V
"vaimo"
Vieras
Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta, yhdessä asuttu melkein koko aika ja meillä on kaksi pientä lasta. Perheenä menee tosi kivasti, mies osaa tehdä kotitöitä, auttaa lastenhoidossa, on ahkera ja toimelias, karsii omista menoistaan aina meidän vuoksi (myös minun jaksamisen takia!) ja on muutenkin oikein hyvä perheenisä, mutta parisuhde tökkii. Seksiä on viimeisen parin vuoden aikana ollut noin kerran kuussa jos sitäkään. Alussa seksin vähyyteen oli varmaan syynä raskaus (esikoisen odotus) ja mun pelkoni keskenmenosta sekä raskautta edeltävä vauvantekopaine (yksi keskenmeno oli ennen tuota). Esikoisen jälkeen tulin ihan sattumankauppaa raskaaksi, jonka jälkeen se vähäinenkin seksi oikeastaan jäi. Kuopus on nyt 9kk ja seksiä on synnytyksen jälkeen ollut 4-5 kertaa.
En tiedä mistä tuo johtuu, väsymyksestä vai mistä? Ja kyse ei mielestäni ole vain minusta. Alussa ehkä oli niin että itse en halunnut, mutta nykyään tuntuu että miestäkään ei kiinnosta. Enkä halua aina itse tehdä aloitetta, tosin mies on sanonut että ei viitsi sekään aloittaa kun aina joutuu torjutuksi. Tilanne on nyt siis patti, kumpikaan ei viitsi eikä siis mitään tapahdu. Nyt en enää edes tiedä haluanko koko miestä ollenkaan, muuttunut jotenkin isoveljeksi koko ihminen. Rakastan häntä kyllä ja uskon että meillä on tämän perheemme kanssa ihana tulevaisuus, mutta tämä parisuhteen puuttuminen kiusaa minua!
Mitä pitäisi tehdä? Onko muita kenellä samanlainen tilanne?
En tiedä mistä tuo johtuu, väsymyksestä vai mistä? Ja kyse ei mielestäni ole vain minusta. Alussa ehkä oli niin että itse en halunnut, mutta nykyään tuntuu että miestäkään ei kiinnosta. Enkä halua aina itse tehdä aloitetta, tosin mies on sanonut että ei viitsi sekään aloittaa kun aina joutuu torjutuksi. Tilanne on nyt siis patti, kumpikaan ei viitsi eikä siis mitään tapahdu. Nyt en enää edes tiedä haluanko koko miestä ollenkaan, muuttunut jotenkin isoveljeksi koko ihminen. Rakastan häntä kyllä ja uskon että meillä on tämän perheemme kanssa ihana tulevaisuus, mutta tämä parisuhteen puuttuminen kiusaa minua!
Mitä pitäisi tehdä? Onko muita kenellä samanlainen tilanne?