Parisuhde ja Bileet

  • Viestiketjun aloittaja CGE Mannerhaima
  • Ensimmäinen viesti
CGE Mannerhaima
Seuraillu keskusteluja mustasukkaisuudesta ja kielloista täällä ja muilla foorumeilla.

Ihan mielenkiinnosta kyselen että kuinka vapaata teillä on suhteessa menot.

Saako mennä bileisiin, illanistujaisiin, kaverin kanssa kaffelle, firman pikkujouluihin etc etc?

Mennäänkö aina yhdessä, saako mennä yksin, vai eikö saa menmä ollenkaan?
Jos ei, niin miksi ei ja jos saa, niin kuinka vapaasti?

Muuta kaverini suhteissa joissa pitää aina ilmoittaa naisillensa mihin ja milloin menee ja muita naisia paikalla ei saisi olla, muuten on riita pystyssä. Itsekin yhden tällaisen tapauksen kanssa hetken seurustellu ja kuten arvata saattaa, ei siitä mitään tullut.

Omalla kohdalla ollaan sovittu puolison kanssa heti alussa että saa käydä vapaasti kavereiden kanssa, saa olla mieskavereita ja naiskavereita, yhdessä ja erikseen bilettämässä.
Itse annoin puolisolle vapaat kädet viettää tyttöjen iltoja ja käydä vapaasti bileissä sillä ehdolla että jos sattuu pettämään niin autan häntä pakkaamaan kamansa ja saa samantien kyydin vanhemmilleen sitten. Tarjoan täyden luottamuksen ja sen menetettyä en tarjoa mitään.

Miten teillä?
 
Fikss kaveri
Justiinsa noin. Näin se meilläkin on aina ollut, eikä asiasta ole tarvinnut koskaan enempää keskustella. Kun on keskinäinen kunnioitus ja arvostus toista kohtaan sekä tietysti yhteistä elämää kohtaan, ei tule edes mieleen toimia siten, että se loukkaa toista.

Eka liitossani minä en saanut koskaan täyttä luottamusta, vaikka taatusti en ikinä toiminut niin, että mustasukkaisuuteen saati enempään olisi ollut aihetta. Olin kilteistä kiltein ja kuuliaisin vaimo ja lasten äiti. Samaa ei voinut sanoa puolisosta. Sain jopa köniini pari kertaa! Kyllä se on niin, että joka ei luota itseensä, ei luota toiseenkaan. - Kolmatta kertaa en jäänyt päälle käymistä odottamaan, vaan hommasin eropaperit.
 

Yhteistyössä