O
onneton..
Vieras
Menee tosi huonosti miehen kanssa nyt puoli vuotta toisen lapsen syntymän jälkeen
Ahdistaa paljon, koska haluaisi, että lasten pikkulapsiaika olisi onnellista aikaa. Tuntuu, että joka asiasta tulee riita. Ei tarvi kun yksi lause sanoa, (miehen) töistä kotiin tulon jälkeen ja heti on riita tai ennemminkin mykkäkoulu pystyssä. En edes muista milloin se olisi hymyillyt mulle viimeksi. Enkä minä nyt omasta mielestäni mikään kauhea pirttihirmukaan ole. Mies saa mennä omia menojaan, ikinä en ole kieltänyt menemästä. Saa ostaa laitteita ja katsoa telkasta mitä lystää. Edes kotitöihin en pakota vaan aikalailla hoidan yksin kaikki. Miksi ihmeessä sille on tää elo nyt niin vaikeeta? Olen kyllä yrittäny kysyä mikä vituttaa ja yrittänyt, että keskusteltais mutta ei kuulemma just nyt kiinnosta tai jaksa puhua mistään. Niinku ikinä. Seksiä kyllä vonkaa silloin sun tällöin ja voitte kuvitella, että minua kiinnostaa ihan helvetisti...eli ei!
En mitää eroakaan haluaisi ottaa, vaikka välillä itsestä tuntuu, että yh:na olisi melkein helpompaa. Silloin sais sentään olla onnellinen, eikä kukaan vittuilis tai mököttäis täällä.
Onks mitään vinkkejä millä voisin saada jotain eloa/iloa tuohon toiseen? Näinkään ei voi kauaa enää jatkua tai itse räjähdän.
En mitää eroakaan haluaisi ottaa, vaikka välillä itsestä tuntuu, että yh:na olisi melkein helpompaa. Silloin sais sentään olla onnellinen, eikä kukaan vittuilis tai mököttäis täällä.
Onks mitään vinkkejä millä voisin saada jotain eloa/iloa tuohon toiseen? Näinkään ei voi kauaa enää jatkua tai itse räjähdän.