Pari sanaa isokyrpäisten ylistäjille ja löysille pilluille - mitä?

  • Viestiketjun aloittaja Ventovieras
  • Ensimmäinen viesti
Rekku,
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Kyllä minun käsityksen mukaan reikä on aina kiinni, kun yhdyntä aloitetaan. Vastapaine tietysti voi olla isompi tai pienempi.
Vai avautuuko se reikä joillakin naisilla avoimeksi reiäksi ihan itsestään?
Ei kaikilla.
Sekin on nähty, että reidet apposen avattuna on pimpsakin jo parin sormen verran raollaan:(
 
venyttäjä
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Kyllä minun käsityksen mukaan reikä on aina kiinni, kun yhdyntä aloitetaan. Vastapaine tietysti voi olla isompi tai pienempi.
Vai avautuuko se reikä joillakin naisilla avoimeksi reiäksi ihan itsestään?
Ei kaikilla.
Sekin on nähty, että reidet apposen avattuna on pimpsakin jo parin sormen verran raollaan:(

eli löysä ja kulutettu, siis venytetty kai sitten :D
 
NipNap
Alkuperäinen kirjoittaja naisen näkökulmaa;9866621:
Minusta kärjistäen ongelma on siinä, että valtaosa miehistä nauttii lähes mistä tahansa pillusta ja laukeaa pelkästään sillä, että työntelee kalua sisään ulos. Miehellehän tämä ei ole ongelma, mutta naiselle on, koska aika harva nainen laukeaa pelkästään sellaisella käsittelyllä.

Miehen saa suorastaan taivaaseen, jos sitä samaa in-out -liikettä tekee suulla tai käsillä. Jos vielä antaa silloin tällöin "B-rapun" puolelle, niin mies on tyytyväinen.

Nainen yleensä tarvitsee yllätyksellisyyttä ja monipuolisuutta pelkän "sisään-ulos -jyystön" lisäksi. Se tekee seksistä ongelmallista, koska miehen on usein vaikeaa tajuta, että vaikka mies on panovalmis heti, kun kalu on pystyssä, niin nainen tarvitsee (varsinkin pitkässä suhteessa, kun suurin intohimovaihe on ohi) enemmän valmistelua.

Ihan tutkittu fakta on se, että nainen tarvitsisi muistaakseni noin puolet pidemmän ajan yhdyntää, jotta nainen laukeaisi verrattuna siihen, mitä mies pystyy tarjoamaan. Jos siis mies pystyy yhdyntään esim. 10 minuutin ajan, niin jos yhdyntä päättyy siinä vaiheessa, niin nainen jää tyydyttämättä, koska seksiä olisi pitänyt jatkaa vielä toiset 10 min, jotta nainen saa oman orgasminsa.
Meillä taas on tilanne toisin päin. Jos minä koetan käyttää hieman luovuuttani ja mielikuvistustani, kommentti alla makaavalta osapuolelta on: "pane rajummin" tai "rynkytä kunnolla". Minä tahtoisin "rakastella". Siis tehdä aktin viipyillen, nautiskellen, olla lähekkäin. Mutta meillä se ei toimi niin.

Ongelma kymmenen vuoden yhteiselon jälkeen on, että minä miesosapuoli kaipaisi enenmmän vivahteita. Minä en jaksa aina vai jyystää samalla tavalla sisään-ulos... Haluaisin enemmän lämmittelyä, valmistelua.
 
Xy1
Ymmärräthän, että monet naiset saavat nautintonsa nimen omaan vaginan venytyksestä. Vaginan seinämien reseptorit rekisteröivät venytyksen ja nainen kokee sen nautinnollisena. Toisilla tämä mielihyvä tulee voimakkaammin kuin toisilla. Ihan samoin kuin klitoriksen kanssa, toinen haluaa hellempää kosketusta, toinen voimakkaampaa. Ei siinäkään ole klitoriksen koolla mitään tekemistä.

