partylitesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hannamaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hannamaria

Aktiivinen jäsen
08.06.2007
5 390
1
36
outo juttu. Kuulun jollekin sähköpostilistalle (vissiin antanu joskus kynttiläkutsuilla osoitteen, enkä oo viitsinyt kieltää viestejä kun jos on 3-sydänkynttilät tarjouksessa, saatan hyvinkin ostaa... ). Nyt tuli viesti että jos pitää maraskuussa kutsut ja sieltä saa 2 lisäkutsut, niin JOS niillä lisäkutsuilla on tarpeeks myyntiä, saa lahjan. Eikös toi nyt oo vähän...

Siis TOTTA KAI on kohtuullista ettei esittelijä juokse kutsuja pitämässä turhaan, ja on oikein että emännänlahja määräytyy ainakin jollain tasolla myynnin mukaan. Mutta miten ihmeessä kaverin tulevat kutsut voi vaikuttaa jo olleiden kutsujen emännänlahjaan? Toi ketjuuntuminen menee jo aika pitkälle...

Alkuperäinen kirjoittaja paskempia:
kynttilöitä ei hevillä löydä. Hinta/laatusuhde on ihan viturallaan. Mitäpä muuta pyramiidifirmalta voi odottaa.

no jokainen tyylillään! meillä ei enää muita kynttilöitä polteta kuin partylaitin.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
kynttilöitä ei hevillä löydä. Hinta/laatusuhde on ihan viturallaan. Mitäpä muuta pyramiidifirmalta voi odottaa.

kyllähän ne laadukkaita on, sitä ei voi kieltää.

Ei ne kyl kaikki ole. Mun tuikut ei oo palanu loppuun asti, vaikka muka sen koveran pohjan ansiosta pitäis.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

kyllähän ne laadukkaita on, sitä ei voi kieltää.

Ei ne kyl kaikki ole. Mun tuikut ei oo palanu loppuun asti, vaikka muka sen koveran pohjan ansiosta pitäis.

ootko polttanu ensin max siihen viivaan asti ja sit kerralla loppuun? ei ne lupaakaan toimivuutta jos sammuttelee kesken

Mä mitään kynttilöitä sammuttele. Ne sammii kun ne loppuu.

Yhteistyössä