PASKA PASKA PASKA PASKA. MITEN SITÄ VOI IHMISELLÄ OLLAKKIN NÄIN HELVETIN HUONO TUURI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VITUTTTAA!!!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihminen, jos et ole fyysisesti koko ajan kipeä, niin lopeta se valitus. oikeasti. elämässä on tärkeämpääkin.

Voi kuule. Minä olen fyysisesti kokoajan kipeä, mutta siihen saa sentään apteekista troppia.

Miksi, voi miksi jotkut aina vaan jaksavat kirjoittaa niin ala-arvoisen ilkeitä vastauksia, oli aloitus tehty ihan mistä asiasta hyvänsä. Vaikka hiiren pierusta :( , jotain lyttävää aina täytyy päästä sanomaan...

Ap, Sinulle lämmin halaus. Samat asiat itsellä aikanaan takana (vauvan yritys). Toivottavasti saat sinulle määrättyä lääkettä (tai jotain vastaavaa) jostain, ja asiat järjestyvät!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Eikö sulla reppanalla ole muita huolia? Hyvin on sulla asiat voi,voi kun ei saa autoo ja vauvaakaan ei oo! Hohhoijaaa

Nyt teen kyllä ihan periaatteiteni vastaisesti ja vastaan jo toiselle vittuilevalle harmaalle. No menkööt nyt tämänkin kerran.

Älkööt kukaan vertailko kipua, tuskaa tai harmia, sillä ne ovatten kunkin subjektiivinen kokemus.

Älkööt kukaan vaatiko ketään sulkemaan suunsa omilta huoliltaan, vain siksi ettei joku niitä pidä minään. Joku kuitenkin jaksaa kuunnella.

Ja ihan selkokielellä oma subjektiivinen mielipiteeni: kyllä muakin vituttaisi. Lapsettomuus on munkin omakohtaisen kokemuksen mukaan inha asia, joka pistää vituttamaan - ja auta armias kun siihen päälle sitten lykätään vielä muita vastaiskuja.

Eikös apteekin pitäis tarjota jotain vastaavaa lääkettä, jos sitä varsinaista reseptissä merkittyä ei ole saatavilla?

:hug: :hug:

Mä voin näköjään tulla helposti raskaaksi vaikka olen saanut sytostaatteja jotka saattavat vaikuttaa munasarjoihin. Kauan olin toivonut toista lasta ja kun tulin raskaaksi, niin onni ei kauaa kestänyt vaan sain keskenmenon :/

Yhteistyössä