H
hermohan menee
Vieras
alkaa mennä hermot mieheen. Se ei selvästikään ollut valmis isäksi. Meillä on pian 9kuukauden ikäinen tyttö. viime viikolla olimme yhdessä viihteellä perjantaina miehen kanssa ja tyttö yökylässä. Sen jälkeen lauantaina mies lähti kaverinsa luokse toiselle puolelle Suomea kahdeksi yöksi ja joivat molempina päivinä. Tuli siis maanantaina kotiin. Nyt se on lähdössä ihan tässä kaupungissa asuvalle kaverille "grillaaamaan" (ja "muutaman" ottamaan), vaikka mun piti tänään saada illalla käydä yksin kahvittelemassa mun ystävälläni. No ei se mua niin haittaa etten nyt pääsekään, kun ei oltu mitään 100% varmasti tän mun ystäväni kanssa sovittu. Mutta mies on huomenna lähdössä sitten taas juomaan.
Ei tuo enää oo normaalia. Painukoot helvettiin. Muutenkaan se ei ikään tee mitään kotona koska hän käy TÖISSÄ (päivätyö, arkisin aina samaan aikaan) niin ja sit valittaa mulle jos en oo kerenny sen sukkia pestä. Miks oon tommosen luuserin valinnut miehekseni? Ainut hyvä asia jota mulla tästä suhteesta on jäljellä, on meidän ihana tyttö.<3 miten tommonen kusipää on saanut noin ihanan lapsen tehtyä? En voi kun ihmetellä. Pitäis pakata vaan tavarat ja lähteä mutta en oo saanut aikaseksi.
Ei tuo enää oo normaalia. Painukoot helvettiin. Muutenkaan se ei ikään tee mitään kotona koska hän käy TÖISSÄ (päivätyö, arkisin aina samaan aikaan) niin ja sit valittaa mulle jos en oo kerenny sen sukkia pestä. Miks oon tommosen luuserin valinnut miehekseni? Ainut hyvä asia jota mulla tästä suhteesta on jäljellä, on meidän ihana tyttö.<3 miten tommonen kusipää on saanut noin ihanan lapsen tehtyä? En voi kun ihmetellä. Pitäis pakata vaan tavarat ja lähteä mutta en oo saanut aikaseksi.