Paska fiilis- ystävä on entinen ystävä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Eräs parhaimmista ystävistäni oli mennyt lätisemään läpiä päähänsä toisen ystäväni poikaystävälle, kertoilemaan minusta perättömyyksiä ja väittämään että olen puhunut peetä tuosta ystävästä jonka poikaystävälle siis puhui. Olen ollut tässä aivan haavi auki että mitä tapahtui ja mikä ihmeen motiivi hällä oli. Hän ei siis ole tuon toisen ystäväni ja poikaystävänsä kaveri, pelkästään moikkaustuttuja.

No tämä "haukuttu" ystäväni soitti minulle mutta ei onneksi hetkeäkään ollut uskonut tuollasta puhetta.

Sattuu vaan, ollaan kuitenkin lähemmäs 12 vuotta oltu tämän yhden kanssa LÄHEISIÄ ystäviä ja nyt... ei varmasti ystävyyttä heru enää multa :( tunnen itseni, en tällaista pysty tosta vaan unohtamaan.

huh mitä farssia. Fiksut kolmekymppiset. ja just joo.

Jeesus mitä ämmien typerää paskaa. KAIKKI naiset puhuvat ainakin joskus paskaa toisistaan - toiset jatkuvasti - ja KAIKKI naiset ovat kateellisia jollekin toiselle naiselle ja sitten ihmettelevät kun tällaista käy. No saavatpahan ainakin sitä draamaa elämäänsä mitä niin kovasti aina hakevat.

niinpä niin. toiset on sitten suntyyppisiä :( minkäs sille voi. Tollanen ihmetyttää lähinnä, mitä tuo ystävä siitä sai. Kun ei tunne toista ystävääni. Kyllä ystävyyssuhteiden takia voi olla paha mieli. kiitos vaan ystävällisestä vastauksestasi ;)

kyllä mä kysyisin häneltä suoraan mitä touhua ihan jo oman mielenrauhan takia, ja kun mielestäni senverran olet kuitenkin ystävälle velkaa että kerrot miksi häivyt. On aika monta tulkitsijaa tuossa nyt. Juttu on voinut muuttua matkalla.

Yhteistyössä