L
Leena
Vieras
Kirjoitin tämän tuonne aloitukseen myös, mutta tahdon saada tähän vastauksia.
Meillä mies on töissä, mut hänelle lapset on välillä raivostuttavan tärkeämmät kuin minä... Nyt heti on tietenkin hyvä että mies rakastaa omia lapsiaan, en mä sitä. Mut jotenkin ihmellistä että puolen tunnin sisällä tämä antaa yhdelle lapselle pusuja varmaan 10, ja kertoo rakastavansa tätä todella useasti, ja vielä ilmoittele *** on isin tyttö ja sit pusuja.
Mitä te olette tuollaisesta mieltä? Tuollainen hän on aina ollut, ja vanhin lapsi on 6v jolle noin sanoo.
Minulle hän ei ikinä pusuja anna tuosta noin vaan, saatika ei kerro rakastavansa minua.
Tai mitään väliä millään enään on, mies itse halusi eilen koko päivän eroa.
Ja sit illemalla ei enään halunnutkaan eroa, mut ei tuo mua rakasta.
Ei tässä suhteessa oo mitään sellaista mistä näkyisi että minua hän rakastaisi paljon, olen pikemmin orja joka siivoaa päivästä toiseen lasten sekä miehen sotku jäljet, tekee ruuan, koitan olla lasten kanssa, sen mitä heidän haukkumiseiltaan viitsin olla.
Olen niin loppu, ystäviä minulla ei ole.
Ja sitten miten tälläiseen suhtatuisitte jos miehenne juttelee kaupassa myyjälle, sanoo minulle tätä myyjää inhoavansa.
Mut kumminkin kysyi tältä: " Miten joulu meni" jne..
Oli mulla millainen ilma & ääni tahansa, niin mies luulee että olen nyt kamala mustasukkainen ja alkaa minua haukkumaan.
Joskus sellainen olen ollut, mutta on minun helkkarin vaikea alkaa toiseen luottamaan jos noin aletaan haukkumaan minulle.
Mies joutuu minulta kuulemma asioita salamaan ( pikkujuttuja, kenet näki jne) kuin eihän minulle voi mitään kertoa, kun suutun heti. Hänen mielestään.
Toivottavasti joku jaksoi lukea, ja kommentoida