Pienipaikkainen nainen voi nauttia kovasti ison munan venyttävästä tunteesta. Ei se, että nauttii isosta tarkoita sitä, että itsellä on iso. Miehet ei vaan ymmärrä mitään naisen anatomiasta ja nautinnosta. Jos ymmärtäisitte paremmin, mistä nainen nauttii, voisitte olla parempia rakastajia. Suurin nautinto syntyy siitä, että mies osaa toimia naista kiihottavalla tavalla. Miehen pitää opetella lukemaan naista, koska jokainen nainen on erilainen. Pitää opetella mistä juuri tämä nainen tykkää. Monille miehille se tuntuu olevan tosi vaikeaa, ja siksi he ovat huonoja sängyssä. Ei se munan kokokaan kaikkea ratkaise.

.
Se on just näin. Ei pillu käytössä mihinkään veny, eikä isomman kalun haikailijalla tarvitse olla väljempää pillua. Osalla miehistä näyttää olevan vain niin huono itsetunto, että syyttävät naisia ja väittävät isokaluisen löystyttävän naisensa. Kuitenkin eniten on kiinni miehestä itsestään ja siitä miten saa naisensa tarpeeksi kiihoittuneeseen tilaan ennen naintia. Mitä hittoa aloittaa naimaan ennenkuin naisen pillu on kiimasta tiukentunut ja haluaa oikeasti saada kalun sisäänsä. Silloin on ihan sama minkä kokoisella kalulla jyystää.
 
Viimeksi muokattu:
No ei se
Se on just näin. Ei pillu käytössä mihinkään veny, eikä isomman kalun haikailijalla tarvitse olla väljempää pillua. Osalla miehistä näyttää olevan vain niin huono itsetunto, että syyttävät naisia ja väittävät isokaluisen löystyttävän naisensa. Kuitenkin eniten on kiinni miehestä itsestään ja siitä miten saa naisensa tarpeeksi kiihoittuneeseen tilaan ennen naintia. Mitä hittoa aloittaa naimaan ennenkuin naisen pillu on kiimasta tiukentunut ja haluaa oikeasti saada kalun sisäänsä. Silloin on ihan sama minkä kokoisella kalulla jyystää.

ihan sama ole.
Vaikkei koolla olekaan väliä.
 
Viimeksi muokattu:
Wellu
Ensimmäinen viesti tänne...

Aloittajan kanssa osittain samoilla linjoilla. Lähinnä itseäni ärsyttää iltapäivälehtien ja naistenlehtien gallupit ja otsikot koon merkityksestä, varsinkin kun sillä tarkoitetaan ainoastaan peniksen kokoa. Missään en ole nähnyt galluppia siitä mitä koko, nimenomaan emättimen, merkitsee miehen nautinnon kannalta.

Itsekään en nuorena kiimaisena kollina juuri asiaa miettinyt, oli tarpeeksi kiihottavaa edes saada muna pilluun ja kaikki tuntuivat tässä hekumassa hyvilta. Sen sijaan vanhemmiten sitä on alkanut vaatia myös naiselta laatua ja erot huomaa erittäin selvästi. En voi kiistää etteikö emättimen koolla olisi minulle merkitystä. Eräässä suhteessa todella löysä (kuin uittasi kulliaan haaleassa vesiämpärissä) oli jopa yksi eron syistä. Harvalla naisella on kuitenkaan sellaista emätintä joka puristaa kalua KOKO peniksen varren mitalla eikä vain hieman suuaukon ympäriltä. Tälläinen lihaksikas emätin oikein imee kalua sisäänsä, varsinkin jos nainen osaa vielä lihaksiaan käyttää.

Ylipäätään voin sanoa miehille, että lopettavat stressaamisen naisen nautinnosta. Naisilla on monesti se paha tapa, jossa oletetaan miehen ANTAVAN naiselle orgasmin. Kummankin orgasmit ovat yhteistyön tulosta ja vaativat molemmilta aktiivisuutta. En ole ainakaan itse tavannut yhtään naista joka ojentaisi orgasmin minulle kultavadilla. Itse se on naitava. Lisäksi sanoisin, että naiset helposti yliarvioivat omat taitonsa miehen tyydyttämisessä. Se, että mies ejakuloi ei läheskään aina tarkoita, että olisi saanut orgasmin, joista voimakkaimmat ainakin itse saan omin käsin.

