Paska vaappu, itkettää :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hevonkakkaluuseri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hevonkakkaluuseri

Vieras
En muista enää milloin olisi ollut joku kiva vappu. Kai niitä on ollut mutta en vaan muista enää.
Nytkin kaikki ihan tylsää, oma on tietenkin vikani mutta silti. Enhän tietenkään mitään sille voi että pari lapsista on kipeänä ja miehellä on työvuoro alkamassa joten loppuilta ja yö menee yksin. Pihalle en voi mennä siis kun en voi pienintä jättää yksin sisällekään.
Eipä ole muutenkaan jaksanut panostaa, koti on kaameassa kunnossa, masentaa, päätä särkee, vittuttaa ja menkatkin alkoi. Eipä tuota miestäkään kiinnostanut yhtään (kuten ei muulloinkaan) että mitä keksittäisiin silti vaikka osa on kipeänä.
Ei kiinnosta laitella ilmapalloja eikä serpentiiniä tän sotkun keskelle. Sitten niitäkin saa taas olla siivoamassa pois.
Ei vaan kiinnosta koko elämä. Ehkä kiinnostais jos olisi rinnalla kumppani, jolla olisi omaa aloitekykyä sen verran että sekin voisi joskus yrittää keksiä jotain kivaa yhteistä tekemistä. Paskat. Ei jaksa enää. Mietin vain että olis lapsillekin parempi että kuolisin pois :(

Mitäs sitä ulos kattelemaan kun väki on umpijurrissa?! Oma koti, paras paikka. Ja miks sitä vappua pitää mitenkään viettää, ohi se menee, vietti sitä tai ei. Niinkun pääsiöiset, juhannukset, joulut ja uudetvuodetkin. Aina yksin kotona!

[QUOTE="minä";26174446]Mitäs sitä ulos kattelemaan kun väki on umpijurrissa?! Oma koti, paras paikka. Ja miks sitä vappua pitää mitenkään viettää, ohi se menee, vietti sitä tai ei. Niinkun pääsiöiset, juhannukset, joulut ja uudetvuodetkin. Aina yksin kotona![/QUOTE]

Joo, onpa mukavaa elämää eikä siihen totu koskaan että suurin osa juhlapäivistä ei muka merkitsisi mitään. Kun mulle ne merkitsee ja eniten surettaa että haluaisin järjestää lapsille mukavia muistoja. Toi mies on mulle se pahin masentaja. Se vie lopunkin energian. Avioerokin pelottaa. En mä selviä tästä :(

Joo, onpa mukavaa elämää eikä siihen totu koskaan että suurin osa juhlapäivistä ei muka merkitsisi mitään. Kun mulle ne merkitsee ja eniten surettaa että haluaisin järjestää lapsille mukavia muistoja. Toi mies on mulle se pahin masentaja. Se vie lopunkin energian. Avioerokin pelottaa. En mä selviä tästä :(

No jos oot niin päättäny, ni mitä tohon nyt enää sanoa.

Ota Burana, siivoa koti ja laita lapsille vappua. Ja sitten voitkin miettiä miehen jättämistä kaiken ulkopuolelle hetkeksi. Kyllä se sitten huomaa (jos ei täysi idiootti ole), että senkin pitäis jotain panostaa teidän perheen hyväksi.

Ja ota yhteys lääkäriin, kuulostat masentuneelta.

Eroa mietit sitten vaikka vapun jälkeen. Nyt näytät lapsille kevään silmut, sinivuokot ja jos on valkovuokkoja niin nekin näytät. Kerro että kevät on tullut ja on sen takia juhla.

Juhlapyhät tuntuu pahimmilta silloin kun ero lähestyy ja toivo on häviämässä. Myöhemmin on paremmin senkin suhteen. Tsemppiä. Vappu on vappu vaikka räntä sataisi oikeesti taivaalta ja psyykkisesti joka puolelta...

mulla on ollut ihan normilapsuus enkä muista, että meillä kotona olisi järkätty yhtään mitään spesiaalia vappuna... ....enkä ole traumatisoitunut ko. asiasta :)
älä ota paineita *halaus*

