Hae Anna.fi-sivustolta

pari vaihtoa todellista

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä annie, 11.02.2019.

1. annie Vierailija

Sisäiseen maailmaan kaivautuu ahdistusta, en oikein saa aamuyöstä nukuttuakaan. Muutama henkilö vaikeahkosti sairaana, eivät kuitenkaan asu lähellä. Koen, että minun pitäisi revetä joka paikkaan, hakea tietoa. Itselläni myös taloushuolia, paikkoja keväälle kohentaa rakkaan ihmisen juhlia varten.

Missä oma voimaantumiseni? Saanko asioita kuntoon?

Mitä sinulle saisi katsoa?

2. vierailija Vierailija

Epävarmuus ja selvitteleminen vie aikaasi ja energiaa. Jos joku sanoisi, että tee niin tai nee näin, mutta suuntaa on haettava itse. Kun väsyt, sinusta ei ole apua kenellekään. Tärkeintä on huolehtia, että itse jaksaa ja voi hyvin. Tässä joku sälyttää sinulle huonoa omaatuntoa ja kilttinä otat sen vastaan. Kuitenkin voit sanoa joskus ei ja jos et sitä sano niin kukaan muu ei tee sitä puolestasi. Hyvä sydämesi kantaa pitkälle ja sinua arvostetaan ja rakastetaan, vaikkei sitä sanoin usein kerrota. Pientä talkoilua kevääseen ja ideointia uudelta pohjalta. Juhlat ovat ikimuistettavat.

Muutama mies herätellyt kiinnostustani. Mitä näistä sanoisit:

- tumma, pidempi laineikas tukka
    - vaalea, lyhyt partasuu
    - punertavatukkainen, kapeakasvoinen, korvakoru

3. annie Vierailija

4. vierailija xx Vierailija

Näkisin että sinulla on voimaa kestää mämä koettelemukset ja saat sdiat järjestymään, rahalliset myös.
    Pitkäjänteisyyttä tarvitaan mutta sitä sinulla on.
    Juhlien järjestely sujuu lopulta vauhdikkaasti, saat apua. Tuumasta toimeen-meininkiä.
    Lopussa kiitos seisoo ja nautit saavutuksistasi, jaat ne perheen ja ystävien kesken. Paljon on vaadittu mutta saavut maaliin voittajana.

Saanko vielä työpaikan jossa kävin näytillä useita viikkoja sitten?
    Jaksanko tässä nykyisessä?

5. Vierailija Vierailija

6. annie Vierailija

Kiitos:) Anteeksi myöhäinen vastaukseni, olen ollut hoitamassa asioita.

Nykyisessä oleminen tulee käymään tukalaksi. Vastuunkantajia ei löydy, vääriä henkilöitä syyllistetään.
    Tuulinen paikka sekin jossa kävit, mutta onnistumisen kortti kuitenkin nousee.
    Jospa siellä nyt kohdennetaan asioita oikealle tolalle, se vie aikaa.
    Katsele silti kaiken aikaa ympärillesi, uusi paikka löytyy.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri