parisuhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maamaamaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maamaamaa

Vieras
Onko teistä ihan normaalii et mieheni avautuu asioista siskolleni, juttelee sille kaikki henk.koht jutut eikä minulle puolisolleen. Mulle ei kuulemma voi jutella ja oon totta tosiaan ollut väsyksissä lasten takia jo jonkin aikaa eikä ole paljon voimia pari suhteeseen jäänyt. Nyt kuitenkin hän heitti kai(?) läpällä et Kyl toi sun siskos osaa huolen miehestä pitää. Ilmeisesti minä sitten en osaa. Onko teistä normaalia tälläinen?

rajoilla vetää miun normaalissa. Siskos kans siula mimmoset välit? Puhukee asia selväks, kerro miehelleskin miltä siusta tuntuu ku ei sin kans puhu. Kannattaa laittaa ne lapset siskolles hetkeks ni pääsette puhumaan kekskenänne kun saat vähän hengähdettyy.

Hyvät välit ollut mitä nyt normaalia sisarusten välisiä riitoja mahtunut vuosiin mut kaikista selvitty. En vaan ymmärrä miks sisko ei sano miehelleni et nyt puhut asioitas väärälle ihmiselle:( tai sit Se vika tosiaan on vaan minussa..

jätähän nyt ekana se ittesi syyttely..väsyneenä ajatukset on synkempiä mitä oikeesti tilanne on. Kissa pöydälle nyt vaan..tai siis huomenna ;) yritä käydä nukkumaan :)

Yhteistyössä