Hieman vielä kommentoisin aloittajalle rintojen merkityksestä. Itselleni niiden merkitys visuaalisena ja fyysisenäkin kiihokkeena seksissä on erittäin suuri. Nykyisessä suhteessä oikein välillä vihloo syvältä kun en koe nykyisen kumppanini pieniä tissinnokkia missään mielessä kiihottavana. En voi kiistää, ettenkö usein ajattele exän pyöreitä, sopivan täyteläisiä rintoja, jotka rytmikkäästi heiluivat työntöjen tahtiin. Ja se tunne kun saa pyörittää tällaisia rintoja joiden painon tuntee selkeästi käsissään.... ai jai jai...
 
hirmune täti
Ymmärrän toki. Mies tykkää kun on tiukkaa.



Aivan, miehet eivät ymmärrä laisinkaan miten naisia tyydytetään, mutta naiset kyllä tietävät miten miestä tyydytetään. Tämähän on päivänselvää. Miehet eivät osaa, naiset osaavat. Voi harmi kun kuulun tähän huonompaan puoliskoon. Emme osaa mitään ja siihen päälle vielä pieni kalu, taitaa olla itsemurhan paikka kun !!en voi mitenkään pärjätä täällä suuressa Naisten vaatimassa maailmassa.!!
Tähän vuosien takaiseen juttuun voin kyllä vielä lisätä että eiköhän ne miehet ole vaatineet tässä maailmassa huomattavasti kauemmin kuin naiset. Vieläkin VITUTTAA kun näkee miehiä kitisemässä itselleen TASA-ARVOA! Naiset eivät saa vieläkään edes yhtä hyvää palkkaa monilla aloilla kun miehet! että revipäs siitä, pikku ressukka joka ei jostain kumman syystä saa tiukkaa pillua :( Että ehkä se elämä ei olekaa niin kauheaa vaikka se penis jää muutaman sentin normirajan alapuolelle, kun maailmassa on nälänhätää ja sotia, epätasa-arvoa ja raiskauksia.
 
Viimeksi muokattu:
simazuu
Joo, aika katkeralta tekstiltä kuulostaa monilla. Toiset tykkää isosta, toiset pienestä. Mitä sitten? Tuntuu, että naisten rintoja, persettä, pillua ja kaikkea muuta saa arvostella mennen tullen ja palatessa. Mutta jos joku satunnainen palstavierailija sanoo tykkäävänsä "isosta kyrvästä", niin heti on miehet itku kurkussa. Siitäkö se itsetunto on kiinni? Että joku kasvoton tuntematon nainen on saanut isoa ja ihastunut. Lapsellisia vikisijöitä olette.
 
dd
Nyt kun asia tuli puheeksi, en usko että persereikäni on löystynyt. En ole kylläkään käyttänyt dildoa. Jos käyttäisin 25cm pitkää ja 6cm leveää dildoa, luulen että persereikäni alkaisi ajanmyötä löystymään.
En tiedä, onko soveliasta tänne palstalle.. Olen kuullut yhden tällaisen tapauksen, missä isä hyväksikäytti pienta poikaansa ja jäi kiinni, koska läkärissä oli ihmetelty pojan peraukon löysyyttä. Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon, että peräaukon kuuluukin olla tiukempi kuin pillu.
 
Viimeksi muokattu:
pikku pippeli
Terve kaikki.

Saavuin tänne foorumille tänään ja olen lukenut lähes koko päivän näitä keskustelujanne. Melkein joka toinen asia koskee miehen kalun kokoa jossain mielessä. Olisipa se +20cm. Vain iso kyrpäiset miehet saavat minut tulemaan. "Pieniä" kaluja en edes tunne. En pysty kiihottumaan, jos varren pituus tai paksuus on X. Niiden mitat ovat aivan pakko olla ainakin Z ja Y. Miksi täällä arvostellaan vain miehiä? Tiedättekös että yhdynnässä on kaksi osapuolta ja vika ei ole vain miehessä? Te molemmat olette viallisia jos ei toimi. Pieni kalu ja iso pillu.

