paska äiti täällä hei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
luoja että voi ihminen olla tyhmä ja typerä.

itken täällä silmät päästäni.

tyttö on 2,5 v ja mulla on hermo aivan kireellä kun temppuilee koko ajan. Tappelee vastaan ja venkoilee, ei tee suosiolla asioita mitä pyydän ja heittäytyy aina lattialle löysäksi.

Tänään taas mennyt päivä enemmän ja vähän riidellessä ja äsken hammaspesulla tyttö taas alkoi tappelemaan kesken kaiken vastaan. Annoin sitten vauhtia ja lähetin ulos vessasta... riepunen kompastui kynnykseen ja horjahti niin että pää kolahti vessan oveen joka ei ollut ihan auki...

ja nyt tuossa syliteltiin ja laulettiin ja mä pillitän ja pillitän ja tyttö halaa ja lohduttaa. Pyysin monta kertaa anteeksi että en osaa hallita hermojani ja suutun ihan turhasta. Minun vikanihan se on että se pää kolahti kun sillä tavalla tuuppasin pienen ulos vessasta.

hävettää ja itkettää.

nyt tuolla huutaa että haluaa viereen. Ja viereen toki pääsee. Ihana kun toinen on ihan kainalossa.

Meillä on samanikänen ja meillä juuri otettiin hammaspesuun tarrat ja sitten kun on tarpeeksi tarroja saa jotain mieleistään valita kaupasta. Nyt on 4 iltana pesty hampaat hyvin.

Älä syytä itseäsi! Onhan se ihan normaalia joskus suuttua, ja kiva kun anteeksikin pyysit, ja tytöä ei haitannut näköjään enää. :) toki itsekkin joskus kun oli vielä pienbi niin suutuin, ja uudemmista (kuitenmkin vanhoista) tapauksista on hän joskus muistutellut vihaisena, mutta anteeksipyynnöllä selviää... et ole huono äiti... tsemppiä ja jaksele myöhemmin

Vahinkoja sattuu. Mullakin on tänään mennyt täysin hermot 3-vuotiaaseen poikaan:( Oon vaan huutanut kurkku suorana pojalle ja käyttäytynyt itsekin kuin uhmaikäinen:/ Voi kun saisi jostain vielä lisää kärsivällisyyttä...

onpa kiva kuulla että on kohtalotovereita... aina ei muista etten ole ainut uhmiksen äiti maailmassa... Meillä oli myös niin kauheat huudot tänään iltapesulla että kohta varmaan naapuritkin jo hermostuu :(

Tuo oli vahinko ja ihan inhimillistä! Älä nyt ruoski itseäsi loputtomiin kuitenkaan...

Vinkkinä noihin iltapesuihin; meidän 2 -vuotias on harjannut hampaat kiltisti siitä asti, kun kerrottiin, että harjaamalla otetaan hammaspeikot pois suusta.

Nyt se on itse asiassa ihan tohkeissaan illalla, kun aletaan harjaamaan hampaita ja kurkitaan, näkyykö hammaspeikkoja...:)

siis tyttö yleensä kyllä hoitaa iltapesut ja muut nätisti, ei siinä ole ongelmaa. Tämä päivä on vaan ollut yhtä tappelua joka asiasta.

Joo ei pitäisi itseään ruoskia jatkuvasti mutta siitä tulee niin huono olo kun tuntee epäonnistuvansa.

otin tytön äsken viereen ja siihen nukahti tuhisten. Voiko ihanampaa maailmassa olla kuin oma lapsi? ja silti aikuinen ihminen käyttäytyy niin typerästi...

nosita hammaspeikoista... mä kerran sanoin että jos ei pese hampaita, hammaspeikko tekee reikiä... riepu säikähti niin että puhu monta päivää peikoista jotka tulee... :) saa tarkkaan kyllä miettiä mitä sanoo.. ja kuten tossa jo mainitsinkin, toi hammaspesu oli viimeinen niitti ja hermot meni totaalisesti..

Yhteistyössä