Hae Anna.fi-sivustolta

Parille lauantaina

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä vierailija, 23.05.2020.

1. vierailija Vierailija

Olisko näkijöitä paikalla vaihtamaan sellaiseen, että erään miehen kanssa mulle on povattu useasti rakkautta, mutta miksi tämä mies ei sitten tartu edes normaaliin tilanteeseen ottaa yhteyttä? Pelkkä hiljaisuus. Nytkin odotan vastausta erääseen arkipäivän asiaan mutta ei hän siihen selvästi aio vastata.
    Ennustajan olleet väärässä ja mies pitääkin minua vastenmielisenä?

2. vierailija Vierailija

Korteilla katson
    En tiedä mitä ajattelee sinusta, tästä asiasta juttelee pari muutakin henkilöä voit olla sinäkin nyt tässä tilanteessa .
    Tämä mies on vapaalla nyt joten voi olla ettei vastaa .
    Yritys hänellä ? tietoa saat asiasta joko hänen kauttaan tai toisaalta.
    Ennustajien mukaan ei kannata elää itse tiedät ja koet asioita ja tunnet ja jos ei vastaa ni eikö se ole sitten jo hajuraon paikka eikä tämä sun maailmaas kaada .

Kuinka kevät kesä lähtee käyntiin jos korteilla katsot ?

3. Serafiina Vierailija

Et välttämättä halua kuulla vastausta mutta sanon silti mitä tähän tuli. Päästä irti, keskity johonkin muuhun. Johonkin missä löytyy flow-tilan omainen fiilis mahdollisimman usein/pitkään. Sulle on tarjolla se mitä haluat joko tän tai energioiltaan hyvin samantapaisen miehen kanssa mutta oot niin turhautunut tms tähän, että sillä ei oo tilaa toteutua. Mies käyttäytyy aika lailla niin kuin odotat, entä jos saisit odotuksiasi muutettua? Jos noista odotuksista teille tulisi juttua, torppaisit sen huomaamattas koska odotuksesi on eri kuin se mitä haluat.

Mulle voit katsoa vaikka rakkauteen mitä näytetään. Ehdokkaita on, mutta onko näistä mistään sellaiseen pysyvään luottamukselle rakentuvan suhteeseen minkä haluan?

4. vierailija Vierailija

Ei ole yritystä hänellä, ei pitäisi olla kenelläkään puhumista koska ei tästä kukaan muu kuin minä tiedä ja ihmettele.

Jotain tasapainon kanssa tekemistä sinulla, saat sen minkä olet ns. ansainnut. Jos on joku ongelma ollut, siihen pitäisi nyt olla mahdollisuus löytyä ratkaisu. Myötätuntoakin tässä, esim. Jos olet jollekin velkaa voi antaa armon käydä oikeudessa.

5. vierailija Vierailija

Joku näistä lähestyy sinua melko vauhdikkaasti ja sitten voit itse päättää haluatko lähteä tämän kelkkaan. Muut jäävät nopeudessa takavasemmalle.
    Tilanteesi tulee muuttumaan, joten voisin olettaa että pysyvämpää suhdetta on tuloillaan.

6. vierailija Vierailija

Ihmiset ei aina luottamuksen arvoisia eli voihan siksi ihmiset puhua asioita läheisilleen kavereille eli jos tämä ei ole vapaa naisystävälleen tms.

Miten se myötätunto vaikuttais minuun ? En ole velkaa kenellekkään ? Mitä olen ansainnut mihin liittyy ?

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri