M
mistä voimia?
Vieras
Parisuhteeni on päättymässä. Olen päättänyt jättää avomieheni. Rakastan miestä koko sydämestäni, olemme kihloissa. Mutta miestä kiinnostaa yhä enemmän juhliminen ja omat harrastuksena kuin sitoutuminen minuun. Vaikka rakastan häntä, olemme liian erilaisia. En jaksa enää käydä n. sadatta keskustelua asioista ja muituttaa häntä minun olemassaolostani. Tiedän että hänkin rakastaa minua, mutta hän on luonteeltaan itsekäs. Hänelle on pääasia että on kivaa, mukavaa ja helppoa. Siksi hänelle ei voi puhua huolista taikka murheista. Tämän kaiken ulkopuolella hän on ihana, luotettava mies. Menestyvä ja fiksu. Seksielämä on kukoistanut. Mutta kuitenkin, tiedän että tämä suhde ei kestä. Hän pitää minua itsestäänselvyytenä. Hän haluaa että saa tehdä ja mennä miten haluaa. Saan toki tulla mukaan mutta hän suunnittelee iltansa ja viikonloppunsa minulta mitään kysymättä.
Eropäätökseeni ei liity mitään draamaa, ei kolmansia osapuolia.
Mutta, miten te olette selvinneet erosta, jossa vielä toista rakastetaan? Mieleni tekisi kokoajan perua päätös. Käpertyä toisen kainaloon ja sopia riitä (niinkuin monet kerrat aikaisemminkin)... olen kuitenkin vielä nuori, vasta 26. Ajattelen että uuden kumppanin löytäminen on vielä "helpompaa" (onko se sitä koskaan)... minun olisi JÄRKEVÄÄ erota hänestä nyt. Mistä voimia ylläpitää päätös?
Eropäätökseeni ei liity mitään draamaa, ei kolmansia osapuolia.
Mutta, miten te olette selvinneet erosta, jossa vielä toista rakastetaan? Mieleni tekisi kokoajan perua päätös. Käpertyä toisen kainaloon ja sopia riitä (niinkuin monet kerrat aikaisemminkin)... olen kuitenkin vielä nuori, vasta 26. Ajattelen että uuden kumppanin löytäminen on vielä "helpompaa" (onko se sitä koskaan)... minun olisi JÄRKEVÄÄ erota hänestä nyt. Mistä voimia ylläpitää päätös?