No joo, tisseistä täällä vähän puhuttiin. Rinnoilla ei ole kylläkään merkitystä fyysisesti, ne ovat kauniit mutta miten ne auttavat yhdynnässä? Sama kuin miehen hartiat, ei hartioilla hirveästi klitorista pyöritellä. Joten en näe syytä rinnastaa rintoja yhtä tärkeäksi elementiksi yhdyntään kuin miehen penistä ja naisen vaginaa. Vastaväitteitä? Itse havaitsin monien niinsanotusti yhdistävän nämä kaksi asiaa. Pienikaluinen ja pienitissinen. 1 + 1 = 3? Siis löysä pimppi, pikku pippeli.

Minun täytyi oikeasti tänään mitata kaluni koko näiden kaikkien höpinöiden takia. Tasan 17cm. Voih... ei ole se +20cm unelma millä pystyy tyydyttämään Naisen. Isolla N:llä täytyi kirjottaa. Eli mitä tämä nyt tarkoittaa minulle? Tullaanko minut torjumaan usein kun tapaan naisen? Tullaanko minua ylistämään sittenkin? Mitä kuvittelen eihän minulla ollutkaan se 20cm... Minun kaluni on ongelma, mutta pillussa ei ole mitään ongelmaa. Ovatko pillut minulle liian löysiä? Mahtuuko sisään? Naputanko pohjaa? Miksi kyselen näin tyhmiä kysymyksiä? Ai niin, unohdin paksuuden ilmoittaa! Voi voi anteeksi odottakaapas... Mistä mittaan? Terska vai varsi? Varsi on leveydeltään 4,5cm, Terska noin 5cm. Löysin vessapaperirullan! Kyllä mahtuu sen putkilon sisään kuten monet teistä ovat verranneet. Jos ei mahtuisi niin olisi riittävän paksu? Auts kun taas sattui... Nyt naiset laskevat mielessään minkä arvoinen mies olen vai mitä?

Kuulostan pieneltä pojalta joka valittaa kun on isompia maailmassa. Eikun miten se meni?

Taidatte naiset olla melkoisia jakorasioita jos pillunne ovat niin löysiä että täytyy täällä valittaa kalujen koosta. Olikos gorilloilla 3cm kalu ja muilla apinoilla hieman pienempiä? Ovat sentään meidän sukulaisia jossain määrin. Miehillä kalut alkavat n. 11cm pituudesta mitä täällä lueskelin, sehän on melkein 4 kertaa suurempi kuin gorillalla? Mielestäni siis jo 11cm kalu on erittäin iso ja se oli vielä pienimmästä päästä. +20cm? Joo minäkin haluan naida alaikäistä kun on tiukka? On aivan yhtä rasittavaa miehelle olla löysässä pimperossa sisällä kuin naiselle ottavansa sisään niin sanottua pientä kalua.

Kun te naiset puhutte täällä isoista kaluista, minkä takia täällä ei ole vastaavaa keskustelua löysistä pilluista? Tajuatteko naiset kuinka itsekkäitä olette? Jos kalun koko on ongelma teille, ehkä voisitte lopettaa jokaiselle jakamisen tai pienentää vaginaa tai lopettakaa se saappaan survominen?

Te kun keskustelitte, vitsillä tietenkin, että ensitreffeillä täytyisi kalun koko mitata. No minä ainakin haluaisin kokeilla onko tämä tyttönen ollut jakorasiana vai ei.

Kun nainen synnyttää, vagina on jälkeenpäin löysempi. Voi harmi... Kun mies tulee tiettyyn ikään, sillä ei toimi mikään. Voi harmi... Molemmilla pahapaha miinus. Korjattavissa? Nainen haluaisi sitten isompaa kalua eikös vain? Vika on vain ja ainoastaan miehen kalun koossa, ei naisen pillussa vai mitä? No mies haluaa tiukempaa pillua aivan yhtä paljon? Miksi puhutte ainoastaan kalun koosta? Pillun löysyys on aivan sama ongelma.