En muista enää milloin olisi ollut joku kiva vappu. Kai niitä on ollut mutta en vaan muista enää.
Nytkin kaikki ihan tylsää, oma on tietenkin vikani mutta silti. Enhän tietenkään mitään sille voi että pari lapsista on kipeänä ja miehellä on työvuoro alkamassa joten loppuilta ja yö menee yksin. Pihalle en voi mennä siis kun en voi pienintä jättää yksin sisällekään.
Eipä ole muutenkaan jaksanut panostaa, koti on kaameassa kunnossa, masentaa, päätä särkee, vittuttaa ja menkatkin alkoi. Eipä tuota miestäkään kiinnostanut yhtään (kuten ei muulloinkaan) että mitä keksittäisiin silti vaikka osa on kipeänä.
Ei kiinnosta laitella ilmapalloja eikä serpentiiniä tän sotkun keskelle. Sitten niitäkin saa taas olla siivoamassa pois.
Ei vaan kiinnosta koko elämä. Ehkä kiinnostais jos olisi rinnalla kumppani, jolla olisi omaa aloitekykyä sen verran että sekin voisi joskus yrittää keksiä jotain kivaa yhteistä tekemistä. Paskat. Ei jaksa enää. Mietin vain että olis lapsillekin parempi että kuolisin pois :(

Monesti oon juhla päivät kotona ollu ja nyt kun voisin mennä niin ei kiinnosta!
Mukavampaa lasten kanssa. Eipä tule törttöiltyä! Huomasin että välillä kaipaan sitä mitä minulla oli exän kanssa. Otettiin kotona ja juhlittiin ja mentiin nukkumaan? Sitten sen huomaa kun sen menettää!

Teillä kaikilla on kuitenkin joku, lapset tai mies tai molemmat.
Mutta miulla ei ketään.. mies oli/on katosi jonnekin eikä vastaa.
Veikkaisin et tää on paskempi kun sun vappu.

Meilläkin oli koti kaameassa kunnossa kun tulin töistä kotiin kolmen maissa. Kyllä otti ns päähän.Porukkaa oli kotona, mutta eivät olleet tehneet yhtään mitään päivän aikana.Aloin heti siivota; vielä makkari ja työhuone jäljellä.Munkkitaikinan tein myös...se on kohoamassa.Nyt on jo paljon paremmman näköistä ja mielikin virkeä.Mies on vielä töissä.Kaks nuorinta jo innoissaan puhaltelee ilmapalloja.

Jos miehellä on työvuoro alkamassa niin hän tuskin pystyy panostamaan enää vappuun? Tiedän kyllä tuon tylsyyden tunteen. On lapsia, joten vaput eivät ole enää samanlaisia kuin 10-20 vuotta sitten. Puhalla muutama ilmapallo ja katso kun lapset leikkivät niillä. Menkää saunomaan ja laita lapset ajoissa nukkumaan. sitten istut koneelle ja kuuntelet musaa ja syöt mässyä. Kyllä se aurinko vielä paistaa. Mullakin menee kaikki juhlapyhät noin, mutta vanhemmiten olen tyytynyt osaani ja yritän tehdä tylsyydestä vähemmän tylsän. Ja mies on aina juhlapyhät töissä. Tää vappu oo mikään sen arvoinen juhla, että sen menettämisen takia pitäis itkeskellä.

Mäkin just tajusin ettei meil oo mitään vappuperinteitä. Ostin sit herkkui, ilmapalloi ja serpentiiniä. Nyt sit lapset kattoo dvd:tä ja syö ;D eipä se kummosta oo, mut ei ne päiväkotipäivän jälkeen jaksakaan paljon muuta. Puhaltelevat vappupilleihin ja vanhempi innokkaasti koristeli kämppää. Mut eipä mun lapsuudessakaan tehty mitään kummallista, muistan ett iskä puhalsi ilmapalloja ja vappuhuiskien kaa riehuttiin, syötiin munkkeja ja juotiin simaa. Huomenna mennään kyläileen ja keskiviikko onkin taas normipäivä.

Kisataanko paskimmasta vapusta? Meillä mies vakavasti sairas, ei muista mitään, ei pysty keskustelemaan, ei kunnolla liikkumaan. Vessaan pääsee ja takaisin jne. Rahat ihan lopussa, totaalisesti, ei siis varaa vappuun. Hermot riekaleina kun itse teet kaiken ja suunnittelet kaiken. Silti, päätin että tänään on hyvä päivä, vaikka ollaan perheen kesken kotona. Kaivoin grillin esiin, grillataan makkaraa, lapsille puhalsin ilmapallot ja kaivoin serpentiinit. Ja okei, kaikki paska unohtuu hetkeksi ja relaan ees toviksi. :) suosittelen!

Yhteistyössä