T
työntarve
Vieras
Kumpaa suosittelet ja miksi? Viiden lapsen kotiäidille työksi tai harrastukseksi. Vai ei kumpaakaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Kertokaas mulle, että mitä ihmettä se kotigastronomi myy, kun en ole ikinä kuullutkaan?
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Mikset ota molempia ? Mä tykkään henk.koht molempien tuotteista, mutta onhan noi kynttilät arvokkaita ja sit taas mausteet on hinnaltaan halvempia joten ns saa ostettua enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Avonia, kulutustuote, edullisia, laadukkaita, helppo myydä =)
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Kertokaas mulle, että mitä ihmettä se kotigastronomi myy, kun en ole ikinä kuullutkaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Ecoway:Miten olisi työ terveyden parissa? Kukapa ei haluaisi pitää huolta itsestään tai ainakin läheisistään laadukkailla Wellness-tuotteilla?
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Avonia, kulutustuote, edullisia, laadukkaita, helppo myydä =)
Väitänpä että Kotigastronomit on ns enemmän kulutustuotteita. Lähes joka talous käyttää mausteita, jopa minun sinkkutalouteni!
Kotigastronomilla on ihania tuotteita.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten se vaikuttaa kotihoidontukeen,tai siis jos saa hoitolisää? Ja se verotus ja ne paperityöt... ääh... vaikeita tällaselle pöljälleJa anteeks väärin kirjoitettu otsikko.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Avonia, kulutustuote, edullisia, laadukkaita, helppo myydä =)
Väitänpä että Kotigastronomit on ns enemmän kulutustuotteita. Lähes joka talous käyttää mausteita, jopa minun sinkkutalouteni!
Kotigastronomilla on ihania tuotteita.