Parisuhde pelottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex-sinkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ex-sinkku

Vieras
Kahden ja puolen vuoden sinkkuelämän jälkeen löysin ihanan miehen. Tunnettiin kavereina jo monta vuotta ennen sitä ja kun hänelle tuli ero, alettiin seurustella. Ollaan oltu nyt puoli vuotta yhdessä ja kaikki tuntuu tosi hyvältä. Mua vaan pelottaa että mitä jos tää ei kestäkään. Olin niin kauan yksin että olin jo luopunut toivosta löytää elämänkumppani. Uskallanko nauttia tästä kaikesta täysillä? Pelkään että romahdan ihan täysin jos mies jättää mut. Onko muilla samanlaisia kokemuksia tai tuntemuksia ollut?

Kaikesta hyvästä, mitä elämän varrella tulee vastaan, pitää osata nauttia. Ei voi odottaa saavansa mitään, jos ei uskalla mitään. Nauti toki täysillä hyvästä, joka osallesi on tullut, siten kumppanisikin tietää ja saa varmuuden, että hänen tunteisiinsa vastataan.

Elämässä tulee monenlaisia vaiheita kaikille. Näistä hyvistä jaksoista saa voimaa sinne laakson pohjallekin. Hyvästä ihmissuhteesta pitää myöskin uskaltaa nauttia täysillä, hankalamman ajan koittaessa molemmat muistavat myös sen hyvän, minkä suhde on tuonut ja sen voimalla mennään eteenpäin yhdessäkin.

Koska olette tunteneet toisenne jo pitkään ja olleet hyviä kavereita, mikä voikaan olla perisuhteelle parempi pohja? Tunteet kasvavat pikkuhiljaa ystävyyden päälle, minä sinuna olisin kovasti luottavainen.

Pelottaako sinua toisen menettäminen, yksin oleminen, rakkaus, vai jokin muu asia? Entäpä jos parisuhde voikin antaa hyviä ominaisuuksia sinulle, joita kukaan ei saa sinusta pois vaikka mitä tapahtuisi? Itse en elä menettämisen pelossa, vaikka kukaan ei ikinä voi taata minulle että tulen olemaan nykyisen kumppanini kanssa iäti. Elän hyvässä fiiliksessä, koska tiedän että tässä parisuhteessa voin kasvaa ja olla oma itseni. Se on minulle paljon tärkeämpää kuin ikuisuus.

Uusimmat

Yhteistyössä