Parkkitiikeri, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nappula87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nappula87

Vieras
Täällä siis sakottaa tämä Parkkitiikeri.

Minkälaisia kokemuksia teillä tästä kyseistä firmasta?

Mitään nettisivuja ei löytynyt, muuta kuin leikkiturva.fi.. sama y-tunnus, puh.num.

Minun autoa sakotti kyseinen firma kun vais ostot ja lapset sisälle.. Auto ei ollut pelastustien tukkeena edes. Sillä välin oli sakottanu ja ei valitus mennyt läpi. Ei sa ajaa mistään syystä lähemmäs ovea. Miksihän hel.. on edes tiet oville?? Eikö polku riittäis jos ei saa ajaa.. Hohhoijaa. Otin yhteyttä isnnöitsijään joka sanoi että tottakai saa ajaa max. 15minuutiksi. Kaveri(kuormaauto kuski) sanoi että 20min on lakisääteinen.

Ammattilaiset asialla (kuormaautokuski), mun hyvä ystävä (rallikuski) meinasi että laissa sanotaan että saa pitää autoa 31min. Pissiliisa, eikö siis pirkkoliisa ei voinut antaa mulle sakkoa, kun sanoin että auto oli vaan 29min tässä. Sanoin että kyllä tuosta ohi pääsee enkä ole kenenkään edessä. Alko suukoileen jotain, että kuule nurmialue tms. sanoin että tästä mennää oikeuteen. Pirkko liisa pissi housuun ja lähti, eikä antanut sakkoa.

Parkkitiikereiden toimitusjohtaja Juha Erkki Isohätälä on istunu Liettuassa linnassa parituksesta ja tälläkin hetkellä on oikeuskäsittely parituksesta käynnissä Oulun käräjä oikeudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Juha Erkki Isohätälä;25928094:
Parkkitiikereiden toimitusjohtaja Juha Erkki Isohätälä on istunu Liettuassa linnassa parituksesta ja tälläkin hetkellä on oikeuskäsittely parituksesta käynnissä Oulun käräjä oikeudessa.

Mitä se kenellekkään kuuluu?? Eikö joskus tuomittu voi aloittaa uutta elämää?

Yhteistyössä