja ahdistua siita ja helpotus oli suuri kun seuraavalla miehella oli normaalinkokoinen penis. Pidin siita paljon enemman, koska se ei ollut samanlainen brutaali tappokone:)

Kuitenkin uskon, etta jos exani olisi ollut hellempi ja parempi rakastaja, olisi siita isostakin nauttinut enemman. Eli kylla, se mies ratkaisee vahintaan yhta paljon kuin itse kalu.

Ja ne seksikaupan isot dildot ovat myos pelottavan isoja, suurin osa niista repisi minut hajalle jos niita alkaisin itseeni tyontelemaan! Seksileluina preferoinkin vain klitoriksen kiihottimia. En osaa leikkia irtonaisen munan kanssa, kylla se mies on kokonaisuudessaan se pointti, ei vain osaset.
 
Ventovieras
Alkuperäinen kirjoittaja nienke:
Iso penis on kiihottava ja hurmaava, _visuaalisesti_. Exallani oli aivan valtava kalu, ja alapaani oli usein haavaumilla ja kipeana hanen jaljiltaan. Myos jannitin sita milloin se osuu liian syvalle pohjaan. Se tuntui hyvalta juuri silloin, kun mies malttoi (harvoin) liikutella sita oikein ja varovaisesti ja itse olin todella kiihottunut, mutta silti aloin pelata ja ahdistua siita ja helpotus oli suuri kun seuraavalla miehella oli normaalinkokoinen penis. Pidin siita paljon enemman, koska se ei ollut samanlainen brutaali tappokone:)
Asia on helposti ymmärrettävissä. Jonkinlaisessa suhteessa isoihin naisten rintoihin, pystyssä kovine nänneineen näin esimerkkinä heteromiehille. Edelleen 1+1 ei ole 3, mutta minähän ujutinkin "jonkinlaisen" sinne väliin. Mitä sitä ujutellaan? Likaiset mielessä?

Alkuperäinen kirjoittaja nienke:
Kuitenkin uskon, etta jos exani olisi ollut hellempi ja parempi rakastaja, olisi siita isostakin nauttinut enemman. Eli kylla, se mies ratkaisee vahintaan yhta paljon kuin itse kalu.
Elikkä tästä voisi kehitellä sellaisen kaavakkeen: Mies kerrottuna kalulla = Orgasmin mahdollisuusprosentti. Niin siitä vielä täytyy miinustaa naisen orgasmin herkkyys.
Mies x Kalu - Naisen herkkyys = Orgasmin mahdollisuusprosentti. Ja vielä päälle mahdollisuus heikkenee jos on löystynyt? Siis mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja nienke:
Ja ne seksikaupan isot dildot ovat myos pelottavan isoja, suurin osa niista repisi minut hajalle jos niita alkaisin itseeni tyontelemaan! Seksileluina preferoinkin vain klitoriksen kiihottimia. En osaa leikkia irtonaisen munan kanssa, kylla se mies on kokonaisuudessaan se pointti, ei vain osaset.
Pystyn kuvittelemaan tilanteen. Aivan samasta syystä en ole vielä alkanut työntelemään dildoa omaan persereikääni.
 
Sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja amanra:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Mutta ensimmäinen kerta oli tämä, kun sain lukea mitä asioita pitää seurata, jotta pystyy tulkitsemaan mistä nainen tykkää.

Itse, kun olen aina yrittänyt kysyä, saamatta vastausta.
Kysyminen on siitä hankalaa, että on aika vaikea sanallisesti kertoa mistä tykkää tunnetasolla tai fyysisellä tasolla, ei sille välttämättä ole sanoja. Ei sitä vain osaa pukea sanoiksi. Eikä sitä välttämättä edes pysty analysoimaan siten, että sen voisi muodostaa sanoiksi. Ja jos mies vaikka nuolee, se voi tuntua pahimmillaan siltä kuin olis gynellä ja parhaimmillaan se on tajunnanräjäyttävää. Yleensä se toimii, jos mies on itse mukana ja tekee mikä sitä itseään kiihottaa. Kun toinen on kiihottunut, se tarttuu. Tietty jos mieltymykset ei osu yhtään yksiin, se ei toimi. Ja on tosi vaikeaa kuvailla sanoin millä tavalla nuoleminen tuntuu hyvälle, kun ei sitä edes täysin hahmota mitä se mies siellä puuhaa. Varsinkin kun se tuntuu tosi hyvälle, ei pysty edes analysoimaan että mikä siinä tuntui hyvälle. Silloin on parempi jos mies pystyy havainnoimaan itse ja korjaamaan toimintaansa naisen keholta saamansa palautteen perusteella. Jos nainen on kuin eloton lahna, ei se kovin hyvälle voi tuntua. Ja sama pätee ihan varmasti mieheenkin :)
Ei sitä tarvitsekaan välttämättä kertoa miltä tuntuu, jos ei halua. Se riittäisi minulle, kun hän kertoisi milloin tuntuu hyvälle. Yhdellä sanalla pärjäisi, nyt. Itse kyllä tietäisin mitä juuri silloin tein. Saman asian tietysti ajaisi ne ääntelyt ja voihkimiset. Ei ole niitäkään kuulunut.

Eikä se ole siitäkään kiinni ettenkö olisi ehdottanut.

 
Pelästynyt
Yhdellä tapailemallani miehellä oli suuri penis, tämä kävi ilmi kun olimme hänen luonaan ja vehtasimme hiukan ja hän otti housut pois siinä sitten, kun luuli että edetään seksiin. En ollut muutenkaan ajatellut edetä seksiin asti ja sitten kun näin sen hirveän ison peniksen, oli päivänselvää etten edennyt minnekään. Olin aika pelästynyt, mitenkään en voinut kuvitella että kyseinen elin menisi minuun. Näky ei kiihottanut vaan lähinnä veti sanattomaksi.
Liian isot pelottavat, en halua tulla runnelluksi.
 

Yhteistyössä