Hae Anna.fi-sivustolta

Pari

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä vierailija, 31.07.2020.

1. vierailija Vierailija

Olen väsynyt arkiseen elämään, työhön ja välillä jo tuttaviinikin. Ystävät pitävät pinnalla.

Onko tulossa mitään muutosta edes rahallisesti, joka avaisi enemmän ovia elämässäni. Toiminimi on haave mutta toteutuuko sekään, visioita on mutta kantaako hedelmää?

2. Sinisilmä Vierailija

Raha-asioissa tasaista, näyttää vakaalta mikä on jo sinällään hyvä. Sulla on huomattavasti enemmän liikkumavaraa kuin nyt näet, menevätkö rahasi todella sellaisiin kohteisiin mihin haluat ne käyttää? Tutkaile kulujasi, sitä kautta ryhtiliike ja tilanne lähtee muuttumaan.
    Toiminimisuunnitelma vaikuttaa haaveelta johon kannattaisi panostaa niin että etenet sellaisin askelin joiden toteutumiseen itse uskot. Sivutoimisena tekeminen alkuun ja siitä toiminnan kasvattaminen sopivan kokoisina paloina. Lisäisi sun tyytyväisyyttä huomattavasti.

Mua mietityttää sekä parisuhde että yritystoiminta. Onko yhteenmuutto hyvä asia, jääkö pysyväksi? Myös yritystoiminta pohdituttaa, siinäkin muutosta tulossa. Miten sujuu, näkyykö jo parempia aikoja tulevassa?

3. :))) Vierailija

Väsymys poistuu pikkuhiljaa, huomaat energiamääräsi lisääntyvän kun lähdet liikkeelle.
    Toiminimi toisi sitä intohimoa elämääsi, joten vahva suositus. Perehdyt asiaan kunnolla niin uskallat laittaa alulle, vihreetä valoa näytetään tälle hankkeelle!

Rakkaus Elämään? parisuhdetta toivoisin, olisiko kohta minun vuoroni?
    Kaljuuntunut mies aika ajoin vierelläni mitä meidän tulevaan näkyykö yhteisenä?

4. Filippa Vierailija

Ärsyyntymistä ja ristiriitoja ajatuksissa sinulla. Tummalla miehellä hermostumista. Toivot juttelua huumorintajuisen miehen kanssa, mutta päädyt naisseuraan. Väsymys ilmiö jatkuu vieläkin, sinulle ei enää riitä 'small talk'... Sinulla on muuten joku ihailija, ihan rakastunut. Rahallinen toivomus toteutuu rakkauden mukana, toiminimi onnistuu.
    Joku nainen tuottaa pettymyksen. Vanhempi mies hoitaa homman kotiin, anna hänen auttaa.

Minulle katsotko seuraavia tyyppejä, joiden kanssa joudun asioitani sovittelemaan
    1. vaalea mies nuorempi
    2. nuorempi nainen
    3. ikäiseni mies
    Saatko muita merkittäviä tekijöitä

5. vierailija Vierailija

Kiitos Sinisilmä.
    Parisuhde tuli heti ensimmäisenä esille.
    Ristiriitainen teillä, molemmat tuntuu olevan kovin epäileväisiä yhteenmuuttoa kohtaan. Rohkeuttako tässä puuttuu. Päätöksenteon eteen joudutte jossain kohtaa asumista, jatkosta keskustelette vakavasti.
    Turhaan murehfit yritystoimintaa, se menee ja porskuttaa eteenpäin. Voimia ja aikaasi vue, mutta on myös antoisaa aikaa elämässäsi. Kehittymistä ja kehitettävää riittää.

6. vierailija Vierailija

Kiitos :)))
    Nykyisessä tuttua ja turvallista seuraa. Rakkaudesta haaveilet. Kaljuuntunut mies haluaa pitää sinut vierellään. Ei edes ole ajatellut, että haluaisit vakavampaa parisuhdetta. Keskusteluhetki tulee jolloin päätätte tulevaisuudesta.
    Vakavampi suhde jossa jo tunteitakin pelissä saapuu elämääsi, mutta siihen on vielä aikaa.

7. vierailija Vierailija

Huomenta.
    Vaihtoni on näköjään kadonnut jonnekin. Katson sinulle takaisin tänään illalla.

8. vierailija Vierailija

Kiitos Filippa.
    1. Nuori mies vaikuttaa itsekkäältä. Oman edun tavoittelija. Juppimainenkin. Sinun kanssasi haluaa olla yhteistyössä, mutta mikä periaatteellinen pyrkimys.
    2. Nuorempi nainen. Onko hän tuottanut sinulle joskus pettymykdiä ja siksi menettänyt sinun luottamuksesi.
    Hän on oppinsa käynyt ja nyt yrittää päästä jälleen suosioosi. Parempaan suuntaan ootte menossa.
    3. Tämä ikäisesi mies on kovin ristiriitainen persoona. Hänelle nousi sekä hyviä että huonoja kortteja. Omnea ja rahaa mutta sitten taasen riitoja ja pettymyksiä.

Itse jäin miettimään antamaasi vaihtoa, varsinkin tuo rakastunut ihailija. Onko hän suomal./ulkomaal. , tumma/vaalea, nuori vai vanhempi?
    Ja tuo nainen joka tuottaa pettymyksen, olisiko jo tapahtunut tämä.

Ehditkö katsoa lisää noihin edellisiin, voin katsoa myös sinulle lisää jos haluat.

9. Filippa Vierailija

Se rakastunut kaveri on kokenut pettymyksiä. Hän on nuorempi, intohimoinen luonne. Hän katsoo siinä sinua jotenkin sivusta kun olet tekemisissä vanhemman miehen kanssa. Tunne hiipuu, hauskaa sanailua siihen nousee, flirtintapaista.
    Rakkautta luvassa vuodenvaihteen jälkeen.

Pettymyksen tuottava nainen taitaa toistaa samoja virheitä aina uudelleen.
    Olet ilmeisesti jo vetäytynyt lähipiiristään, hyvä niin.

Kiitos noista osuvista luonnekuvauksista minulle.
    Kysyisin vielä näkymiä rakkauteen ?

10. vierailija Vierailija

Kiitos sinulle uudelleen.
    Kyllähän se rakkaus on sieltä tulossa. Ystävyydestä alkaa, jotain vastustusta alussa , kolmiodraamaakin.
    Vakavampi parisuhde, kun yhteenmuuttoakin näytetään.
    Aikaa en osaa sanoa, mutta kesäajasta kyse muutossa.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri