PARTY LITE vai KOTIKASTRONOMI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työntarve
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kotigastronomi 2 vuoden omakohtaisella kokemuksella! Tuotteet on ihan älyttömän helppo myydä ja Kotigastronomilla on paitsi hyvä kate, myös maan palkitsevin bonusjärjestelmä josta tulee sitten vielä lisäansiota.

Pari kaveria myy Partylitea, tekevät ihan hulluna töitä että joku suostuu pitämään kutsut. Kutsuilla kyllä sitten kauppa käy, mutta kutsujen saaminen on tosi hankalaa.

moderaattori muokkasi viestiä

mausteita on helpompi myydä ja kutsut ainakin meidän lähipiirissä huomattavasti suositumpia kuin party lite tuotteet, ehkä sekin että kotigastronomi kutsuilta löytyy kaikille ostettavaa, kynttilät ja muut kauniit koriste-esineet ovat aika arvokkaita. mutta täälläpäin siis mausteet myy paremmin ja niitä kutsuja myös otetaan helpommin.

Mikset ota molempia ? Mä tykkään henk.koht molempien tuotteista, mutta onhan noi kynttilät arvokkaita ja sit taas mausteet on hinnaltaan halvempia joten ns saa ostettua enemmän. Ja meillä ainakin mies laatii mulle aina muistilistan mitä pitää muistaa ostaa maustekutsuilta =)

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Avonia, kulutustuote, edullisia, laadukkaita, helppo myydä =)

Väitänpä että Kotigastronomit on ns enemmän kulutustuotteita. Lähes joka talous käyttää mausteita, jopa minun sinkkutalouteni!
Kotigastronomilla on ihania tuotteita.

ne mausteet ja muut tuotteet on hyviä...juuri olen itse tilausta vääntämässä, en kyllä itse niitä myy, mutta niiden myynti kuulostaa järkevältä, tosin en tiedä heidän myyntipalkkioitaan, kuluja ym. Mutta ne on kulutustuotteita ja ei kovin kalliita.....

Miten se vaikuttaa kotihoidontukeen,tai siis jos saa hoitolisää? Ja se verotus ja ne paperityöt... ääh... vaikeita tällaselle pöljälle :) Ja anteeks väärin kirjoitettu otsikko.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen harmaana:

Väitänpä että Kotigastronomit on ns enemmän kulutustuotteita. Lähes joka talous käyttää mausteita, jopa minun sinkkutalouteni!

Kaisä shampoota ja saippuaa käytät..?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten se vaikuttaa kotihoidontukeen,tai siis jos saa hoitolisää? Ja se verotus ja ne paperityöt... ääh... vaikeita tällaselle pöljälle :) Ja anteeks väärin kirjoitettu otsikko.

Liputan minäkin Kotigastronomin puolesta. ;) Mukavaa puuhaa ja tienaakin varmasti enenmmän, kuin kynttilöillä, sillä voit myydä samankin tuotteen uudestaan ja uudestaan... ;)

Kotihoidon tukeen ei vaikuta, mutta lisäosaan kyllä. "Pienellä bisneksellä" nuista veroista ei tarvi olla huolissaan, sillä niitä ei kovin äkkiä joudu maksamaan. Ja paperityötkin on aika helppoja, kun on valmiit kirjanpitokaavakkeet, joihin kaikki merkkaillaan ja siitä sitten siirretään verottajan paperille.

Täältäkin saa kysellä lisää y:nä tai sähköpostilla jonka löytää, kun penkoo tuolta Perhe ja työ-osion puolelta aloittamani "Lisäansioita"- ketjun. Tästä kun se tullaan poistamaan...

Kotigastronomi ehdottomasti. Ovat ihan hyviä tuotteita ja mausteille ja leivontatuotteille on aina menekkiä. Kohtuuhintaisiakin laatuunsa nähden.
Partylitet on ylihintaista "tiimarikrääsää" ja ne hajukynttilät ei sovi läheskään kaikille. Meidän perhekerhossakin joka ikinen mamma on ihan täynnä just partylitea, tuppereita jne...

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen harmaana:

no kai joka taloudessa käydään esim. suhkussa... ei ne tosiaan mitään pelkkiä meikkejä ole... :whistle: ja tämänkin voi ottaa toisen ohelle.

Yhteistyössä