Taito merkitsee? Aivan. Puhutaan, että miehen täytyy olla taitava jotta saisi minut tulemaan? Oletteko harkinneet että myös tekin voisitte olla taitavia aivan samassa määrin? Ainiin, tehän kaikki naiset olette niin taitavia jo syntyessänne. Te olette se parempi puolisko.

En itse ole koskaan ajatellut näin. Mutta nyt ajattelen. Kiitän. Pahoitteluni jos pahoitin mieliä. Tekin pahoititte pienikaluisia miehiä. Minuakin? En tiedä itseasiassa, aloin vain tuntemaan aivan sairasta tunnetta päästä avautumaan "täydellisille" pilluillenne.

siis kertakaikkisen mahtaa kirjoitus, välillä sai naura jopa kyyneleet silmissä, tällaisia vuodatuksia enemmän, kiitos, kiitos !!!
 
Viimeksi muokattu:
Miten sitten näin?
On kyllä ongelma jos miehet haluaa kireetä, se vain sattuu fnemmän venyminen Kireellä, yhdynnässä ei ole muuta ongelmaa kun se että itse naisena en vain nauti, oikeastaan itellä on kireä ja sitä enemmänkin se sattuu.Mutta miehet taaskin haluaa Kireen?.. Ei kummatkin voi sit nauttia
 
Aha...
En tiedä, onko soveliasta tänne palstalle.. Olen kuullut yhden tällaisen tapauksen, missä isä hyväksikäytti pienta poikaansa ja jäi kiinni, koska läkärissä oli ihmetelty pojan peraukon löysyyttä. Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon, että peräaukon kuuluukin olla tiukempi kuin pillu.


Sen pitää vai olla niin tiukka että... Pillutkin 87% on tiukkia joillain taaskin löysiä...Liian tiukka sitten,selvä sekvä:)...
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Viimeksi muokattu:
vierailija
Terve kaikki.

Saavuin tänne foorumille tänään ja olen lukenut lähes koko päivän näitä keskustelujanne. Melkein joka toinen asia koskee miehen kalun kokoa jossain mielessä. Olisipa se +20cm. Vain iso kyrpäiset miehet saavat minut tulemaan. "Pieniä" kaluja en edes tunne. En pysty kiihottumaan, jos varren pituus tai paksuus on X. Niiden mitat ovat aivan pakko olla ainakin Z ja Y. Miksi täällä arvostellaan vain miehiä? Tiedättekös että yhdynnässä on kaksi osapuolta ja vika ei ole vain miehessä? Te molemmat olette viallisia jos ei toimi. Pieni kalu ja iso pillu.

No joo, tisseistä täällä vähän puhuttiin. Rinnoilla ei ole kylläkään merkitystä fyysisesti, ne ovat kauniit mutta miten ne auttavat yhdynnässä? Sama kuin miehen hartiat, ei hartioilla hirveästi klitorista pyöritellä. Joten en näe syytä rinnastaa rintoja yhtä tärkeäksi elementiksi yhdyntään kuin miehen penistä ja naisen vaginaa. Vastaväitteitä? Itse havaitsin monien niinsanotusti yhdistävän nämä kaksi asiaa. Pienikaluinen ja pienitissinen. 1 + 1 = 3? Siis löysä pimppi, pikku pippeli.

