Hae Anna.fi-sivustolta

Parit

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Pehmis, 12.06.2019 klo 14.15.

1. Pehmis Vierailija

Onkos täällä vaihtohalukkaita? Tänään vastailen 2-4. Kerrohan minulle kesästäni. Mitä saat minulle tummalle naiselle, oman tien kulkija ja ajattelija. Perhe ja työtä on, ei miestä.
    Anna hieman taustaa ja luku 1-50 väliltä.

2. Riisey Vierailija

Luku 24. Mitä kerrot rakkauteen. Jotain viritystä aina on.

Monta pyytäjää , jokainen haluaa osan palan ajastasi ja huomiostasi. Olla itsekäs ja tehdä omia päätösi. Sen aika oppia. Pientä hämmennystä nuoren asioiden kanssa, mutta selviää tuellasi. Flirttiä ilmassa lentelee puolin toisin. Ei niin vakavaa tai voisi ollakin. Sinä päätät. Mies yhteiset tutut teillä. Tai yhteisten tuttujen ksutta tapahtumassa.

3. Pehmis Vierailija

Kiitos. En koe tuota ensimmäistä itselleni sopivaksi. Osaan olla itsekäs ja ottaa oman tilan.
    Sinulle. Tähän näkyy ensin mies, joka on varattu vai onko sinulla parikin miestä. Tämä näyttää kivalta hetken huumalta, mutta jää. Sitten hetken tuumailua. Ja hiukan myöhemmin uutta kipinää. Tämä näyttää olevan myös joitakin hetkiä elämässäsi. Nämä ovat vähän sellaista kesähupia. Lähemmäs loppu vuotta menee sitten, kun tulee mies jonka kanssa olet pidempään. Energioilta olette saman kaltaisia.

4. vierailija Vierailija

Kiireinen kesä näyttää tulevan, vaikka levollisempaa toivot. Opettele sanomaan "ei". Olet kiltti, etkä halua pahoittaa toisten mieltä. Lasten kanssa voi olla pientä takkua. Olisiko sairastumista tai pientä vahinkoa tulossa. Flirttiä on tarjolla kesätapahtumassa, mutta ei mitään vakavampaa. Vanha ihminen aiheuttaa sinulle huolta. Loppukesä sujuu rennommin.
    Terveys ja työ kiinnosta, nro 15. Milloin saan terveyden paremmaksi ts. diagnoosi? Tiedän mikä vaivaa, kunhan lääkärikin löytäisi vian. Löytyykö syksyksi töitä? Paikkoja olen hakenut. Kiitos.

5. Pehmis Vierailija

Kiitos. Minulla ei ole pieniä lapsia, asuvat jo omillaan.
    Terveysasiat syövät sinua henkisesti. Näin vielä jatkuu. Älä luovuta. Diagnoosin saat, voi mennä loppu puolelle kesää. Syksylle saat jotain työn pätkää aluksi. Tämä tulee erissä. Sitten pidempi jakso ensi vuoden puolella.

6. Pehmis Vierailija

Kiitos. Minulla ei ole pieniä lapsia, asuvat jo omillaan.
    Terveysasiat syövät sinua henkisesti. Näin vielä jatkuu. Älä luovuta. Diagnoosin saat, voi mennä loppu puolelle kesää. Syksylle saat jotain työn pätkää aluksi. Tämä tulee erissä. Sitten pidempi jakso ensi vuoden puolella.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri