Parisuhde on viennyt monet hyvät kaverit.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LonelyLeonore
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LonelyLeonore

Vieras
Aloitetaan nyt faktalla: olen ite pitkässä parisuhteessa ja meillä on lapsi.

Olen huomannut miten ympärillä pariskunnat käpertyvät kotiinsa. Olen yrittänyt saada kavereita lähtemään ulos, lenkille ja järjestänyt vaikka mitä special- iltamia. Vastauksena saa aina haalean " no katsotaan" ja siihen ei sitten saa vastausta. Tai sitten jäädään nysväämään kotiin. Tai "joudutaan" hommaamaan lapselle hoito. Toinen vaihtoehto on lapsettomat pariskunnat jotka ovat niin tossun alla, että ei edes kakalla käydä ilman toisen 100% hyväksyntää. Olenko mä ainoa perheellinen joka haluaa tehdä muutakin kuin olla himassa, tuijottaa telkkaria ja nysvätä. Olen ruvennut tietäen jättämään kutsuja pois tietyiltä ihmisiltä, kun ikinä ei tulla.

Jaa. Millainen työ sulla on vai oletko kotona?

Kotonaollessa kaipaa enemmän sosiaalista toimintaa.

Mulla ainakin enemmän vaikuttaa se, että mulla on sosiaalinen työ ja kun pääsen kotiin, haluan olla vaan oman perheen kesken. Lapset ei siihen vaikuta. Mä en JAKSA tavata ketään. Lomilla tms kun muuten on enemmän omaa aikaa, on kiva tavata, tottakai joskus muutenkin mutta onneksi mulla on ymmärtäväisiä ystäviä jotka tajuaa tuon.

Itselläni on käynyt taas niin että parisuhteen ja lapsen myötä ihmiset ovat kaikonneet ympäriltä. Eivät kai halua "häiritä" vaikka olen pyytänyt kylään jne, niin ei.

[QUOTE="vieras";22890885]Jaa. Millainen työ sulla on vai oletko kotona?

Kotonaollessa kaipaa enemmän sosiaalista toimintaa.

Mulla ainakin enemmän vaikuttaa se, että mulla on sosiaalinen työ ja kun pääsen kotiin, haluan olla vaan oman perheen kesken. Lapset ei siihen vaikuta. Mä en JAKSA tavata ketään. Lomilla tms kun muuten on enemmän omaa aikaa, on kiva tavata, tottakai joskus muutenkin mutta onneksi mulla on ymmärtäväisiä ystäviä jotka tajuaa tuon.[/QUOTE]

Olen ihan tavallisissa päivätöissä 9-17. Mun mielestä ystävyyteen kuuluu, että tavataan välillä.

Olen ihan tavallisissa päivätöissä 9-17. Mun mielestä ystävyyteen kuuluu, että tavataan välillä.

Juu, välillä on kiva tavata mutta jos ajatellaan että on erilaisia ystäväporukoita niin vaikka jokaisen kanssa tapaa välillä, niitä tulee suht usein.

Mulla on kaksi eri harrasteporukkaa, urheiluseuran poppoo, liikunnalliset kaverit ja sit se tiivis tyttöporukka. Vaikka porukan kanssa tapaisi kerran kuukaudessa, se olisi harrastuksien kanssa kerran viikossa 3x ja neljäntenä viikkona 2 tapaamista. Plus ne harrastukset + lasten ja miehen harrastukset. Sit enää kotityöt, rauhallinen koti-ilta ym eli tiukaksi menee, mulla ainakin.

Siis tää on vaan mun tapaus, mutta jos ymmärrät mitä ajan takaa.

Yhteistyössä