Minun täytyi oikeasti tänään mitata kaluni koko näiden kaikkien höpinöiden takia. Tasan 17cm. Voih... ei ole se +20cm unelma millä pystyy tyydyttämään Naisen. Isolla N:llä täytyi kirjottaa. Eli mitä tämä nyt tarkoittaa minulle? Tullaanko minut torjumaan usein kun tapaan naisen? Tullaanko minua ylistämään sittenkin? Mitä kuvittelen eihän minulla ollutkaan se 20cm... Minun kaluni on ongelma, mutta pillussa ei ole mitään ongelmaa. Ovatko pillut minulle liian löysiä? Mahtuuko sisään? Naputanko pohjaa? Miksi kyselen näin tyhmiä kysymyksiä? Ai niin, unohdin paksuuden ilmoittaa! Voi voi anteeksi odottakaapas... Mistä mittaan? Terska vai varsi? Varsi on leveydeltään 4,5cm, Terska noin 5cm. Löysin vessapaperirullan! Kyllä mahtuu sen putkilon sisään kuten monet teistä ovat verranneet. Jos ei mahtuisi niin olisi riittävän paksu? Auts kun taas sattui... Nyt naiset laskevat mielessään minkä arvoinen mies olen vai mitä?

Kuulostan pieneltä pojalta joka valittaa kun on isompia maailmassa. Eikun miten se meni?

Taidatte naiset olla melkoisia jakorasioita jos pillunne ovat niin löysiä että täytyy täällä valittaa kalujen koosta. Olikos gorilloilla 3cm kalu ja muilla apinoilla hieman pienempiä? Ovat sentään meidän sukulaisia jossain määrin. Miehillä kalut alkavat n. 11cm pituudesta mitä täällä lueskelin, sehän on melkein 4 kertaa suurempi kuin gorillalla? Mielestäni siis jo 11cm kalu on erittäin iso ja se oli vielä pienimmästä päästä. +20cm? Joo minäkin haluan naida alaikäistä kun on tiukka? On aivan yhtä rasittavaa miehelle olla löysässä pimperossa sisällä kuin naiselle ottavansa sisään niin sanottua pientä kalua.

Kun te naiset puhutte täällä isoista kaluista, minkä takia täällä ei ole vastaavaa keskustelua löysistä pilluista? Tajuatteko naiset kuinka itsekkäitä olette? Jos kalun koko on ongelma teille, ehkä voisitte lopettaa jokaiselle jakamisen tai pienentää vaginaa tai lopettakaa se saappaan survominen?

Te kun keskustelitte, vitsillä tietenkin, että ensitreffeillä täytyisi kalun koko mitata. No minä ainakin haluaisin kokeilla onko tämä tyttönen ollut jakorasiana vai ei.

Kun nainen synnyttää, vagina on jälkeenpäin löysempi. Voi harmi... Kun mies tulee tiettyyn ikään, sillä ei toimi mikään. Voi harmi... Molemmilla pahapaha miinus. Korjattavissa? Nainen haluaisi sitten isompaa kalua eikös vain? Vika on vain ja ainoastaan miehen kalun koossa, ei naisen pillussa vai mitä? No mies haluaa tiukempaa pillua aivan yhtä paljon? Miksi puhutte ainoastaan kalun koosta? Pillun löysyys on aivan sama ongelma.

Taito merkitsee? Aivan. Puhutaan, että miehen täytyy olla taitava jotta saisi minut tulemaan? Oletteko harkinneet että myös tekin voisitte olla taitavia aivan samassa määrin? Ainiin, tehän kaikki naiset olette niin taitavia jo syntyessänne. Te olette se parempi puolisko.

En itse ole koskaan ajatellut näin. Mutta nyt ajattelen. Kiitän. Pahoitteluni jos pahoitin mieliä. Tekin pahoititte pienikaluisia miehiä. Minuakin? En tiedä itseasiassa, aloin vain tuntemaan aivan sairasta tunnetta päästä avautumaan "täydellisille" pilluillenne.
eikö kunnollinen esileikki lämmitä Sinua? kielihoito ja sormeilu? klitoriksen hyväily kämmenellä nopeasti kiihtyvällä tahdilla.! mulla taas ongelma kun liian paksu eli joudun tyytymään käsin tai suulla tapahtuvaan hoitoon en valita tuntuu hyvälle mutta 22/13,4 ja 33 v vielä kestävä niin se yhtälö on eräille liikaa.
 

Yhteistyössä